o nu zie ik het pasquote:
Ehm Volgens mij nietquote:
Wel een heftig nummer eigenlijkquote:
Toen was het ook niet goed. Vrouwenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tijn kon je in het begin nog zo makkelijk voor de gek houden. Dat was bijna schattig!
Nu is het een wijsneus geworden.
Wat? Dat over Friendsquote:Op maandag 29 maart 2010 21:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, serieus?
Ik vraag mij af of tijnbrein het ook doorheeft
djayzz in ieder geval wel
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:06 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ehm Volgens mij niet![]()
hier zijn toch alleen nette mensen die allemaal nog maagd zijn?
Als je niet mijn richting op kijkt misschien welquote:Op maandag 29 maart 2010 21:06 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Nee, want ik kende zijn echte naam nietquote:
voor jou wil ik best ontwetend zijnquote:Op maandag 29 maart 2010 21:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
helaas jij bent niet waar ik om vroeg
Voor degene met koters lijkt me dat toch vrij moeilijk.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:06 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
nu welquote:Op maandag 29 maart 2010 21:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, want ik kende zijn echte naam niet
Ik...ik snap hm niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, want ik kende zijn echte naam niet
dat is er maar eentjequote:Op maandag 29 maart 2010 21:06 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
De acteur die ross speelt, heet David Schwimmerquote:
Ross zijn echte naam is David, dus vandaar de link met djayzz.quote:
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
want jij bent niet netjes!?!?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je niet mijn richting op kijkt misschien wel
johquote:Op maandag 29 maart 2010 21:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ross zijn echte naam is David, dus vandaar de link met djayzz.
Mijn link is iets makkelijker, al zeg ik het zelf
Uhuh, ik neem het mee in mijn graf.quote:
Ohja, dat is waar. Zover niet eens over nagedacht.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
De acteur die ross speelt, heet David Schwimmer
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:07 schreef Thrust het volgende:
[..]
dat is er maar eentjewil je hem hebben?
niet jong genoeg?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Hahaquote:Op maandag 29 maart 2010 21:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja, dat is waar. Zover niet eens over nagedacht.Ik dacht dat jij jezelf gewoon net zo knullig zag als Ross is.
hmm ja, dat ook.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja, dat is waar. Zover niet eens over nagedacht.Ik dacht dat jij jezelf gewoon net zo knullig zag als Ross is.
Rachel neukte met Ross, Djayzz is Ross, jij bent Rachel, ergoquote:Op maandag 29 maart 2010 21:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
ja en phoebe is blond dat legt de link naar mij natuurlijk ook meteenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bos81 is mijn opvolgerquote:Op maandag 29 maart 2010 21:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Jij kan het niet zijn en duim ook niet. Wie dan?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:07 schreef Thrust het volgende:
[..]
dat is er maar eentjewil je hem hebben?
pas op voor de wormpjesquote:Op maandag 29 maart 2010 21:08 schreef stbabylon het volgende:
Zo, tijd om naar bed te gaan met het 4de boek van de 15 (Dune). Slaap lekker alleen als jullie er aan toe zijn. Vanaf donderdag mag ik weer uitslapen, dan blijf ik langer
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:08 schreef stbabylon het volgende:
Zo, tijd om naar bed te gaan met het 4de boek van de 15 (Dune). Slaap lekker alleen als jullie er aan toe zijn. Vanaf donderdag mag ik weer uitslapen, dan blijf ik langer
Ik heb net een half uur moeten denken wat je echte naam ook alweer was. Waarom ben ik daar steeds mis mee?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mijn 2e naam is niet voor niets slettebolletje
Die link kende ik dan nog nietquote:Op maandag 29 maart 2010 21:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Rachel neukte met Ross, Djayzz is Ross, jij bent Rachel, ergo
We snappen em
Ik denk niet dat je daar blij van wordtquote:
Ik weet het ook niet hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 21:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb net een half uur moeten denken wat je echte naam ook alweer was. Waarom ben ik daar steeds mis mee?
Dat is dus het eerste waar ik aan dacht. Ik begreep al niet waarom jij perse Rachel wilde zijn. Dacht dat het met Ross te maken had.quote:
Weet je hem ondertussen weer?!quote:Op maandag 29 maart 2010 21:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb net een half uur moeten denken wat je echte naam ook alweer was. Waarom ben ik daar steeds mis mee?
Ik twijfel nogquote:Op maandag 29 maart 2010 21:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je daar blij van wordt
Heej, zo verschrikkelijk ben ik ook niet hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 21:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is dus het eerste waar ik aan dacht. Ik begreep al niet waarom jij perse Rachel wilde zijn. Dacht dat het met Ross te maken had.
Nou nee, meer de link met mijn echte naamquote:Op maandag 29 maart 2010 21:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is dus het eerste waar ik aan dacht. Ik begreep al niet waarom jij perse Rachel wilde zijn. Dacht dat het met Ross te maken had.
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:07 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja
Ruilen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Weet je hem ondertussen weer?!
Gescheiden, kalende mannen?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
man je loopt achter, ik zit nu achter de ouwetjes aan
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
je had het antwoord al gegevenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat was vanavond en ja, dat zei FF. Maar dan nog weet ik van de meeste niet wat ze doen. Ik onthou zulke dingen nooit zo. Soms van vrienden niet eens zo goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |