Inderdaadquote:Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je je je bent dus heul geen maagd meer!?!?!
plakkerigquote:Op maandag 29 maart 2010 21:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
och joh en dat heb je me helemaal niet verteld!
hoe heb je het ervaren???
kortquote:
Ik vond het echt geweldigquote:Op maandag 29 maart 2010 21:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
och joh en dat heb je me helemaal niet verteld!
hoe heb je het ervaren???
Maar krachtigquote:
Maar het eindigde toch best "vreemd"? Of wat dat niet bij jou?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vond het echt geweldigzij was erg lief enzo
Kom hoor jongen ik kan je hebbenquote:
Dat was dan misschien weer KFquote:Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar het eindigde toch best "vreemd"? Of wat dat niet bij jou?
quote:
Niet echt opzich. Ze liet gewoon niets meer van zich horen om wat voor reden dan ookquote:Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar het eindigde toch best "vreemd"? Of wat dat niet bij jou?
Als je uurtarief niet al te hoog is, zou ik het gewoon proberen, je kan toch een erg leuke date hebben!quote:Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef Duimelot het volgende:
zo weer een mooie tijd voor een vraagstuk:
Stel je hebt wel eens via internet gedate en bent er achter gekomen dat dat echt niets voor jou is.
Je bent meer iemand die gewoon iemand in de kroeg ofzo moet tegenkomen en meteen die welbekende klik moet voelen.
Uit pure verveling vermaak je je wel op internet maar het is de bedoeling als pure gein en ongein. Dan wordt je aangesproken door iemand en al kletsend vind je die persoon toch wel interressant.
Die ander vraagt je uiteindelijk voor een date.....
zou je dit tegen beter in dan toch nog maar weer es doen of zou je je kostbare tijd er niet aan verprutsen?
dus een memorabele eerste keer gehadquote:Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vond het echt geweldigzij was erg lief enzo
Trillerigquote:
Och popje, you ain't seen nothing yet!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |