abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79725079
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:49 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Guilty
Jij bent seks?
pi_79725082
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef Duimelot het volgende:

[..]

je je je bent dus heul geen maagd meer!?!?!
Inderdaad
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79725116
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:49 schreef djayzz het volgende:
¤ ?
Jaar. We hadden het over leeftijden, dus dat leek me nogal evident.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:52:22 #54
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79725150
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:51 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Inderdaad
och joh en dat heb je me helemaal niet verteld!
hoe heb je het ervaren???
pi_79725234
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:52 schreef Duimelot het volgende:

[..]

och joh en dat heb je me helemaal niet verteld!
hoe heb je het ervaren???
plakkerig
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_79725270
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:54 schreef Barbusse het volgende:

[..]

plakkerig
kort
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79725290
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:54 schreef Barbusse het volgende:

[..]

plakkerig
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 maart 2010 @ 21:55:09 #58
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79725295
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:54 schreef Thrust het volgende:

[..]

kort
stoffig?
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79725298
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:52 schreef Duimelot het volgende:

[..]

och joh en dat heb je me helemaal niet verteld!
hoe heb je het ervaren???
Ik vond het echt geweldig zij was erg lief enzo
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79725303
Hou je in snuit!
  maandag 29 maart 2010 @ 21:55:31 #61
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79725316
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hou je in snuit!
Hier nog een
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79725324
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:54 schreef Thrust het volgende:

[..]

kort
Maar krachtig
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79725329
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:54 schreef Barbusse het volgende:

[..]

plakkerig
Het was wachten op de invulling van Duim's vraag door anderen behalve tijn.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:55:46 #64
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79725336
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik vond het echt geweldig zij was erg lief enzo
Maar het eindigde toch best "vreemd"? Of wat dat niet bij jou?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79725346
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hou je in snuit!
Kom hoor jongen ik kan je hebben
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:56:08 #66
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79725353
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Maar het eindigde toch best "vreemd"? Of wat dat niet bij jou?
Dat was dan misschien weer KF
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:56:19 #67
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79725362
zo weer een mooie tijd voor een vraagstuk:

Stel je hebt wel eens via internet gedate en bent er achter gekomen dat dat echt niets voor jou is.
Je bent meer iemand die gewoon iemand in de kroeg ofzo moet tegenkomen en meteen die welbekende klik moet voelen.
Uit pure verveling vermaak je je wel op internet maar het is de bedoeling als pure gein en ongein. Dan wordt je aangesproken door iemand en al kletsend vind je die persoon toch wel interressant.
Die ander vraagt je uiteindelijk voor een date.....

zou je dit tegen beter in dan toch nog maar weer es doen of zou je je kostbare tijd er niet aan verprutsen?
  maandag 29 maart 2010 @ 21:56:22 #68
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79725363
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Kom hoor jongen ik kan je hebben
Please don't do this
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79725375
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef djayzz het volgende:

[..]

Dat was dan misschien weer KF
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79725391
Iemand zei laatst iets grappigs over tijn: "Die is volgens mij zo droog, als ie klaarkomt, stuift het helemaal".
(droog qua persoon begreep ik trouwens.).
pi_79725399
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Maar het eindigde toch best "vreemd"? Of wat dat niet bij jou?
Niet echt opzich. Ze liet gewoon niets meer van zich horen om wat voor reden dan ook
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:57:10 #72
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79725400
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef Duimelot het volgende:
zo weer een mooie tijd voor een vraagstuk:

Stel je hebt wel eens via internet gedate en bent er achter gekomen dat dat echt niets voor jou is.
Je bent meer iemand die gewoon iemand in de kroeg ofzo moet tegenkomen en meteen die welbekende klik moet voelen.
Uit pure verveling vermaak je je wel op internet maar het is de bedoeling als pure gein en ongein. Dan wordt je aangesproken door iemand en al kletsend vind je die persoon toch wel interressant.
Die ander vraagt je uiteindelijk voor een date.....

zou je dit tegen beter in dan toch nog maar weer es doen of zou je je kostbare tijd er niet aan verprutsen?
Als je uurtarief niet al te hoog is, zou ik het gewoon proberen, je kan toch een erg leuke date hebben!
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:57:34 #73
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79725424
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik vond het echt geweldig zij was erg lief enzo
dus een memorabele eerste keer gehad
is het bij 1 keer gebleven of heb je kunnen oefenen??
pi_79725425
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:54 schreef Thrust het volgende:

[..]

kort
Trillerig
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_79725426
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Kom hoor jongen ik kan je hebben
Och popje, you ain't seen nothing yet! Als je wilt dat je 3 weken soepel poept... dan kan ik wel komen ja..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')