Maar je bent ontmaagd, dat teltquote:Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet echt opzich. Ze liet gewoon niets meer van zich horen om wat voor reden dan ook
wat is kostbaar? kan er altijd een leuke avond aan overhouden, dat is toch ook wel wat waardquote:Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef Duimelot het volgende:
zo weer een mooie tijd voor een vraagstuk:
Stel je hebt wel eens via internet gedate en bent er achter gekomen dat dat echt niets voor jou is.
Je bent meer iemand die gewoon iemand in de kroeg ofzo moet tegenkomen en meteen die welbekende klik moet voelen.
Uit pure verveling vermaak je je wel op internet maar het is de bedoeling als pure gein en ongein. Dan wordt je aangesproken door iemand en al kletsend vind je die persoon toch wel interressant.
Die ander vraagt je uiteindelijk voor een date.....
zou je dit tegen beter in dan toch nog maar weer es doen of zou je je kostbare tijd er niet aan verprutsen?
Date's zijn altijd leuk... er hoeft toch niks van te komen ... als het maar gezellig isquote:Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef Duimelot het volgende:
zo weer een mooie tijd voor een vraagstuk:
Stel je hebt wel eens via internet gedate en bent er achter gekomen dat dat echt niets voor jou is.
Je bent meer iemand die gewoon iemand in de kroeg ofzo moet tegenkomen en meteen die welbekende klik moet voelen.
Uit pure verveling vermaak je je wel op internet maar het is de bedoeling als pure gein en ongein. Dan wordt je aangesproken door iemand en al kletsend vind je die persoon toch wel interressant.
Die ander vraagt je uiteindelijk voor een date.....
zou je dit tegen beter in dan toch nog maar weer es doen of zou je je kostbare tijd er niet aan verprutsen?
uurtarief ivm kostbare tijd!?!? (of ben je mij nu voor hoer uit aan t makenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als je uurtarief niet al te hoog is, zou ik het gewoon proberen, je kan toch een erg leuke date hebben!
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef vencodark het volgende:
Iemand zei laatst iets grappigs over tijn: "Die is volgens mij zo droog, als ie klaarkomt, stuift het helemaal".
(droog qua persoon begreep ik trouwens.).
Ik ben gewoon nieuwschierigquote:
Niet geschoten is altijd mis. Dus ik zou het gewoon doen die datequote:Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef Duimelot het volgende:
zo weer een mooie tijd voor een vraagstuk:
Stel je hebt wel eens via internet gedate en bent er achter gekomen dat dat echt niets voor jou is.
Je bent meer iemand die gewoon iemand in de kroeg ofzo moet tegenkomen en meteen die welbekende klik moet voelen.
Uit pure verveling vermaak je je wel op internet maar het is de bedoeling als pure gein en ongein. Dan wordt je aangesproken door iemand en al kletsend vind je die persoon toch wel interressant.
Die ander vraagt je uiteindelijk voor een date.....
zou je dit tegen beter in dan toch nog maar weer es doen of zou je je kostbare tijd er niet aan verprutsen?
oh wel jammer, misschien is het iemand die graag ontmaagd en is dan de lol eraf!?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet echt opzich. Ze liet gewoon niets meer van zich horen om wat voor reden dan ook
Naja, dan eindigt het niet normaal in mijn ogenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet echt opzich. Ze liet gewoon niets meer van zich horen om wat voor reden dan ook
Dat eerste lieverdquote:Op maandag 29 maart 2010 21:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
uurtarief ivm kostbare tijd!?!? (of ben je mij nu voor hoer uit aan t maken)
neem niet alles zo letterlijk
Bedoeld djayzz niet de datesite? Die kosten?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
uurtarief ivm kostbare tijd!?!? (of ben je mij nu voor hoer uit aan t maken)
neem niet alles zo letterlijk
Nee, daar had ik niet eens aan gedachtquote:Op maandag 29 maart 2010 22:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bedoeld djayzz niet de datesite? Die kosten?
Ik zou het gewoon doen. Ten eerste is het een ander persoon met een ander karakter en ten tweede moet je in de kroeg maar afwachten of het ook echt blijft klikken na een tijdje. Voordeel van internet is dan weer dat je elkaar op voorhand wat beter kunt leren kennen door te chatten/mailen/whatever.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef Duimelot het volgende:
zou je dit tegen beter in dan toch nog maar weer es doen of zou je je kostbare tijd er niet aan verprutsen?
Jij wel jaquote:Op maandag 29 maart 2010 22:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je begrijpt wel dat ik hier mi's van kreeg he?
Ik zag het, dat je dat niet bedoelde indd.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, daar had ik niet eens aan gedacht
Och meid, het ziet er niet anders uit dan een bus poedersuiker heel hard neerzetten... of een kneep in een bus talkpoederquote:Op maandag 29 maart 2010 22:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je begrijpt wel dat ik hier mi's van kreeg he?
Aangezien ze er het hele weekend was geweest heb ik meerdere keren geoefendquote:Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dus een memorabele eerste keer gehad![]()
is het bij 1 keer gebleven of heb je kunnen oefenen??
Ik heet geen Joranquote:
Kom maarquote:Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och popje, you ain't seen nothing yet!Als je wilt dat je 3 weken soepel poept... dan kan ik wel komen ja..
Aah...dat helpt wel ja.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och meid, het ziet er niet anders uit dan een bus poedersuiker heel hard neerzetten... of een kneep in een bus talkpoeder
in mijn stelling gaat t dus niet om datesites, iemand die niet denkt via internet iemand tegen te kunnen komen gaat vast niet naar die sitesquote:Op maandag 29 maart 2010 22:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bedoeld djayzz niet de datesite? Die kosten?
Duurt alleen wat langer bij jouquote:Op maandag 29 maart 2010 22:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zag het, dat je dat niet bedoelde indd.
Wel veel grip dusquote:Op maandag 29 maart 2010 22:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och meid, het ziet er niet anders uit dan een bus poedersuiker heel hard neerzetten... of een kneep in een bus talkpoeder
Fok!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
in mijn stelling gaat t dus niet om datesites, iemand die niet denkt via internet iemand tegen te kunnen komen gaat vast niet naar die sites
Ja, ik las niet goed etc. etc. Vergeet mijn opmerking.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
in mijn stelling gaat t dus niet om datesites, iemand die niet denkt via internet iemand tegen te kunnen komen gaat vast niet naar die sites
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |