Begin, midden en eindquote:
Langzaam internet zeker, daar in mexico?quote:
Handig als je uitschiet met het glijmiddelquote:
nou ik heb wel internet date ervaring en weet dan dus ook dat je online enorm leuk kan klikken maar dat je pas irl pas echt meer weet.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen. Ten eerste is het een ander persoon met een ander karakter en ten tweede moet je in de kroeg maar afwachten of het ook echt blijft klikken na een tijdje. Voordeel van internet is dan weer dat je elkaar op voorhand wat beter kunt leren kennen door te chatten/mailen/whatever.
Dan krijg je behangpastaquote:Op maandag 29 maart 2010 22:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Handig als je uitschiet met het glijmiddel
oooooow, dat had ik nog niet doorquote:Op maandag 29 maart 2010 22:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou ik heb wel internet date ervaring en weet dan dus ook dat je online enorm leuk kan klikken maar dat je pas irl pas echt meer weet.
en aangezien ik zoooooooo kieskeurig ben ben ik dus ook vaker afgeknapt
stelling was trouwens net als al mn anderen gewoon echt gewoon zomaar verzonnen voor iedereen gaat bedenken met wie ik nu weer aan t chatten ben ofzo
oh dat is wel super dan, dus je hebt na die eerste mega snelle ontploffing ook al kunnen oefenen met wat meer tijd nemen enzo!?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aangezien ze er het hele weekend was geweest heb ik meerdere keren geoefend![]()
Ja, je ging toch op tijd?quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dat is wel super dan, dus je hebt na die eerste mega snelle ontploffing ook al kunnen oefenen met wat meer tijd nemen enzo!?
Ghehehequote:
quote:
Nee hoor niet alles.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alles voor een ontmaagding ja..
Oh well could be. En dat maakt niet uit. Ik heb geen spijt dus boeiend.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh wel jammer, misschien is het iemand die graag ontmaagd en is dan de lol eraf!?
Tsja risico van internetdaten.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, dan eindigt het niet normaal in mijn ogen
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dat is wel super dan, dus je hebt na die eerste mega snelle ontploffing ook al kunnen oefenen met wat meer tijd nemen enzo!?
al die chatsites afgestruindquote:Op maandag 29 maart 2010 22:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou ik heb wel internet date ervaring en weet dan dus ook dat je online enorm leuk kan klikken maar dat je pas irl pas echt meer weet.
en aangezien ik zoooooooo kieskeurig ben ben ik dus ook vaker afgeknapt
stelling was trouwens net als al mn anderen gewoon echt gewoon zomaar verzonnen voor iedereen gaat bedenken met wie ik nu weer aan t chatten ben ofzo
Ik zie echt die 1e keer voor me.. 2 halen, en zij gelijk helemaal onder de witte poeder..quote:Op maandag 29 maart 2010 22:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dat is wel super dan, dus je hebt na die eerste mega snelle ontploffing ook al kunnen oefenen met wat meer tijd nemen enzo!?
nja, maar die kwam pas later!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lang niet zo duidelijk en goed omschreven als die andere
Mijn internetprovider blokkeert alle andere websitesquote:Op maandag 29 maart 2010 22:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]ik kom op nog wel meer plekken jij niet dan?
Dat kan inderdaad gebeuren. Maar goed, zoals al opgemerkt, niet geschoten is altijd mis. En kieskeurig ben ik zelf trouwens ook.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:04 schreef Duimelot het volgende:
nou ik heb wel internet date ervaring en weet dan dus ook dat je online enorm leuk kan klikken maar dat je pas irl pas echt meer weet.
en aangezien ik zoooooooo kieskeurig ben ben ik dus ook vaker afgeknapt![]()
Ben jij met iemand aan het chatten dan? Goh, je zou denken van niet.quote:stelling was trouwens net als al mn anderen gewoon echt gewoon zomaar verzonnen voor iedereen gaat bedenken met wie ik nu weer aan t chatten ben ofzo
Geeft de zin "I'll kick your ass!" toch een hele andere ladingquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dat is wel super dan, dus je hebt na die eerste mega snelle ontploffing ook al kunnen oefenen met wat meer tijd nemen enzo!?
Ik heb haar niet over klagen ze vroeg zelfs om meerquote:Op maandag 29 maart 2010 22:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zie echt die 1e keer voor me.. 2 halen, en zij gelijk helemaal onder de witte poeder..
Niet, die was vorige week al.quote:
Ik heb schoenen met punten.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat heb ik nu altijd met van die schoenen met van die puntneuzen! Dood eng!
Ik zou ook om meer vragen als het na 2 halen al klaar was...quote:Op maandag 29 maart 2010 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer genoeg was ik niet lenig genoeg om de kamasutra uit te proberen
![]()
[..]
Ik heb haar niet over klagen ze vroeg zelfs om meer
Das voor de sado'squote:Op maandag 29 maart 2010 22:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet, die was vorige week al.
[..]
Ik heb schoenen met punten.
ik zit nu op 1,5 mbit, megacable is net met een nieuw abbo gekomen, op 2 mbit.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Langzaam internet zeker, daar in mexico?
Zoveel meer dat ze ineens geen contact meer opnam.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb haar niet over klagen ze vroeg zelfs om meer
En ik helemaal onder het stof zatquote:Op maandag 29 maart 2010 22:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zou ook om meer vragen als het na 2 halen al klaar was...
Ik ben een echte man en heb haar eerst laten komenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zou ook om meer vragen als het na 2 halen al klaar was...
ik herinner me die fucking lange lijst van jou nog wel ja. alleen die van heksje was langer.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad gebeuren. Maar goed, zoals al opgemerkt, niet geschoten is altijd mis. En kieskeurig ben ik zelf trouwens ook.
Je was mij voorquote:Op maandag 29 maart 2010 22:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zoveel meer dat ze ineens geen contact meer opnam.
ok niet geschoten is dus altijd mis, ik zal t proberen te onthouden!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad gebeuren. Maar goed, zoals al opgemerkt, niet geschoten is altijd mis. En kieskeurig ben ik zelf trouwens ook.
[..]
Ben jij met iemand aan het chatten dan? Goh, je zou denken van niet.
zo hoort hetquote:Op maandag 29 maart 2010 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben een echte man en heb haar eerst laten komen
Volgens mij heb ik die nog als bookmark staanquote:Op maandag 29 maart 2010 22:12 schreef dawg het volgende:
[..]
ik herinner me die fucking lange lijst van jou nog wel ja. alleen die van heksje was langer.
Ik vond je omschrijving welquote:
Mja, om gewoon een beetje te surfen is het snel zat.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:11 schreef dawg het volgende:
ik zit nu op 1,5 mbit, megacable is net met een nieuw abbo gekomen, op 2 mbit.
Misschien ergens anders een beter iemand gevondenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zoveel meer dat ze ineens geen contact meer opnam.
Je was zo lui dat je haar naar je huis hebt laten komen? dan 2 halen...quote:Op maandag 29 maart 2010 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben een echte man en heb haar eerst laten komen
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben een echte man en heb haar eerst laten komen
oh, post die lijst eens.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die nog als bookmark staan
wat voor lijst!?!? (ben nieuwsgierigquote:Op maandag 29 maart 2010 22:12 schreef dawg het volgende:
[..]
ik herinner me die fucking lange lijst van jou nog wel ja. alleen die van heksje was langer.
Zien!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die nog als bookmark staan
* tap op hoofd geeft.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
goed gedaan mannetje! ben trots op je!
Ik denk dat die van HH ook in dit topic moet staan, maar ik ben luiquote:
I don't know.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien ergens anders een beter iemand gevonden
was jij niet uit dit topic omdat je vond dat anderen niet erg aardig waren?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je was zo lui dat je haar naar je huis hebt laten komen? dan 2 halen...
figures waarom ze niets meer liet horen..ik moet echt kappen
Jij snapt hetquote:
Hey ik was nog maagdquote:Op maandag 29 maart 2010 22:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je was zo lui dat je haar naar je huis hebt laten komen? dan 2 halen...
figures waarom ze niets meer liet horen..ik moet echt kappen
alleen maar meer bedoel je?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat die van HH ook in dit topic moet staan, maar ik ben lui
Ach, het lijstje van Techno is al een jaar oud, dus er zullen vast aanpassingen zijn
Oefening baart kunst kindquote:Op maandag 29 maart 2010 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij snapt het![]()
[..]
Hey ik was nog maagdNiet iedereen is gelijk een pro. Ik moet gewoon nog wat oefenen
Dat is niet te hopenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:15 schreef dawg het volgende:
[..]
alleen maar meer bedoel je?
en even klikken.
Oooh nee, ik irriteerde me aan bepaalde personen, dat had niets met aardig te maken.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:14 schreef dawg het volgende:
[..]
was jij niet uit dit topic omdat je vond dat anderen niet erg aardig waren?
of verwar ik je met iemand anders?
Dankjequote:Op maandag 29 maart 2010 22:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
goed gedaan mannetje! ben trots op je!
Uhuh, is sowieso wel een gezond uitgangspunt.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:12 schreef Duimelot het volgende:
ok niet geschoten is dus altijd mis, ik zal t proberen te onthouden!
ben jij kieskeurig? ik dacht jij was niet zo hard to get
moest dat nou!quote:
- Je bent een vrouwquote:Op maandag 29 maart 2010 22:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat die van HH ook in dit topic moet staan, maar ik ben lui
Ach, het lijstje van Techno is al een jaar oud, dus er zullen vast aanpassingen zijn
Het is de bedoeling dat bij oefenen juist geen kind komtquote:
Wat men allemaal niet bewaard.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:14 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk dat die van HH ook in dit topic moet staan, maar ik ben lui
Ach, het lijstje van Techno is al een jaar oud, dus er zullen vast aanpassingen zijn
Ow, Ooowquote:Op maandag 29 maart 2010 22:16 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat bij oefenen juist geen kind komt
Nee hoorquote:
Ja, dat wil jij niet wetenquote:
Klinkt als het eisenpakket van Vencoquote:Op maandag 29 maart 2010 22:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
- Je bent een vrouw
- Je bent langer dan 1.65
- Je bent tussen de 21 en 39 jaar
- Je bent intelligent, kunt snel schakelen, vooruitdenken
- Je hebt humor, bent adrem en scherp
- Je hebt bij voorkeur bruine ogen
- Je hebt bij voorkeur bruin/zwart haar
- Halfbloedjes hebben helemaal een pre
- Je kunt jezelf onderhouden (financieel gezien)
- Je hebt een duidelijke, eigen mening
- Je kunt lief zijn zo nu en dan
- Je houdt van sex
- Je bent sportief
- Je hebt een redelijk lekker lichaam en een leuk gezicht
- Je hebt wat te vertellen en bent ook geďnteresseerd in de ander
- Je hebt geen autisme, AHDH, borderline, schizofrenie, etc
- Je houdt van festivals, housefeestjes, en andere muziekdingen
- Je houdt van vakanties waarbij je niet alleen in luxe leeft, maar ook met een rugzak op de wereld wil verkennen; maar enige luxe op z'n tijd is ook niet verkeerd
- Je bent attent
- Je claimt mij niet
- Je bent eigengereid
- Je hebt smaak voor leuke kleding
- Je hebt een goede muzieksmaak
- Je neemt initiatief, maar kan je ook laten verrassen door mij
- Je bent met momenten heerlijk impulsief, maar ook verantwoordelijk op andere momenten
- Je houdt van lekker eten
- Je houdt van dansen
- Je bent niet materialistisch ingesteld, buiten filosofisch opzicht
- Je hebt een brede maatschappelijke interesse
- Je bent bij voorkeur individueel ingesteld, dus geen kuddedier
- Je hebt maling aan wat anderen van je denken
- Je houdt van kunst, cultuur, en geschiedenis
ik mis 2 centimeter
Hč, balen voor je! Dat gaat hem niet worden danquote:
Wat is dit voor een lijst?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
- Je bent een vrouw
- Je bent langer dan 1.65
- Je bent tussen de 21 en 39 jaar
- Je bent intelligent, kunt snel schakelen, vooruitdenken
- Je hebt humor, bent adrem en scherp
- Je hebt bij voorkeur bruine ogen
- Je hebt bij voorkeur bruin/zwart haar
- Halfbloedjes hebben helemaal een pre
- Je kunt jezelf onderhouden (financieel gezien)
- Je hebt een duidelijke, eigen mening
- Je kunt lief zijn zo nu en dan
- Je houdt van sex
- Je bent sportief
- Je hebt een redelijk lekker lichaam en een leuk gezicht
- Je hebt wat te vertellen en bent ook geďnteresseerd in de ander
- Je hebt geen autisme, AHDH, borderline, schizofrenie, etc
- Je houdt van festivals, housefeestjes, en andere muziekdingen
- Je houdt van vakanties waarbij je niet alleen in luxe leeft, maar ook met een rugzak op de wereld wil verkennen; maar enige luxe op z'n tijd is ook niet verkeerd
- Je bent attent
- Je claimt mij niet
- Je bent eigengereid
- Je hebt smaak voor leuke kleding
- Je hebt een goede muzieksmaak
- Je neemt initiatief, maar kan je ook laten verrassen door mij
- Je bent met momenten heerlijk impulsief, maar ook verantwoordelijk op andere momenten
- Je houdt van lekker eten
- Je houdt van dansen
- Je bent niet materialistisch ingesteld, buiten filosofisch opzicht
- Je hebt een brede maatschappelijke interesse
- Je bent bij voorkeur individueel ingesteld, dus geen kuddedier
- Je hebt maling aan wat anderen van je denken
- Je houdt van kunst, cultuur, en geschiedenis
ik mis 2 centimeter
1. hoi allemaal....quote:Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef Duimelot het volgende:
zo weer een mooie tijd voor een vraagstuk:
Stel je hebt wel eens via internet gedate en bent er achter gekomen dat dat echt niets voor jou is.
Je bent meer iemand die gewoon iemand in de kroeg ofzo moet tegenkomen en meteen die welbekende klik moet voelen.
Uit pure verveling vermaak je je wel op internet maar het is de bedoeling als pure gein en ongein. Dan wordt je aangesproken door iemand en al kletsend vind je die persoon toch wel interressant.
Die ander vraagt je uiteindelijk voor een date.....
zou je dit tegen beter in dan toch nog maar weer es doen of zou je je kostbare tijd er niet aan verprutsen?
geen silicone?quote:
Daar kan hij wel mee leven denk ikquote:Op maandag 29 maart 2010 22:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
- Je bent een vrouw
- Je bent langer dan 1.65
- Je bent tussen de 21 en 39 jaar
- Je bent intelligent, kunt snel schakelen, vooruitdenken
- Je hebt humor, bent adrem en scherp
- Je hebt bij voorkeur bruine ogen
- Je hebt bij voorkeur bruin/zwart haar
- Halfbloedjes hebben helemaal een pre
- Je kunt jezelf onderhouden (financieel gezien)
- Je hebt een duidelijke, eigen mening
- Je kunt lief zijn zo nu en dan
- Je houdt van sex
- Je bent sportief
- Je hebt een redelijk lekker lichaam en een leuk gezicht
- Je hebt wat te vertellen en bent ook geďnteresseerd in de ander
- Je hebt geen autisme, AHDH, borderline, schizofrenie, etc
- Je houdt van festivals, housefeestjes, en andere muziekdingen
- Je houdt van vakanties waarbij je niet alleen in luxe leeft, maar ook met een rugzak op de wereld wil verkennen; maar enige luxe op z'n tijd is ook niet verkeerd
- Je bent attent
- Je claimt mij niet
- Je bent eigengereid
- Je hebt smaak voor leuke kleding
- Je hebt een goede muzieksmaak
- Je neemt initiatief, maar kan je ook laten verrassen door mij
- Je bent met momenten heerlijk impulsief, maar ook verantwoordelijk op andere momenten
- Je houdt van lekker eten
- Je houdt van dansen
- Je bent niet materialistisch ingesteld, buiten filosofisch opzicht
- Je hebt een brede maatschappelijke interesse
- Je bent bij voorkeur individueel ingesteld, dus geen kuddedier
- Je hebt maling aan wat anderen van je denken
- Je houdt van kunst, cultuur, en geschiedenis
ik mis 2 centimeter
ik vind dat ik een goede muziek smaak heb maar of jij t daar mee eens bent weet ik niet, verder klopt de omschrijving volgens mij wel!quote:
Ook geen siliconen neequote:
Ja, dus pas maar op meneer!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:19 schreef Techno het volgende:
[..]
OMG, anything you say can and will be used against you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dus pas maar op meneer!Hihi, ninja edit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Klinkt als het eisenpakket van Venco
Nou meid, het is geweldig dat je terug bent!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:20 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ook geen siliconen nee![]()
Nu ben ik er écht. Itt tot de afgelopen vijf keer vandaag dat ik me kwam melden en niks meer zei
Ik ben er nog steeds, Itt tot de afgelopen vijf keer vandaag dat ik me kwam afmeldenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:20 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ook geen siliconen nee![]()
Nu ben ik er écht. Itt tot de afgelopen vijf keer vandaag dat ik me kwam melden en niks meer zei
Ja, daagquote:Op maandag 29 maart 2010 22:20 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ook geen siliconen nee![]()
Nu ben ik er écht. Itt tot de afgelopen vijf keer vandaag dat ik me kwam melden en niks meer zei
ja, dat heb jij wel.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind dat ik een goede muziek smaak heb maar of jij t daar mee eens bent weet ik niet, verder klopt de omschrijving volgens mij wel!
Ik moest lachenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Klinkt als het eisenpakket van Venco
te makkelijkquote:Op maandag 29 maart 2010 22:20 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ook geen siliconen nee![]()
Nu ben ik er écht. Itt tot de afgelopen vijf keer vandaag dat ik me kwam melden en niks meer zei
Ik vond het een mini editquote:
Ja, daagquote:Op maandag 29 maart 2010 22:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds, Itt tot de afgelopen vijf keer vandaag dat ik me kwam afmelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |