wat voor lijst!?!? (ben nieuwsgierigquote:Op maandag 29 maart 2010 22:12 schreef dawg het volgende:
[..]
ik herinner me die fucking lange lijst van jou nog wel ja. alleen die van heksje was langer.
Zien!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die nog als bookmark staan
* tap op hoofd geeft.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
goed gedaan mannetje! ben trots op je!
Ik denk dat die van HH ook in dit topic moet staan, maar ik ben luiquote:
I don't know.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien ergens anders een beter iemand gevonden
was jij niet uit dit topic omdat je vond dat anderen niet erg aardig waren?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je was zo lui dat je haar naar je huis hebt laten komen? dan 2 halen...
figures waarom ze niets meer liet horen..ik moet echt kappen
Jij snapt hetquote:
Hey ik was nog maagdquote:Op maandag 29 maart 2010 22:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je was zo lui dat je haar naar je huis hebt laten komen? dan 2 halen...
figures waarom ze niets meer liet horen..ik moet echt kappen
alleen maar meer bedoel je?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat die van HH ook in dit topic moet staan, maar ik ben lui
Ach, het lijstje van Techno is al een jaar oud, dus er zullen vast aanpassingen zijn
Oefening baart kunst kindquote:Op maandag 29 maart 2010 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij snapt het![]()
[..]
Hey ik was nog maagdNiet iedereen is gelijk een pro. Ik moet gewoon nog wat oefenen
Dat is niet te hopenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:15 schreef dawg het volgende:
[..]
alleen maar meer bedoel je?
en even klikken.
Oooh nee, ik irriteerde me aan bepaalde personen, dat had niets met aardig te maken.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:14 schreef dawg het volgende:
[..]
was jij niet uit dit topic omdat je vond dat anderen niet erg aardig waren?
of verwar ik je met iemand anders?
Dankjequote:Op maandag 29 maart 2010 22:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
goed gedaan mannetje! ben trots op je!
Uhuh, is sowieso wel een gezond uitgangspunt.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:12 schreef Duimelot het volgende:
ok niet geschoten is dus altijd mis, ik zal t proberen te onthouden!
ben jij kieskeurig? ik dacht jij was niet zo hard to get
moest dat nou!quote:
- Je bent een vrouwquote:Op maandag 29 maart 2010 22:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat die van HH ook in dit topic moet staan, maar ik ben lui
Ach, het lijstje van Techno is al een jaar oud, dus er zullen vast aanpassingen zijn
Het is de bedoeling dat bij oefenen juist geen kind komtquote:
Wat men allemaal niet bewaard.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:14 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk dat die van HH ook in dit topic moet staan, maar ik ben lui
Ach, het lijstje van Techno is al een jaar oud, dus er zullen vast aanpassingen zijn
Ow, Ooowquote:Op maandag 29 maart 2010 22:16 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat bij oefenen juist geen kind komt
Nee hoorquote:
Ja, dat wil jij niet wetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |