abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 maart 2010 @ 22:14:10 #151
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79726273
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:12 schreef dawg het volgende:

[..]

ik herinner me die fucking lange lijst van jou nog wel ja. alleen die van heksje was langer.
wat voor lijst!?!? (ben nieuwsgierig )
pi_79726281
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:12 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik die nog als bookmark staan
Zien!
pi_79726283
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:13 schreef Duimelot het volgende:

[..]

goed gedaan mannetje! ben trots op je!
* tap op hoofd geeft.
  maandag 29 maart 2010 @ 22:14:17 #154
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79726284
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:13 schreef dawg het volgende:

[..]

oh, post die lijst eens.
Ik denk dat die van HH ook in dit topic moet staan, maar ik ben lui
Ach, het lijstje van Techno is al een jaar oud, dus er zullen vast aanpassingen zijn
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79726316
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:13 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Misschien ergens anders een beter iemand gevonden
I don't know.
pi_79726322
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:13 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Je was zo lui dat je haar naar je huis hebt laten komen? dan 2 halen...

figures waarom ze niets meer liet horen..

ik moet echt kappen
was jij niet uit dit topic omdat je vond dat anderen niet erg aardig waren?
of verwar ik je met iemand anders?
pi_79726335
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:12 schreef krengetje het volgende:

[..]

zo hoort het
Jij snapt het
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:13 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Je was zo lui dat je haar naar je huis hebt laten komen? dan 2 halen...

figures waarom ze niets meer liet horen..

ik moet echt kappen
Hey ik was nog maagd Niet iedereen is gelijk een pro. Ik moet gewoon nog wat oefenen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79726350
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:14 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik denk dat die van HH ook in dit topic moet staan, maar ik ben lui
Ach, het lijstje van Techno is al een jaar oud, dus er zullen vast aanpassingen zijn
alleen maar meer bedoel je?

en even klikken.
  maandag 29 maart 2010 @ 22:15:36 #159
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79726355
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:15 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Jij snapt het
[..]

Hey ik was nog maagd Niet iedereen is gelijk een pro. Ik moet gewoon nog wat oefenen
Oefening baart kunst kind
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  maandag 29 maart 2010 @ 22:15:46 #160
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79726367
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:15 schreef dawg het volgende:

[..]

alleen maar meer bedoel je?

en even klikken.
Dat is niet te hopen
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79726373
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:14 schreef dawg het volgende:

[..]

was jij niet uit dit topic omdat je vond dat anderen niet erg aardig waren?
of verwar ik je met iemand anders?
Oooh nee, ik irriteerde me aan bepaalde personen, dat had niets met aardig te maken.
pi_79726391
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:13 schreef Duimelot het volgende:

[..]

goed gedaan mannetje! ben trots op je!
Dankje
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79726403
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:12 schreef Duimelot het volgende:
ok niet geschoten is dus altijd mis, ik zal t proberen te onthouden!
ben jij kieskeurig? ik dacht jij was niet zo hard to get
Uhuh, is sowieso wel een gezond uitgangspunt.

Overigens had ik die e-player reputatie niet zelf aangemeten. Ask Ripley for more info.
pi_79726407
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:15 schreef djayzz het volgende:

[..]

Oefening baart kunst kind
moest dat nou!
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 22:16:31 #165
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79726408
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:14 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik denk dat die van HH ook in dit topic moet staan, maar ik ben lui
Ach, het lijstje van Techno is al een jaar oud, dus er zullen vast aanpassingen zijn
- Je bent een vrouw
- Je bent langer dan 1.65
- Je bent tussen de 21 en 39 jaar
- Je bent intelligent, kunt snel schakelen, vooruitdenken
- Je hebt humor, bent adrem en scherp
- Je hebt bij voorkeur bruine ogen
- Je hebt bij voorkeur bruin/zwart haar
- Halfbloedjes hebben helemaal een pre
- Je kunt jezelf onderhouden (financieel gezien)
- Je hebt een duidelijke, eigen mening
- Je kunt lief zijn zo nu en dan
- Je houdt van sex
- Je bent sportief
- Je hebt een redelijk lekker lichaam en een leuk gezicht
- Je hebt wat te vertellen en bent ook geïnteresseerd in de ander
- Je hebt geen autisme, AHDH, borderline, schizofrenie, etc
- Je houdt van festivals, housefeestjes, en andere muziekdingen
- Je houdt van vakanties waarbij je niet alleen in luxe leeft, maar ook met een rugzak op de wereld wil verkennen; maar enige luxe op z'n tijd is ook niet verkeerd
- Je bent attent
- Je claimt mij niet
- Je bent eigengereid
- Je hebt smaak voor leuke kleding
- Je hebt een goede muzieksmaak
- Je neemt initiatief, maar kan je ook laten verrassen door mij
- Je bent met momenten heerlijk impulsief, maar ook verantwoordelijk op andere momenten
- Je houdt van lekker eten
- Je houdt van dansen
- Je bent niet materialistisch ingesteld, buiten filosofisch opzicht
- Je hebt een brede maatschappelijke interesse
- Je bent bij voorkeur individueel ingesteld, dus geen kuddedier
- Je hebt maling aan wat anderen van je denken
- Je houdt van kunst, cultuur, en geschiedenis

ik mis 2 centimeter
pi_79726425
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:15 schreef djayzz het volgende:

[..]

Oefening baart kunst kind
Het is de bedoeling dat bij oefenen juist geen kind komt
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
pi_79726437
Ja. En nu dus écht.
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
pi_79726449
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:14 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk dat die van HH ook in dit topic moet staan, maar ik ben lui
Ach, het lijstje van Techno is al een jaar oud, dus er zullen vast aanpassingen zijn
Wat men allemaal niet bewaard.
  maandag 29 maart 2010 @ 22:17:27 #169
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79726461
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:16 schreef VorteXxX het volgende:

[..]

Het is de bedoeling dat bij oefenen juist geen kind komt
Ow, Ooow

Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  maandag 29 maart 2010 @ 22:17:42 #170
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79726476
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:17 schreef Techno het volgende:

[..]

Wat men allemaal niet bewaard.
It's the internet Fok!
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  maandag 29 maart 2010 @ 22:18:00 #171
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79726489
Ow, optijd slapen
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79726491
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:15 schreef djayzz het volgende:

[..]

Oefening baart kunst kind
Nee hoor
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 29 maart 2010 @ 22:18:11 #173
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79726495
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:17 schreef Techno het volgende:

[..]

Wat men allemaal niet bewaard.
Ja, dat wil jij niet weten
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79726497
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:17 schreef Techno het volgende:

[..]

Wat men allemaal niet bewaard.
wie wat bewaard heeft wat! best handig als het zo uit komt.
pi_79726503
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:16 schreef Duimelot het volgende:
ik mis 2 centimeter
Is dat alles?

[ Bericht 62% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2010 22:18:32 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')