abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79726747
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:19 schreef Duimelot het volgende:
ik vind dat ik een goede muziek smaak heb maar of jij t daar mee eens bent weet ik niet, verder klopt de omschrijving volgens mij wel!
We've got a match.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_79726777
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:21 schreef djayzz het volgende:

[..]

Ik moest lachen
Zo grappig vind ik het niet eigenlijk
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 29 maart 2010 @ 22:24:05 #207
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79726778
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:23 schreef automatic_ het volgende:

[..]

GA!
Ik kan het nog steeds niet
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:23 schreef dawg het volgende:
adios djayzzieboy
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:22 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  maandag 29 maart 2010 @ 22:24:14 #208
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79726791
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:21 schreef dawg het volgende:

[..]

ja, dat heb jij wel.
jij ook
pi_79726804
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:20 schreef Lily-Ella het volgende:
Nu ben ik er écht. Itt tot de afgelopen vijf keer vandaag dat ik me kwam melden en niks meer zei
Gezellig.
pi_79726809
Ik ga ook maar Een stukje wandelen
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 29 maart 2010 @ 22:24:50 #211
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79726819
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:24 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga ook maar Een stukje wandelen
Fijne wandeling!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79726821
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:24 schreef djayzz het volgende:

[..]

Ik kan het nog steeds niet
[..]


[..]

en nou oprotten! houdoe he.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 29 maart 2010 @ 22:24:55 #213
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79726826
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:23 schreef Techno het volgende:

[..]

We've got a match.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wanneer ga je voor me koken?
pi_79726846
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:24 schreef Duimelot het volgende:

[..]

jij ook
weet ik.
pi_79726877
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:24 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Fijne wandeling!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 22:26:23 #216
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79726898
Op tijd naar bed maar vandaag. Morgen weer naar utrecht .

Doei.
pi_79726911
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:26 schreef Kreator het volgende:
Op tijd naar bed maar vandaag. Morgen weer naar utrecht .

Doei.
ben ik blij dat ik morgen van utrecht naar lelijkstad moet...
pi_79726915
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:24 schreef Duimelot het volgende:

[..]

wanneer ga je voor me koken?
de rest kan via pm!

Volgende klant!
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79726920
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:24 schreef Duimelot het volgende:
wanneer ga je voor me koken?
Wanneer heb je tijd?
pi_79726946
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:21 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Nou meid, het is geweldig dat je terug bent!
Eindelijk waardering
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
  maandag 29 maart 2010 @ 22:28:24 #221
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79726985
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:26 schreef Kreator het volgende:
Op tijd naar bed maar vandaag. Morgen weer naar utrecht .

Doei.
slaap lekker
pi_79726990
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:27 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Eindelijk waardering
Bespeur ik hier sarcasme?
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
  maandag 29 maart 2010 @ 22:29:07 #223
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79727023
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:27 schreef Techno het volgende:

[..]

Wanneer heb je tijd?
altijd en nooit eigenlijk
pi_79727051
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:27 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Eindelijk waardering
waarder heus wel dat alles écht is
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79727054
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:29 schreef Duimelot het volgende:

[..]

altijd en nooit eigenlijk
Dan maak je tijd
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 29 maart 2010 @ 22:30:37 #226
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79727083
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:29 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan maak je tijd
ALTIJD en nooit
staat los van tijd vrij maken
pi_79727124
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:27 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Eindelijk waardering
zo zijn wij.
pi_79727125
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:28 schreef VorteXxX het volgende:

[..]

Bespeur ik hier sarcasme?
In het geheel niet!
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
pi_79727137
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:30 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ALTIJD en nooit
staat los van tijd vrij maken
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 29 maart 2010 @ 22:31:52 #230
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79727158
Tvp
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79727168
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:31 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

In het geheel niet!
Gelukkig maar, want ik waardeer het heel erg dat je er bent!
pi_79727200
Is er een mogelijkheid om een grotere PM box te krijgen?
pi_79727216
sammiegirl!
  maandag 29 maart 2010 @ 22:32:54 #234
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79727222
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:32 schreef Techno het volgende:
Is er een mogelijkheid om een grotere PM box te krijgen?
Gewoon een word-documentje maken
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79727246
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:32 schreef Techno het volgende:
Is er een mogelijkheid om een grotere PM box te krijgen?
Mod worden of een abbo nemen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 29 maart 2010 @ 22:34:04 #236
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79727286
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:32 schreef dawg het volgende:
sammiegirl!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79727307
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:31 schreef Samzz het volgende:
Tvp
hee Samzz
pi_79727344
Have fun allemaal nog vanavond.. Slet nog wat in het rond, pak nog iemand bij de kont.. en ga dan ook eens lekker slapen..

Ik ben er nu in ieder geval vandoor! later!
pi_79727359
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:34 schreef Samzz het volgende:

[..]

hola bonita
hoe is het?
  maandag 29 maart 2010 @ 22:35:30 #240
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79727364
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:32 schreef Techno het volgende:
Is er een mogelijkheid om een grotere PM box te krijgen?
gewoon regelmatig wissen!?!?
ik pm bijna nooit dus voor mij is t geen probleem, anders stuur maar wat van jou door naar mij, bewaar ik t wel voor je
  maandag 29 maart 2010 @ 22:35:56 #241
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79727390
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:35 schreef Duimelot het volgende:

[..]

gewoon regelmatig wissen!?!?
ik pm bijna nooit dus voor mij is t geen probleem, anders stuur maar wat van jou door naar mij, bewaar ik t wel voor je
Haha
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79727446
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
Have fun allemaal nog vanavond.. Slet nog wat in het rond, pak nog iemand bij de kont.. en ga dan ook eens lekker slapen..

Ik ben er nu in ieder geval vandoor! later!
Laterss!
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79727490
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
Mod worden of een abbo nemen
Betalen voor FOK..hmmz, nee bedankt.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:35 schreef Duimelot het volgende:
gewoon regelmatig wissen!?!?
ik pm bijna nooit dus voor mij is t geen probleem, anders stuur maar wat van jou door naar mij, bewaar ik t wel voor je
Oh ja. *Alles naar Duim forward*

Thanks.
pi_79727498
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:32 schreef Techno het volgende:
Is er een mogelijkheid om een grotere PM box te krijgen?
Of doorverwijzen naar je normale mail adres
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
  maandag 29 maart 2010 @ 22:38:54 #245
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79727539
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:34 schreef -Engel- het volgende:

[..]

hee Samzz
Engeltje
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79727557
Samzz
  maandag 29 maart 2010 @ 22:39:29 #247
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79727569
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:35 schreef dawg het volgende:

[..]

hola bonita
hoe is het?
Goed Met jou?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 29 maart 2010 @ 22:40:08 #248
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79727604
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:39 schreef krengetje het volgende:
Samzz
Schatje
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79727618
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

Goed Met jou?
relax. beetje warm.
pi_79727666
Het is wel echte liefde geworden tussen Sammz en kreng.
  maandag 29 maart 2010 @ 22:41:40 #251
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79727690
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:40 schreef dawg het volgende:

[..]

relax. beetje warm.
Nu niet zeuren he
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  † In Memoriam † maandag 29 maart 2010 @ 22:42:33 #252
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_79727731
Echte liefde moet je versnijden, verdunnen en dan verkopen zegt de hoerenmadam altijd.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_79727755
hier is het anders niet echt warm....


heeft iemand voor mij evita muziek (blanco dus zonder de tekst)
.... ik ben begonnen een oude passie af te stoffen

ja ga maar lachen
  maandag 29 maart 2010 @ 22:43:08 #254
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79727769
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:41 schreef vencodark het volgende:
Het is wel echte liefde geworden tussen Sammz en kreng.
ik krijg er een beetje het vroegere nouk en auto gevoel bij
of het cue en venco idee
pi_79727774
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:41 schreef vencodark het volgende:
Het is wel echte liefde geworden tussen Sammz en kreng.
een nieuwe vrijwilliger! Hoe oud ben je, waar kom je vandaan, vertel is wat over je zelf

oh ...wacht, je bent heul geen newbie
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')