ik krijg er een beetje het vroegere nouk en auto gevoel bijquote:Op maandag 29 maart 2010 22:41 schreef vencodark het volgende:
Het is wel echte liefde geworden tussen Sammz en kreng.
een nieuwe vrijwilliger! Hoe oud ben je, waar kom je vandaan, vertel is wat over je zelfquote:Op maandag 29 maart 2010 22:41 schreef vencodark het volgende:
Het is wel echte liefde geworden tussen Sammz en kreng.
Don't cry for me. Argentinaaaaaaquote:Op maandag 29 maart 2010 22:42 schreef -Engel- het volgende:
hier is het anders niet echt warm....
heeft iemand voor mij evita muziek (blanco dus zonder de tekst)
.... ik ben begonnen een oude passie af te stoffen
ja ga maar lachen
Is dat goed?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik krijg er een beetje het vroegere nouk en auto gevoel bij
of het cue en venco idee
Jij bent altijd zo heerlijk cynischquote:Op maandag 29 maart 2010 22:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Echte liefde moet je versnijden, verdunnen en dan verkopen zegt de hoerenmadam altijd.
Tja, er komt elke keer een nieuw "setje"quote:Op maandag 29 maart 2010 22:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik krijg er een beetje het vroegere nouk en auto gevoel bij
of het cue en venco idee
Dat vraag ik me ook af... Jij bent toch goede vriendjes met Cue?quote:
kom niet meer bijquote:Op maandag 29 maart 2010 22:42 schreef -Engel- het volgende:
hier is het anders niet echt warm....
heeft iemand voor mij evita muziek (blanco dus zonder de tekst)
.... ik ben begonnen een oude passie af te stoffen
ja ga maar lachen
o.a. die ja...quote:Op maandag 29 maart 2010 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Don't cry for me. ArgentinaaaaaaEvita
Was? Soms nog een beetje.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:44 schreef dawg het volgende:
[..]
jij was echt zwaar klef met cue, vergis je niet.
Zeker.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af... Jij bent toch goede vriendjes met Cue?
Dat hoor ik vaker van de mevrouwkesquote:
Nu moet je me geen woorden in de mond leggen hequote:Op maandag 29 maart 2010 22:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker van de mevrouwkes
oh. niet te vaak meer doen he, vindt auto niet leuk.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Was? Soms nog een beetje.![]()
[..]
Zeker.
Vind ik dat niet leuk?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:47 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. niet te vaak meer doen he, vindt auto niet leuk.
ik heb geen bladmuziek nodig... dat ligt al voor mijn neus...quote:Op maandag 29 maart 2010 22:45 schreef Thrust het volgende:
[..]
kom niet meer bij![]()
niks via google? in de bieb hebben ze het wel
Je zoekt bladmuziek neem ik aan dan... Is dat via Google niet te vinden? Ik meen mij speciale bladmuziek sites te herinneren.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o.a. die ja...hebben we helaas vandaag nog niet op geoefend...
Haha, nou ik zal er over denkenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:47 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. niet te vaak meer doen he, vindt auto niet leuk.
Die leggen geen woorden in mondenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu moet je me geen woorden in de mond leggen heOh, wacht... Dat is Katholiek eigen he.
Wat heb je precies nodig dan?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb geen bladmuziek nodig... dat ligt al voor mijn neus...
ik heb de sopraan partij en ik wil wat uitzoeken
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu moet je me geen woorden in de mond leggen heOh, wacht... Dat is Katholiek eigen he.
Wat wij mij mensen in de mond stoppen zijn geen woorden! Geen woorden maar harde dadenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
dat kleffe geouwehoer in deze reeks? voor zover ik mij kan herinneren niet nee. denk mij en gvse?quote:
Ja, maar dat geouwehoer van jullie was heeeeeeeél anders dan dat van cue_ & vencoquote:Op maandag 29 maart 2010 22:48 schreef dawg het volgende:
[..]
dat kleffe geouwehoer in deze reeks? voor zover ik mij kan herinneren niet nee. denk mij en gvse?
puur enkel alleen de lyrics?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb geen bladmuziek nodig... dat ligt al voor mijn neus...
ik heb de sopraan partij en ik wil wat uitzoeken
nope de muziek zelf...misschien you tube of sow?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zoekt bladmuziek neem ik aan dan... Is dat via Google niet te vinden? Ik meen mij speciale bladmuziek sites te herinneren.
Cue en ik menen het tenminste nog!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat geouwehoer van jullie was heeeeeeeél anders dan dat van cue_ & venco
Ja inderdaad.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Cue en ik menen het tenminste nog!
ach, geouwehoer is geouwehoer.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat geouwehoer van jullie was heeeeeeeél anders dan dat van cue_ & venco
Nee, je hebt verschillende soortenquote:
Terwijl ik jou en Nouk daar nooit zo over hoor. En Cue en mij bijna ook niet. Soms wat momentjes maar lang niet zoveel als voorheen. Dat was soms best erg denk ik.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
En als ik jullie ga "veroordelen", dan doe ik dat indirect ook tussen mij en Nouk
gvse meent ook dat ze mij aan kan hoor.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Cue en ik menen het tenminste nog!
De een is eerder grijs dan de ander... of bedoel jij wat andersquote:Op maandag 29 maart 2010 22:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, je hebt verschillende soorten
Ik ken de inhoud van jullie gesprekken niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:50 schreef dawg het volgende:
[..]
gvse meent ook dat ze mij aankan denk ik hoor.
Haha, klopt. Op den duur zwakt het afquote:Op maandag 29 maart 2010 22:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Terwijl ik jou en Nouk daar nooit zo over hoor. En Cue en mij bijna ook niet. Soms wat momentjes maar lang niet zoveel als voorheen. Dat was soms best erg denk ik.
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, je hebt verschillende soorten
Youtube heeft Evita wel. Moet je even zoeken.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nope de muziek zelf...misschien you tube of sow?
zie mijn posthistory.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ken de inhoud van jullie gesprekken niet.
moet je op karaoke versie zoekenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nope de muziek zelf...misschien you tube of sow?
Mata!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |