abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79728069
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:46 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nu moet je me geen woorden in de mond leggen he Oh, wacht... Dat is Katholiek eigen he.
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
  maandag 29 maart 2010 @ 22:48:29 #277
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79728070
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:47 schreef Thrust het volgende:

[..]

Die leggen geen woorden in monden
Niet alleen woorden nee
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  † In Memoriam † maandag 29 maart 2010 @ 22:48:34 #278
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_79728072
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:46 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nu moet je me geen woorden in de mond leggen he Oh, wacht... Dat is Katholiek eigen he.
Wat wij mij mensen in de mond stoppen zijn geen woorden! Geen woorden maar harde daden
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_79728083
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:47 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Vind ik dat niet leuk?
dat kleffe geouwehoer in deze reeks? voor zover ik mij kan herinneren niet nee. denk mij en gvse?
  maandag 29 maart 2010 @ 22:49:08 #280
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79728100
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:48 schreef dawg het volgende:

[..]

dat kleffe geouwehoer in deze reeks? voor zover ik mij kan herinneren niet nee. denk mij en gvse?
Ja, maar dat geouwehoer van jullie was heeeeeeeél anders dan dat van cue_ & venco
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79728114
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:47 schreef -Engel- het volgende:

[..]

ik heb geen bladmuziek nodig... dat ligt al voor mijn neus...
ik heb de sopraan partij en ik wil wat uitzoeken
puur enkel alleen de lyrics?
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79728136
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:47 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je zoekt bladmuziek neem ik aan dan... Is dat via Google niet te vinden? Ik meen mij speciale bladmuziek sites te herinneren.
nope de muziek zelf...misschien you tube of sow?
pi_79728137
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:49 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ja, maar dat geouwehoer van jullie was heeeeeeeél anders dan dat van cue_ & venco
Cue en ik menen het tenminste nog!
  maandag 29 maart 2010 @ 22:50:07 #284
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79728159
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:49 schreef vencodark het volgende:

[..]

Cue en ik menen het tenminste nog!
Ja inderdaad.
En als ik jullie ga "veroordelen", dan doe ik dat indirect ook tussen mij en Nouk
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79728169
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:49 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ja, maar dat geouwehoer van jullie was heeeeeeeél anders dan dat van cue_ & venco
ach, geouwehoer is geouwehoer.
  maandag 29 maart 2010 @ 22:50:27 #286
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79728181
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:50 schreef dawg het volgende:

[..]

ach, geouwehoer is geouwehoer.
Nee, je hebt verschillende soorten
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79728206
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:50 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ja inderdaad.
En als ik jullie ga "veroordelen", dan doe ik dat indirect ook tussen mij en Nouk
Terwijl ik jou en Nouk daar nooit zo over hoor. En Cue en mij bijna ook niet. Soms wat momentjes maar lang niet zoveel als voorheen. Dat was soms best erg denk ik.
pi_79728216
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:49 schreef vencodark het volgende:

[..]

Cue en ik menen het tenminste nog!
gvse meent ook dat ze mij aan kan hoor.
pi_79728246
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:50 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Nee, je hebt verschillende soorten
De een is eerder grijs dan de ander... of bedoel jij wat anders
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79728248
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:50 schreef dawg het volgende:

[..]

gvse meent ook dat ze mij aankan denk ik hoor.
Ik ken de inhoud van jullie gesprekken niet.
pi_79728285
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:50 schreef dawg het volgende:

[..]

ach, geouwehoer is geouwehoer.
Heb je ook gejongehoer?
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
  maandag 29 maart 2010 @ 22:52:25 #292
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79728293
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:50 schreef vencodark het volgende:

[..]

Terwijl ik jou en Nouk daar nooit zo over hoor. En Cue en mij bijna ook niet. Soms wat momentjes maar lang niet zoveel als voorheen. Dat was soms best erg denk ik.
Haha, klopt. Op den duur zwakt het af
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79728295
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:50 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Nee, je hebt verschillende soorten
  maandag 29 maart 2010 @ 22:52:41 #294
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79728317
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:49 schreef -Engel- het volgende:

[..]

nope de muziek zelf...misschien you tube of sow?
Youtube heeft Evita wel. Moet je even zoeken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79728331
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:51 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik ken de inhoud van jullie gesprekken niet.
zie mijn posthistory.
  maandag 29 maart 2010 @ 22:53:27 #296
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79728352
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:49 schreef -Engel- het volgende:

[..]

nope de muziek zelf...misschien you tube of sow?
moet je op karaoke versie zoeken
pi_79728355
Hola.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_79728393
mata. relnicht.
pi_79728394
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:53 schreef El_Matador het volgende:
Hola.
Mata!
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 22:54:15 #300
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79728400
Torero
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')