quote:Op maandag 29 maart 2010 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu moet je me geen woorden in de mond leggen heOh, wacht... Dat is Katholiek eigen he.
Wat wij mij mensen in de mond stoppen zijn geen woorden! Geen woorden maar harde dadenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu moet je me geen woorden in de mond leggen heOh, wacht... Dat is Katholiek eigen he.
dat kleffe geouwehoer in deze reeks? voor zover ik mij kan herinneren niet nee. denk mij en gvse?quote:
Ja, maar dat geouwehoer van jullie was heeeeeeeél anders dan dat van cue_ & vencoquote:Op maandag 29 maart 2010 22:48 schreef dawg het volgende:
[..]
dat kleffe geouwehoer in deze reeks? voor zover ik mij kan herinneren niet nee. denk mij en gvse?
puur enkel alleen de lyrics?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb geen bladmuziek nodig... dat ligt al voor mijn neus...
ik heb de sopraan partij en ik wil wat uitzoeken
nope de muziek zelf...misschien you tube of sow?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zoekt bladmuziek neem ik aan dan... Is dat via Google niet te vinden? Ik meen mij speciale bladmuziek sites te herinneren.
Cue en ik menen het tenminste nog!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat geouwehoer van jullie was heeeeeeeél anders dan dat van cue_ & venco
Ja inderdaad.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Cue en ik menen het tenminste nog!
ach, geouwehoer is geouwehoer.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat geouwehoer van jullie was heeeeeeeél anders dan dat van cue_ & venco
Nee, je hebt verschillende soortenquote:
Terwijl ik jou en Nouk daar nooit zo over hoor. En Cue en mij bijna ook niet. Soms wat momentjes maar lang niet zoveel als voorheen. Dat was soms best erg denk ik.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
En als ik jullie ga "veroordelen", dan doe ik dat indirect ook tussen mij en Nouk
gvse meent ook dat ze mij aan kan hoor.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Cue en ik menen het tenminste nog!
De een is eerder grijs dan de ander... of bedoel jij wat andersquote:Op maandag 29 maart 2010 22:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, je hebt verschillende soorten
Ik ken de inhoud van jullie gesprekken niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:50 schreef dawg het volgende:
[..]
gvse meent ook dat ze mij aankan denk ik hoor.
Haha, klopt. Op den duur zwakt het afquote:Op maandag 29 maart 2010 22:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Terwijl ik jou en Nouk daar nooit zo over hoor. En Cue en mij bijna ook niet. Soms wat momentjes maar lang niet zoveel als voorheen. Dat was soms best erg denk ik.
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, je hebt verschillende soorten
Youtube heeft Evita wel. Moet je even zoeken.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nope de muziek zelf...misschien you tube of sow?
zie mijn posthistory.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ken de inhoud van jullie gesprekken niet.
moet je op karaoke versie zoekenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nope de muziek zelf...misschien you tube of sow?
Mata!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |