1 2 3 4 5 | [url=http://forum.fok.nl/topic/1424694/4/50#79124868]Eerste klas door Nederland[/url] - [i]Greavy[/i] [url=http://forum.fok.nl/topic/1426705/6/50#79393836]Monaco[/url] - [i]KapiteinT[/i] [url=http://forum.fok.nl/topic/1426705/1/50#79195073]Koninklijke wachtkaners[/url] - [i]Bork[/i] [url=http://forum.fok.nl/topic/1417111/2/50#78489169]Eerste klas richting het Noorden[/url] - [i]Greavy[/i] |
Ze staan er bijquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:03 schreef Ireyon het volgende:
Hmm blijkbaar heb ik bij het aanpassen van het Dagkaarten deel ook de nieuwste reportagelinks ongedaan gemaakt..![]()
Zou je de volgende urls er evt. nog bij willen zetten?
[ code verwijderd ]
Bron Algemeen Dagblad: Lees hier meerquote:Kleuter voor ogen moeder doodgereden door trein
PEAKIRK - Hij keek nog even naar zijn moeder en een fractie later werd hij opgeschept door een locomotief. Johnny Hall, een kleuter van twee was alleen een overweg opgelopen en toen zijn moeder riep dat hij van de sporen moest gaan, dacht hij dat zijn mama een spelletje aan het spelen was. Elizabeth Connors (28) zag met haar eigen ogen hoe haar oogappel doodgereden werd.
die laatse foto van jouw in het vorige topic was toch tegen half 4? Want die heb ik ook gezienquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:07 schreef Zug-Chef het volgende:
tieviepie
[ link | afbeelding ]
Tussen de stapelwolken door schijnt de zon, gelukkig ook tijdens het passeren van de zondagse containertrein 50049 uit Veendam naar de Maasvlakte West. Met op kop de 513-9 passeert de nagenoeg vol beladen en bont gekleurde trein de agglomeratie Hoogezand, met op de achtergrond het station Hoogezand-Sappemeer. Zondag 21 maart 2010
Die is voor mij ook onduidelijk, foto's die ik tot nu toe gevonden heb zie ik geen enkele treinquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:26 schreef Guppyfriend het volgende:
De ravage in Oslo... Maar waar de trein nu precies ligt...?
[ afbeelding ]
OK, 160 km/hquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
126 meter en 18 centimeter.
Wat dacht je van "een beetje vaart" in een getal uitdrukken?
Ik wil graag op een NS-station werken. Maar is lastig om baan als service-medewerker te vinden...quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wat ik me afvroeg: ben ik de enige user die ook daadwerkelijk bij het spoor werkt?
160km/h is zo'n 44 meter per seconde. Als je ervan uitgaat dat een trein afremt met een versnelling van 1m/s2, zou het afremmen 44 seconde duren en 968 meter aan afstand kosten. Ruwweg een kilometer dusquote:
Klopt wel aardig volgens mij. Wel allemaal afhankelijk van gewicht, belading, snelheid en conditie van het spoor natuurlijk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:25 schreef Ireyon het volgende:
[..]
160km/h is zo'n 44 meter per seconde. Als je ervan uitgaat dat een trein afremt met een versnelling van 1m/s2, zou het afremmen 44 seconde duren en 968 meter aan afstand kosten. Ruwweg een kilometer dus
Onder andere. Bij noodremming moet je denk ik de 600m wel kunnen halen. Overigens is de remwerking niet over het hele bereik constant. Met railremmen, zoals onder Koplopers, VIRM en DD-AR haal je ook een goede vertraging.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Klopt wel aardig volgens mij. Wel allemaal afhankelijk van gewicht, belading, snelheid en conditie van het spoor natuurlijk.
Van de NS geloof ik wel.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:15 schreef James1988 het volgende:
Ze mochten dan wel de eersten op het Europese vasteland zijn, ze zijn zeker niet de beste. DB doet het volgens mij een stuk beter wbt. klantwaardering, en NS denk ik ook wel.
Hoe chill, lekker pendelen met ICEquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:44 schreef Igen het volgende:
Maar de DB? Ga eens een weekje pendelen Düsseldorf - Dortmund
Nou ten eerste: waarom zou je dat doen? En ten tweede, wat denk je allemaal voor wantoestanden tegen te komen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:44 schreef Igen het volgende:
[..]
Van de NS geloof ik wel.
Maar de DB? Ga eens een weekje pendelen Düsseldorf - Dortmund, of Berlijn - B-Wannsee. Ben benieuwd of je er dan nog steeds zo over denkt.
Toch hopelijk wel ICRm danquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:52 schreef dennistd het volgende:
Geen ICL in de IC Den Haag-Venlo gezien vandaag
Nee, niet met de ICE, want daarin gelden de Jan-Modaal-pendelaars-abonnementen niet hè.quote:
Och gut, arme Calimero-socialistquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:06 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, niet met de ICE, want daarin gelden de Jan-Modaal-pendelaars-abonnementen niet hè.
Alleen met de sneltrein, zo vol dat de deuren nauwelijks nog dicht kunnen, en die vervolgens op Essen een kwartiertje aan de kant wordt gezet omdat er een vertraagde rijke-elite-ICE langs moet.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
die laatse foto van jouw in het vorige topic was toch tegen half 4? Want die heb ik ook gezien
Er stond een trein met ICL voor een rood sein in Utrecht om ongeveer 16.45u, loc voor, loc achter, te zien aan waar ie stond kwam ie uit de richting Woerden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:52 schreef dennistd het volgende:
Geen ICL in de IC Den Haag-Venlo gezien vandaag
Ha, ik ben niet de enige die zich verbaast.quote:Ohja, en welke &)*$&*)#@ bedenkt om de sprinter naar Veenendaal voor de vertraagde IC naar Nijmegen te zetten in Utrecht? De IC (van .53) was om .59 klaar voor vertrek, maar mocht wachten tot de sprinter van .01 weg weg en daar vervolgens achteraan boemelen tot De Haar aansluiting. Uiteindelijke vertraging in Arnhem +15....
Hmm, ik werk wel vlak bij het station. Maar een ah to go is niet echt bij het spoor te noemen denk ik.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hoi.
Wat ik me afvroeg: ben ik de enige user die ook daadwerkelijk bij het spoor werkt?
Ik werk bij de bus- en treinvervoermaatschappij Connexxion, op kantoor.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hoi.
Wat ik me afvroeg: ben ik de enige user die ook daadwerkelijk bij het spoor werkt?
Jij bent zo'n deurenlapper in een rijdende trein of ben je forens?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:55 schreef SingleCoil het volgende:
ik werk wel een paar uur per week in de trein, telt dat ook?
Ik vroeg me al af wat ze daar aan het doen waren.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
In Hengelo zijn ze nu bezig om spoor 11 (zakspoor) gereed te maken voor de stopper Hengelo - Bad Bentheim denk ik
Wat doe jij dan bij het spoor?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hoi.
Wat ik me afvroeg: ben ik de enige user die ook daadwerkelijk bij het spoor werkt?
Wat voor softwareaanpassingen zijn er dan gedaan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:07 schreef KapiteinT het volgende:
De TRAXX E186 234 is één van de NMBS Cargo's locs die softwarematig is aangepast om te kunnen rijden in reizigersdienst.
Geen idee, dat had ik ook maar van Rolandrail.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:43 schreef James1988 het volgende:
[..]
Wat voor softwareaanpassingen zijn er dan gedaan?
Vmax = 140 ipv 120 oid?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:43 schreef James1988 het volgende:
[..]
Wat voor softwareaanpassingen zijn er dan gedaan?
Ik zal deze even aangrijpen als binnenkomerquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hoi.
Wat ik me afvroeg: ben ik de enige user die ook daadwerkelijk bij het spoor werkt?
Ik woon in Schiedam en werk 2 á 3 dagen per week in Brussel. Ik reis met de Thalys, ComfortClasse,met WiFi, en begin mijn werkdag dus in Rotterdamquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij bent zo'n deurenlapper in een rijdende trein of ben je forens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |