We gaan er toch niet uitkomenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:27 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dus als je stilte wilt moet je meer betalen voor je kaartje in plaats van naar de daarvoor bedoelde ruimte te gaan, alleen omdat jij niet het fatsoen om je daar aan die afspraak te houden?
[..]
Ga er dan niet zitten. Dat doe ik ook, want even voor de duidelijkheid, ik heb zelf ook niet zo veel met die stiltecoupes. Maar als je er dan wel zit, omdat je toevallig zelf niet oplette of om welke reden dan ook, houd dan ook een beetje rekening met de mensen die wčl van rust houden en juist daarom daar zijn gaan zitten.
Als je in een stiltecoupé gaat zitten heb je gewoon je luidruchtige kutkop te houden. Daar is verder geen discussie voor nodig, dat is een regel. Als je zonodig wilt gaan zitten bellen of een leuteren dan zoek je een niet-stiltecoupé op. Vrij simpel.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
We gaan er toch niet uitkomen
Er zijn nieuwe kleppen onderweg?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:32 schreef trainfreak het volgende:
Herinneren jullie jullie nog dat ik enkele topics geleden een melding maakte dat de Voith Maxima nu ook in België te zien was?
Dit was dus maar voor even, nu zal hij voorlopig (?) niet meer te zien zijn; de nokkenas werd verkeerd gemonteerd...
Wie zegt dat ik luidruchtig in een trein gaat zitten? Ik vind dat je gewoon normaal moet kunnen praten in de trein.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als je in een stiltecoupé gaat zitten heb je gewoon je luidruchtige kutkop te houden. Daar is verder geen discussie voor nodig, dat is een regel. Als je zonodig wilt gaan zitten bellen of een leuteren dan zoek je een niet-stiltecoupé op. Vrij simpel.
En dat gezeik over sociale interactie: welkom in 2010.
Soms kan ik wel heel erg genieten van een gesprek in de trein met een wildvreemdequote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als je in een stiltecoupé gaat zitten heb je gewoon je luidruchtige kutkop te houden. Daar is verder geen discussie voor nodig, dat is een regel. Als je zonodig wilt gaan zitten bellen of een leuteren dan zoek je een niet-stiltecoupé op. Vrij simpel.
Bedankt voor het verwelkomen, maar stuur mij a.u.b. terug naar de Jaren ´90. Ook voor de treinen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:35 schreef Duvel het volgende:
De Plan U rijdt weer.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Bedankt voor het verwelkomen, maar stuur mij a.u.b. terug naar de Jaren ´90. Ook voor de treinen.![]()
Plaats genoeg daarvoor. Maar in een stiltecoupé hoort gewoon geen luidruchtig gesprek te zijn. Op gedempte toon zou nog wel kunnenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik luidruchtig in een trein gaat zitten? Ik vind dat je gewoon normaal moet kunnen praten in de trein.
Prima. Ik ook, is gezellig. En dus gaan we allebei niet in een stiltecoupé zitten.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik luidruchtig in een trein gaat zitten? Ik vind dat je gewoon normaal moet kunnen praten in de trein.
Ik weet niet wat het is, maar ik word alleen maar aangesproken door heel speciale mensen waar je nooit meer vanaf komt... Heel raar eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt niet zo heel vaak
Dan ga je maar in een veewagen zitten, domme kutboerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En als ik een 2e klas instap, hou ik er geen rekening mee als er stiltecoupe staat...
Ik vind dat je lekker wel normaal moet kunnen praten
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ga je maar in een veewagen zitten, domme kutboer
Ah, daar zijn de stoottroepen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat er wat te rellen was. Sorry hequote:
Hihihi! De laatste keer dat ik echt een tof gesprek had, was toen ik terugkwam van een sollicitatiequote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar ik word alleen maar aangesproken door heel speciale mensen waar je nooit meer vanaf komt... Heel raar eigenlijk.
Muffins...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:17 schreef Socios het volgende:
Wanneer gaan we keer met de trein naar Breukelen muffins halen dan, Guppyfriend?
Kun je daar muffins halen in de buurt van het station?? Daar staat toch alleen een muffe frietkraam?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:17 schreef Socios het volgende:
Wanneer gaan we keer met de trein naar Breukelen muffins halen dan, Guppyfriend?
Hotel Breukelen, know your muffinsquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kun je daar muffins halen in de buurt van het station?? Daar staat toch alleen een muffe frietkraam?
Dan heb je geen studenten ov-chipkaart...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Vraagje: ik moet maandag van Keulen naar Utrecht. Lekker met de ICE dus
Alleen ik reis met een (weliswaar studenten) OV-chipkaart. Moet ik nou als ik in Arnhem ben keihard die trein uitsprinten, inchecken en weer terug gaan?
Ik check het liefst gewoon in, want ik heb een keer gehad dat ik niet had ingecheckt (dat zijn waren de instructies) en toen vond de scanner van de conducteur geen reisrecht op m'n kaart. Na veel gezeur kwam er een andere conducteur bij, die gelukkig wel een geldige scanner had. Sindsdien altijd maar ingecheckt, just to be sure.
Je kán met een studenten ov-chipkaart wel in- en uitchecken, maar het hoeft gewoon niet. Elke conducteur die anders beweert, weet niet waar-tie over praatquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:46 schreef weps het volgende:
[..]
Dan heb je geen studenten ov-chipkaart...
Je kunt niet in en uitchecken met zo'n chipkaart namelijk dat is nog niet actief bij de NS, evenals het op saldo reizen nog niet met een studenten ov-chipkaart mogelijk is. Je kunt alleen in bus/tram/metro in/uit checken en op saldo reizen in als het vrij reizen niet geldig is.
De conducteurs checken alleen het product wat aanwezig is op de kaart meer niet.
Het kan inderdaad wel. Als je incheckt dan staat er: Goede reis. Student week.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:46 schreef weps het volgende:
[..]
Dan heb je geen studenten ov-chipkaart...
Je kunt niet in en uitchecken met zo'n chipkaart namelijk dat is nog niet actief bij de NS, evenals het op saldo reizen nog niet met een studenten ov-chipkaart mogelijk is. Je kunt alleen in bus/tram/metro in/uit checken en op saldo reizen in als het vrij reizen niet geldig is.
De conducteurs checken alleen het product wat aanwezig is op de kaart meer niet.
Er horen helemaal geen luidruchtige gesprekken te zijn in de trein. Ook in een gewone coupé niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Maar in een stiltecoupé hoort gewoon geen luidruchtig gesprek te zijn.
Dat denk ik niet. Maar je kunt die misschien wel bij de conducteur krijgen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het kan inderdaad wel. Als je incheckt dan staat er: Goede reis. Student week.
Maar goed, dan check ik gewoon niet in, dan moet het ook lukken. Alleen dan moet ik wel aan een toeslagkaartje komen voor mijn Nederlandse deel van de reis. Kan ik die in Keulen halen?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:06 schreef ReisT het volgende:
[..]
Er horen helemaal geen luidruchtige gesprekken te zijn in de trein. Ook in een gewone coupé niet.
Zo zat ik ook eens in een trein met 'supporters'quote:
In Duitsland gebeurt het zo vaak dat je groepen supporters treft. Veel gezelliger wel. Daar lopen ze ook van allerlei clubs door elkaar heen, delen elkaars bier, dat soort dingen. Moet je hier eens proberenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zo zat ik ook eens in een trein met 'supporters'
Whehe, ook door de stiltecoupequote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:02 schreef Socios het volgende:
Keertje in de laatste trein naar Leeuwarden gezeten met allemaal Cambuursupporters erin. Bijna 02.00u in de nacht en maar polonaise´s houden door het hele treinstel na een succesvolle uitwedstrijd.
Precies, hier in NL heerst altijd meteen zo'n vijandige sfeer. In Duitsland hebben we ook wel eens een supporterstrein getroffen, maar dat was hardstikke lolligquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Duitsland gebeurt het zo vaak dat je groepen supporters treft. Veel gezelliger wel. Daar lopen ze ook van allerlei clubs door elkaar heen, delen elkaars bier, dat soort dingen. Moet je hier eens proberen
Rotterdam ja. Vergeten te melden.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:17 schreef James1988 het volgende:
Dat klinkt als Rotterdam ja. Daar staan/stonden namelijk graafmachines op spoor 3/4.
Vraag me wel af hoe ze daar nu alles regelen... Thalys vertrekt van spoor 1 en de Benelux van spoor 6... die zijn nu beide buiten gebruik
Laatst heeft de NS zelfs een extra trein naar Leeuwarden laten rijden omdat de supporters te laat vanuit het zuiden terug waren in Amersfoortquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:02 schreef Socios het volgende:
Keertje in de laatste trein naar Leeuwarden gezeten met allemaal Cambuursupporters erin. Bijna 02.00u in de nacht en maar polonaise´s houden door het hele treinstel na een succesvolle uitwedstrijd.
'Ik vermoed van niet, het was een grapje, haal maar snel weg.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:52 schreef Peter het volgende:
Denk je dat ze het leuk vindt als je haar foto online zet?
In Almelo staat nog wel een hele mooie wagen op het stationquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |