Sorry, typfoutje het is Frater Venantius, uit Schin op Geul.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan mag je mij vertellen wie Frater Fernantius is
Hm. Kun je dan ook met de Go-Pass van Maastricht naar bijvoorbeeld Antwerpen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:23 schreef stavromulabeta het volgende:
Dus met Roosendaal-Luik mag het wel, met Essen-Luik niet. Al vraag ik me dan af hoe het zit met reizen vanaf Maastricht, dat heeft immers een status als belgisch treinstation.
Dat je in Maastricht binnenlandse (d.w.z. belgische) vervoersbewijzen naar belgische bestemmingen kunt kopen. Dat scheelt weer geld. Een go-pas zou dus ook gewoon geldig moeten zijn en ook alle Belgische kortingsregelingen voor veteranen, zwangere vrouwen, gehandicapten, journalisten, werkzoekenden, politieagenten, kaart voor vaderlandslievende redenen (hoe verzin je het?)quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:09 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
Hm. Kun je dan ook met de Go-Pass van Maastricht naar bijvoorbeeld Antwerpen?
Een vriendin van mij heeft laatst in ieder geval in Luik een kaartje (moeten) kopen.
En wat zijn verder de gevolgen ervan dat Maastricht een Belgisch station is?
Maar de Go-Pass, is die ook geldig tot Maastricht dan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:15 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Dat je in Maastricht binnenlandse (d.w.z. belgische) vervoersbewijzen naar belgische bestemmingen kunt kopen. Dat scheelt weer geld.
En als je teveel geld hebt, zou je wellicht ook een internationaal vervoersbewijs Maastricht-rest van Nederland kunnen kopen (dat dan één of twee maanden geldig is!)
Ik was net te laat met m'n wijziging: Go pass zou ook gewoon geldig moeten zijn, lijkt me.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:17 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
Maar de Go-Pass, is die ook geldig tot Maastricht dan?
Die internationale optie is uiteraard wel ideaal als je van Maastricht naar Kerkrade reist. Ik ben daar sinds Veolia de lijn exploiteert nog nooit een conducteur tegengekomen.
Overigens: Ik lees hier dat Roosendaal mogelijk binnenkort ook dezelfde status gaat krijgen.
Volgens mij niet. Ik heb laatst op de NMBS site gelezen dat een Go Pass op internationale lijnen geldig is tot het laatst binnenlandse station (zo stond het er). Er stonden geen uitzonderingen bij, dus ik neem aan dat Maastricht dus ook niet mag.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:20 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Ik was net te laat met m'n wijziging: Go pass zou ook gewoon geldig moeten zijn, lijkt me.
En daarna ook gewoon rustig oversteken, alsof er niks gebeurd is.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:23 schreef Peterselieman het volgende:
Fijne douche voor die mensen die daar stonden zeg
En ik maar grenskaartjes kopen iedere keerquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:20 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Ik was net te laat met m'n wijziging: Go pass zou ook gewoon geldig moeten zijn, lijkt me.
ICM-0 is al een paar jaar stuk...quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
zo rond een uur of half 7 stapte in zowaar in een ICM van Amsterdam Centraal naar Uitgeest. heerlijk![]()
een echte ICM-0. nummer 4216 stond er op.
Ja fuck, net nu ik zaterdag al een andere afspraak heb.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:40 schreef bork het volgende:
Rijtijden Blauwe Engel a.s. zaterdag
11.15 – 11.35 uur: Treinreis met een historische trein van Utrecht naar Baarn.
11.35 – 12.15 uur: Rondleiding door de Koninklijke Wachtkamer van Baarn.
12.15 – 12.35 uur: Treinreis met een historische trein van Baarn naar Amsterdam CS.
12.35 – 13.35 uur: Rondleiding door de Koninklijke Wachtkamer van Amsterdam CS.
13.35 – 15.00 uur: Warme tweegangen lunch in Restaurant 1e klas van Amsterdam CS.
15.00 – 15.35 uur: Treinreis met een historische trein van Amsterdam naar Den Haag Hollands Spoor.
15.35 – 16.15 uur: Rondleiding door de Koninklijke Wachtkamer van Den Haag Hollands Spoor.
16.15 – 17.05 uur: Treinreis met een historische trein van Den Haag Hollands Spoor naar het Spoorwegmuseum Utrecht.
Als het echte Belgische stations zijn, is het toch geen grenspunt.quote:Met een Go Pass kan je 10 enkele reizen in 2de klas tussen twee Belgische stations naar keuze (grenspunten uitgezonderd) maken voor 50,00 EUR*.
ik vermoed zondag dezelfde tijdenquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja fuck, net nu ik zaterdag al een andere afspraak heb.
Is er een speciale gelegenheid die ik over het hoofd zie?quote:
http://www.artifex.nu/cul(...)dam-en-Den-Haag.htmlquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is er een speciale gelegenheid die ik over het hoofd zie?
Behalve m'n verjaardag, maar dat is iets te veel eer en ik ben niet eens uitgenodigd.
En wanneer aangekomen in Baarn gaat de trein weer 'weg' om een LM ritje te maken, las ik op Somda.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:40 schreef bork het volgende:
12.15 – 12.35 uur: Treinreis met een historische trein van Baarn naar Amsterdam CS.
13.35 – 15.00 uur: Warme tweegangen lunch in Restaurant 1e klas van Amsterdam CS.
15.00 – 15.35 uur: Treinreis met een historische trein van Amsterdam naar Den Haag Hollands Spoor.
15.35 – 16.15 uur: Rondleiding door de Koninklijke Wachtkamer van Den Haag Hollands Spoor.
16.15 – 17.05 uur: Treinreis met een historische trein van Den Haag Hollands Spoor naar het Spoorwegmuseum Utrecht.
quote:De trein staat niet 50 minuten stil in Brn, maar gaat leeg heen en weer naar Amf.
Ze zouden er zo een Der Untergang grap van kunnen maken. Befehl ist Befehl!quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:25 schreef De_Hertog het volgende:
http://www.rense.com/general89/rules.htm
Don't let common sense get in the way of a good disaster.
De 386! is niet erg maar dit was niet de afspraak.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:23 schreef greavy het volgende:
[..]
En wanneer aangekomen in Baarn gaat de trein weer 'weg' om een LM ritje te maken, las ik op Somda.
Ze kunnen de trein geen 40-45 minuten kwijt in Baarn, wegens andere treinen én een opgebroken (deels??) spoor 1.
[..]
Whhehehequote:Op woensdag 24 februari 2010 22:25 schreef De_Hertog het volgende:
http://www.rense.com/general89/rules.htm
Don't let common sense get in the way of a good disaster.
Die rit is 95 euroquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:40 schreef bork het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |