Volgens mij ben je dan Gerechtigde?quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik betaal iets van 52 of 53 euro per jaar
Alsof mijn hele "gezin" zit te wachten op de NVBS! NOT.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:26 schreef greavy het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan Gerechtigde?
Je hebt 4 of 5 klasses waar je uit kan kiezen. 'Lid' is een goedkope vorm, maar je kan ook 'Gezinslid' (volgens mij dan géén OdR) hebben e.d.
De katten misschien, om op te knagenquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Alsof mijn hele "gezin" zit te wachten op de NVBS! NOT.
1) Leer spellen. Het is misschien.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:52 schreef Yreal het volgende:...en misching wel ontmaagd word.
WTF, met wat voor mensen ga jij om??quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:52 schreef Yreal het volgende:
Klasgenoot van me al weken helemaal hysterisch dat ze vandaag een date heeft en misching wel ontmaagd word.
Ze woont alleen in lelydorp en laat er nou net iemand springen in almere![]()
![]()
Natuurlijk wel even der de busnummers gesmst, goede jongen als ik ben
Ze maakt wel mooi al mijn verslagen voor mequote:Op woensdag 24 februari 2010 15:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
WTF, met wat voor mensen ga jij om??
Grof mismanagement bij de Berliner S-Bahn, om je vingers bij af te likken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:22 schreef James1988 het volgende:
[..]
Wat is daar allemaal aan de hand dan?
Overhandig pic´s en (treinreis)verslagen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:58 schreef Yreal het volgende:
Ze maakt wel mooi al mijn verslagen voor me
Als ze nu nog ontmaagd moet worden, doe je iets niet goed.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ze maakt wel mooi al mijn verslagen voor me
mijn niet gezien , mijn vriendin is leukerquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als ze nu nog ontmaagd moet worden, doe je iets niet goed.
Alleen als je ze zelf gemaakt hebtquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
mijn niet gezien , mijn vriendin is leukeruuuh. pics mag niet in klb, hier wel?
ik zal eens kijkenquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:26 schreef greavy het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan Gerechtigde?
Je hebt 4 of 5 klasses waar je uit kan kiezen. 'Lid' is een goedkope vorm, maar je kan ook 'Gezinslid' (volgens mij dan géén OdR) hebben e.d.
Pffffquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alleen als je ze zelf gemaakt hebt
Vorige week antwoordde je nota bene zelf dat ze er in België niet moeilijk over doen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat jij je lekker dingen door NS-personeel garanderen over gedragingen van NMBS-personeel
Maar kom hier dan ook niks vragen voortaan, okee?
Ja, maar goed, dat zijn dus reizigerservaringen. Geen wetquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:43 schreef Ireyon het volgende:
Vorige week antwoordde je nota bene zelf dat ze er in België niet moeilijk over doen?
oh okee, nou veel succesquote:Als ik aan het loket om een kaartje Rsd - Gent en Gent - Brugge vraag en ze geven mij een kaartje Rsd - Brugge met de boodschap dat ik absoluut zonder problemen ook enkele uren in Gent mag blijven, dan blijf ik er niet op aandringen dat dat helemaal niet mag
Wat is er allemaal mis met dat meisje?quote:
Dat klopt, de NMBS staat ook reisonderbrekingen toe, mits het een internationaal vervoersbewijs betreft.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:26 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Wat dat reisonderbreking betreft; het NS personeel hier op 't station heeft mij gegarandeerd dat ik er niet/nooit mee in de problemen zal komen. Maar toch apart, bij de adviezen van de NS wordt nooit rekening gehouden met 'snelste route', maar altijd met 'zo weinig mogelijk kilometers'.
Dus met Roosendaal-Luik mag het wel, met Essen-Luik niet. Al vraag ik me dan af hoe het zit met reizen vanaf Maastricht, dat heeft immers een status als belgisch treinstation.quote:U kan uw reis onbeperkt onderbreken, zolang de geldigheid van uw vervoerbewijs niet is verstreken en zolang u niet van de vastgelegde reisweg afwijkt.
LET OP! Reist u met treinen waarop plaatsreservering verplicht is, dan dient u wel nog over de nodige plaatsreserveringen beschikken.
Ehm, ze riepen Jezus aan, onderwijl hun keppeltje rechtzettend??quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:45 schreef Fixers het volgende:
autochtone blanke 55 plussers met een joods-christelijke traditie
Wanneer iemand klinkt als Frater Fernantius Venantius dan trek ik mijn conclusies.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ehm, ze riepen Jezus aan, onderwijl hun keppeltje rechtzettend??
Sorry, typfoutje het is Frater Venantius, uit Schin op Geul.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan mag je mij vertellen wie Frater Fernantius is
Hm. Kun je dan ook met de Go-Pass van Maastricht naar bijvoorbeeld Antwerpen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:23 schreef stavromulabeta het volgende:
Dus met Roosendaal-Luik mag het wel, met Essen-Luik niet. Al vraag ik me dan af hoe het zit met reizen vanaf Maastricht, dat heeft immers een status als belgisch treinstation.
Dat je in Maastricht binnenlandse (d.w.z. belgische) vervoersbewijzen naar belgische bestemmingen kunt kopen. Dat scheelt weer geld. Een go-pas zou dus ook gewoon geldig moeten zijn en ook alle Belgische kortingsregelingen voor veteranen, zwangere vrouwen, gehandicapten, journalisten, werkzoekenden, politieagenten, kaart voor vaderlandslievende redenen (hoe verzin je het?)quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:09 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
Hm. Kun je dan ook met de Go-Pass van Maastricht naar bijvoorbeeld Antwerpen?
Een vriendin van mij heeft laatst in ieder geval in Luik een kaartje (moeten) kopen.
En wat zijn verder de gevolgen ervan dat Maastricht een Belgisch station is?
Maar de Go-Pass, is die ook geldig tot Maastricht dan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:15 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Dat je in Maastricht binnenlandse (d.w.z. belgische) vervoersbewijzen naar belgische bestemmingen kunt kopen. Dat scheelt weer geld.
En als je teveel geld hebt, zou je wellicht ook een internationaal vervoersbewijs Maastricht-rest van Nederland kunnen kopen (dat dan één of twee maanden geldig is!)
Ik was net te laat met m'n wijziging: Go pass zou ook gewoon geldig moeten zijn, lijkt me.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:17 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
Maar de Go-Pass, is die ook geldig tot Maastricht dan?
Die internationale optie is uiteraard wel ideaal als je van Maastricht naar Kerkrade reist. Ik ben daar sinds Veolia de lijn exploiteert nog nooit een conducteur tegengekomen.
Overigens: Ik lees hier dat Roosendaal mogelijk binnenkort ook dezelfde status gaat krijgen.
Volgens mij niet. Ik heb laatst op de NMBS site gelezen dat een Go Pass op internationale lijnen geldig is tot het laatst binnenlandse station (zo stond het er). Er stonden geen uitzonderingen bij, dus ik neem aan dat Maastricht dus ook niet mag.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:20 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Ik was net te laat met m'n wijziging: Go pass zou ook gewoon geldig moeten zijn, lijkt me.
En daarna ook gewoon rustig oversteken, alsof er niks gebeurd is.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:23 schreef Peterselieman het volgende:
Fijne douche voor die mensen die daar stonden zeg
En ik maar grenskaartjes kopen iedere keerquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:20 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Ik was net te laat met m'n wijziging: Go pass zou ook gewoon geldig moeten zijn, lijkt me.
ICM-0 is al een paar jaar stuk...quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
zo rond een uur of half 7 stapte in zowaar in een ICM van Amsterdam Centraal naar Uitgeest. heerlijk![]()
een echte ICM-0. nummer 4216 stond er op.
Ja fuck, net nu ik zaterdag al een andere afspraak heb.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:40 schreef bork het volgende:
Rijtijden Blauwe Engel a.s. zaterdag
11.15 – 11.35 uur: Treinreis met een historische trein van Utrecht naar Baarn.
11.35 – 12.15 uur: Rondleiding door de Koninklijke Wachtkamer van Baarn.
12.15 – 12.35 uur: Treinreis met een historische trein van Baarn naar Amsterdam CS.
12.35 – 13.35 uur: Rondleiding door de Koninklijke Wachtkamer van Amsterdam CS.
13.35 – 15.00 uur: Warme tweegangen lunch in Restaurant 1e klas van Amsterdam CS.
15.00 – 15.35 uur: Treinreis met een historische trein van Amsterdam naar Den Haag Hollands Spoor.
15.35 – 16.15 uur: Rondleiding door de Koninklijke Wachtkamer van Den Haag Hollands Spoor.
16.15 – 17.05 uur: Treinreis met een historische trein van Den Haag Hollands Spoor naar het Spoorwegmuseum Utrecht.
Als het echte Belgische stations zijn, is het toch geen grenspunt.quote:Met een Go Pass kan je 10 enkele reizen in 2de klas tussen twee Belgische stations naar keuze (grenspunten uitgezonderd) maken voor 50,00 EUR*.
ik vermoed zondag dezelfde tijdenquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja fuck, net nu ik zaterdag al een andere afspraak heb.
Is er een speciale gelegenheid die ik over het hoofd zie?quote:
http://www.artifex.nu/cul(...)dam-en-Den-Haag.htmlquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is er een speciale gelegenheid die ik over het hoofd zie?
Behalve m'n verjaardag, maar dat is iets te veel eer en ik ben niet eens uitgenodigd.
En wanneer aangekomen in Baarn gaat de trein weer 'weg' om een LM ritje te maken, las ik op Somda.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:40 schreef bork het volgende:
Rijtijden Blauwe Engel a.s. zaterdag
11.15 – 11.35 uur: Treinreis met een historische trein van Utrecht naar Baarn.
11.35 – 12.15 uur: Rondleiding door de Koninklijke Wachtkamer van Baarn.
12.15 – 12.35 uur: Treinreis met een historische trein van Baarn naar Amsterdam CS.
12.35 – 13.35 uur: Rondleiding door de Koninklijke Wachtkamer van Amsterdam CS.
13.35 – 15.00 uur: Warme tweegangen lunch in Restaurant 1e klas van Amsterdam CS.
15.00 – 15.35 uur: Treinreis met een historische trein van Amsterdam naar Den Haag Hollands Spoor.
15.35 – 16.15 uur: Rondleiding door de Koninklijke Wachtkamer van Den Haag Hollands Spoor.
16.15 – 17.05 uur: Treinreis met een historische trein van Den Haag Hollands Spoor naar het Spoorwegmuseum Utrecht.
quote:De trein staat niet 50 minuten stil in Brn, maar gaat leeg heen en weer naar Amf.
Ze zouden er zo een Der Untergang grap van kunnen maken. Befehl ist Befehl!quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:25 schreef De_Hertog het volgende:
http://www.rense.com/general89/rules.htm
Don't let common sense get in the way of a good disaster.
De 386! is niet erg maar dit was niet de afspraak.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:23 schreef greavy het volgende:
[..]
En wanneer aangekomen in Baarn gaat de trein weer 'weg' om een LM ritje te maken, las ik op Somda.
Ze kunnen de trein geen 40-45 minuten kwijt in Baarn, wegens andere treinen én een opgebroken (deels??) spoor 1.
[..]
Whhehehequote:Op woensdag 24 februari 2010 22:25 schreef De_Hertog het volgende:
http://www.rense.com/general89/rules.htm
Don't let common sense get in the way of a good disaster.
Die rit is 95 euroquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:40 schreef bork het volgende:
Rijtijden Blauwe Engel a.s. zaterdag
11.15 – 11.35 uur: Treinreis met een historische trein van Utrecht naar Baarn.
11.35 – 12.15 uur: Rondleiding door de Koninklijke Wachtkamer van Baarn.
12.15 – 12.35 uur: Treinreis met een historische trein van Baarn naar Amsterdam CS.
12.35 – 13.35 uur: Rondleiding door de Koninklijke Wachtkamer van Amsterdam CS.
13.35 – 15.00 uur: Warme tweegangen lunch in Restaurant 1e klas van Amsterdam CS.
15.00 – 15.35 uur: Treinreis met een historische trein van Amsterdam naar Den Haag Hollands Spoor.
15.35 – 16.15 uur: Rondleiding door de Koninklijke Wachtkamer van Den Haag Hollands Spoor.
16.15 – 17.05 uur: Treinreis met een historische trein van Den Haag Hollands Spoor naar het Spoorwegmuseum Utrecht.
Utrecht-Baarn in 20 minuten?! Baarn-Amsterdam in 20 minuten?! Niet zo gek dat dit niet met een Blauwe Engel gaat.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:40 schreef bork het volgende:
11.15 – 11.35 uur: Treinreis met een historische trein van Utrecht naar Baarn.
12.15 – 12.35 uur: Treinreis met een historische trein van Baarn naar Amsterdam CS.
Op pagina 13 een quote van de FP.quote:Op donderdag 25 februari 2010 07:35 schreef greavy het volgende:
De Website van het Jaarverslag 2009 (NS) staat online
Ik vind de inhoud van eigenlijk erger dan de bron. Wat zien mensen toch in Starbucks? Wat is er mis met Erik's Espressobar of Kees' Koffiehoekje en Chantal's Cappucino Corner?quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Op pagina 13 een quote van de FP.
Ja, dat weten we nu wel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:58 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik vind de inhoud van eigenlijk erger dan de bron. Wat zien mensen toch in Starbucks? Wat is er mis met Erik's Espressobar of Kees' Koffiehoekje en Chantal's Cappucino Corner?
Waarom hebben mensen er toch zo'n hekel aanquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:58 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik vind de inhoud van eigenlijk erger dan de bron. Wat zien mensen toch in Starbucks? Wat is er mis met Erik's Espressobar of Kees' Koffiehoekje en Chantal's Cappucino Corner?
Een normaal treinstel red die tijden al niet ...quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:19 schreef ReisT het volgende:
[..]
Utrecht-Baarn in 20 minuten?! Baarn-Amsterdam in 20 minuten?! Niet zo gek dat dit niet met een Blauwe Engel gaat.
Een normaal treinstel stopt bij elke dikke boom. Het enige probleem is dat Dld - Brn enkelsporig en nogal bochtig is, dus echt scheuren zal niet lukken...quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een normaal treinstel red die tijden al niet ...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | Dld a.10.08 Hlm d.15.17 Dld v.10.12 Ledn d.15.37 Utm d.10.27 Gv a.15.49 Mrg a.10.39 Gv v.16.10 Mrg v.10.50 Gd d.16.30 Utm a.11.03 Ut d.16.48 Utm v.11.05 Db a.16.58 Hvs a.11.20 Db v.17.06 Hvs v.11.24 Utm a.17.16 Brn a.11.30 Utm v.17.27 -- slagje Amf -- Db a.17.37 Brn v.12.20 Db v.17.45 Asd (2B) a.12.57 Utm a.17.54 |
Klopt. Met de fiets ben je op een groot deel van dat traject dan ook snellerquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Een normaal treinstel stopt bij elke dikke boom. Het enige probleem is dat Dld - Brn enkelsporig en nogal bochtig is, dus echt scheuren zal niet lukken...
Dat kost moeitequote:Op donderdag 25 februari 2010 11:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt. Met de fiets ben je op een groot deel van dat traject dan ook sneller
Bron: http://www.leeuwardercour(...)or-Friese-stoomtreinquote:Eerste loc voor Friese stoomtrein
De eerste locomotief van de Friese Stoomtrein Maatschappij arriveert zaterdag in Sneek.
De Duitse rangeerlocomotief wordt met een dieplader naar de Arriva-loods naast het station gebracht. De dieselloc van het type Köf wordt met een kraan op ‘rolschaatsen' getild en de busremise ingetrokken.
Als je Baarn - Amsterdam in 20 minuten wilt rijden moet je gemiddeld 180 rijden... Ik wens ze succes.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:19 schreef ReisT het volgende:
[..]
Utrecht-Baarn in 20 minuten?! Baarn-Amsterdam in 20 minuten?! Niet zo gek dat dit niet met een Blauwe Engel gaat.
Ik vind de koffie bij Starbuck's niet te zuipen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:40 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Waarom hebben mensen er toch zo'n hekel aan? De koffie en chocolademelk is gewoon vele malen beter dan bij de Kiosk, CaféT of zo'n ander derderangs voedselwinkeltje.
mensen gaan niet naar de starbucks voor koffie, maar voor milkshakes (dubbele friappiate machitino enzo). Overigens noem je daar ook wel wat, de kioskquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:13 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik vind de koffie bij Starbuck's niet te zuipen.
sinds de verbouwing hebben de meeste van die Kiosken dezelfde koffiemachines als de AH to go. Wel duur a 1.90 maar beter dan de oploskoffie bij de oude kiosken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
mensen gaan niet naar de starbucks voor koffie, maar voor milkshakes (dubbele friappiate machitino enzo). Overigens noem je daar ook wel wat, de kiosk
Imago. Mercedes Benz is ook maar een naam van een vrouw.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:58 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik vind de inhoud van eigenlijk erger dan de bron. Wat zien mensen toch in Starbucks? Wat is er mis met Erik's Espressobar of Kees' Koffiehoekje en Chantal's Cappucino Corner?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De stoptrein vertrekt een halfuur eerder in Antwerpen en volgens mij zijn er op het gehele traject tot Roosendaal geen inhaalmogelijkheden. Misschien bij Essen, maar 'k denk niet dat ze de Benelux voor die 5 minuten nog laten inhalen. Ik heb in ieder geval nog nooit gezien dat de Beneluxtrein eerder binnen kwam rijden dan de stoptrein.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:28 schreef dennistd het volgende:
Via Vise gaat hem niet worden worden, heb morgenavond nog wat anders en wil niet voor dag en dauw weg. Is een overstap van 5 minuten vanuit de stopper op de Benelux 1a -> 3b haalbaar in Roosendaal? De NS-reisplanner geeft hem wel maar is die stoptrein een beetje punctueel?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:21 schreef Ofyles2 het volgende:
En er is weer een machinist door rood gereden. Tatort:Weer in het Hoofdstedelijk gewest. Zal vast wel de taalstrijd erbij gaan betrekken nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och jee, weer een naab die er niet mee om kan gaanquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:48 schreef Yreal het volgende:
Amsterdam sloterdijk![]()
Het meest onlogische butstation van heel nederland. Wie de fuck heeft die hemboog ontworpen
Voorzover ik weet is alles dat richting uitgeest gaat Mat64 nu. breukelen rhenen ookquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och jee, weer een naab die er niet mee om kan gaan![]()
Darkwing_Duck heeft anderhalf uur moeten staan in de Thalys hoor ik net. Ben benieuwd wat de rest van dat verhaal is.
Voorts zag ik vandaag een hoop Plan V in de stopper Utrecht - Rhenen zitten. Is dat planmatig tegenwoordig? Dacht dat daar SGMm reedWeet iemand of er in het weekend ook Plan V in zit? Ik ga dat lijntje zaterdag doen en MOCHT er plan V verwacht worden, dan pak ik graag een 1e klas kaartje natuurlijk
Superquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Voorzover ik weet is alles dat richting uitgeest gaat Mat64 nu. breukelen rhenen ook
Ik denk dat ik hem nu redelijk snap na het bekijken van google aarde. Je hebt de sporen uit schiphol, die afsplitsen in de hemboog en die boog door de stationshal. Hemboog gaat weer op in de sporen richting zaandam en die andere het spoor naar amsterdam CS op, en onder in de hal loopt Amsterdam - Zaandam / haarlem ...quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och jee, weer een naab die er niet mee om kan gaan![]()
Tenminsten, ik zit de hele dag op school uit het raam te staren richting het bijlmer station, en reis ook altijd met de 4000 vanaf gouda. T zijn altijd mat 64's die ik zie, en heel af en toe een VIRM of ICM in de 4000, maar naar rhenen heb ik echt nog nooit iets anders dan mat64 gezien.quote:
Preciesquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem nu redelijk snap na het bekijken van google aarde. Je hebt de sporen uit schiphol, die afsplitsen in de hemboog en die boog door de stationshal. Hemboog gaat weer op in de sporen richting zaandam en die andere het spoor naar amsterdam CS op, en onder in de hal loopt Amsterdam - Zaandam / hoorn ...
Toch?
Plan V is de hoofdmoot, maar in beide series (die aan elkaar geknoopt zijn in de spits) zit er ook wel wat anders tussen soms, Plan T's zie je redelijk veel en SGM soms ook, maar de afgelopen maanden is er bij uitzondering ook wel DDAR, DDM-1 of SLT in Rhenen terechtgekomen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:31 schreef Yreal het volgende:
T zijn altijd mat 64's die ik zie, en heel af en toe een VIRM of ICM in de 4000, maar naar rhenen heb ik echt nog nooit iets anders dan mat64 gezien.
.. en wat is er dan zo but aan? 'k Vind het wel wat hebben, 500 meter overstappenquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tenminsten, ik zit de hele dag op school uit het raam te staren richting het bijlmer station, en reis ook altijd met de 4000 vanaf gouda. T zijn altijd mat 64's die ik zie, en heel af en toe een VIRM of ICM in de 4000, maar naar rhenen heb ik echt nog nooit iets anders dan mat64 gezien.
Niet verantwoordelijk als ik het fout heb![]()
zat niet in de 37466, maar de 37364.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Greavy zwaaide niet eens toen hij langs de post kwam.
Als ze wel langskomen sla je ze in elkaar of zo?quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:14 schreef greavy het volgende:
En nog steeds geen railcatering of hoe die kiosk mense ook hete![]()
Die komen alleen nog langs op Zwolle-Utrecht in de IC volgens mij (en misschien nog wat andere trajecten)quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:14 schreef greavy het volgende:
En nog steeds geen railcatering of hoe die kiosk mense ook hete![]()
![]()
nop, alleen de benelux nogquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:46 schreef dennistd het volgende:
[..]
Die komen alleen nog langs op Zwolle-Utrecht in de IC volgens mij (en misschien nog wat andere trajecten)
ja, maar je zou ze (lijkt mij) ook verwachten in die IC.. Het iss een hele afstand..quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:46 schreef dennistd het volgende:
[..]
Die komen alleen nog langs op Zwolle-Utrecht in de IC volgens mij (en misschien nog wat andere trajecten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |