quote:
Jepquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Cool! Is dat die tegemoedkoming van van de winter?
Leger? Hee, hebben wij ook zoiets? Oh nee, die zijn druk in Uruzganquote:131 Teletekst di 23 feb
***************************************
Zweden zet leger in tegen sneeuw
***************************************
` De Zweedse regering zet het leger in
om sneeuw en ijs van de treinsporen te
verwijderen.Het openbaar vervoer in
Zweden is al dagen ernstig ontregeld
door het winterweer.
Vanwege de sneeuwval en de vrieskou
rijden treinen,trams en bussen maar
mondjesmaat.De spoorwegen hebben 1400
man ingezet om de sporen sneeuwvrij te
maken,maar dat helpt niet.
De regering stuurt nu militairen naar
de zwaarst getroffen gebieden.Ze moeten
onder meer zorgen dat het treintraject
tussen Stockholm en Göteborg weer kan
worden gebruikt.Ook het goederenvervoer
moet weer op gang worden gebracht.
***************************************
volgende nieuws weer&verkeer sport
Hé, hier van kan ik ook wel wat dingen inbouwen in mijn bijhoud-systeempje.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:40 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ikke![]()
Sinds 1 januari 2010 ben/heb ik;
22 dagen met de trein gereisd.
4924 kilometer afgelegd,
224 kilometer gemiddeld per dag.
0,12 keer de aarde rondgereisd.
180 minuten oftewel 3:00 uur vertraging gehad,
08:11 minuten gemiddeld per dag.
6 keer van m'n dagelijkse routine afgeweken.
2 keer via 's Hertogenbosch gereisd.
4 keer recreatief gereisd. ( 18% )
23 keer gecontroleerd,
214 kilometer gemiddeld per controle.
Records op één dag;
775 kilometer op één dag.
70 minuten vertraging.
7 controles.
Ben benieuwd of ik ook iets aangeboden krijg. Zal wel niet, met een voordeelurenabonnement en een maandtrajectabonnement.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jep
Nou nogeens zien dat het inderdaad lukt om er eentje te bestellen
180 minuten verdeeld over 22 dagenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:55 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Hé, hier van kan ik ook wel wat dingen inbouwen in mijn bijhoud-systeempje.![]()
Gemiddeld 8 minuten vertraging per dag? Hoe krijg je dat voor elkaar?
Dan krijg jij m ook lijkt me. Ik had dat ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik ook iets aangeboden krijg. Zal wel niet, met een voordeelurenabonnement en een maandtrajectabonnement.
http://www.spitsnieuws.nl(...)g_winter_1_ns_0.htmlquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik ook iets aangeboden krijg. Zal wel niet, met een voordeelurenabonnement en een maandtrajectabonnement.
Maar wel leuk
Maandkaart -> dagkaart, voordeelurenkaart -> overgangskaartje. Zo slecht kom je er dus niet mee wegquote:De Nederlandse Spoorwegen (NS) zijn flink getroffen door het winterweer en de daardoor ontstane chaos op het spoor. Het bedrijf heeft vele miljoenen euro's schade geleden door de kou en sneeuw.
De 1,5 miljoen vaste klanten van de NS kunnen vanaf vandaag een brief op de mat of in de mailbox verwachten waarin de NS laat weten dat ze nog een gratis kaartje of een upgrade tegemoet kunnen zien.
Het gaat om allerlei gratis diensten. Zo krijgen houders van een maand- of jaarkaart krijgen een gratis dagkaart van de NS, voor zichzelf of voor een ander. Mensen met een voordeelurenkaart mogen met een kaartje voor de tweede klasse in de eerste klasse gaan zitten.
Ook gaf de NS veel geld uit aan gratis kopjes thee, koffie en snert. "Verder hebben we natuurlijk inkomsten gemist doordat treinen niet reden en er overuren zijn gemaakt in de reparatiebedrijven", aldus een woordvoerder.
Geen halve maatregelen daar in Zweden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leger? Hee, hebben wij ook zoiets? Oh nee, die zijn druk in Uruzgan
Nietesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:40 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik heb een voordeelurenkaart en krijg een dagkaart aangeboden.
Wat snap je niet?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh? Ik snap er geen flikker van
Je krijgt géén dagkaart aangeboden, maar als je een dagkaart/enkele reis/retour ofzo koopt krijg je een 2-1 overgangsbewijs aangebodenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:40 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik heb een voordeelurenkaart en krijg een dagkaart aangeboden.
Of anders heb jij weer een andere aanbiedingquote:Graag bieden wij u een gratis Overgang 2-1 dagkaart aan waarmee u in combinatie met een 2e klas kaartje een hele dag 1e klas kunt reizen met NS-treinen
Dat klopt inderdaad, tenminste als dit Tilburg isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:46 schreef Ireyon het volgende:
[ afbeelding ]
Excuses voor de cameratelefooncamerakwaliteit, maar dit lijk mij dus die zogenaamde 'bevrijdingstrein' waar eerder over gesproken werd. Een rode kop dus.. 't valt wel op in ieder geval.
Degenen waarvan een mailadres bekend is, krijgen er meende ik een mail over.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef Crientj het volgende:
Oeh ;o Dat is wel nice.
Jammer dat ik niet thuis ben en de post pas later te zien krijg
Kijk hier om het zelf te zienquote:Amsterdam C-Antwerpen-Brussel-Zuid/Midi
zaterdag 17 en zondag 18 april
Oorzaak
werk aan het spoor
Reisadvies
Ga eerder op reis
Let op: dit reisadvies is nog niet aangepast
raadpleeg vanaf 1 april nogmaals de Reisplanner voor een actueel reisadvies
Door werkzaamheden wordt InterCity Amsterdam Centraal-Brussel-Zuid/Midi omgeleid en stopt niet in Schiphol. InterCity Amsterdam Centraal-Brussel-Zuid/Midi zal iets eerder en iets later aankomen in Amsterdam.
reis tussen Leeuwarden en Groningen met de Arrivabus
ga eerder op reis
plan uw reis op www.arriva.nl
reis tussen Leeuwarden en Groningen met de Arrivabus
ga eerder op reis
plan uw reis op www.arriva.nl
reis tussen Leeuwarden en Groningen met de Arrivabus
ga eerder op reis
plan uw reis op www.arriva.nl
Extra reistijd
ga eerder op reis
WTFquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:47 schreef greavy het volgende:
Een faalheid van de NS-Site:
[..]
Kijk hier om het zelf te zien
Sinds wanneer heeft Leeuwarden - Groningen met het traject Amsterdam - Brussel te maken![]()
![]()
En dat de deelstaat Berlijn deze praktijken niet doorhad...quote:
Ik heb mijn geld al binnen van die kerst periode. Heb de gtbvtjes wel pas ingestuurd nadat er bekend gemaakt is dat er wel claims vergoed gaan worden, half januari. De eerste heb ik twee weken terug al gehad, de andere 4 in een keer vorige week. 'k Zal wel bovenop de stapel gelegen hebben.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Plus natuurlijk de compensatie voor de dagen dat er praktisch niks reed. Nog niks van gehoord, maar het zal idd wel wat langer duren deze keer
Wat is daar allemaal aan de hand dan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 04:46 schreef Ofyles2 het volgende:
De beerput van Berlijn wordt bruusk opengerukt:
Jarenlange misstanden bij de Berliner S-Bahn
Wat nou "quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:13 schreef greavy het volgende:
[..]
Abonnement houders (Jaartraject e.d.) krijgen een dagkaart 2e klas![]()
"...Missmanagement auf Kosten der Sicherheit ..."quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:22 schreef James1988 het volgende:
[..]
Wat is daar allemaal aan de hand dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
zo! Onderweg van r'dam naar antwerpen. Daar overstappen en door naar lille. Vanaf daar per tgv verder naar Lyon in minder dan 3u!quote:Op maandag 22 februari 2010 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan doe je dat toch?Kan gewoon hoor, directe IC vanaf Antwerpen
Awww, dat is liefquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:17 schreef Socios het volgende:
Heb ´m ook gekregen, jij mag mijn overgangskaartje wel hebben Guppyfriend!
quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Gerard Kemkers vervolgt carrière bij Prorail.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging wel verdomd pissig mijn bed in.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Anders ik wel...quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:27 schreef Duvel het volgende:
[..]Ik ging wel verdomd pissig mijn bed in.
Ja precies. Kan me voorstellen dat Kramer ook wel de smoor in had.quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Anders ik wel...Ik bedoel, val dan maar gewoon, dat is nog minder lullig dan dit...
Ik ben ontstemd.quote:Uitsluitend geldig in door NS exploiteerde treinen en op door NS geëxploiteerde trajecten• Niet geldig in treinen met de naam Fyra, ICE en Thalys
Niet geldig in treinen en op trajecten die worden gexploiteerd door de treinvervoerders Connexxion, Syntus, Arriva en Veolia. Op www.ns.nl (reisplanner) is voor elke mogelijke reis te zien of bovengenoemde vervoerders en treinnamen deel uitmaken van de geplande reis.
Jaah! Ik verwachte echt dat Kramer z'n schaats in Kemkers edele delen zou planten of zoiets...quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja precies. Kan me voorstellen dat Kramer ook wel de smoor in had.
Dat was al langer bekendquote:Op woensdag 24 februari 2010 09:38 schreef Duvel het volgende:
Gòòòòdverdomme!
Iemand al die actievoorwaarden voor die dagkaart gelezen?
O.a.:
[..]
Ik ben ontstemd.
Ik vind een eersteklas dagkaart voor hun meer dan terecht.quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat nou ""... Jaartrajectkaarthouders reizen meestal elke dag op het zelfde traject, lappen dik geld voor de trein die niet reed, of veel te vol was, of weet ik veel wat voor ellende. Die reizigers compenseren met een dagkaart is eigenlijk nog vrij karig.
Tijd voor kamervragen, lijkt me zo.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:08 schreef greavy het volgende:
[..]
Dat was al langer bekend![]()
Ik heb het zelf al eerder gepost, dat de acties die NS heeft, niet meer geldig zijn bij Syntus, Connexxion, Veolia en Arriva.
En de reden is, dat NS de overige vervoerders te weinig betaald.
De acties die al lopen (blokkerkaartje bijvoorbeeld) gelden nog wel bij die vervoerders, maar de nieuwe acties, zoals nu de 2-1 overgang en de dagkaart 2e klas actie niet meer.
NS acties niet meer geldig bij andere vervoerders (Opeens Had Ik Het)
NS acties gelden niet meer bij Arriva (Somda)
En dus ook niet bij andere vervoerders.
straks is die regel nog doorgevoerd op initiatief van onze greavige vriendquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:27 schreef Duvel het volgende:
En een dagkaart is een dagkaart, geen huisvrouwen-truttekutten-kruidvatkaartje. Dus s.v.p. niet aankomen met je "ik had het toch gezegd" en zo.
Neuh, da's te veel eer.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
straks is die regel nog doorgevoerd op initiatief van onze greavige vriend![]()
quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:44 schreef davidov2009 het volgende:
[ afbeelding ]
TVPtje Wintersportrein
Ja, ooit kon je nog zeggen dat in Belgie het spoor een stuk slechter was dan hier, maar als je ziet hoe het hier ging in de winter is er ook een hoop achterstallig onderhoud inmiddels.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, maar het is gelul natuurlijk. Ik koop straks een volwaardige Dagkaart uit de automaat voor inmiddels een whopping ¤ 44,60. Ik krijg daar een 2-1 overgang bij, maar als ik buiten het NS-net kom dan moet ik toch gewoon 2e klas gaan zitten dus. Niet dat die boeren over het algemeen veel beters hebben, maar het is gewoon het zoveelste verschijnsel van de uitholling die de laatste tijd ineens hip lijkt te zijnInternationale tickets zijn ineens ook nog maar 1 maand geldig i.p.v. 2. Ook zoiets. En maar opschroeven die tarieven
![]()
In België heb je voor 82 euro een WEEKnetkaart bijvoorbeeld. Hoe kan dat?
WTF! Je hebt ook toffe en beleefde kindjes hoor!quote:
En als het nou ook nog zijn eigen foto was... Maar deze komt uit een topic op OHIH.... Volgende keer misschien een bronvermelding, dat is wel wat netter.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]foei
stout
bewerkt
gesoept
niet meer doen
![]()
magniet
![]()
![]()
Ja maar die is netjes opgevoedquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:26 schreef bork het volgende:
[..]
WTF! Je hebt ook toffe en beleefde kindjes hoor!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:13 schreef greavy het volgende:
[..]
Je krijgt géén dagkaart aangeboden, maar als je een dagkaart/enkele reis/retour ofzo koopt krijg je een 2-1 overgangsbewijs aangeboden![]()
[..]
Of anders heb jij weer een andere aanbiedingIk heb me Overgang 2-1 dagkaart al besteld
Abonnement houders (Jaartraject e.d.) krijgen een dagkaart 2e klas![]()
Voordeelurenkaart houders krijgen een 2-1 overgangsbewijs.
Dus.quote:Graag bieden wij u een gratis Dagkaart 2e klas aan waarmee u een hele dag kunt reizen met NS-treinen.
Ik heb alleen een Voordeelurenkaart, dus het zal vast het laatste zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan zal je wel een abonnement hebben. Of er is sprake van vriendjespolitiek, dat kan natuurlijk ook
Jamaar die is liev!! Waarom zitten die nooit bij mijquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:26 schreef bork het volgende:
[..]
WTF! Je hebt ook toffe en beleefde kindjes hoor!
[ afbeelding ]
Omdat dat sneller en of minder overstappen is. Overigens mag je in België niet "ergens langer rondkijken" want dat geldt als een reisonderbreking. Strikt genomen zou je dus een kaartje Roosendaal - Brussel en een kaartje Brussel - Leuven moeten kopen als je dat wil doen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:33 schreef Ireyon het volgende:
Maar waarom kan ik met een kaartje Rsd - Leuven niet in Brussel terecht komen, maar met een kaartje Rsd - Luik, voor een trein die nota bene ook langs Leuven komt, wel?
Nee dus. Anders deed ik dat wel hmm. Alleen die Rail Pass van inmiddels 74 euro.quote:
Jullie hebben er als personeel zwaarder onder geleden natuurlijkquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:54 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik heb alleen een Voordeelurenkaart, dus het zal vast het laatste zijn.
Ja, "gelukkig". Of zo.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:58 schreef Duvel het volgende:
Ze hebben daar gelukkig maar één vervoerder op het railnet. Toch? Niets is meer zeker...
In elk geval niet het gezeik dat kaartjes op bepaalde lijnen niet geldig zijn.quote:
Nee, gewoon kortingsformules die afgeschaft worden wegens overmatig succesquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
In elk geval niet het gezeik dat kaartjes op bepaalde lijnen niet geldig zijn.
Wat dat reisonderbreking betreft; het NS personeel hier op 't station heeft mij gegarandeerd dat ik er niet/nooit mee in de problemen zal komenquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat dat sneller en of minder overstappen is. Overigens mag je in België niet "ergens langer rondkijken" want dat geldt als een reisonderbreking. Strikt genomen zou je dus een kaartje Roosendaal - Brussel en een kaartje Brussel - Leuven moeten kopen als je dat wil doen.
Niet om t een of ander, maar ik volg deze topics al heel wat maandjes en iedereen knalt hier lukraak TVP foto's neer zonder bronvermelding. Maar goed, bij deze dan http://forum.opeenshadikhet.nl/viewtopic.php?f=55&t=12920&p=275145#275145quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:38 schreef dennistd het volgende:
[..]
En als het nou ook nog zijn eigen foto was... Maar deze komt uit een topic op OHIH.... Volgende keer misschien een bronvermelding, dat is wel wat netter.
De meeste geposte foto's hier komen uit eigen collectiequote:Op woensdag 24 februari 2010 13:26 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
Niet om t een of ander, maar ik volg deze topics al heel wat maandjes en iedereen knalt hier lukraak TVP foto's neer zonder bronvermelding. En sorry, ik wist niet dat je geen HDR plaatjes mocht posten
Waarom is dan een kennis (Machinist bij de Arriva op Merwede-LingeLijn, en tevens zwager van mijn mams) ingelicht dat deze actie, de gratis kaarten niet geaccepteerd worden, omdat het een actie betreft waarbij de NS hun geen of te slechte vergoeding geeft?quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
een 2-1 overgang is een 2-1 overgang Greavy, dat heeft niks met "acties" te maken.
Het is voor de nieuwe Kruidvat/Blokker acties niet gecommuniceerd, alleen nu voor die zouteloze wintercompensatie.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:50 schreef greavy het volgende:
[..]
Dan lijkt het me toch duidelijk, dat ik de waarheid spreek óf de Arriva medewerkers verkeerd ingelicht worden, eveneens als bij Syntus, Connexxion en Veolia..
Ja, net als ZugChef, die de hele tijd plaatjes van een zekere Bjorn Nielsen jat.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:26 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
Niet om t een of ander, maar ik volg deze topics al heel wat maandjes en iedereen knalt hier lukraak TVP foto's neer zonder bronvermelding.
SCHANDALIG !!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, net als ZugChef, die de hele tijd plaatjes van een zekere Bjorn Nielsen jat.
Zou het?quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:37 schreef greavy het volgende:
Is die Zug Chef die Bjorn Nielsen dan niet?
Ik zie op andere fora wel vaak dezelfde plaatjes(of bijna) terug, alleen met een andere naam in het zwarte blok..
Laat maar, sorry.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:37 schreef greavy het volgende:
Is die Zug Chef die Bjorn Nielsen dan niet?
Hmm ik zit nu op die website van railmagazine en het lijkt me wel een leuk blad. Heeft iemand een abonement erop?quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:35 schreef Socios het volgende:
En RailMagazine jat de foto´s van Zug-Chef weer.
Ja, sinds 1993.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hmm ik zit nu op die website van railmagazine en het lijkt me wel een leuk blad. Heeft iemand een abonement erop?
Dus het bevalt je wel?quote:
Rail Magazine (en RailHobby) zijn beide half grootbedrijf, half modelbouw. Spoorwegjournaal is volgens mij wel alleen grootbedrijf, maar komt uit Belgie en besteedt dus relatief veel aandacht aan de NMBSquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dus het bevalt je wel?
Ik heb helemaal niks met modelbouw etc, meer met techniek,informatie, foto's etc
Of heeft iemand nog een andere tip?
Zoals gezegd: de helft is modelbouw. Dus dan zou het voor jou niet het juiste blad zijn. Wat je nog kunt doen is lid worden van de NVBS, hun blad, Op de Rails, is ook leuk en alleen maar grootspoor.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dus het bevalt je wel?
Ik heb helemaal niks met modelbouw, meer met techniek,informatie, foto's etc
Of heeft iemand nog een andere tip?
Die was ik nog vergeten. Extra goed omdat je dan ook de NVBS steuntquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zoals gezegd: de helft is modelbouw. Dus dan zou het voor jou niet het juiste blad zijn. Wat je nog kunt doen is lid worden van de NVBS, hun blad, Op de Rails, is ook leuk en alleen maar grootspoor.
Wat kost dat? RM kost 53 euro per jaar...quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:59 schreef greavy het volgende:
Ik ben sinds Januari lid van Op de Rails / NVBS. Ook een leuk blad.
Binnenkort een paar oude jaargangen bestellen.
Bedankt!quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:59 schreef greavy het volgende:
Ik ben sinds Januari lid van Op de Rails / NVBS. Ook een leuk blad.
Binnenkort een paar oude jaargangen bestellen.
Ik denk niet dat Op de Rails in de supermarkten ligt, maar op www.nvbs.com kun je een proefnummer aanvragen. Ik kon daar trouwens niet vinden hoeveel het kost om lid te worden, de folder verwijst terug naar de website maar daar kwam ik geen prijzen tegen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Bedankt!
Is even binnenkort kijken bij een supermarkt ofzo, als het wat voor me is!
En als je ouder bent?quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:12 schreef greavy het volgende:
De tarieven tot 24 jaar is (vanaf 1 Januari, het hele jaar 2010), ¤26,75.
Laat jij je lekker dingen door NS-personeel garanderen over gedragingen van NMBS-personeelquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:26 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Wat dat reisonderbreking betreft; het NS personeel hier op 't station heeft mij gegarandeerd dat ik er niet/nooit mee in de problemen zal komen. Maar toch apart, bij de adviezen van de NS wordt nooit rekening gehouden met 'snelste route', maar altijd met 'zo weinig mogelijk kilometers'.
Ik betaal iets van 52 of 53 euro per jaarquote:
Ben ik blij dat ik 22 benquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik betaal iets van 52 of 53 euro per jaar
Volgens mij ben je dan Gerechtigde?quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik betaal iets van 52 of 53 euro per jaar
Alsof mijn hele "gezin" zit te wachten op de NVBS! NOT.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:26 schreef greavy het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan Gerechtigde?
Je hebt 4 of 5 klasses waar je uit kan kiezen. 'Lid' is een goedkope vorm, maar je kan ook 'Gezinslid' (volgens mij dan géén OdR) hebben e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |