En dat de deelstaat Berlijn deze praktijken niet doorhad...quote:
Ik heb mijn geld al binnen van die kerst periode. Heb de gtbvtjes wel pas ingestuurd nadat er bekend gemaakt is dat er wel claims vergoed gaan worden, half januari. De eerste heb ik twee weken terug al gehad, de andere 4 in een keer vorige week. 'k Zal wel bovenop de stapel gelegen hebben.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Plus natuurlijk de compensatie voor de dagen dat er praktisch niks reed. Nog niks van gehoord, maar het zal idd wel wat langer duren deze keer
Wat is daar allemaal aan de hand dan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 04:46 schreef Ofyles2 het volgende:
De beerput van Berlijn wordt bruusk opengerukt:
Jarenlange misstanden bij de Berliner S-Bahn
Wat nou "quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:13 schreef greavy het volgende:
[..]
Abonnement houders (Jaartraject e.d.) krijgen een dagkaart 2e klas![]()
"...Missmanagement auf Kosten der Sicherheit ..."quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:22 schreef James1988 het volgende:
[..]
Wat is daar allemaal aan de hand dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
zo! Onderweg van r'dam naar antwerpen. Daar overstappen en door naar lille. Vanaf daar per tgv verder naar Lyon in minder dan 3u!quote:Op maandag 22 februari 2010 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan doe je dat toch?Kan gewoon hoor, directe IC vanaf Antwerpen
Awww, dat is liefquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:17 schreef Socios het volgende:
Heb ´m ook gekregen, jij mag mijn overgangskaartje wel hebben Guppyfriend!
quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Gerard Kemkers vervolgt carrière bij Prorail.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging wel verdomd pissig mijn bed in.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Anders ik wel...quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:27 schreef Duvel het volgende:
[..]Ik ging wel verdomd pissig mijn bed in.
Ja precies. Kan me voorstellen dat Kramer ook wel de smoor in had.quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Anders ik wel...Ik bedoel, val dan maar gewoon, dat is nog minder lullig dan dit...
Ik ben ontstemd.quote:Uitsluitend geldig in door NS exploiteerde treinen en op door NS geëxploiteerde trajecten• Niet geldig in treinen met de naam Fyra, ICE en Thalys
Niet geldig in treinen en op trajecten die worden gexploiteerd door de treinvervoerders Connexxion, Syntus, Arriva en Veolia. Op www.ns.nl (reisplanner) is voor elke mogelijke reis te zien of bovengenoemde vervoerders en treinnamen deel uitmaken van de geplande reis.
Jaah! Ik verwachte echt dat Kramer z'n schaats in Kemkers edele delen zou planten of zoiets...quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja precies. Kan me voorstellen dat Kramer ook wel de smoor in had.
Dat was al langer bekendquote:Op woensdag 24 februari 2010 09:38 schreef Duvel het volgende:
Gòòòòdverdomme!
Iemand al die actievoorwaarden voor die dagkaart gelezen?
O.a.:
[..]
Ik ben ontstemd.
Ik vind een eersteklas dagkaart voor hun meer dan terecht.quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat nou ""... Jaartrajectkaarthouders reizen meestal elke dag op het zelfde traject, lappen dik geld voor de trein die niet reed, of veel te vol was, of weet ik veel wat voor ellende. Die reizigers compenseren met een dagkaart is eigenlijk nog vrij karig.
Tijd voor kamervragen, lijkt me zo.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:08 schreef greavy het volgende:
[..]
Dat was al langer bekend![]()
Ik heb het zelf al eerder gepost, dat de acties die NS heeft, niet meer geldig zijn bij Syntus, Connexxion, Veolia en Arriva.
En de reden is, dat NS de overige vervoerders te weinig betaald.
De acties die al lopen (blokkerkaartje bijvoorbeeld) gelden nog wel bij die vervoerders, maar de nieuwe acties, zoals nu de 2-1 overgang en de dagkaart 2e klas actie niet meer.
NS acties niet meer geldig bij andere vervoerders (Opeens Had Ik Het)
NS acties gelden niet meer bij Arriva (Somda)
En dus ook niet bij andere vervoerders.
straks is die regel nog doorgevoerd op initiatief van onze greavige vriendquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:27 schreef Duvel het volgende:
En een dagkaart is een dagkaart, geen huisvrouwen-truttekutten-kruidvatkaartje. Dus s.v.p. niet aankomen met je "ik had het toch gezegd" en zo.
Neuh, da's te veel eer.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
straks is die regel nog doorgevoerd op initiatief van onze greavige vriend![]()
quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:44 schreef davidov2009 het volgende:
[ afbeelding ]
TVPtje Wintersportrein
Ja, ooit kon je nog zeggen dat in Belgie het spoor een stuk slechter was dan hier, maar als je ziet hoe het hier ging in de winter is er ook een hoop achterstallig onderhoud inmiddels.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, maar het is gelul natuurlijk. Ik koop straks een volwaardige Dagkaart uit de automaat voor inmiddels een whopping ¤ 44,60. Ik krijg daar een 2-1 overgang bij, maar als ik buiten het NS-net kom dan moet ik toch gewoon 2e klas gaan zitten dus. Niet dat die boeren over het algemeen veel beters hebben, maar het is gewoon het zoveelste verschijnsel van de uitholling die de laatste tijd ineens hip lijkt te zijnInternationale tickets zijn ineens ook nog maar 1 maand geldig i.p.v. 2. Ook zoiets. En maar opschroeven die tarieven
![]()
In België heb je voor 82 euro een WEEKnetkaart bijvoorbeeld. Hoe kan dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |