quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:13 schreef greavy het volgende:
[..]
Je krijgt géén dagkaart aangeboden, maar als je een dagkaart/enkele reis/retour ofzo koopt krijg je een 2-1 overgangsbewijs aangeboden![]()
[..]
Of anders heb jij weer een andere aanbiedingIk heb me Overgang 2-1 dagkaart al besteld
Abonnement houders (Jaartraject e.d.) krijgen een dagkaart 2e klas![]()
Voordeelurenkaart houders krijgen een 2-1 overgangsbewijs.
Dus.quote:Graag bieden wij u een gratis Dagkaart 2e klas aan waarmee u een hele dag kunt reizen met NS-treinen.
Ik heb alleen een Voordeelurenkaart, dus het zal vast het laatste zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan zal je wel een abonnement hebben. Of er is sprake van vriendjespolitiek, dat kan natuurlijk ook
Jamaar die is liev!! Waarom zitten die nooit bij mijquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:26 schreef bork het volgende:
[..]
WTF! Je hebt ook toffe en beleefde kindjes hoor!
[ afbeelding ]
Omdat dat sneller en of minder overstappen is. Overigens mag je in België niet "ergens langer rondkijken" want dat geldt als een reisonderbreking. Strikt genomen zou je dus een kaartje Roosendaal - Brussel en een kaartje Brussel - Leuven moeten kopen als je dat wil doen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:33 schreef Ireyon het volgende:
Maar waarom kan ik met een kaartje Rsd - Leuven niet in Brussel terecht komen, maar met een kaartje Rsd - Luik, voor een trein die nota bene ook langs Leuven komt, wel?
Nee dus. Anders deed ik dat wel hmm. Alleen die Rail Pass van inmiddels 74 euro.quote:
Jullie hebben er als personeel zwaarder onder geleden natuurlijkquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:54 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik heb alleen een Voordeelurenkaart, dus het zal vast het laatste zijn.
Ja, "gelukkig". Of zo.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:58 schreef Duvel het volgende:
Ze hebben daar gelukkig maar één vervoerder op het railnet. Toch? Niets is meer zeker...
In elk geval niet het gezeik dat kaartjes op bepaalde lijnen niet geldig zijn.quote:
Nee, gewoon kortingsformules die afgeschaft worden wegens overmatig succesquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
In elk geval niet het gezeik dat kaartjes op bepaalde lijnen niet geldig zijn.
Wat dat reisonderbreking betreft; het NS personeel hier op 't station heeft mij gegarandeerd dat ik er niet/nooit mee in de problemen zal komenquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat dat sneller en of minder overstappen is. Overigens mag je in België niet "ergens langer rondkijken" want dat geldt als een reisonderbreking. Strikt genomen zou je dus een kaartje Roosendaal - Brussel en een kaartje Brussel - Leuven moeten kopen als je dat wil doen.
Niet om t een of ander, maar ik volg deze topics al heel wat maandjes en iedereen knalt hier lukraak TVP foto's neer zonder bronvermelding. Maar goed, bij deze dan http://forum.opeenshadikhet.nl/viewtopic.php?f=55&t=12920&p=275145#275145quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:38 schreef dennistd het volgende:
[..]
En als het nou ook nog zijn eigen foto was... Maar deze komt uit een topic op OHIH.... Volgende keer misschien een bronvermelding, dat is wel wat netter.
De meeste geposte foto's hier komen uit eigen collectiequote:Op woensdag 24 februari 2010 13:26 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
Niet om t een of ander, maar ik volg deze topics al heel wat maandjes en iedereen knalt hier lukraak TVP foto's neer zonder bronvermelding. En sorry, ik wist niet dat je geen HDR plaatjes mocht posten
Waarom is dan een kennis (Machinist bij de Arriva op Merwede-LingeLijn, en tevens zwager van mijn mams) ingelicht dat deze actie, de gratis kaarten niet geaccepteerd worden, omdat het een actie betreft waarbij de NS hun geen of te slechte vergoeding geeft?quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
een 2-1 overgang is een 2-1 overgang Greavy, dat heeft niks met "acties" te maken.
Het is voor de nieuwe Kruidvat/Blokker acties niet gecommuniceerd, alleen nu voor die zouteloze wintercompensatie.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:50 schreef greavy het volgende:
[..]
Dan lijkt het me toch duidelijk, dat ik de waarheid spreek óf de Arriva medewerkers verkeerd ingelicht worden, eveneens als bij Syntus, Connexxion en Veolia..
Ja, net als ZugChef, die de hele tijd plaatjes van een zekere Bjorn Nielsen jat.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:26 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
Niet om t een of ander, maar ik volg deze topics al heel wat maandjes en iedereen knalt hier lukraak TVP foto's neer zonder bronvermelding.
SCHANDALIG !!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, net als ZugChef, die de hele tijd plaatjes van een zekere Bjorn Nielsen jat.
Zou het?quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:37 schreef greavy het volgende:
Is die Zug Chef die Bjorn Nielsen dan niet?
Ik zie op andere fora wel vaak dezelfde plaatjes(of bijna) terug, alleen met een andere naam in het zwarte blok..
Laat maar, sorry.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:37 schreef greavy het volgende:
Is die Zug Chef die Bjorn Nielsen dan niet?
Hmm ik zit nu op die website van railmagazine en het lijkt me wel een leuk blad. Heeft iemand een abonement erop?quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:35 schreef Socios het volgende:
En RailMagazine jat de foto´s van Zug-Chef weer.
Ja, sinds 1993.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hmm ik zit nu op die website van railmagazine en het lijkt me wel een leuk blad. Heeft iemand een abonement erop?
Dus het bevalt je wel?quote:
Rail Magazine (en RailHobby) zijn beide half grootbedrijf, half modelbouw. Spoorwegjournaal is volgens mij wel alleen grootbedrijf, maar komt uit Belgie en besteedt dus relatief veel aandacht aan de NMBSquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dus het bevalt je wel?
Ik heb helemaal niks met modelbouw etc, meer met techniek,informatie, foto's etc
Of heeft iemand nog een andere tip?
Zoals gezegd: de helft is modelbouw. Dus dan zou het voor jou niet het juiste blad zijn. Wat je nog kunt doen is lid worden van de NVBS, hun blad, Op de Rails, is ook leuk en alleen maar grootspoor.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dus het bevalt je wel?
Ik heb helemaal niks met modelbouw, meer met techniek,informatie, foto's etc
Of heeft iemand nog een andere tip?
Die was ik nog vergeten. Extra goed omdat je dan ook de NVBS steuntquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zoals gezegd: de helft is modelbouw. Dus dan zou het voor jou niet het juiste blad zijn. Wat je nog kunt doen is lid worden van de NVBS, hun blad, Op de Rails, is ook leuk en alleen maar grootspoor.
Wat kost dat? RM kost 53 euro per jaar...quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:59 schreef greavy het volgende:
Ik ben sinds Januari lid van Op de Rails / NVBS. Ook een leuk blad.
Binnenkort een paar oude jaargangen bestellen.
Bedankt!quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:59 schreef greavy het volgende:
Ik ben sinds Januari lid van Op de Rails / NVBS. Ook een leuk blad.
Binnenkort een paar oude jaargangen bestellen.
Ik denk niet dat Op de Rails in de supermarkten ligt, maar op www.nvbs.com kun je een proefnummer aanvragen. Ik kon daar trouwens niet vinden hoeveel het kost om lid te worden, de folder verwijst terug naar de website maar daar kwam ik geen prijzen tegen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Bedankt!
Is even binnenkort kijken bij een supermarkt ofzo, als het wat voor me is!
En als je ouder bent?quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:12 schreef greavy het volgende:
De tarieven tot 24 jaar is (vanaf 1 Januari, het hele jaar 2010), ¤26,75.
Laat jij je lekker dingen door NS-personeel garanderen over gedragingen van NMBS-personeelquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:26 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Wat dat reisonderbreking betreft; het NS personeel hier op 't station heeft mij gegarandeerd dat ik er niet/nooit mee in de problemen zal komen. Maar toch apart, bij de adviezen van de NS wordt nooit rekening gehouden met 'snelste route', maar altijd met 'zo weinig mogelijk kilometers'.
Ik betaal iets van 52 of 53 euro per jaarquote:
Ben ik blij dat ik 22 benquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik betaal iets van 52 of 53 euro per jaar
Volgens mij ben je dan Gerechtigde?quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik betaal iets van 52 of 53 euro per jaar
Alsof mijn hele "gezin" zit te wachten op de NVBS! NOT.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:26 schreef greavy het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan Gerechtigde?
Je hebt 4 of 5 klasses waar je uit kan kiezen. 'Lid' is een goedkope vorm, maar je kan ook 'Gezinslid' (volgens mij dan géén OdR) hebben e.d.
De katten misschien, om op te knagenquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Alsof mijn hele "gezin" zit te wachten op de NVBS! NOT.
1) Leer spellen. Het is misschien.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:52 schreef Yreal het volgende:...en misching wel ontmaagd word.
WTF, met wat voor mensen ga jij om??quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:52 schreef Yreal het volgende:
Klasgenoot van me al weken helemaal hysterisch dat ze vandaag een date heeft en misching wel ontmaagd word.
Ze woont alleen in lelydorp en laat er nou net iemand springen in almere![]()
![]()
Natuurlijk wel even der de busnummers gesmst, goede jongen als ik ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |