Zou het?quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:37 schreef greavy het volgende:
Is die Zug Chef die Bjorn Nielsen dan niet?
Ik zie op andere fora wel vaak dezelfde plaatjes(of bijna) terug, alleen met een andere naam in het zwarte blok..
Laat maar, sorry.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:37 schreef greavy het volgende:
Is die Zug Chef die Bjorn Nielsen dan niet?
Hmm ik zit nu op die website van railmagazine en het lijkt me wel een leuk blad. Heeft iemand een abonement erop?quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:35 schreef Socios het volgende:
En RailMagazine jat de foto´s van Zug-Chef weer.
Ja, sinds 1993.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hmm ik zit nu op die website van railmagazine en het lijkt me wel een leuk blad. Heeft iemand een abonement erop?
Dus het bevalt je wel?quote:
Rail Magazine (en RailHobby) zijn beide half grootbedrijf, half modelbouw. Spoorwegjournaal is volgens mij wel alleen grootbedrijf, maar komt uit Belgie en besteedt dus relatief veel aandacht aan de NMBSquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dus het bevalt je wel?
Ik heb helemaal niks met modelbouw etc, meer met techniek,informatie, foto's etc
Of heeft iemand nog een andere tip?
Zoals gezegd: de helft is modelbouw. Dus dan zou het voor jou niet het juiste blad zijn. Wat je nog kunt doen is lid worden van de NVBS, hun blad, Op de Rails, is ook leuk en alleen maar grootspoor.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dus het bevalt je wel?
Ik heb helemaal niks met modelbouw, meer met techniek,informatie, foto's etc
Of heeft iemand nog een andere tip?
Die was ik nog vergeten. Extra goed omdat je dan ook de NVBS steuntquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zoals gezegd: de helft is modelbouw. Dus dan zou het voor jou niet het juiste blad zijn. Wat je nog kunt doen is lid worden van de NVBS, hun blad, Op de Rails, is ook leuk en alleen maar grootspoor.
Wat kost dat? RM kost 53 euro per jaar...quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:59 schreef greavy het volgende:
Ik ben sinds Januari lid van Op de Rails / NVBS. Ook een leuk blad.
Binnenkort een paar oude jaargangen bestellen.
Bedankt!quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:59 schreef greavy het volgende:
Ik ben sinds Januari lid van Op de Rails / NVBS. Ook een leuk blad.
Binnenkort een paar oude jaargangen bestellen.
Ik denk niet dat Op de Rails in de supermarkten ligt, maar op www.nvbs.com kun je een proefnummer aanvragen. Ik kon daar trouwens niet vinden hoeveel het kost om lid te worden, de folder verwijst terug naar de website maar daar kwam ik geen prijzen tegen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Bedankt!
Is even binnenkort kijken bij een supermarkt ofzo, als het wat voor me is!
En als je ouder bent?quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:12 schreef greavy het volgende:
De tarieven tot 24 jaar is (vanaf 1 Januari, het hele jaar 2010), ¤26,75.
Laat jij je lekker dingen door NS-personeel garanderen over gedragingen van NMBS-personeelquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:26 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Wat dat reisonderbreking betreft; het NS personeel hier op 't station heeft mij gegarandeerd dat ik er niet/nooit mee in de problemen zal komen. Maar toch apart, bij de adviezen van de NS wordt nooit rekening gehouden met 'snelste route', maar altijd met 'zo weinig mogelijk kilometers'.
Ik betaal iets van 52 of 53 euro per jaarquote:
Ben ik blij dat ik 22 benquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik betaal iets van 52 of 53 euro per jaar
Volgens mij ben je dan Gerechtigde?quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik betaal iets van 52 of 53 euro per jaar
Alsof mijn hele "gezin" zit te wachten op de NVBS! NOT.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:26 schreef greavy het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan Gerechtigde?
Je hebt 4 of 5 klasses waar je uit kan kiezen. 'Lid' is een goedkope vorm, maar je kan ook 'Gezinslid' (volgens mij dan géén OdR) hebben e.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |