Idd bedankt voor de toffe tip!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, eentje van vroegah![]()
[ afbeelding ]
Deze foto kun je nog steeds iedere dag maken
Waarom zou ik daar haast mee maken? Kan dat beter overhouden voor als ik nogeens snel veel Frans nodig heb. Kan beter stilletjes in een paar achteloze weekendjes alle S_bahn netten van Berlijn, München en het Ruhrgebiet volmaken en terugslaan. En blijven terugslaanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:40 schreef James1988 het volgende:
Zeg Fles, die bordjes die ik heb geschoten moet jij nu natuurlijk ook gaan schieten he? In een paar dagen tijd het hele Parijse RER-net op de plaat zetten, zou dat lukken denk je?
Ik stond er zelf ook van te kijken hoor, destijds. Je loopt er tienduizend keer langs en de tienduizend-en-eerste keer denk je "Wait.. whut?quote:
Kom er dagelijks langs, maar dit was me nog nooit opgevallen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, eentje van vroegah![]()
[ afbeelding ]
Deze foto kun je nog steeds iedere dag maken
quote:
Je bent in goed gezelschap, schaam je nietquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:53 schreef SHERMAN het volgende:
Kom er dagelijks langs, maar dit was me nog nooit opgevallen.
Waar heb je het over??quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Opheffen? NOOIT!!
* Fles patriottisch zijn zwaard trekt
Nou gewoon. Bij gebrek aan materieel hadden ze het makkelijkst treinen kunnen opheffen. "IC naar Berlijn rijdt vandaag niet. Excuses voor het ongemak. Zoek het maar uit. En zo."quote:
Tof zegquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:52 schreef Duvel het volgende:
In mei 1997 waren er werkzaamheden tussen Amersfoort en Deverter, waardoor de intercity naar Berljin werd omgeleid via Zwolle - Almelo. Aangezien daar geen bovenleiding hangt, had men besloten om Plan U in te zetten tussen Amsterdam en Bad Bentheim. Uiteindelijk werden maarliefst drie treinstellen Plan U naar Amsterdam gestuurd. Door problemen met toelating werd slechts tot Hengelo gereden. Hier een kleine impressie. Doordat ik in de trein zat, zijn de echt toffe platen niet door mij gemaakt. Toch een gave rit. Foto's vanaf Bentheim (waar de reguliere IC reed) volgen misschien later nog wel een keer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh zo! Nee, opheffen deden ze toen niet. Er heeft nog een keer een reizigerstrein gereden die getrokken werd door een 232 (of iets wat daar op leek).quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou gewoon. Bij gebrek aan materieel hadden ze het makkelijkst treinen kunnen opheffen. "IC naar Berlijn rijdt vandaag niet. Excuses voor het ongemak. Zoek het maar uit. En zo."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Revenge is sweet
Utrecht, 23 maart 2010. Bus 4911, waarin Dr_Flash op 28-12-2009 zo vreselijk verongelukte, staat met panne langs de kant en moet afgesleept worden.
[ afbeelding ]Een Van Hool AGG300 is niets vergeleken met een Mercedes Citaro G.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Ofyles2 ooit zijn horloge brak door laatstgenoemde bus.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Revenge is sweet
Utrecht, 23 maart 2010. Bus 4911, waarin Dr_Flash op 28-12-2009 zo vreselijk verongelukte, staat met panne langs de kant en moet afgesleept worden.
[ afbeelding ]Waarom daar nog geen tram ligt is ook een groot raadselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond dat plan van de lijn naar Zwolle via de Uithof wel goed
Wel goed dat je een beetje wraak hebt.
Heb je hem toevallig zelf kapot gemaakt?![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door Ascendancy op 23-03-2010 21:34:30 ]It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Revenge is sweet
Utrecht, 23 maart 2010. Bus 4911, waarin Dr_Flash op 28-12-2009 zo vreselijk verongelukte, staat met panne langs de kant en moet afgesleept worden.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NEEEEEEEJ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik was vandaag op [station] en moest aan Crientj denken
Bilthoven dus jaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:47 schreef Crientj het volgende:
[..]
?Je was op Utrecht? Of op Bilthoven, of op Nijverdal?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Revenge is sweet
Utrecht, 23 maart 2010. Bus 4911, waarin Dr_Flash op 28-12-2009 zo vreselijk verongelukte, staat met panne langs de kant en moet afgesleept worden.
[ afbeelding ]Aáááh! Is je ongeluk gebeurd in lijn 12 van het GVU? Nu kan ik nooit meer met een rustig gevoel die bus in stappen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Everybody's got their cross to bear these daysquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:20 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Aáááh! Is je ongeluk gebeurd in lijn 12 van het GVU? Nu kan ik nooit meer met een rustig gevoel die bus in stappen!
Ik bedoelde eigenlijk de oude stenen bordjes en tegelwerkjes in stenen gebouwen nog langs de tramlijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:50 schreef James1988 het volgende:
Watbetreft toiletten in de trein: de laatste keer dat ik in de trein naar de plee ging was in de IC Brussel, en toen was de vloer kletsnat, stroomde het wasbakje bijna over en zag je de stukjes papier in het water ronddrijven. Maarja, als de natuur roept reageer je toch. Daarnaast vind ik in de trein naar de wc gaan nog steeds beter dan in een vliegtuig, al scheelt het niet veel
Watbetreft Parijs: ik heb daar wel eens wat bordjes geschoten, vanuit de RER. Slechts een paar, maar toch...
Bordjes in Parijs
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Dat noem je faalheid. Is mij echter nog nooit opgevallen, alhoewel ik me al menig keer in de stationshal heb mogen verplaatsen, en lettend op borden. Dat de NS daar zelf niet eens achter komtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, eentje van vroegah![]()
[ afbeelding ]
Deze foto kun je nog steeds iedere dag maken
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, eentje van vroegah![]()
[ afbeelding ]
Deze foto kun je nog steeds iedere dag maken
In ieder geval is Mat 64 wel aanzienlijk sneller dan SLETquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:01 schreef SingleCoil het volgende:
Mat'64...als je in Rdam Centraal opstapt en in Schiedam Centrum weer uitstapt denk je, kan die echt niet harder dan 25? Maar het klinkt als 160...
ouwe zooi, slopen die hap en modern spul neerzetten
Neuh. Dit is gewoon grappigquote:
Die van Loppersum was ergerquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh. Dit is gewoon grappigDIT noem je faalheid. Hoewel niet minder grappig natuurlijk
[ afbeelding ]
Ik dacht dat een SLT juist extra snel kon optrekken en remmen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:25 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
In ieder geval is Mat 64 wel aanzienlijk sneller dan SLET'T is een beetje de Mark I GTI vs. de nieuwste hatchbacks: straight-forward engineering, niks digitaal, vrij 'soepele' ATB
SLT heeft dan wel een gecertificeerde max van 160 (al kan Mat 64 kan dat ook makkelijk halen), de SLT ATB eist aanzienlijk meer remkracht [en SLT remt sowieso beter] zodat je al kilometers voor je stop met 40 zit te tuffen. Nee, vertraging eruit rijden is er niet meer bij
Kan het materieel ook, alleen door de beveiliging van het Nederlandse spoornet kan dit materieel dat niet helemaal tonen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:11 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik dacht dat een SLT juist extra snel kon optrekken en remmen?
Ja, we hadden het daar laatst thuis over...als ik het goed begrijp is dat allemaal nogal 19de eeuws geregeld. Waarom is daar niet gewoon een moderne oplossing voor geimplementeerd?quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kan het materieel ook, alleen door de beveiliging van het Nederlandse spoornet kan dit materieel dat niet helemaal tonen.
Het hangt enorm af van welke versie je gebruikt. Er zijn momenteel in heel Europa vele ontwikkelaars met het systeem bezig en het gaat steeds beter werken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:16 schreef SingleCoil het volgende:
ERTMS werkt toch ook nog niet stabiel? Ik begreep dat er in de Thalys ERTMS zit en dat 'ie daarom zo vaak stil staat.
Spoorwegbeheerder ProRail is het bedrijf dat verantwoordelijk is voor de hele beveiliging van het spoor. En dat is een staatsbedrijf.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:30 schreef SingleCoil het volgende:
Waarom is dat een politiek besluit? Die boel was toch geprivatiseerd? En als het een beter systeem is dan moet het zichzelf toch terugverdienen?
126 meter en 18 centimeter.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:20 schreef SingleCoil het volgende:
wat is eigenlijk de minimale remweg van een passagierstrein als 'ie een beetje vaart maakt?
Dat hangt er vanaf welk type treinstel het is, voor welk gedeelte deze beladen is, de stand van de seinen en wissels en natuurlijk de snelheid.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:20 schreef SingleCoil het volgende:
wat is eigenlijk de minimale remweg van een passagierstrein als 'ie een beetje vaart maakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |