abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 23 maart 2010 @ 13:09:15 #205
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79487253
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 12:58 schreef Duvel het volgende:

[..]

Nee, ook beschermde dieren blijkbaar.
die natuurorganisaties flessen de boel regelmatig
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_79487401
ja precies

Als er een kortharig gespotte dwergkoekoek in dat gebied leeft , en dat gebied alleen is ie over 3 jaar toch uitgestorven
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 23 maart 2010 @ 13:13:59 #207
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79487453
erger nog. Ze hebben wel eens procedures opgehouden omdat er een beschermde diersoort zou zitten, maar na uitgebreid onderzoek werd het dier helemaal iet aangetroffen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 23 maart 2010 @ 13:26:08 #208
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_79487862
ja, dat gebeurt vaak, en niet alleen in de spoorsector.
Ze proberen via deze wegen vaak het tegen te houden, of langer uit te stellen.
dat KEMA er niet komt, is kut. Ze kunnen het geld wat met deze onderzoeken, die soms nutteloos zijn, beter besparen en aan iets nuttigs besteden.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 13:27:32 #209
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_79487906
Speciaal voor jullie gespot:



Nieuw spul voor de NS denk ik, stond vanmorgen te wachten tussen Kaldenkirchen Bhf en de grens met Nederland
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 23 maart 2010 @ 13:31:15 #210
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_79488027
Leuk Klonk! Inderdaad vers materieel!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 23 maart 2010 @ 13:31:51 #211
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_79488050
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 13:06 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Dieren zijn lief Maar hoe kom ik dan in Utrecht...
Ja, eh, met de bus.

Nou ja, met de bus naar een ander station (Oosterbeek?) en dan per spoor verder. Ach, maar vier weekjes.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 23 maart 2010 @ 13:32:41 #212
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_79488072
ik heb echt geen fuck verstand van treinen, ik zit er af en toe en zie ze vaak langskomen, maar ik vind dit spul wel erg lijken op de Velios (zo heetten die toch) van Veolia, of is dat alleen lijken ?
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 23 maart 2010 @ 13:33:33 #213
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_79488109
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 13:26 schreef greavy het volgende:
dat KEMA er niet komt, is kut.
Want jij moet iedere dag met de trein naar Arnhem?
quote:
Ze kunnen het geld wat met deze onderzoeken, die soms nutteloos zijn, beter besparen en aan iets nuttigs besteden.
Ik vind het allemaal wel meevallen. Je hebt regels om beschermde flora en fauna te beschermen. Dat stuk waar ze die KEMA-halte wilden maken is nou eenmaal weelderig begroeid, dus als je dat wilt kappen moet je onderzoeken doen. En ook best kans dat er een beschermde reetkever zit. Tja...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 23 maart 2010 @ 13:34:51 #214
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_79488155
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 13:33 schreef Duvel het volgende:

[..]

Want jij moet iedere dag met de trein naar Arnhem?
[..]

Ik vind het allemaal wel meevallen. Je hebt regels om beschermde flora en fauna te beschermen. Dat stuk waar ze die KEMA-halte wilden maken is nou eenmaal weelderig begroeid, dus als je dat wilt kappen moet je onderzoeken doen. En ook best kans dat er een beschermde reetkever zit. Tja...
reetkevers vind je eerder in parkjes en op parkeerplaatsen langs snelwegen

foei, foei, foei Klonk
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 23 maart 2010 @ 13:35:03 #215
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_79488163
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 13:32 schreef Klonk het volgende:
ik heb echt geen fuck verstand van treinen, ik zit er af en toe en zie ze vaak langskomen, maar ik vind dit spul wel erg lijken op de Velios (zo heetten die toch) van Veolia, of is dat alleen lijken ?
Dat is alleen lijken. Ze komen uit een heel andere fabriek (Velios is Zwitsers, deze Duits), en deze zijn ook veel langer, zwaarder. En gelukkig maar vier stoelen in de breedte.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 23 maart 2010 @ 13:35:26 #216
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_79488185
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 13:34 schreef Klonk het volgende:

[..]

reetkevers vind je eerder in parkjes en op parkeerplaatsen langs snelwegen

foei, foei, foei Klonk
Ah, ervaringsdeskundige?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 23 maart 2010 @ 13:37:34 #217
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_79488268
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 13:35 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ah, ervaringsdeskundige?
voormalig beroepschauffeur dan zie je wel eens wat ja
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  Moderator dinsdag 23 maart 2010 @ 13:54:06 #218
155227 crew  Guppy
dus
pi_79488924
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 13:31 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ja, eh, met de bus.

Nou ja, met de bus naar een ander station (Oosterbeek?) en dan per spoor verder. Ach, maar vier weekjes.
Ja, tja... Het is niet anders. Ik ga eens lobbyen voor thuiswerken in die periode... Wanneer was het ook al weer precies?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 23 maart 2010 @ 14:23:18 #219
201952 lezut
et rezut
pi_79490095
Ik zag vanochtend een SLT bij Zwolle richting Amersfoort rijden.

Volgens mij zat er niemand in, maar het ding zat al wel helemaal onder de grafiti
pi_79490346
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 14:23 schreef lezut het volgende:
Ik zag vanochtend een SLT bij Zwolle richting Amersfoort rijden.

Volgens mij zat er niemand in, maar het ding zat al wel helemaal onder de grafiti
Klopt die heeft een hele tijd op Zwolle gestaan bij spoor 12(?, spoor richting Kampen)
En dit weekend, of wellicht eerder was die heerlijk ondergekalkt.

Zonde. ;o

Vooruit, je ziet het niet zo super goed. Maar dat komt dankzij de reflectie;
pi_79490444
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 14:30 schreef Crientj het volgende:

[..]

Klopt die heeft een hele tijd op Zwolle gestaan bij spoor 12(?, spoor richting Kampen)
En dit weekend, of wellicht eerder was die heerlijk ondergekalkt.

Zonde. ;o

Vooruit, je ziet het niet zo super goed. Maar dat komt dankzij de reflectie;
[ afbeelding ]
Waar kijken we naar?
pi_79490485
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 14:32 schreef Yreal het volgende:

[..]

Waar kijken we naar?

Geen idee, kan zoveel zijn.
Perron 12, de CTA, de mensen in de verte, de VIRM in de verte, of de reflectie van de hele boel op een SLT.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 14:47:31 #223
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_79490995
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 13:54 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ja, tja... Het is niet anders. Ik ga eens lobbyen voor thuiswerken in die periode... Wanneer was het ook al weer precies?
Eh, de vier weken na de vierdaagse: 25 juli t/m 23 augustus.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_79491374
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 14:33 schreef Crientj het volgende:

[..]

Geen idee, kan zoveel zijn.
Perron 12, de CTA, de mensen in de verte, de VIRM in de verte, of de reflectie van de hele boel op een SLT.
pi_79491631
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 14:47 schreef Duvel het volgende:
Eh, de vier weken na de vierdaagse: 25 juli t/m 23 augustus.
Kijk al sinds het uitkomen van het spoorboekje van dit jaar uit naar de vier weken durende ICE-verbinding Amsterdam Centraal - Eindhoven.

Soort van proef om het ICE-net uit te breiden in Nederland.
pi_79491706
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:02 schreef Socios het volgende:

[..]

Kijk al sinds het uitkomen van het spoorboekje van dit jaar uit naar de vier weken durende ICE-verbinding Amsterdam Centraal - Eindhoven.

Soort van proef om het ICE-net uit te breiden in Nederland.
Sweet
pi_79491776
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 13:35 schreef Duvel het volgende:

[..]

Dat is alleen lijken. Ze komen uit een heel andere fabriek (Velios is Zwitsers, deze Duits), en deze zijn ook veel langer, zwaarder. En gelukkig maar vier stoelen in de breedte.
De spurt heeft ook maar 4 stoelen naast elkaar. Waarom is de SLT zoveel zwaarder.

Wat hebben de spurts op de merwedelingelijn overigens last van vierkante wielen

Ik zag gisteren ook een SLT langs geldermalsen rijden richting den bosch. Iemand enig idee waar dat voor zou kunnen zijn?
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  dinsdag 23 maart 2010 @ 15:07:40 #228
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_79491838
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:06 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

De spurt heeft ook maar 4 stoelen naast elkaar. Waarom is de SLT zoveel zwaarder.
We hebben het over de Velios hč.
De SLT is zwaarder omdat ie hoger is en omdat het toch meer hint naar een trein dan een tram, als je hem vergelijkt met een GTW.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Sport dinsdag 23 maart 2010 @ 15:09:48 #229
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_79491935
Ik heb eens even wat dingen zitten te bekijken wat betreft Arnhem, maar het lijkt mij het beste dat het middenperron van Wolfheze verlengd wordt. Je kunt dan de intercity's uit Utrecht in Wolfheze laten kopmaken, en vanaf daar bussen naar Arnhem en Elst laten rijden. De stoptrein Ede-Arnhem wordt opgeheven.

Op Nijmegen-Elst blijft de IC uit Roosendaal rijden, aangevuld met een stoptrein Nijmegen-Elst die in een kwartiersligging met de stop-IC ligt. Met deze oplossing kost elke reis een half uur extra, korter kan ik het gewoon niet krijgen.

Wat de bussen betreft ben ik via Google Maps tot de volgende rijtijden gekomen:
1
2
3
Bus Wolfheze-Arnhem  20min
Bus Wolfheze-Elst    30min
Bus Arnhem-Elst      25min


Je wat treinen betreft volgende tijden op de betrokken stations krijgen.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
        3100    3000    
Ed      .02     .18 
Wf      .09     .25 
                
Wf      .20     .35 
Ed      .27     .41 


        697600  3600    31100
Nm      .00     .15 
Nml     .05     .20 
Est     .10     .25     .24

Est     .19     .34     .39     
Nml     .24     .39         
Nm      .29     .44         


        7600    30700   3600    30900   120
Ah      .07     .12     .20     .27     .24
                                        
Ah      .23     .19     .40     .34     .37


Een aantal voorbeelden van mogelijke reizen, met daarachter hoe deze normaal gemaakt zouden worden:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
Ed  .02 3100        Ed  .02
Wf  .09             Nm  .33

Wf  .14 Bus             
Est .44                 

Est .49 697600              
Nm  .59                 

==============

Nm  .15 3600        Nm  .15
Est .25             Dv  .17

Est .30 Bus             
Ah  .55                 

Ah  .10 3600                
Dv  .47                 

==============

Za  .10 31100       Za  .10
Est .24             Ah  .28

Est .30 Bus         Ah  .34
Ah  .55             Ahp .36

Ah  .04 30900               
Ahp .06                 

==============

Ed  .02             Ed  .02
Wf  .09             Ah  .14

Wf  .15 Bus         Ah  .19
Ah  .35             Zv  .33

Ah  .49 30700               
Zv  .03                 
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_79492086
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:07 schreef Duvel het volgende:

[..]

We hebben het over de Velios hč.
De SLT is zwaarder omdat ie hoger is en omdat het toch meer hint naar een trein dan een tram, als je hem vergelijkt met een GTW.
Ik weet het, ik doelde erop dat het dezelfde trein is en dat dat dus geen duidelijk onderscheid is.
Ik zie het verschil niet echt. De indeling van de SLT is vervelender. Hij trek niet (veel) sneller op, en de stoelen zitten niet lekkerder. De GTW is ook nog altijd beduidend meer trein dan de sneltram in bijvoorbeeld Utrecht, dus wat precies de vergelijking is met tram is mij onduidelijk.
Light-rail is feitelijk een nieuwe klasse. Dat de SLT zoveel zwaarder is verbaasd mij, aangezien het wel light-rail is.

Edit: Even opgezocht. Een 100 meter lange SLT weegt 176 ton. Een 56 meter lange GTW weegt 87 ton. Dat noem ik geen noemenswaardig verschil in gewicht, zeker niet aangezien de SLT een stuk lomper is.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  dinsdag 23 maart 2010 @ 15:51:51 #231
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_79493901
Dat verschilt idd niet veel in massa, ik had het idee dat de SLT zwaarder was.

De inrichting van de GTW's van Veolia verschilt trouwens wel degelijk van die van Arriva.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 23 maart 2010 @ 15:52:35 #232
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_79493941
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:09 schreef dennistd het volgende:
Ik heb eens even wat dingen zitten te bekijken wat betreft Arnhem, maar het lijkt mij het beste dat het middenperron van Wolfheze verlengd wordt. Je kunt dan de intercity's uit Utrecht in Wolfheze laten kopmaken, en vanaf daar bussen naar Arnhem en Elst laten rijden. De stoptrein Ede-Arnhem wordt opgeheven.

Op Nijmegen-Elst blijft de IC uit Roosendaal rijden, aangevuld met een stoptrein Nijmegen-Elst die in een kwartiersligging met de stop-IC ligt. Met deze oplossing kost elke reis een half uur extra, korter kan ik het gewoon niet krijgen.

Wat de bussen betreft ben ik via Google Maps tot de volgende rijtijden gekomen:
[ code verwijderd ]

Je wat treinen betreft volgende tijden op de betrokken stations krijgen.
[ code verwijderd ]

Een aantal voorbeelden van mogelijke reizen, met daarachter hoe deze normaal gemaakt zouden worden:
[ code verwijderd ]
Je hebt te veel tijd over.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_79494010
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:13 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Light-rail is feitelijk een nieuwe klasse. Dat de SLT zoveel zwaarder is verbaasd mij, aangezien het wel light-rail is.
Je snapt toch wel dat "Light" in dit geval van "Light Emission" komt, oftewel een trein die nauwelijks vervuilt . SLET is wat mij betreft dan ook de enige juiste afkorting
  dinsdag 23 maart 2010 @ 15:54:00 #234
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_79494014
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:13 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Dat de SLT zoveel zwaarder is verbaasd mij, aangezien het wel light-rail is.
Het is dan ook beslist géén lightrail. Dit soort moderne treinstelletjes worden wel lighttrain genoemd (gewoon een trein dus) omdat ze licht ogen (ook door het open interieur met grote ramen - de andere betekenis van "light" is hier dus van toepassing), niet omdat ze daadwerkelijk licht van gewicht zijn.
  Redactie Sport dinsdag 23 maart 2010 @ 16:13:07 #235
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_79494915
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:52 schreef Duvel het volgende:

[..]

Je hebt te veel tijd over.
Het was nog geen uurtje werk hoor, valt best wel mee
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  dinsdag 23 maart 2010 @ 16:42:32 #236
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_79496226
Somda-freak neem ik aan Daar is dit (dacht ik) ook veel ter sprake.
Maar wat de oplossingen zullen zijn, is veel over te speculeren.
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 13:33 schreef Duvel het volgende:

[..]

Want jij moet iedere dag met de trein naar Arnhem?
Nee, maar daarom vind ik nog wel dat ze een goede regeling moeten hebben.
Je dupeert de reizigers enorm, en daarom is het kut.
quote:
[..]

Ik vind het allemaal wel meevallen. Je hebt regels om beschermde flora en fauna te beschermen. Dat stuk waar ze die KEMA-halte wilden maken is nou eenmaal weelderig begroeid, dus als je dat wilt kappen moet je onderzoeken doen. En ook best kans dat er een beschermde reetkever zit. Tja...
Ja, dat moet zeker zo blijven, die regels.
Maar als er een tegenstrijdig advies word gegeven, en het er in dit geval niet komt, kan er op zijn minst een vervangende optie worden gezocht (andere locatie, omreis adviezen, vervangende bustrajecten, ander station de perrons verlengen en (gedeeltelijk) meer gebruiken)
Wanneer er met bussen word gereden, is er alsnog wéér een ding om te onderzoeken, hoeveel bussen zijn er nodig, wanneer, welke routes en ga zo maar door.
pi_79496597
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:09 schreef dennistd het volgende:
Ik heb eens even wat dingen zitten te bekijken wat betreft Arnhem, maar het lijkt mij het beste dat het middenperron van Wolfheze verlengd wordt. Je kunt dan de intercity's uit Utrecht in Wolfheze laten kopmaken, en vanaf daar bussen naar Arnhem en Elst laten rijden. De stoptrein Ede-Arnhem wordt opgeheven.

Op Nijmegen-Elst blijft de IC uit Roosendaal rijden, aangevuld met een stoptrein Nijmegen-Elst die in een kwartiersligging met de stop-IC ligt. Met deze oplossing kost elke reis een half uur extra, korter kan ik het gewoon niet krijgen.

Wat de bussen betreft ben ik via Google Maps tot de volgende rijtijden gekomen:
[ code verwijderd ]

Je wat treinen betreft volgende tijden op de betrokken stations krijgen.
[ code verwijderd ]

Een aantal voorbeelden van mogelijke reizen, met daarachter hoe deze normaal gemaakt zouden worden:
[ code verwijderd ]
Ik dacht dat ze voor de KEMA-variant gingen, door bij KEMA twee tijdelijke platforms neer te zetten met een looppad dat er zodoende gekeerd kon worden. Geen idee of het daadwerkelijk mogelijk is?
pi_79496732
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:51 schreef Duvel het volgende:
Dat verschilt idd niet veel in massa, ik had het idee dat de SLT zwaarder was.

De inrichting van de GTW's van Veolia verschilt trouwens wel degelijk van die van Arriva.
Ik denk dat de powerpack van de GTW zwaarder is.

En ik weet dat de velios en spurt verschillend zijn. Ik haalde de spurt erbij omdat die meer hetzelfde is als de SLT. Ze hadden gewoon mat '64 moeten houden bij NS
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  dinsdag 23 maart 2010 @ 17:01:58 #239
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_79497123
Mat'64...als je in Rdam Centraal opstapt en in Schiedam Centrum weer uitstapt denk je, kan die echt niet harder dan 25? Maar het klinkt als 160...

ouwe zooi, slopen die hap en modern spul neerzetten
Mu!
pi_79497570
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 17:01 schreef SingleCoil het volgende:
Mat'64...als je in Rdam Centraal opstapt en in Schiedam Centrum weer uitstapt denk je, kan die echt niet harder dan 25? Maar het klinkt als 160...

ouwe zooi, slopen die hap en modern spul neerzetten
Op dat stuk gaat mat '64 echt wel harder dan 25.
Dat zie je bijvoorbeeld goed als de trein naar utrecht en de trein naar Dordrecht vanaf Geldermalsen vertrekken. De GTW mag maar 100 tot aan hardinxveld, en dus gaat de mat'64 als sneller als de sporen daar splitsen.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  dinsdag 23 maart 2010 @ 17:37:22 #241
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_79498573
ok, 35 dan...het blijft een geluid of 'ie 160 rijdt, en bij iedere wissel denk je, dat trekt 'ie niet. En de lucht van het angstzweet van honderduizenden passagiers voor je...
Mu!
  Redactie Sport dinsdag 23 maart 2010 @ 17:38:56 #242
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_79498625
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 16:50 schreef Brembo het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze voor de KEMA-variant gingen, door bij KEMA twee tijdelijke platforms neer te zetten met een looppad dat er zodoende gekeerd kon worden. Geen idee of het daadwerkelijk mogelijk is?
Als je even terugleest zie je een bericht van mij dat hiervoor de vergunningen zijn geweigerd.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  dinsdag 23 maart 2010 @ 17:50:52 #243
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_79499048
Watbetreft toiletten in de trein: de laatste keer dat ik in de trein naar de plee ging was in de IC Brussel, en toen was de vloer kletsnat, stroomde het wasbakje bijna over en zag je de stukjes papier in het water ronddrijven. Maarja, als de natuur roept reageer je toch. Daarnaast vind ik in de trein naar de wc gaan nog steeds beter dan in een vliegtuig, al scheelt het niet veel

Watbetreft Parijs: ik heb daar wel eens wat bordjes geschoten, vanuit de RER. Slechts een paar, maar toch...

Bordjes in Parijs



  dinsdag 23 maart 2010 @ 19:50:57 #244
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_79504051
Alvast groeten aan Fles.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 23 maart 2010 @ 19:52:38 #245
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_79504132
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 14:23 schreef lezut het volgende:
Ik zag vanochtend een SLT bij Zwolle richting Amersfoort rijden.

Volgens mij zat er niemand in, maar het ding zat al wel helemaal onder de grafiti
De vorige keer toen ze de SLT wilden testen op dat traject (eind december), ontstond een kabelbreuk bij 't Harde.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 19:53:11 #246
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_79504157
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 19:52 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

De vorige keer toen ze de SLT wilden testen op dat traject (eind december), ontstond een kabelbreuk bij 't Harde.
Ja, dat was tijdens die sneeuwzooi. Nu sneeuwt het niet!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_79504819
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 17:38 schreef dennistd het volgende:

[..]

Als je even terugleest zie je een bericht van mij dat hiervoor de vergunningen zijn geweigerd.
Nou ja, dan de Oosterbeek - Arnhem-Zuid variant met busbanen .
  dinsdag 23 maart 2010 @ 20:23:29 #248
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79505501
Ik was vandaag op [station] en moest aan Crientj denken
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 23 maart 2010 @ 20:33:38 #249
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79505976
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 19:50 schreef Duvel het volgende:
Alvast groeten aan Fles.
Ja hee was gezellig idd
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 23 maart 2010 @ 20:35:35 #250
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79506054
Oh ja, eentje van vroegah



Deze foto kun je nog steeds iedere dag maken
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 23 maart 2010 @ 20:40:01 #251
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_79506257
Zeg Fles, die bordjes die ik heb geschoten moet jij nu natuurlijk ook gaan schieten he? In een paar dagen tijd het hele Parijse RER-net op de plaat zetten, zou dat lukken denk je?
  dinsdag 23 maart 2010 @ 20:40:59 #252
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_79506298
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, eentje van vroegah

[ afbeelding ]

Deze foto kun je nog steeds iedere dag maken
Idd bedankt voor de toffe tip!

Ik heb de Plan U dia's gevonden, ze worden nu gescand.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 23 maart 2010 @ 20:44:34 #253
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79506468
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 20:40 schreef James1988 het volgende:
Zeg Fles, die bordjes die ik heb geschoten moet jij nu natuurlijk ook gaan schieten he? In een paar dagen tijd het hele Parijse RER-net op de plaat zetten, zou dat lukken denk je?
Waarom zou ik daar haast mee maken? Kan dat beter overhouden voor als ik nogeens snel veel Frans nodig heb. Kan beter stilletjes in een paar achteloze weekendjes alle S_bahn netten van Berlijn, München en het Ruhrgebiet volmaken en terugslaan. En blijven terugslaan Neuh dat RERnet dat komt wel een keer hoor, dat loopt niet weg
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 23 maart 2010 @ 20:47:14 #254
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79506590
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 20:40 schreef Duvel het volgende:

[..]

Idd bedankt voor de toffe tip!
Ik stond er zelf ook van te kijken hoor, destijds. Je loopt er tienduizend keer langs en de tienduizend-en-eerste keer denk je "Wait.. whut? "

Dan te bedenken dat er dagelijks 200.000 man langs lopen en echt NIEMAND ziet het Geweldig
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 23 maart 2010 @ 20:52:27 #255
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_79506840
In mei 1997 waren er werkzaamheden tussen Amersfoort en Deverter, waardoor de intercity naar Berljin werd omgeleid via Zwolle - Almelo Arnhem - Zutphen - Hengelo. Aangezien daar geen bovenleiding hangt, had men besloten om Plan U in te zetten tussen Amsterdam en Bad Bentheim. Uiteindelijk werden maarliefst drie treinstellen Plan U naar Amsterdam gestuurd. Door problemen met toelating werd slechts tot Hengelo gereden. Hier een kleine impressie. Doordat ik in de trein zat, zijn de echt toffe platen niet door mij gemaakt. Toch een gave rit. Foto's vanaf Bentheim (waar de reguliere IC reed) volgen misschien later nog wel een keer.







[ Bericht 1% gewijzigd door Duvel op 23-03-2010 21:08:36 ]
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')