Nee, ook beschermde dieren blijkbaar.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:46 schreef Yreal het volgende:
wat een gezeik weer...
Not in my backyard - mensen![]()
Je kan ook gaan fietsen in Berlijn. Ergens in de buurt van Kreuzberg hebben ze een oude spoordijk gebruikt voor een fietspad. In het park waar je dan doorheen komt, staat nog een oud stationsgebouw.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:55 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Overigens loont het Fles om eens in Parijs met de tramlijnen te gaan rjden, die gaan veelal over voormalige spoorbeddingen met alle stations en dito naambordjes er nog bij
Dieren zijn liefquote:
Ja, eh, met de bus.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dieren zijn liefMaar hoe kom ik dan in Utrecht...
Want jij moet iedere dag met de trein naar Arnhem?quote:
Ik vind het allemaal wel meevallen. Je hebt regels om beschermde flora en fauna te beschermen. Dat stuk waar ze die KEMA-halte wilden maken is nou eenmaal weelderig begroeid, dus als je dat wilt kappen moet je onderzoeken doen. En ook best kans dat er een beschermde reetkever zit. Tja...quote:Ze kunnen het geld wat met deze onderzoeken, die soms nutteloos zijn, beter besparen en aan iets nuttigs besteden.
reetkevers vind je eerder in parkjes en op parkeerplaatsen langs snelwegenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Want jij moet iedere dag met de trein naar Arnhem?
[..]
Ik vind het allemaal wel meevallen. Je hebt regels om beschermde flora en fauna te beschermen. Dat stuk waar ze die KEMA-halte wilden maken is nou eenmaal weelderig begroeid, dus als je dat wilt kappen moet je onderzoeken doen. En ook best kans dat er een beschermde reetkever zit. Tja...
Dat is alleen lijken. Ze komen uit een heel andere fabriek (Velios is Zwitsers, deze Duits), en deze zijn ook veel langer, zwaarder. En gelukkig maar vier stoelen in de breedte.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:32 schreef Klonk het volgende:
ik heb echt geen fuck verstand van treinen, ik zit er af en toe en zie ze vaak langskomen, maar ik vind dit spul wel erg lijken op de Velios (zo heetten die toch) van Veolia, of is dat alleen lijken ?
Ah, ervaringsdeskundige?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
reetkevers vind je eerder in parkjes en op parkeerplaatsen langs snelwegen![]()
foei, foei, foei Klonk![]()
![]()
![]()
voormalig beroepschauffeur dan zie je wel eens wat jaquote:
Ja, tja... Het is niet anders. Ik ga eens lobbyen voor thuiswerken in die periode... Wanneer was het ook al weer precies?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, eh, met de bus.![]()
Nou ja, met de bus naar een ander station (Oosterbeek?) en dan per spoor verder. Ach, maar vier weekjes.
Klopt die heeft een hele tijd op Zwolle gestaan bij spoor 12(?, spoor richting Kampen)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:23 schreef lezut het volgende:
Ik zag vanochtend een SLT bij Zwolle richting Amersfoort rijden.
Volgens mij zat er niemand in, maar het ding zat al wel helemaal onder de grafiti
Waar kijken we naar?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:30 schreef Crientj het volgende:
[..]
Klopt die heeft een hele tijd op Zwolle gestaan bij spoor 12(?, spoor richting Kampen)
En dit weekend, of wellicht eerder was die heerlijk ondergekalkt.
Zonde. ;o
Vooruit, je ziet het niet zo super goed. Maar dat komt dankzij de reflectie;
[ afbeelding ]
quote:
Eh, de vier weken na de vierdaagse: 25 juli t/m 23 augustus.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, tja... Het is niet anders. Ik ga eens lobbyen voor thuiswerken in die periode... Wanneer was het ook al weer precies?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:33 schreef Crientj het volgende:
[..]
Geen idee, kan zoveel zijn.
Perron 12, de CTA, de mensen in de verte, de VIRM in de verte, of de reflectie van de hele boel op een SLT.
Kijk al sinds het uitkomen van het spoorboekje van dit jaar uit naar de vier weken durende ICE-verbinding Amsterdam Centraal - Eindhoven.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:47 schreef Duvel het volgende:
Eh, de vier weken na de vierdaagse: 25 juli t/m 23 augustus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |