abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79467129
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Jouw ontiegelijke nieuwe scanner doet 1 foto per dag?
Anders slijt 'ie.
pi_79467141
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:32 schreef KapiteinT het volgende:
Ik ben voor een schoolopdracht op zoek naar een foto van een leeg treinstel. Zonder stoelen e.d. dus. Kan iemand mij daar aan helpen?
Lol, wat voor studie doe je?
  maandag 22 maart 2010 @ 21:45:41 #153
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_79467171
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Jouw ontiegelijke nieuwe scanner doet 1 foto per dag?
Het is alleen nieuwe software! En ik heb nog wel meer te doen dan dia's scannen.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_79467226
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:45 schreef Socios het volgende:

[..]

Lol, wat voor studie doe je?
Communication & Media Design. Moet nu als 'kut, we moeten nog een opdracht voor het einde van het blok'-opdracht m'n ideale werkplek ontwerpen. En wat is er nou idealer dan een trein?!
  maandag 22 maart 2010 @ 22:14:25 #155
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79469112
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:45 schreef Duvel het volgende:

[..]

Het is alleen nieuwe software! En ik heb nog wel meer te doen dan dia's scannen.
Smoesjes. schiet es op
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_79470217
quote:
Op maandag 22 maart 2010 19:33 schreef James1988 het volgende:
Die Belgen krijgen naar het schijnt wel nieuwe kaartautomaten. Maar de bonden zullen wel weer tegen zijn
En terecht. Automaten zijn het excuus om alle loketten te sluiten op kleine stations, net zoals in Nederland gebeurd is. In Nederland zijn de vakbonden en consumentenorganisaties er met open ogen ingestonken met de 20-klanten-per-uur norm. In België houdt men voet bij stuk. De kleine stations die nog een loket hebben, hebben mooie verwarmde wachtruimtes en meestal ook toiletten. Zoals het m.i. hoort.

Het is enkel op grotere stations irritant, wegens de lange rijen. Daar kan ik mij een automaat wel voorstellen, of een hogere bezetting.

Deze analyse www.mobilit.fgov.be/data/rail/RCG/ADVIES05-05.pdf laat zien dat men het in België heel wat beter in de gaten heeft. In Nederland kijken de belangenclubs alleen maar naar cijfertjes, de Belgen hebben door dat er meer is dan dat.
  maandag 22 maart 2010 @ 22:34:30 #157
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_79470371
quote:
Op maandag 22 maart 2010 19:55 schreef dennistd het volgende:
[ afbeelding ]
De IC uit Berlijn vanmiddag bij De Lutte (groter)
Aanstaande zaterdag ga ik deze trein ook eens evenaren, Schiphol - Amersfoort er even mee rijden.


Tevens heb ik vanavond de reservering voor de "VSM 35 - Corus Express" geboekt.
De VSM rijdt op 30 mei een rit van station Apeldoorn naar Beverwijk, om exact te zijn naar Corus Hoogovens.
Bij Corus Hoogovens zal er een andere loc voorkomen, namelijk de loc van Corus Stoom Ijmuiden.

De VSM heeft wel een zeer nette, en overzichtelijke (goed werkende) website. Gelukkig


De stoomloc "Tom" van de CSY(Corus Stoom Ijmuiden)
Bron: Nicospilt



Deze stoomtrein brengt ons richting Beverwijk, de 23 071 en 23 076 zullen samen gaan.
Bron: Stoomtrein.org (VSM site)
  maandag 22 maart 2010 @ 22:35:15 #158
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_79470404
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Smoesjes. schiet es op
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_79470483
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:35 schreef Duvel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
mooie bak
  maandag 22 maart 2010 @ 22:44:26 #160
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_79470882
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:35 schreef Duvel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Is die trein eigenlijk nog wel in gebruik ?
Op Internet is er over de EM-SAT weinig te vinden in ieder geval.

Verder mooie plaat
  maandag 22 maart 2010 @ 22:48:44 #161
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_79471111
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:44 schreef greavy het volgende:

[..]

Is die trein eigenlijk nog wel in gebruik ?
Op Internet is er over de EM-SAT weinig te vinden in ieder geval.
EM-SAT meettreinen zijn er in diverse uitvoeringen, geen idee of deze nog in dienst is, de foto is ook al 5,5 jaar oud.
Net als deze:
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Sport maandag 22 maart 2010 @ 23:27:16 #162
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_79473240
Nog uit mijn archief:
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Sport dinsdag 23 maart 2010 @ 00:05:24 #163
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_79474860
Plan T 520 (de vrijheidtrein) krijgt zo te zien LED-frontseinen: http://twitpic.com/195x0o
Verder kwam ik over deze trein nog een filmpje tegen:
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  dinsdag 23 maart 2010 @ 00:16:28 #164
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_79475181
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 00:05 schreef dennistd het volgende:
Plan T 520 (de vrijheidtrein) krijgt zo te zien LED-frontseinen: http://twitpic.com/195x0o
Verder kwam ik over deze trein nog een filmpje tegen:
Wauw, niet verkeerd! Welke werkplaats is dat trouwens? (heel even een flat in de achtergrond maar geen herkenning )
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  dinsdag 23 maart 2010 @ 00:18:18 #165
157229 Boschkabouter
Met puntmuts.
pi_79475227
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:31 schreef SvMp het volgende:

[..]

En terecht. Automaten zijn het excuus om alle loketten te sluiten op kleine stations, net zoals in Nederland gebeurd is. In Nederland zijn de vakbonden en consumentenorganisaties er met open ogen ingestonken met de 20-klanten-per-uur norm. In België houdt men voet bij stuk. De kleine stations die nog een loket hebben, hebben mooie verwarmde wachtruimtes en meestal ook toiletten. Zoals het m.i. hoort.

Het is enkel op grotere stations irritant, wegens de lange rijen. Daar kan ik mij een automaat wel voorstellen, of een hogere bezetting.

Deze analyse www.mobilit.fgov.be/data/rail/RCG/ADVIES05-05.pdf laat zien dat men het in België heel wat beter in de gaten heeft. In Nederland kijken de belangenclubs alleen maar naar cijfertjes, de Belgen hebben door dat er meer is dan dat.
Persoonlijk mis ik de loketten niet echt in Nederland. De verwarmde wachteruimtes en toiletten die ze samen met de loketten hebben gesloten mis ik in de wintertijd zeker. De loketten op bepaalde Belgische stations werken mijn inziens namelijk een heel stuk trager dan zo'n machine. Het is (volgens een vriendin die aldaar woont) ook niet mogelijk op elk klein station internationale tickets te kopen zoals in Nederland wel mogelijk is.
pi_79475900
Van de site van Dennis:
quote:
Vanaf volgende week maandag zullen de eerste intercity's met gratis draadloos internet gaan rijden. ICMm 4203 rijdt hier al enkele weken proefritten mee.
Klinkt interessant! Ik hoop dat het voorlopig niet alleen bij de 4203 blijft, maar dat alle ICMm 4tjes meteen worden uitgerust met internet.

Edit: lees net dat het maar in één couoé is in die trein. Zal voorlopig dus alleen in de 4203 zijn denk ik.

[ Bericht 10% gewijzigd door KapiteinT op 23-03-2010 01:04:23 ]
  dinsdag 23 maart 2010 @ 01:52:21 #167
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_79476917
Ik wil nog wel even het bijzondere feit melden dat de Thalys vandaag maar 3 minuten te laat in Brussel was en precies op tijd terug in Rotterdam!
Mu!
  dinsdag 23 maart 2010 @ 08:02:01 #168
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_79478022
...en ondertussen rij ik nu stapvoets van Breda richting Dordrecht. Overwegstoring, wist de omroeper net te melden.

Edit: oohhhh wat gemeen. Rijden we stapvoets over een overweg heen, komt de trein tot stilstand... de loc staat nog precies midden op de overweg
pi_79478100
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 00:16 schreef bork het volgende:

[..]

Wauw, niet verkeerd! Welke werkplaats is dat trouwens? (heel even een flat in de achtergrond maar geen herkenning )
Tilburg . Je kan 'm al een paar weken half vanaf het perron zien staan.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 08:11:04 #170
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_79478128
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 00:16 schreef bork het volgende:

[..]

Wauw, niet verkeerd! Welke werkplaats is dat trouwens? (heel even een flat in de achtergrond maar geen herkenning )
Ze doen dit in Tilburg volgens mij.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_79478615
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 00:18 schreef Boschkabouter het volgende:

[..]

Persoonlijk mis ik de loketten niet echt in Nederland. De verwarmde wachteruimtes en toiletten die ze samen met de loketten hebben gesloten mis ik in de wintertijd zeker. De loketten op bepaalde Belgische stations werken mijn inziens namelijk een heel stuk trager dan zo'n machine. Het is (volgens een vriendin die aldaar woont) ook niet mogelijk op elk klein station internationale tickets te kopen zoals in Nederland wel mogelijk is.
De loketten werden amper gebruikt oa. door de toeslag.
Eenvoudige internationale tickets kun je kopen bij de automaten en dus op elk station. Als het echter wat complexer wordt, dan is het ook hier lastig om aan internationale tickets te komen. Veel Internataal-loketten zijn inmiddels ook gesloten. De extra kosten die Internationaal-loketten rekenen zijn schandalig hoog, zodat de NS door gebrek aan klandizie weer een excuus heeft die ook maar te sluiten. In de jaren '70 was het echter nog zo dat je aan elk Nederlandse loket vrijwel alle internationale kaartjes kon kopen. En dat in een tijd dat er nog amper computers waren. Dat geeft wel aan hoe diep we nu al gezonken zijn met de NS.

Bij de discussie van open loketten hoort niet alleen het loket an-sich, maar ook de voorzieningen zoals de wachtruimte en de toiletten. Het raadgevend comité in België betrekt dit alles bij de discussie wat ik heel goed vind.

In Nederland gaat men over tot de OV-chipkaart, en dan zijn loketten sowieso zinloos. Men zal echter een eigentijdse invulling kunnen zoeken. Waar ik aan denk zijn een soort kiosken waar je reisinformatie, kleine versmaperingen en koffie/thee kunt krijgen. Wel anders dan de huidige kiosken, wat eenvoudiger en een wat zakelijkere uitstraling. Wachtruimte + toiletten in stand houden of herstellen. Ism. politie vandalisme keihard aanpakken. Dit op alle stations met gebouw. Uiteraard is dit niet rendabel, in tegendeel het kost bakken met geld. Er zijn echter ook kiosken die wel winsten draaien, op de grote stations. Door die winst te gebruiken om de gebouwen op de kleine stations in stand te houden, moet het haalbaar zijn. Exploitatie eventueel door lokale zelfstandige ondernemers met certificering en verregaande standaardisering. Huur afhankelijk van passagiersaantallen, kan zelfs 0 euro zijn. Maak er geen gesubsidieerd werk van, stations moeten geen subsidieslurpers worden. Streef naar break-even exploitatie in z'n totaliteit. Huidige situatie is totaal ongewenst: Veel stations hebben een particuliere kiosk, die gaat failliet, dan komt de volgende, gaat ook failliet, etc.. Zo begint in station Grou-Jirnsum al het 4e restaurant.. Het is vaak rommelig, lange tijd gesloten, wachtruimtes niet meer beschikbaar etc..
Helaas vindt de NS het sponsoren van sport en boekenweken belangrijker dus zal het er niet van komen.
pi_79479086
quote:
NS onderwerpt toiletten aan onderzoek



UTRECHT - De Nederlandse Spoorwegen (NS) gaan samen met de TU Delft onderzoeken hoe de toiletten in de treinen beter op de behoefte van de treinreizigers kunnen worden afgestemd.
Uit onderzoek blijkt dat 92 procent van de reizigers het toilet alleen gebruikt als het echt niet anders kan. ''De treintoiletten scoren onvoldoende bij onze klanten'', aldus de NS dinsdag.
Vooral het gebrek aan hygiëne, het feit dat de trein beweegt en de beperkte ruimte weerhouden de reizigers.

Vervangen
Nog dit jaar moet er een ontwerp voor nieuwe toiletten tot stand komen. Vanaf volgend jaar worden dan de ruim vijfhonderd toiletten in de dubbeldekkers vervangen, die worden vanaf 2011 gemoderniseerd.
In alle nieuw bestelde treinen zal het nieuwe toilet meteen worden ingebouwd.
De NS, de TU Delft en het AgentschapNL (voorheen SenterNovem) steken bijna 300.000 euro in het onderzoek en het ontwerp.
Bron: nu.nl

Oh maar ik dacht dat die stinkhokjes bij de NS-strategie hoorden? Niemand gebruikt ze, dus kan je ze in nieuwe treinstellen (SLT) weglaten
* Whatever floats your goat!
  dinsdag 23 maart 2010 @ 09:35:55 #173
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_79479696
In België mogen ze wel eens meer automaten neer zetten, zodat je idd niet elke keer hoeft te wachten voor dat takke loket! En de automaten die er staan mogen eens grondig onder handen genomen worden.

Paar nadelen van Belgische automaten:
- TRAAG!
- Totaal gebruikersonvriendelijk (net als de NMBS reisplanner is er niet gekeken naar wat mensen nu eigenlijk willen/nodig hebben)
- Uitsluitend nationaal gericht (zowel met vervoersbedrijven als met betalingsmogelijkheden. Alleen Mr. Cash, niet een Maestro)
- Lomp
- Er zijn er te weinig en waar ze staan, zijn ze zo achterlijk neer gezet dat je ze niet te vinden zijn.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  Moderator dinsdag 23 maart 2010 @ 10:06:24 #174
155227 crew  Guppy
dus
pi_79480608
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 09:10 schreef MetalMike het volgende:

[..]

Bron: nu.nl

Oh maar ik dacht dat die stinkhokjes bij de NS-strategie hoorden? Niemand gebruikt ze, dus kan je ze in nieuwe treinstellen (SLT) weglaten
Was net ook op de radio. Daar vertelden ze er ook bij dat er camera's zijn opgehangen in de toiletten. Welliswaar op 'strategische' plekken, maar dan nog! Nu gaat er niemand meer naar die wc's. Conclusie, het wordt niet gebruikt, dus weglaten. Wedden?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_79481112
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:06 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Was net ook op de radio. Daar vertelden ze er ook bij dat er camera's zijn opgehangen in de toiletten. Welliswaar op 'strategische' plekken, maar dan nog! Nu gaat er niemand meer naar die wc's. Conclusie, het wordt niet gebruikt, dus weglaten. Wedden?
dus dadelijk staan we allemaal op japanse gluursites?
  dinsdag 23 maart 2010 @ 10:38:52 #176
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79481765
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:06 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Was net ook op de radio. Daar vertelden ze er ook bij dat er camera's zijn opgehangen in de toiletten.
Och jee, komt 1 april er weer aan soms?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_79483401
Camera's in de toiletten vind ik een gestoord plan. In Nederland hangen sowieso te veel camera's op stations. Er zijn niet veel landen die dat overtreffen, al komt Duitsland in de buurt. Veel camera's = te weinig menselijk toezicht. Camera's zijn pure symptoombestrijding, probleem is natuurlijk het ontbreken van een menselijk oog.

Het toilet-nieuws is inmiddels in alle media. Ik vind het bericht opmerkelijk.

1. Veel treinen worden gereviseerd. Ook komen er nieuwe treinen. Daar zijn de toiletten al in orde (mag ik hopen). Het oude spul gaat er op termijn uit. Volgens mij is het grootste probleem dat de toiletten smerig zijn. Dat los je niet op met andere toiletten. Wel moeten er in de gemoderniseerde treinen meer toiletten komen. De nieuwe koplopers hebben er weinig. Meer gebruikers per toilet dus meer viezigheid. Dat snapt zelfs een kleuter, maar een dikbetaalde manager bij de NS snapt dit niet. Daarnaast moeten ze tussentijds schoongemaakt worden. In de trein zijn wel schoonmakers actief die de glazen deuren onderweg reinigen, terwijl de noodzaak juist bij de toiletten ligt.

2. Sinds wanneer maakt de NS zich druk om toiletten? Het grootste probleem is nog wel het ontbreken van toiletten in veel nieuwe treinen, zoals de NS-sprinters en de treinen van Syntus. Een grof schandaal dat zeker meer mensen de auto in heeft gejaagd. De overheid moet dit door middel van wetten en betere aanbestedingen voorkomen. De NS geeft liever het geld uit aan sponsoring dan aan toiletten, om over de Linten van Synthus nog maar te zwijgen. Opnieuw iets wat bij onze zuiderburen een stuk beter geregeld is.

Het kan nog veel gestoorder: De buffels (DM '90) hebben prima toiletten. Maar zodra ze rijden onder naam van Syntus of NS Regio dan gaan de toiletten op slot

3. Ik lees niets over de toiletten op stations. Als er iets aan verbetering toe is dan zijn het wel die verschrikkelijke roestvrijstalen hokken.

Mijn conclusie: Dit is een afleidingsmaneuvre van de NS om het beeld te scheppen dat ze zich wel degelijk bekommeren om te toiletten, terwijl de belangrijkste problemen (treinen zonder toiletten, toiletten op stations, te weinig toiletten in gereviseerde treinen, geen tussentijdse schoonmaak) buiten schot blijven.

[ Bericht 4% gewijzigd door SvMp op 23-03-2010 11:27:04 ]
pi_79483607
ben je een vrouw ofzo?

Anders , wees een man. Je kan toch zeiken waar je maar wil. Boeiend of het nou een schone plee, boom of hoop stront is
pi_79483673
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 09:10 schreef MetalMike het volgende:

[..]

Bron: nu.nl

Oh maar ik dacht dat die stinkhokjes bij de NS-strategie hoorden? Niemand gebruikt ze, dus kan je ze in nieuwe treinstellen (SLT) weglaten
Wat een weggegooid geld weer, zo'n onderzoek. Ze kunnen net zo goed een I11 rijtuig binnenlopen en als ze dan toch de toiletten gezien hebben, kunnen ze gelijk bij de rest van de trein kijken hoe het bij de NS beter kan.
pi_79483730
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 11:27 schreef Yreal het volgende:
ben je een vrouw ofzo?

Anders , wees een man. Je kan toch zeiken waar je maar wil. Boeiend of het nou een schone plee, boom of hoop stront is
Je mag voor 60 cent (!) toch verwachten dat je fatsoenlijk kunt pissen en dus niet een zure gevangenisplee binnen mag treden.
  Moderator dinsdag 23 maart 2010 @ 11:33:11 #181
155227 crew  Guppy
dus
pi_79483807
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 11:30 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Je mag voor 60 cent (!) toch verwachten dat je fatsoenlijk kunt pissen en dus niet een zure gevangenisplee binnen mag treden.
Dat, en ik ben dus wel een vrouw. Dan is overal pissen echt niet vanzelfsprekend.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_79483896
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 11:33 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Dat, en ik ben dus wel een vrouw. Dan is overal pissen echt niet vanzelfsprekend.
En wat voor een!

Ben benieuwd wat er nou uit eindelijk gaat gebeuren... SLT is net geleverd zonder toiletten. VIRM is net verbouwd..
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  dinsdag 23 maart 2010 @ 11:38:37 #183
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79484005
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 11:21 schreef SvMp het volgende:

1. Veel treinen worden gereviseerd. Ook komen er nieuwe treinen. Daar zijn de toiletten al in orde (mag ik hopen).
Dar gaat het al mis
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_79484405
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 11:30 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Je mag voor 60 cent (!) toch verwachten dat je fatsoenlijk kunt pissen en dus niet een zure gevangenisplee binnen mag treden.
huh, 60 cent betalen in de trein?
  Redactie Sport dinsdag 23 maart 2010 @ 11:53:12 #185
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_79484558
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 11:35 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

En wat voor een!

Ben benieuwd wat er nou uit eindelijk gaat gebeuren... SLT is net geleverd zonder toiletten. VIRM is net verbouwd..
Het lijkt mij meer om DDAR te gaan dat vanaf volgend jaar gereviseerd wordt.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  dinsdag 23 maart 2010 @ 11:53:39 #186
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_79484579
Je kunt ook een stilte-coupe volschijten natuurlijk. Maar daar hangt meestal geen toiletpapier, en met de privacy is het ook niet optimaal gesteld

Ik ga trouwens nooit naar de WC in de trein, wie wel?
Mu!
pi_79484634
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 11:53 schreef dennistd het volgende:

[..]

Het lijkt mij meer om DDAR te gaan dat vanaf volgend jaar gereviseerd wordt.
Ze gaan een lounge toilet maken?
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_79484637
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 11:53 schreef SingleCoil het volgende:
Je kunt ook een stilte-coupe volschijten natuurlijk. Maar daar hangt meestal geen toiletpapier, en met de privacy is het ook niet optimaal gesteld

Ik ga trouwens nooit naar de WC in de trein, wie wel?
elke dag ik hoef toch alleen maar in een open gat te zeiken
pi_79484663
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 11:53 schreef SingleCoil het volgende:
Je kunt ook een stilte-coupe volschijten natuurlijk. Maar daar hangt meestal geen toiletpapier, en met de privacy is het ook niet optimaal gesteld

Ik ga trouwens nooit naar de WC in de trein, wie wel?
Laatste keer dat ik een poging deed lag er stront op de bril en was de vloer een zwembad van pis.

Neuh, ik pas.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  dinsdag 23 maart 2010 @ 12:20:06 #190
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_79485485
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:46 schreef KapiteinT het volgende:

[..]

Communication & Media Design. Moet nu als 'kut, we moeten nog een opdracht voor het einde van het blok'-opdracht m'n ideale werkplek ontwerpen. En wat is er nou idealer dan een trein?!
Dat linkt alsof je in Rotterdam die opleiding doet

Over e opmerking dat ik om 7:15 vertrek beter een dagje van te voren in parijs kan zijn: Op zich woon ik naast parijs en kom iker iedere week Op zich kan ik het van mijn woonplaats oo wel redden,als ikom 5:13 de eerste RER neem kom ik ruim otijd aan, alleen de bus naar de RER rijd dan nog niet, en ben ik een uur aan het lopen naar het station
  dinsdag 23 maart 2010 @ 12:20:33 #191
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79485507
Grappig. Het gaat over poep en pies en ineens zit het hele topic vol met lui die hier anders nooit komen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_79485763
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 12:20 schreef Darkwing_Duck het volgende:

[..]

Dat linkt alsof je in Rotterdam die opleiding doet
Hoezo? Ik zit toch echt op de Hogeschool Utrecht.
pi_79485770
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Grappig. Het gaat over poep en pies en ineens zit het hele topic vol met lui die hier anders nooit komen.
Ik lees al tig delen mee.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  dinsdag 23 maart 2010 @ 12:29:33 #194
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79485814
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 12:28 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Ik lees al tig delen mee.
En dit is het eerste spoor-onderwerp waar je over mee kunt praten? Ik begrijp het
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_79485869
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

En dit is het eerste spoor-onderwerp waar je over mee kunt praten? Ik begrijp het
Houd me eigenlijk meer bezig met de kleinere treintjes op andere fora.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  Redactie Sport dinsdag 23 maart 2010 @ 12:36:49 #196
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_79486065
Het tijdelijke station Arnhem Kema gaat niet door: http://www.spoornieuws.nl/index?page=nieuws&id=386
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  dinsdag 23 maart 2010 @ 12:39:41 #197
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79486165
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 12:36 schreef dennistd het volgende:
Het tijdelijke station Arnhem Kema gaat niet door: http://www.spoornieuws.nl/index?page=nieuws&id=386
Nou, bedankt maar weer, buurtbewoners en natuurorganisaties
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 23 maart 2010 @ 12:40:18 #198
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_79486184
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 12:36 schreef dennistd het volgende:
Het tijdelijke station Arnhem Kema gaat niet door: http://www.spoornieuws.nl/index?page=nieuws&id=386
Ja, pech. Ze moeten wel snel met iets nieuws komen nu...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_79486377
wat een gezeik weer...

Not in my backyard - mensen
  dinsdag 23 maart 2010 @ 12:55:49 #200
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_79486725
Overigens loont het Fles om eens in Parijs met de tramlijnen te gaan rjden, die gaan veelal over voormalige spoorbeddingen met alle stations en dito naambordjes er nog bij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')