Laat me raden, er is een ambitieus programma opgezet om er in 2018 vijftig te hebben staan door het hele landquote:Op maandag 22 maart 2010 19:33 schreef James1988 het volgende:
Die Belgen krijgen naar het schijnt wel nieuwe kaartautomaten. Maar de bonden zullen wel weer tegen zijn
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:41 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:41 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Mja, ik vind 2018 voor een land als België best ambitieus. Normaal gesproken zijn ze pas uitvergaderd over dit onderwerp als het 2028 is.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat me raden, er is een ambitieus programma opgezet om er in 2018 vijftig te hebben staan door het hele land![]()
ik blijf er toch bij dat getrokke matriaal zoveel meer trein is dan treinstellenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:55 schreef dennistd het volgende:
[ afbeelding ]
De IC uit Berlijn vanmiddag bij De Lutte (groter)
Zijn de bonden bang dat de lokettisten andere jobs krijgen toebedeeld of dat ze simpelweg een C4 in de brievenbus ontvangen?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:33 schreef James1988 het volgende:
Die Belgen krijgen naar het schijnt wel nieuwe kaartautomaten. Maar de bonden zullen wel weer tegen zijn
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:30 schreef Socios het volgende:
Daar kennen de lokettisten tenminste alle plaatsen. Ik stond aan het loket Internationaal en kocht een enkele reis naar Harlingen. Hij begon meteen over de haven en dat de trein daar nu niet naartoe kon. Vroeg of ik met korting kon reizen in Nederland en of ik Rail Plus had etc. Perfect geregeld allemaal. Keurige service. Kan geen kaartautomaat tegenop.
Bij de kleine stations is dat wel anders. Tegenwoordig (sinds anderhalf jaar ongeveer) worden er alleen nog maar internationale treinkaartjes verkocht op grote stations. Heide - Hoofddorp? Onmogelijk. Essen - Hoofddorp. Ook onmogelijk. Naja onmogelijk... Ze kunnen het wel maar ze mogen het niet meer. Toen deze regel net was ingevoerd is het mijn vriendin toch gelukt om een kaartje te krijgen 'maar eigenlijk mocht het niet'.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:30 schreef Socios het volgende:
Daar kennen de lokettisten tenminste alle plaatsen. Ik stond aan het loket Internationaal en kocht een enkele reis naar Harlingen. Hij begon meteen over de haven en dat de trein daar nu niet naartoe kon. Vroeg of ik met korting kon reizen in Nederland en of ik Rail Plus had etc. Perfect geregeld allemaal. Keurige service. Kan geen kaartautomaat tegenop.
Ik mis een rijtuig. Heb de bar/bistro niet kunnen ontdekkenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:55 schreef dennistd het volgende:
[ afbeelding ]
De IC uit Berlijn vanmiddag bij De Lutte (groter)
Beter kijkenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik mis een rijtuig. Heb de bar/bistro niet kunnen ontdekken
beetje verscholenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beter kijkenIs gewoon de tweede bak achter de loc
Hij is een Fries, dat verklaart veel (* dennistd wegduikt)quote:Op maandag 22 maart 2010 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
er zit nog geen bovenleidingmast voor schele aap
Waarschijnlijk zocht ik naar de bierflesjes voor de ramenquote:Op maandag 22 maart 2010 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
er zit nog geen bovenleidingmast voor schele aap
Euh, Prorail had er laatst wel eentje op twitter gezet..quote:Op maandag 22 maart 2010 21:32 schreef KapiteinT het volgende:
Ik ben voor een schoolopdracht op zoek naar een foto van een leeg treinstel. Zonder stoelen e.d. dus. Kan iemand mij daar aan helpen?
Jouw ontiegelijke nieuwe scanner doet 1 foto per dag?quote:
Oeh, dankje! Eigenlijk lijkt het zo zonder stoelen helemaal niet meer op een trein, maar ik ga er iets moois van maken.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:42 schreef Crientj het volgende:
[..]
Euh, Prorail had er laatst wel eentje op twitter gezet..
Even zoeken.
Edit:
http://twitpic.com/196n8r
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |