Lief dagboek,quote:Op maandag 22 maart 2010 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
k had trouwens in het kader van de GtbV regeling half januari een brief ingestuurd met een claim voor 2 dagen 60+ minuten vertraging (geen formulier) omdat er eind december een aantal dagen helemaal niets reed etc. U weet het nog wel: eerst was het "overmacht" en later werd "bij wijze van uitzondering" bla bla die regeling alsnog van kracht verklaard. Krijg ik vandaag, echt VANDAAG net keurig een brief dat ik binnenkort 17 euro overgemaakt krijg. Valt me nog mee, twee maanden doorlooptijd. Voor die puinzooi dat t was.
Wat raar dat je geen NS-traject met korting kan kiezen bij een weekendretour. En ook geen jongerenkorting. Is het niet goedkoper om 2 enkeltjes te kopen met korting? Als je onder de 27 bent kan je 2 enkeltjes kaartje kopen met jongerenkorting en NS-traject met korting. Dat is sowieso goedkoper dan bovenstaande optie.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:03 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat heb je (deels) goed begrepen. Je haalt uit de automaat gelijk een Weekendretour Ede-Wageningen - Roosendaal met korting en een Weekendretour Roosendaal - Antwerpen. Een weekendretour naar België kan niet met "NS-Traject met korting" gekozen worden, alleen Gratis of Geen korting. Maar dat maakt niet uit, want een weekendretour is nog altijd goedkoper dan een gewoon retourtje met korting.
En je mag gewoon met de Intercity van NsHispeed reizen.
[ afbeelding ]
Niet zomaar hoor. Die enkeltjes zijn een maand geldig en daarom wat duurder dan in het geval van een weekendretour, wat toch een zekere vorm van een aanbiedingstarief is. Bovendien kun je niet in Roosendaal een kaartje VAN Antwerpen NAAR Roosendaal kopen, dat moet je in Antwerpen doen. Daar al eens bij het loket Internationaal in de rij mogen staan? Moet je eens doen voor de lolquote:Op maandag 22 maart 2010 17:28 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Wat raar dat je geen NS-traject met korting kan kiezen bij een weekendretour. En ook geen jongerenkorting. Is het niet goedkoper om 2 enkeltjes te kopen met korting? Als je onder de 27 bent kan je 2 enkeltjes kaartje kopen met jongerenkorting en NS-traject met korting. Dat is sowieso goedkoper dan bovenstaande optie.
Auw, dat weet ik nog ja.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet zomaar hoor. Die enkeltjes zijn een maand geldig en daarom wat duurder dan in het geval van een weekendretour, wat toch een zekere vorm van een aanbiedingstarief is. Bovendien kun je niet in Roosendaal een kaartje VAN Antwerpen NAAR Roosendaal kopen, dat moet je in Antwerpen doen. Daar al eens bij het loket Internationaal in de rij mogen staan? Moet je eens doen voor de lolDoe mij dat weekendretourtje maar dan
Alleen al het feit dat heel station Antwerpen Centraal beschikt over maar liefst TWEE kaartautomaten. Alleen binnenlands verkeer, en alleen betalen met Proton / Bancontactquote:Op maandag 22 maart 2010 17:36 schreef Crientj het volgende:
[..]
Auw, dat weet ik nog ja.
Of van bij de kaartautomaat daar, ding draait op Internet explorer.
Ja, ik heb ook al weer eens mogen genieten van deze heerlijke vorm van tijdverneuken.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Bovendien kun je niet in Roosendaal een kaartje VAN Antwerpen NAAR Roosendaal kopen, dat moet je in Antwerpen doen. Daar al eens bij het loket Internationaal in de rij mogen staan? Moet je eens doen voor de lolDoe mij dat weekendretourtje maar dan
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:18 schreef jappas het volgende:
Ik zit even met een probleem waar ik niet helemaal uitkom, ik hoop dat hier iemand me kan helpen.
Ik ben van plan om samen met mijn vriendin 2 daagjes naar Antwerpen te gaan en de bedoeling was om hier met de trein heen te gaan. Nu volg ik weinig meer van de website van de NS en wat voor een kaartjes ik moet hebben.
De situatie is als volgt: We willen 24 april (zaterdag) naar Antwerpen toe en de dag erop (25 april) weer terug naar (Ede-)Wageningen. We hebben beiden een OV kaart met een week abonnement erop, dus als ik het goed begrijp moeten we tot Roosendaal (grens) een kaartje met korting halen en daarna tot Antwerpen een normaal kaartje (of weekend retour) halen. Kan iemand bevestigen of dit klopt en zo niet mij vertellen wat ik wel moet doen?
Alvast bedankt!
Kaartjes kopen op de site van NS Hispeed is sowieso al prutsen.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:44 schreef Yreal het volgende:
Oh en gewoon niet zo prutsen?
[ link | afbeelding ]
Wat snap ik nou niet ?
Jup.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat heel station Antwerpen Centraal beschikt over maar liefst TWEE kaartautomaten. Alleen binnenlands verkeer, en alleen betalen met Proton / Bancontact![]()
[ afbeelding ]
Ja maar ICbrussel kaartjes zijn nog geen rocket sciencequote:Op maandag 22 maart 2010 17:48 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Kaartjes kopen op de site van NS Hispeed is sowieso al prutsen.
Nou valt wel mee hoor, ik was er zo uit voor mijn weekendje Praha. Je moet alleen niet daar gaan vragen "wat is het goedkoopste actietarief en wat zijn daar de voorwaarden van?". Maar gewoon een kaartje kopen zou iedere boerenlul moeten kunnen, denk ikquote:Op maandag 22 maart 2010 17:48 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Kaartjes kopen op de site van NS Hispeed is sowieso al prutsen.
Je kan aan het loket in Rsd ook een enkeltje Antwerpen - Roosendaal kopen hoor.. maar 'k zou niet weten wat het uiteindelijk in de prijs scheelt.. 'k Weet wel dat ik hier een Weekendretour Rsd - Antwerpen voor me heb liggen en dat ik niet zo'n kaartje koop, zonder te kijken of de overige mogelijkheden (Retour met jongerenkorting, Superdagretour) niet toevallig goedkoper zijnquote:Op maandag 22 maart 2010 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bovendien kun je niet in Roosendaal een kaartje VAN Antwerpen NAAR Roosendaal kopen, dat moet je in Antwerpen doen.
Om te beginnen ¤ 3,50 boekingskosten omdat het een internationaal ticket is. Weg eventueel voordeelquote:Op maandag 22 maart 2010 17:55 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je kan aan het loket in Rsd ook een enkeltje Antwerpen - Roosendaal kopen hoor.. maar 'k zou niet weten wat het uiteindelijk in de prijs scheelt..
Enkele reisquote:Op maandag 22 maart 2010 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Om te beginnen ¤ 3,50 boekingskosten omdat het een internationaal ticket is. Weg eventueel voordeel
Noh, Antwerpen valt wel mee. Zolang er maar geen Chassidim voor je staat moeilijk te doen omdat 'ie wil afrekenen in ruwe diamant en goud als wisselgeld verwacht. Brussel is veel erger.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet zomaar hoor. Die enkeltjes zijn een maand geldig en daarom wat duurder dan in het geval van een weekendretour, wat toch een zekere vorm van een aanbiedingstarief is. Bovendien kun je niet in Roosendaal een kaartje VAN Antwerpen NAAR Roosendaal kopen, dat moet je in Antwerpen doen. Daar al eens bij het loket Internationaal in de rij mogen staan? Moet je eens doen voor de lolDoe mij dat weekendretourtje maar dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De loketten voor "direct vertrek" zijn wél weer handig, bij gebrek aan functionele kaartautomaten.
[ Bericht 1% gewijzigd door Fixers op 22-03-2010 18:11:18 ]
Gaat niet iedereen daar bij staan dan? Zou ik doen tochquote:Op maandag 22 maart 2010 18:01 schreef Fixers het volgende:
De loketten voor "direct vertrek" zijn wél weer handig, bij gebruik aan functionele kaartautomaten.
Juist prachtig. Heb daar laatst nog een treinkaartje (zonder toeslag) in de lokettenzaal gekocht.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Alleen al het feit dat heel station Antwerpen Centraal beschikt over maar liefst TWEE kaartautomaten. Alleen binnenlands verkeer, en alleen betalen met Proton / Bancontact
Laat me raden, er is een ambitieus programma opgezet om er in 2018 vijftig te hebben staan door het hele landquote:Op maandag 22 maart 2010 19:33 schreef James1988 het volgende:
Die Belgen krijgen naar het schijnt wel nieuwe kaartautomaten. Maar de bonden zullen wel weer tegen zijn
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:41 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:41 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Mja, ik vind 2018 voor een land als België best ambitieus. Normaal gesproken zijn ze pas uitvergaderd over dit onderwerp als het 2028 is.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat me raden, er is een ambitieus programma opgezet om er in 2018 vijftig te hebben staan door het hele land![]()
ik blijf er toch bij dat getrokke matriaal zoveel meer trein is dan treinstellenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:55 schreef dennistd het volgende:
[ afbeelding ]
De IC uit Berlijn vanmiddag bij De Lutte (groter)
Zijn de bonden bang dat de lokettisten andere jobs krijgen toebedeeld of dat ze simpelweg een C4 in de brievenbus ontvangen?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:33 schreef James1988 het volgende:
Die Belgen krijgen naar het schijnt wel nieuwe kaartautomaten. Maar de bonden zullen wel weer tegen zijn
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:30 schreef Socios het volgende:
Daar kennen de lokettisten tenminste alle plaatsen. Ik stond aan het loket Internationaal en kocht een enkele reis naar Harlingen. Hij begon meteen over de haven en dat de trein daar nu niet naartoe kon. Vroeg of ik met korting kon reizen in Nederland en of ik Rail Plus had etc. Perfect geregeld allemaal. Keurige service. Kan geen kaartautomaat tegenop.
Bij de kleine stations is dat wel anders. Tegenwoordig (sinds anderhalf jaar ongeveer) worden er alleen nog maar internationale treinkaartjes verkocht op grote stations. Heide - Hoofddorp? Onmogelijk. Essen - Hoofddorp. Ook onmogelijk. Naja onmogelijk... Ze kunnen het wel maar ze mogen het niet meer. Toen deze regel net was ingevoerd is het mijn vriendin toch gelukt om een kaartje te krijgen 'maar eigenlijk mocht het niet'.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:30 schreef Socios het volgende:
Daar kennen de lokettisten tenminste alle plaatsen. Ik stond aan het loket Internationaal en kocht een enkele reis naar Harlingen. Hij begon meteen over de haven en dat de trein daar nu niet naartoe kon. Vroeg of ik met korting kon reizen in Nederland en of ik Rail Plus had etc. Perfect geregeld allemaal. Keurige service. Kan geen kaartautomaat tegenop.
Ik mis een rijtuig. Heb de bar/bistro niet kunnen ontdekkenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:55 schreef dennistd het volgende:
[ afbeelding ]
De IC uit Berlijn vanmiddag bij De Lutte (groter)
Beter kijkenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik mis een rijtuig. Heb de bar/bistro niet kunnen ontdekken
beetje verscholenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beter kijkenIs gewoon de tweede bak achter de loc
Hij is een Fries, dat verklaart veel (* dennistd wegduikt)quote:Op maandag 22 maart 2010 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
er zit nog geen bovenleidingmast voor schele aap
Waarschijnlijk zocht ik naar de bierflesjes voor de ramenquote:Op maandag 22 maart 2010 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
er zit nog geen bovenleidingmast voor schele aap
Euh, Prorail had er laatst wel eentje op twitter gezet..quote:Op maandag 22 maart 2010 21:32 schreef KapiteinT het volgende:
Ik ben voor een schoolopdracht op zoek naar een foto van een leeg treinstel. Zonder stoelen e.d. dus. Kan iemand mij daar aan helpen?
Jouw ontiegelijke nieuwe scanner doet 1 foto per dag?quote:
Oeh, dankje! Eigenlijk lijkt het zo zonder stoelen helemaal niet meer op een trein, maar ik ga er iets moois van maken.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:42 schreef Crientj het volgende:
[..]
Euh, Prorail had er laatst wel eentje op twitter gezet..
Even zoeken.
Edit:
http://twitpic.com/196n8r
Anders slijt 'ie.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw ontiegelijke nieuwe scanner doet 1 foto per dag?
Lol, wat voor studie doe je?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:32 schreef KapiteinT het volgende:
Ik ben voor een schoolopdracht op zoek naar een foto van een leeg treinstel. Zonder stoelen e.d. dus. Kan iemand mij daar aan helpen?
Het is alleen nieuwe software! En ik heb nog wel meer te doen dan dia's scannen.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw ontiegelijke nieuwe scanner doet 1 foto per dag?
Communication & Media Design. Moet nu als 'kut, we moeten nog een opdracht voor het einde van het blok'-opdracht m'n ideale werkplek ontwerpen. En wat is er nou idealer dan een trein?!quote:
Smoesjes. schiet es opquote:Op maandag 22 maart 2010 21:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het is alleen nieuwe software! En ik heb nog wel meer te doen dan dia's scannen.
En terecht. Automaten zijn het excuus om alle loketten te sluiten op kleine stations, net zoals in Nederland gebeurd is. In Nederland zijn de vakbonden en consumentenorganisaties er met open ogen ingestonken met de 20-klanten-per-uur norm. In België houdt men voet bij stuk. De kleine stations die nog een loket hebben, hebben mooie verwarmde wachtruimtes en meestal ook toiletten. Zoals het m.i. hoort.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:33 schreef James1988 het volgende:
Die Belgen krijgen naar het schijnt wel nieuwe kaartautomaten. Maar de bonden zullen wel weer tegen zijn
Aanstaande zaterdag ga ik deze trein ook eens evenaren, Schiphol - Amersfoort er even mee rijden.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:55 schreef dennistd het volgende:
[ afbeelding ]
De IC uit Berlijn vanmiddag bij De Lutte (groter)
Is die trein eigenlijk nog wel in gebruik ?quote:
EM-SAT meettreinen zijn er in diverse uitvoeringen, geen idee of deze nog in dienst is, de foto is ook al 5,5 jaar oud.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:44 schreef greavy het volgende:
[..]
Is die trein eigenlijk nog wel in gebruik ?
Op Internet is er over de EM-SAT weinig te vinden in ieder geval.
Wauw, niet verkeerd! Welke werkplaats is dat trouwens? (heel even een flat in de achtergrond maar geen herkenningquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:05 schreef dennistd het volgende:
Plan T 520 (de vrijheidtrein) krijgt zo te zien LED-frontseinen: http://twitpic.com/195x0o
Verder kwam ik over deze trein nog een filmpje tegen:
Persoonlijk mis ik de loketten niet echt in Nederland. De verwarmde wachteruimtes en toiletten die ze samen met de loketten hebben gesloten mis ik in de wintertijd zeker. De loketten op bepaalde Belgische stations werken mijn inziens namelijk een heel stuk trager dan zo'n machine. Het is (volgens een vriendin die aldaar woont) ook niet mogelijk op elk klein station internationale tickets te kopen zoals in Nederland wel mogelijk is.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:31 schreef SvMp het volgende:
[..]
En terecht. Automaten zijn het excuus om alle loketten te sluiten op kleine stations, net zoals in Nederland gebeurd is. In Nederland zijn de vakbonden en consumentenorganisaties er met open ogen ingestonken met de 20-klanten-per-uur norm. In België houdt men voet bij stuk. De kleine stations die nog een loket hebben, hebben mooie verwarmde wachtruimtes en meestal ook toiletten. Zoals het m.i. hoort.
Het is enkel op grotere stations irritant, wegens de lange rijen. Daar kan ik mij een automaat wel voorstellen, of een hogere bezetting.
Deze analyse www.mobilit.fgov.be/data/rail/RCG/ADVIES05-05.pdf laat zien dat men het in België heel wat beter in de gaten heeft. In Nederland kijken de belangenclubs alleen maar naar cijfertjes, de Belgen hebben door dat er meer is dan dat.
Klinkt interessant! Ik hoop dat het voorlopig niet alleen bij de 4203 blijft, maar dat alle ICMm 4tjes meteen worden uitgerust met internet.quote:Vanaf volgende week maandag zullen de eerste intercity's met gratis draadloos internet gaan rijden. ICMm 4203 rijdt hier al enkele weken proefritten mee.
Tilburgquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:16 schreef bork het volgende:
[..]
Wauw, niet verkeerd! Welke werkplaats is dat trouwens? (heel even een flat in de achtergrond maar geen herkenning)
Ze doen dit in Tilburg volgens mij.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:16 schreef bork het volgende:
[..]
Wauw, niet verkeerd! Welke werkplaats is dat trouwens? (heel even een flat in de achtergrond maar geen herkenning)
De loketten werden amper gebruikt oa. door de toeslag.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:18 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
Persoonlijk mis ik de loketten niet echt in Nederland. De verwarmde wachteruimtes en toiletten die ze samen met de loketten hebben gesloten mis ik in de wintertijd zeker. De loketten op bepaalde Belgische stations werken mijn inziens namelijk een heel stuk trager dan zo'n machine. Het is (volgens een vriendin die aldaar woont) ook niet mogelijk op elk klein station internationale tickets te kopen zoals in Nederland wel mogelijk is.
Bron: nu.nlquote:NS onderwerpt toiletten aan onderzoek
UTRECHT - De Nederlandse Spoorwegen (NS) gaan samen met de TU Delft onderzoeken hoe de toiletten in de treinen beter op de behoefte van de treinreizigers kunnen worden afgestemd.
Uit onderzoek blijkt dat 92 procent van de reizigers het toilet alleen gebruikt als het echt niet anders kan. ''De treintoiletten scoren onvoldoende bij onze klanten'', aldus de NS dinsdag.
Vooral het gebrek aan hygiëne, het feit dat de trein beweegt en de beperkte ruimte weerhouden de reizigers.
Vervangen
Nog dit jaar moet er een ontwerp voor nieuwe toiletten tot stand komen. Vanaf volgend jaar worden dan de ruim vijfhonderd toiletten in de dubbeldekkers vervangen, die worden vanaf 2011 gemoderniseerd.
In alle nieuw bestelde treinen zal het nieuwe toilet meteen worden ingebouwd.
De NS, de TU Delft en het AgentschapNL (voorheen SenterNovem) steken bijna 300.000 euro in het onderzoek en het ontwerp.
Was net ook op de radio. Daar vertelden ze er ook bij dat er camera's zijn opgehangen in de toiletten. Welliswaar op 'strategische' plekken, maar dan nog!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:10 schreef MetalMike het volgende:
[..]
Bron: nu.nl
Oh maar ik dacht dat die stinkhokjes bij de NS-strategie hoorden? Niemand gebruikt ze, dus kan je ze in nieuwe treinstellen (SLT) weglaten
dus dadelijk staan we allemaal op japanse gluursites?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Was net ook op de radio. Daar vertelden ze er ook bij dat er camera's zijn opgehangen in de toiletten. Welliswaar op 'strategische' plekken, maar dan nog!Nu gaat er niemand meer naar die wc's. Conclusie, het wordt niet gebruikt, dus weglaten. Wedden?
Och jee, komt 1 april er weer aan soms?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Was net ook op de radio. Daar vertelden ze er ook bij dat er camera's zijn opgehangen in de toiletten.
Wat een weggegooid geld weer, zo'n onderzoek. Ze kunnen net zo goed een I11 rijtuig binnenlopen en als ze dan toch de toiletten gezien hebben, kunnen ze gelijk bij de rest van de trein kijken hoe het bij de NS beter kan.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:10 schreef MetalMike het volgende:
[..]
Bron: nu.nl
Oh maar ik dacht dat die stinkhokjes bij de NS-strategie hoorden? Niemand gebruikt ze, dus kan je ze in nieuwe treinstellen (SLT) weglaten
Je mag voor 60 cent (!) toch verwachten dat je fatsoenlijk kunt pissen en dus niet een zure gevangenisplee binnen mag treden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:27 schreef Yreal het volgende:
ben je een vrouw ofzo?
Anders , wees een man. Je kan toch zeiken waar je maar wil. Boeiend of het nou een schone plee, boom of hoop stront is
Dat, en ik ben dus wel een vrouw. Dan is overal pissen echt niet vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:30 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je mag voor 60 cent (!) toch verwachten dat je fatsoenlijk kunt pissen en dus niet een zure gevangenisplee binnen mag treden.
En wat voor een!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat, en ik ben dus wel een vrouw. Dan is overal pissen echt niet vanzelfsprekend.
Dar gaat het al misquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:21 schreef SvMp het volgende:
1. Veel treinen worden gereviseerd. Ook komen er nieuwe treinen. Daar zijn de toiletten al in orde (mag ik hopen).
huh, 60 cent betalen in de trein?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:30 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je mag voor 60 cent (!) toch verwachten dat je fatsoenlijk kunt pissen en dus niet een zure gevangenisplee binnen mag treden.
Het lijkt mij meer om DDAR te gaan dat vanaf volgend jaar gereviseerd wordt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:35 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
En wat voor een!![]()
Ben benieuwd wat er nou uit eindelijk gaat gebeuren... SLT is net geleverd zonder toiletten. VIRM is net verbouwd..
Ze gaan een lounge toilet maken?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:53 schreef dennistd het volgende:
[..]
Het lijkt mij meer om DDAR te gaan dat vanaf volgend jaar gereviseerd wordt.
elke dagquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:53 schreef SingleCoil het volgende:
Je kunt ook een stilte-coupe volschijten natuurlijk. Maar daar hangt meestal geen toiletpapier, en met de privacy is het ook niet optimaal gesteld
Ik ga trouwens nooit naar de WC in de trein, wie wel?
Laatste keer dat ik een poging deed lag er stront op de bril en was de vloer een zwembad van pis.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:53 schreef SingleCoil het volgende:
Je kunt ook een stilte-coupe volschijten natuurlijk. Maar daar hangt meestal geen toiletpapier, en met de privacy is het ook niet optimaal gesteld
Ik ga trouwens nooit naar de WC in de trein, wie wel?
Dat linkt alsof je in Rotterdam die opleiding doetquote:Op maandag 22 maart 2010 21:46 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Communication & Media Design. Moet nu als 'kut, we moeten nog een opdracht voor het einde van het blok'-opdracht m'n ideale werkplek ontwerpen. En wat is er nou idealer dan een trein?!
Hoezo? Ik zit toch echt op de Hogeschool Utrecht.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:20 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dat linkt alsof je in Rotterdam die opleiding doet
Ik lees al tig delen mee.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Grappig. Het gaat over poep en pies en ineens zit het hele topic vol met lui die hier anders nooit komen.
En dit is het eerste spoor-onderwerp waar je over mee kunt praten? Ik begrijp hetquote:
Houd me eigenlijk meer bezig met de kleinere treintjes op andere fora.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dit is het eerste spoor-onderwerp waar je over mee kunt praten? Ik begrijp het
Nou, bedankt maar weer, buurtbewoners en natuurorganisatiesquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:36 schreef dennistd het volgende:
Het tijdelijke station Arnhem Kema gaat niet door: http://www.spoornieuws.nl/index?page=nieuws&id=386
Ja, pech. Ze moeten wel snel met iets nieuws komen nu...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:36 schreef dennistd het volgende:
Het tijdelijke station Arnhem Kema gaat niet door: http://www.spoornieuws.nl/index?page=nieuws&id=386
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |