abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 maart 2010 @ 17:10:51 #101
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79454097
k had trouwens in het kader van de GtbV regeling half januari een brief ingestuurd met een claim voor 2 dagen 60+ minuten vertraging (geen formulier) omdat er eind december een aantal dagen helemaal niets reed etc. U weet het nog wel: eerst was het "overmacht" en later werd "bij wijze van uitzondering" bla bla die regeling alsnog van kracht verklaard. Krijg ik vandaag, echt VANDAAG net keurig een brief dat ik binnenkort 17 euro overgemaakt krijg. Valt me nog mee, twee maanden doorlooptijd. Voor die puinzooi dat t was.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_79454439
quote:
Op maandag 22 maart 2010 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
k had trouwens in het kader van de GtbV regeling half januari een brief ingestuurd met een claim voor 2 dagen 60+ minuten vertraging (geen formulier) omdat er eind december een aantal dagen helemaal niets reed etc. U weet het nog wel: eerst was het "overmacht" en later werd "bij wijze van uitzondering" bla bla die regeling alsnog van kracht verklaard. Krijg ik vandaag, echt VANDAAG net keurig een brief dat ik binnenkort 17 euro overgemaakt krijg. Valt me nog mee, twee maanden doorlooptijd. Voor die puinzooi dat t was.
Lief dagboek,

ik had vertraging en ik krijg mijn geld terug

Effe serieus, zullen we het bash gehalte weer wat verlagen, t was zo gezzelig hier Laten we wel wezen, in principe kan alles hier in de catogorie lief dagboek
pi_79454701
Tuurlijk, iedereen mag posten wat ´ie wil. Maar vertragingsposts negeer ik al een tijdje.
  maandag 22 maart 2010 @ 17:28:06 #104
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79454750
quote:
Op maandag 22 maart 2010 17:19 schreef Yreal het volgende:

de catogorie lief dagboek
Jij begint erover hoor
pi_79454787
quote:
Op maandag 22 maart 2010 12:03 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Dat heb je (deels) goed begrepen. Je haalt uit de automaat gelijk een Weekendretour Ede-Wageningen - Roosendaal met korting en een Weekendretour Roosendaal - Antwerpen. Een weekendretour naar België kan niet met "NS-Traject met korting" gekozen worden, alleen Gratis of Geen korting. Maar dat maakt niet uit, want een weekendretour is nog altijd goedkoper dan een gewoon retourtje met korting .

En je mag gewoon met de Intercity van NsHispeed reizen.

[ afbeelding ]
Wat raar dat je geen NS-traject met korting kan kiezen bij een weekendretour. En ook geen jongerenkorting. Is het niet goedkoper om 2 enkeltjes te kopen met korting? Als je onder de 27 bent kan je 2 enkeltjes kaartje kopen met jongerenkorting en NS-traject met korting. Dat is sowieso goedkoper dan bovenstaande optie.
  maandag 22 maart 2010 @ 17:32:45 #106
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79454939
quote:
Op maandag 22 maart 2010 17:28 schreef KapiteinT het volgende:

[..]

Wat raar dat je geen NS-traject met korting kan kiezen bij een weekendretour. En ook geen jongerenkorting. Is het niet goedkoper om 2 enkeltjes te kopen met korting? Als je onder de 27 bent kan je 2 enkeltjes kaartje kopen met jongerenkorting en NS-traject met korting. Dat is sowieso goedkoper dan bovenstaande optie.
Niet zomaar hoor. Die enkeltjes zijn een maand geldig en daarom wat duurder dan in het geval van een weekendretour, wat toch een zekere vorm van een aanbiedingstarief is. Bovendien kun je niet in Roosendaal een kaartje VAN Antwerpen NAAR Roosendaal kopen, dat moet je in Antwerpen doen. Daar al eens bij het loket Internationaal in de rij mogen staan? Moet je eens doen voor de lol Doe mij dat weekendretourtje maar dan
pi_79455051
quote:
Op maandag 22 maart 2010 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Niet zomaar hoor. Die enkeltjes zijn een maand geldig en daarom wat duurder dan in het geval van een weekendretour, wat toch een zekere vorm van een aanbiedingstarief is. Bovendien kun je niet in Roosendaal een kaartje VAN Antwerpen NAAR Roosendaal kopen, dat moet je in Antwerpen doen. Daar al eens bij het loket Internationaal in de rij mogen staan? Moet je eens doen voor de lol Doe mij dat weekendretourtje maar dan
Auw, dat weet ik nog ja.

Of van bij de kaartautomaat daar, ding draait op Internet explorer.
pi_79455232
Lief dagboek,

Vandaag bij mijn dagelijkse tripje Hoofddorp - Utrecht kwam ik een aantal opvallende dingen tegen. Het begon allemaal...

Olympische VIRM als IC Nijmegen - Schiphol op Amsterdam Zuid

Een andere VIRM met heeeuul veeeuuul beenruimte.

Vandaag werd de IC Eindhoven - Maastricht naast een stam ICL gereden met 3 Plan V'tjes. De stam V'tjes reed ook maar tot Eindhoven.
  maandag 22 maart 2010 @ 17:44:01 #109
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79455287
quote:
Op maandag 22 maart 2010 17:36 schreef Crientj het volgende:

[..]

Auw, dat weet ik nog ja.

Of van bij de kaartautomaat daar, ding draait op Internet explorer.
Alleen al het feit dat heel station Antwerpen Centraal beschikt over maar liefst TWEE kaartautomaten. Alleen binnenlands verkeer, en alleen betalen met Proton / Bancontact

pi_79455298
quote:
Bovendien kun je niet in Roosendaal een kaartje VAN Antwerpen NAAR Roosendaal kopen, dat moet je in Antwerpen doen. Daar al eens bij het loket Internationaal in de rij mogen staan? Moet je eens doen voor de lol Doe mij dat weekendretourtje maar dan
Ja, ik heb ook al weer eens mogen genieten van deze heerlijke vorm van tijdverneuken.

Achterlijke Belgen met hun loketten...
pi_79455326
quote:
Op maandag 22 maart 2010 11:18 schreef jappas het volgende:
Ik zit even met een probleem waar ik niet helemaal uitkom, ik hoop dat hier iemand me kan helpen.

Ik ben van plan om samen met mijn vriendin 2 daagjes naar Antwerpen te gaan en de bedoeling was om hier met de trein heen te gaan. Nu volg ik weinig meer van de website van de NS en wat voor een kaartjes ik moet hebben.

De situatie is als volgt: We willen 24 april (zaterdag) naar Antwerpen toe en de dag erop (25 april) weer terug naar (Ede-)Wageningen. We hebben beiden een OV kaart met een week abonnement erop, dus als ik het goed begrijp moeten we tot Roosendaal (grens) een kaartje met korting halen en daarna tot Antwerpen een normaal kaartje (of weekend retour) halen. Kan iemand bevestigen of dit klopt en zo niet mij vertellen wat ik wel moet doen?

Alvast bedankt!

24 en 25 april 2010
Door werkzaamheden op zaterdag 24 april en zondag 25 april wordt de dienstregeling van InterCity Amsterdam - Antwerpen - Brussel aangepast. Tussen Roosendaal en Essen rijden bussen in plaats van treinen.
InterCity Brussel blijft volgens de normale dienstregeling rijden tussen Amsterdam Centraal - Roosendaal en tussen Essen - Antwerpen - Brussel. Door de overstap op de bus bedraagt de extra reistijd één uur.

De stoptrein tussen Roosendaal en Antwerpen rijdt uitsluitend tussen Essen en Antwerpen. Er rijden bussen tussen Roosendaal en Essen. Houdt u rekening met een extra reistijd van een uur.

http://www.nshispeed.nl/n(...)twerpen-brussel-zuid

oeps

Oh en gewoon niet zo prutsen?

Wat snap ik nou niet ?
pi_79455419
is 71.60 trouwens voor met ze 2e
pi_79455430
quote:
Op maandag 22 maart 2010 17:44 schreef Yreal het volgende:
Oh en gewoon niet zo prutsen?

[ link | afbeelding ]

Wat snap ik nou niet ?
Kaartjes kopen op de site van NS Hispeed is sowieso al prutsen.
pi_79455494
quote:
Op maandag 22 maart 2010 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Alleen al het feit dat heel station Antwerpen Centraal beschikt over maar liefst TWEE kaartautomaten. Alleen binnenlands verkeer, en alleen betalen met Proton / Bancontact

[ afbeelding ]
Jup.

Dit weekend brutaal gevraagd of ik dr een foto mocht maken. Ha, mocht ook nog
pi_79455508
quote:
Op maandag 22 maart 2010 17:48 schreef KapiteinT het volgende:

[..]

Ja maar ICbrussel kaartjes zijn nog geen rocket science
  maandag 22 maart 2010 @ 17:51:20 #116
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79455528
Nijverdal West
  maandag 22 maart 2010 @ 17:52:47 #117
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79455583
quote:
Op maandag 22 maart 2010 17:48 schreef KapiteinT het volgende:

[..]

Nou valt wel mee hoor, ik was er zo uit voor mijn weekendje Praha. Je moet alleen niet daar gaan vragen "wat is het goedkoopste actietarief en wat zijn daar de voorwaarden van?". Maar gewoon een kaartje kopen zou iedere boerenlul moeten kunnen, denk ik
pi_79455667
quote:

[..]

Bovendien kun je niet in Roosendaal een kaartje VAN Antwerpen NAAR Roosendaal kopen, dat moet je in Antwerpen doen.
Je kan aan het loket in Rsd ook een enkeltje Antwerpen - Roosendaal kopen hoor.. maar 'k zou niet weten wat het uiteindelijk in de prijs scheelt.. 'k Weet wel dat ik hier een Weekendretour Rsd - Antwerpen voor me heb liggen en dat ik niet zo'n kaartje koop, zonder te kijken of de overige mogelijkheden (Retour met jongerenkorting, Superdagretour) niet toevallig goedkoper zijn .
  maandag 22 maart 2010 @ 17:57:33 #119
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79455737
quote:
Op maandag 22 maart 2010 17:55 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Je kan aan het loket in Rsd ook een enkeltje Antwerpen - Roosendaal kopen hoor.. maar 'k zou niet weten wat het uiteindelijk in de prijs scheelt..
Om te beginnen ¤ 3,50 boekingskosten omdat het een internationaal ticket is. Weg eventueel voordeel
pi_79455837
quote:
Op maandag 22 maart 2010 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Om te beginnen ¤ 3,50 boekingskosten omdat het een internationaal ticket is. Weg eventueel voordeel
Enkele reis

Antwerpen Zone
Roosendaal(GR)
via (1088)*Roosendaal(gr)*(1184)*****

Prijs EUR 3,60

Korting Jongeren
pi_79455864
quote:

[..]

Noh, Antwerpen valt wel mee. Zolang er maar geen Chassidim voor je staat moeilijk te doen omdat 'ie wil afrekenen in ruwe diamant en goud als wisselgeld verwacht. Brussel is veel erger.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De loketten voor "direct vertrek" zijn wél weer handig, bij gebrek aan functionele kaartautomaten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Fixers op 22-03-2010 18:11:18 ]
  maandag 22 maart 2010 @ 18:09:47 #122
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79456130
quote:
Op maandag 22 maart 2010 18:01 schreef Fixers het volgende:
De loketten voor "direct vertrek" zijn wél weer handig, bij gebruik aan functionele kaartautomaten.
Gaat niet iedereen daar bij staan dan? Zou ik doen toch
pi_79456288
Dat viel wel mee. Ik denk dat het grootste deel van spitsreizigers toch wel een go- of railpass hebben. Maar dat vraag je beter op HGBTF. Ik kom alweer een jaar niet meer regelmatig op Antwerpen Centraal.
  maandag 22 maart 2010 @ 18:26:41 #124
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79456660
Ja okee, dat is ook weer zo natuurlijk. Als je ziet wat abonnementen daar kosten, zelfs nog voordat de wettelik verplichte werkgeversbijdrage eraf is... Om te gillen gewoon Iedereen heeft zo'n ding natuurlijk
pi_79456865
quote:
Op maandag 22 maart 2010 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Juist prachtig. Heb daar laatst nog een treinkaartje (zonder toeslag) in de lokettenzaal gekocht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')