Mja, de deadline is gehaald. Maar vraag niet hoe. En uiteraard betaalt de baas die taxi! Het moet niet gekker worden, m'n hele zondag eraan opgeofferdquote:Op maandag 22 maart 2010 08:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
En heb je de deadline nu gehaald? En ik neem aan dat de baas de taxi betaald heeft?
Damn, dit zijn nog eens goed betaalde overuren!
quote:Op maandag 22 maart 2010 08:29 schreef Darkwing_Duck het volgende:
22 April een ritje Pariijs Montparnasse - La Rochellle Ville vv
Gewoon zorgen dat je de dag ervoor al in Parijs bent. Of nog eerder. Parijs is er tof genoeg voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen 7:15 op Montparnasse vertrekken is een probleem waar ik nog niet helemaal uit ben
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
Koop een auto.quote:
Graag gedaan!quote:Alvast bedankt!
Ja, die mogelijkheid heb je.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:18 schreef jappas het volgende:
Ik zit even met een probleem waar ik niet helemaal uitkom, ik hoop dat hier iemand me kan helpen.
Ik ben van plan om samen met mijn vriendin 2 daagjes naar Antwerpen te gaan en de bedoeling was om hier met de trein heen te gaan. Nu volg ik weinig meer van de website van de NS en wat voor een kaartjes ik moet hebben.
De situatie is als volgt: We willen 24 april (zaterdag) naar Antwerpen toe en de dag erop (25 april) weer terug naar (Ede-)Wageningen. We hebben beiden een OV kaart met een week abonnement erop, dus als ik het goed begrijp moeten we tot Roosendaal (grens) een kaartje met korting halen en daarna tot Antwerpen een normaal kaartje (of weekend retour) halen. Kan iemand bevestigen of dit klopt en zo niet mij vertellen wat ik wel moet doen?
Alvast bedankt!
Ze hadden bijna nog beter een hotel voor je kunnen regelen.quote:Op maandag 22 maart 2010 08:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mja, de deadline is gehaald. Maar vraag niet hoe. En uiteraard betaalt de baas die taxi! Het moet niet gekker worden, m'n hele zondag eraan opgeofferd
De NMBS heeft geen loket op Roosendaal. Ik vraag mij af of je het kaartje in de trein kunt kopen zonder toeslag. Dit is in België wel het geval, als er geen loket is.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:30 schreef greavy het volgende:
[..]
Ja, die mogelijkheid heb je.
Je koopt het kaartje tot Roosendaal (grens), en vanaf Roosendaal (Grens) koop je een kaartje naar Antwerpen (dacht bij NMBS).
Vanaf Roosendaal moet je dan, als ik me niet vergis, met het boemeltje. Of je ook met de BeNeLux(ICBrussel) mag, oftewel de trein van NSHiSpeed weet ik niet.
Natuurlijk kan je ook een duur ticket kopen voor de Thalys, maar dat kost meer duiten.
Ik wil so-wie-so liever niet dood gevonden worden. Maar het zal op een dag toch wrs wel in Rotterdam zijnquote:Op zondag 21 maart 2010 21:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar wil je nog niet dood gevonden worden
ik dacht dat er wel automaten stonden, maar misschien is iemand hier die het exact weet met de kaartjes.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:55 schreef SvMp het volgende:
[..]
De NMBS heeft geen loket op Roosendaal. Ik vraag mij af of je het kaartje in de trein kunt kopen zonder toeslag. Dit is in België wel het geval, als er geen loket is.
Het gemakkelijkste is uit de automaat een kaartje naar Antwerpen kopen. Je kunt dan ook aangeven dat je binnen NL vrij reizen of korting hebt. Is duur, maar helaas we leven in Nederland met die waardeloze NS.
Dat heb je (deels) goed begrepen. Je haalt uit de automaat gelijk een Weekendretour Ede-Wageningen - Roosendaal met korting en een Weekendretour Roosendaal - Antwerpen. Een weekendretour naar België kan niet met "NS-Traject met korting" gekozen worden, alleen Gratis of Geen korting. Maar dat maakt niet uit, want een weekendretour is nog altijd goedkoper dan een gewoon retourtje met kortingquote:Op maandag 22 maart 2010 11:18 schreef jappas het volgende:
We hebben beiden een OV kaart met een week abonnement erop, dus als ik het goed begrijp moeten we tot Roosendaal (grens) een kaartje met korting halen en daarna tot Antwerpen een normaal kaartje (of weekend retour) halen. Kan iemand bevestigen of dit klopt en zo niet mij vertellen wat ik wel moet doen?
13:32quote:Op maandag 22 maart 2010 12:10 schreef Yreal het volgende:
11:52 +46 min. Amsterdam Centraal 1 Intercity
True, maar een taxi is in vergelijking met een hotel niet zoveel duurder, en nu kon ik lekker in mijn eigen bedje.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze hadden bijna nog beter een hotel voor je kunnen regelen.
Jah, is't klaar nu?quote:Op maandag 22 maart 2010 14:59 schreef greavy het volgende:
Ik lees (op somda weliswaar) al voor de tweede op een volgende dag dat de Zwolle-Kampen DM'90 stellen 3403 en 3410 Geen Dienst staan te Zwolle;
Stellen 3406 en 3434 vallen daar in.
Gister gereden door solo 3406.
Neenee, dat schrijf je zo:quote:
Hoi greavy,quote:Op maandag 22 maart 2010 14:59 schreef greavy het volgende:
Ik lees (op somda weliswaar) al voor de tweede op een volgende dag dat de Zwolle-Kampen DM'90 stellen 3403 en 3410 Geen Dienst staan te Zwolle;
Stellen 3406 en 3434 vallen daar in.
Gister gereden door solo 3406.
Er schijnt momenteel weer meer geschoven te worden met de diensten van DM'90, stellen worden wat verruild en dergelijke.
en ik kan zittenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |