Och jee, komt 1 april er weer aan soms?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Was net ook op de radio. Daar vertelden ze er ook bij dat er camera's zijn opgehangen in de toiletten.
Wat een weggegooid geld weer, zo'n onderzoek. Ze kunnen net zo goed een I11 rijtuig binnenlopen en als ze dan toch de toiletten gezien hebben, kunnen ze gelijk bij de rest van de trein kijken hoe het bij de NS beter kan.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:10 schreef MetalMike het volgende:
[..]
Bron: nu.nl
Oh maar ik dacht dat die stinkhokjes bij de NS-strategie hoorden? Niemand gebruikt ze, dus kan je ze in nieuwe treinstellen (SLT) weglaten
Je mag voor 60 cent (!) toch verwachten dat je fatsoenlijk kunt pissen en dus niet een zure gevangenisplee binnen mag treden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:27 schreef Yreal het volgende:
ben je een vrouw ofzo?
Anders , wees een man. Je kan toch zeiken waar je maar wil. Boeiend of het nou een schone plee, boom of hoop stront is
Dat, en ik ben dus wel een vrouw. Dan is overal pissen echt niet vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:30 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je mag voor 60 cent (!) toch verwachten dat je fatsoenlijk kunt pissen en dus niet een zure gevangenisplee binnen mag treden.
En wat voor een!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat, en ik ben dus wel een vrouw. Dan is overal pissen echt niet vanzelfsprekend.
Dar gaat het al misquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:21 schreef SvMp het volgende:
1. Veel treinen worden gereviseerd. Ook komen er nieuwe treinen. Daar zijn de toiletten al in orde (mag ik hopen).
huh, 60 cent betalen in de trein?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:30 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je mag voor 60 cent (!) toch verwachten dat je fatsoenlijk kunt pissen en dus niet een zure gevangenisplee binnen mag treden.
Het lijkt mij meer om DDAR te gaan dat vanaf volgend jaar gereviseerd wordt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:35 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
En wat voor een!![]()
Ben benieuwd wat er nou uit eindelijk gaat gebeuren... SLT is net geleverd zonder toiletten. VIRM is net verbouwd..
Ze gaan een lounge toilet maken?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:53 schreef dennistd het volgende:
[..]
Het lijkt mij meer om DDAR te gaan dat vanaf volgend jaar gereviseerd wordt.
elke dagquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:53 schreef SingleCoil het volgende:
Je kunt ook een stilte-coupe volschijten natuurlijk. Maar daar hangt meestal geen toiletpapier, en met de privacy is het ook niet optimaal gesteld
Ik ga trouwens nooit naar de WC in de trein, wie wel?
Laatste keer dat ik een poging deed lag er stront op de bril en was de vloer een zwembad van pis.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:53 schreef SingleCoil het volgende:
Je kunt ook een stilte-coupe volschijten natuurlijk. Maar daar hangt meestal geen toiletpapier, en met de privacy is het ook niet optimaal gesteld
Ik ga trouwens nooit naar de WC in de trein, wie wel?
Dat linkt alsof je in Rotterdam die opleiding doetquote:Op maandag 22 maart 2010 21:46 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Communication & Media Design. Moet nu als 'kut, we moeten nog een opdracht voor het einde van het blok'-opdracht m'n ideale werkplek ontwerpen. En wat is er nou idealer dan een trein?!
Hoezo? Ik zit toch echt op de Hogeschool Utrecht.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:20 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dat linkt alsof je in Rotterdam die opleiding doet
Ik lees al tig delen mee.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Grappig. Het gaat over poep en pies en ineens zit het hele topic vol met lui die hier anders nooit komen.
En dit is het eerste spoor-onderwerp waar je over mee kunt praten? Ik begrijp hetquote:
Houd me eigenlijk meer bezig met de kleinere treintjes op andere fora.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dit is het eerste spoor-onderwerp waar je over mee kunt praten? Ik begrijp het
Nou, bedankt maar weer, buurtbewoners en natuurorganisatiesquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:36 schreef dennistd het volgende:
Het tijdelijke station Arnhem Kema gaat niet door: http://www.spoornieuws.nl/index?page=nieuws&id=386
Ja, pech. Ze moeten wel snel met iets nieuws komen nu...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:36 schreef dennistd het volgende:
Het tijdelijke station Arnhem Kema gaat niet door: http://www.spoornieuws.nl/index?page=nieuws&id=386
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |