Van de NS geloof ik wel.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:15 schreef James1988 het volgende:
Ze mochten dan wel de eersten op het Europese vasteland zijn, ze zijn zeker niet de beste. DB doet het volgens mij een stuk beter wbt. klantwaardering, en NS denk ik ook wel.
Hoe chill, lekker pendelen met ICEquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:44 schreef Igen het volgende:
Maar de DB? Ga eens een weekje pendelen Düsseldorf - Dortmund
Nou ten eerste: waarom zou je dat doen? En ten tweede, wat denk je allemaal voor wantoestanden tegen te komen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:44 schreef Igen het volgende:
[..]
Van de NS geloof ik wel.
Maar de DB? Ga eens een weekje pendelen Düsseldorf - Dortmund, of Berlijn - B-Wannsee. Ben benieuwd of je er dan nog steeds zo over denkt.
Toch hopelijk wel ICRm danquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:52 schreef dennistd het volgende:
Geen ICL in de IC Den Haag-Venlo gezien vandaag
Nee, niet met de ICE, want daarin gelden de Jan-Modaal-pendelaars-abonnementen niet hè.quote:
Och gut, arme Calimero-socialistquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:06 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, niet met de ICE, want daarin gelden de Jan-Modaal-pendelaars-abonnementen niet hè.
Alleen met de sneltrein, zo vol dat de deuren nauwelijks nog dicht kunnen, en die vervolgens op Essen een kwartiertje aan de kant wordt gezet omdat er een vertraagde rijke-elite-ICE langs moet.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
die laatse foto van jouw in het vorige topic was toch tegen half 4? Want die heb ik ook gezien
Er stond een trein met ICL voor een rood sein in Utrecht om ongeveer 16.45u, loc voor, loc achter, te zien aan waar ie stond kwam ie uit de richting Woerden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:52 schreef dennistd het volgende:
Geen ICL in de IC Den Haag-Venlo gezien vandaag
Ha, ik ben niet de enige die zich verbaast.quote:Ohja, en welke &)*$&*)#@ bedenkt om de sprinter naar Veenendaal voor de vertraagde IC naar Nijmegen te zetten in Utrecht? De IC (van .53) was om .59 klaar voor vertrek, maar mocht wachten tot de sprinter van .01 weg weg en daar vervolgens achteraan boemelen tot De Haar aansluiting. Uiteindelijke vertraging in Arnhem +15....
Hmm, ik werk wel vlak bij het station. Maar een ah to go is niet echt bij het spoor te noemen denk ik.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hoi.
Wat ik me afvroeg: ben ik de enige user die ook daadwerkelijk bij het spoor werkt?
Ik werk bij de bus- en treinvervoermaatschappij Connexxion, op kantoor.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hoi.
Wat ik me afvroeg: ben ik de enige user die ook daadwerkelijk bij het spoor werkt?
Jij bent zo'n deurenlapper in een rijdende trein of ben je forens?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:55 schreef SingleCoil het volgende:
ik werk wel een paar uur per week in de trein, telt dat ook?
Ik vroeg me al af wat ze daar aan het doen waren.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
In Hengelo zijn ze nu bezig om spoor 11 (zakspoor) gereed te maken voor de stopper Hengelo - Bad Bentheim denk ik
Wat doe jij dan bij het spoor?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hoi.
Wat ik me afvroeg: ben ik de enige user die ook daadwerkelijk bij het spoor werkt?
Wat voor softwareaanpassingen zijn er dan gedaan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:07 schreef KapiteinT het volgende:
De TRAXX E186 234 is één van de NMBS Cargo's locs die softwarematig is aangepast om te kunnen rijden in reizigersdienst.
Geen idee, dat had ik ook maar van Rolandrail.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:43 schreef James1988 het volgende:
[..]
Wat voor softwareaanpassingen zijn er dan gedaan?
Vmax = 140 ipv 120 oid?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:43 schreef James1988 het volgende:
[..]
Wat voor softwareaanpassingen zijn er dan gedaan?
Ik zal deze even aangrijpen als binnenkomerquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hoi.
Wat ik me afvroeg: ben ik de enige user die ook daadwerkelijk bij het spoor werkt?
Ik woon in Schiedam en werk 2 á 3 dagen per week in Brussel. Ik reis met de Thalys, ComfortClasse,met WiFi, en begin mijn werkdag dus in Rotterdamquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij bent zo'n deurenlapper in een rijdende trein of ben je forens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |