abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79540422
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 18:15 schreef James1988 het volgende:
Ze mochten dan wel de eersten op het Europese vasteland zijn, ze zijn zeker niet de beste. DB doet het volgens mij een stuk beter wbt. klantwaardering, en NS denk ik ook wel.
Van de NS geloof ik wel.

Maar de DB? Ga eens een weekje pendelen Düsseldorf - Dortmund, of Berlijn - B-Wannsee. Ben benieuwd of je er dan nog steeds zo over denkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2010 18:44:16 ]
pi_79540570
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 18:44 schreef Igen het volgende:
Maar de DB? Ga eens een weekje pendelen Düsseldorf - Dortmund
Hoe chill, lekker pendelen met ICE
  Redactie Sport woensdag 24 maart 2010 @ 18:52:27 #28
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_79540681
Geen ICL in de IC Den Haag-Venlo gezien vandaag
Ohja, en welke &)*$&*)#@ bedenkt om de sprinter naar Veenendaal voor de vertraagde IC naar Nijmegen te zetten in Utrecht? De IC (van .53) was om .59 klaar voor vertrek, maar mocht wachten tot de sprinter van .01 weg weg en daar vervolgens achteraan boemelen tot De Haar aansluiting. Uiteindelijke vertraging in Arnhem +15....
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_79540718
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 18:44 schreef Igen het volgende:

[..]

Van de NS geloof ik wel.

Maar de DB? Ga eens een weekje pendelen Düsseldorf - Dortmund, of Berlijn - B-Wannsee. Ben benieuwd of je er dan nog steeds zo over denkt.
Nou ten eerste: waarom zou je dat doen? En ten tweede, wat denk je allemaal voor wantoestanden tegen te komen?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_79541039
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 18:52 schreef dennistd het volgende:
Geen ICL in de IC Den Haag-Venlo gezien vandaag
Toch hopelijk wel ICRm dan ?

'k Dacht nog, hoe weet-ie zo zeker dat dat ICL wordt?, dat rijdt echt per dag verschillend en de spots op Somda kloppen sowieso niet. Als je 100% zeker ICL wilt, kun je nog het beste de tweede spitstrein Schiphol - Maastricht nemen.
pi_79541136
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 18:48 schreef Socios het volgende:

[..]

Hoe chill, lekker pendelen met ICE
Nee, niet met de ICE, want daarin gelden de Jan-Modaal-pendelaars-abonnementen niet hè.

Alleen met de sneltrein, zo vol dat de deuren nauwelijks nog dicht kunnen, en die vervolgens op Essen een kwartiertje aan de kant wordt gezet omdat er een vertraagde rijke-elite-ICE langs moet.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2010 19:07:58 ]
pi_79541354
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 19:06 schreef Igen het volgende:

[..]

Nee, niet met de ICE, want daarin gelden de Jan-Modaal-pendelaars-abonnementen niet hè.

Alleen met de sneltrein, zo vol dat de deuren nauwelijks nog dicht kunnen, en die vervolgens op Essen een kwartiertje aan de kant wordt gezet omdat er een vertraagde rijke-elite-ICE langs moet.
Och gut, arme Calimero-socialist Kuske d'r op hoor
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_79541426
Terecht dat ICE (en IC ook?) te allen tijde een voorkeursbehandeling krijgt.
pi_79541526
Beter dan in dit kloteland, waar je nog weleens aan de kant gezet wordt voor zes miljard badslippers
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_79541628
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:33 schreef Yreal het volgende:

[..]

die laatse foto van jouw in het vorige topic was toch tegen half 4? Want die heb ik ook gezien

Deze trein plaatte ik afgelopen zondag 21 maart 2010 om 14:30 in Hoogezand-Sappemeer, ietsje eerder dus
  woensdag 24 maart 2010 @ 19:33:53 #36
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_79542195
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 18:52 schreef dennistd het volgende:
Geen ICL in de IC Den Haag-Venlo gezien vandaag
Er stond een trein met ICL voor een rood sein in Utrecht om ongeveer 16.45u, loc voor, loc achter, te zien aan waar ie stond kwam ie uit de richting Woerden.
quote:
Ohja, en welke &)*$&*)#@ bedenkt om de sprinter naar Veenendaal voor de vertraagde IC naar Nijmegen te zetten in Utrecht? De IC (van .53) was om .59 klaar voor vertrek, maar mocht wachten tot de sprinter van .01 weg weg en daar vervolgens achteraan boemelen tot De Haar aansluiting. Uiteindelijke vertraging in Arnhem +15....
Ha, ik ben niet de enige die zich verbaast.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_79542860
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hoi.
Wat ik me afvroeg: ben ik de enige user die ook daadwerkelijk bij het spoor werkt?
Hmm, ik werk wel vlak bij het station. Maar een ah to go is niet echt bij het spoor te noemen denk ik.
Zeer matige tvp, ik weet het.
pi_79542948
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hoi.
Wat ik me afvroeg: ben ik de enige user die ook daadwerkelijk bij het spoor werkt?
Ik werk bij de bus- en treinvervoermaatschappij Connexxion, op kantoor.
pi_79543196
ik werk wel een paar uur per week in de trein, telt dat ook?
Mu!
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 24 maart 2010 @ 19:59:41 #40
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79543377
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 19:55 schreef SingleCoil het volgende:
ik werk wel een paar uur per week in de trein, telt dat ook?
Jij bent zo'n deurenlapper in een rijdende trein of ben je forens?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_79543752
Wat doe je als het mooi weer is en je hebt vrij? Juist ja, treinen spotten!


1x ICM en 2x ICMm als ledigmateriaal 70736 opweg van Schiphol naar Hoofddorp Opstel passeert station Hoofddorp.


Een stam ICRm staat op Den Haag Centraal te wachten om te vertrekken als trein 1951 naar Venlo. De 1921, 1932, 1945, 1969 en 1980 worden sinds kort (volgens de planning) gereden met ICL, de rest met ICRm en VIRM.


De TRAXX E186 234 is één van de NMBS Cargo's locs die softwarematig is aangepast om te kunnen rijden in reizigersdienst. Deze worden sinds 6 september 2009 ingezet voor de internationale trein tussen Amsterdam en Brussel, omdat NS Hispeed een aantal van haar eigen (gehuurde) locs nodig had voor inzet op de HSL-Zuid. Hier passeert de loc station Hoofddorp als internationale trein 9221.

[ Bericht 0% gewijzigd door KapiteinT op 24-03-2010 20:18:22 ]
pi_79544128
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
In Hengelo zijn ze nu bezig om spoor 11 (zakspoor) gereed te maken voor de stopper Hengelo - Bad Bentheim denk ik
Ik vroeg me al af wat ze daar aan het doen waren.
pi_79544595
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hoi.
Wat ik me afvroeg: ben ik de enige user die ook daadwerkelijk bij het spoor werkt?
Wat doe jij dan bij het spoor?
  woensdag 24 maart 2010 @ 20:27:42 #44
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_79544814
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 20:23 schreef Light het volgende:

[..]

Wat doe jij dan bij het spoor?
Treindienstleider.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  woensdag 24 maart 2010 @ 20:43:39 #45
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_79545646
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 20:07 schreef KapiteinT het volgende:
De TRAXX E186 234 is één van de NMBS Cargo's locs die softwarematig is aangepast om te kunnen rijden in reizigersdienst.
Wat voor softwareaanpassingen zijn er dan gedaan?
pi_79545865
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 20:43 schreef James1988 het volgende:

[..]

Wat voor softwareaanpassingen zijn er dan gedaan?
Geen idee, dat had ik ook maar van Rolandrail.
  woensdag 24 maart 2010 @ 20:49:30 #47
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_79545955
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 20:43 schreef James1988 het volgende:

[..]

Wat voor softwareaanpassingen zijn er dan gedaan?
Vmax = 140 ipv 120 oid?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 24 maart 2010 @ 20:53:58 #48
22818 V2
Deze ruimte is te huur!
pi_79546171
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hoi.
Wat ik me afvroeg: ben ik de enige user die ook daadwerkelijk bij het spoor werkt?
Ik zal deze even aangrijpen als binnenkomer Ik ben in dienst van een uni, maar het project waar ik op zit wordt gesubsidieerd door NedTrain. Dus drie stappen verwijderd bekeken werk ik ook voor de NS

Over de noodstops: volgens mij is het criterium van 140km/h naar stilstand binnen 1000 meter, maar zeker weten doe ik dat niet.
As far as we know, our computer has never had an undetected error.
pi_79548670
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 19:59 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Jij bent zo'n deurenlapper in een rijdende trein of ben je forens?
Ik woon in Schiedam en werk 2 á 3 dagen per week in Brussel. Ik reis met de Thalys, ComfortClasse,met WiFi, en begin mijn werkdag dus in Rotterdam
Mu!
pi_79549036
Zo, dat lijkt mij geen vervelende reis!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')