Oja, hoe kan ik dat vergetenquote:Op zondag 14 maart 2010 19:24 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nee, 22 juli is pi approximatiedag.
3.14 is ook maar een benadering, en 22/7 benadert beter.quote:
quote:1 Koningen 7:23 zegt:
Verder maakte Chiram de Zee, een bekken van gegoten brons van vijf el hoog, met een middellijn van tien el en een omtrek van dertig el.
waar staat dat die bekken van gegoten brons rond is dan?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:45 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ongelovigen.![]()
Pi is precies 3. Zie hier het woord van God:
[..]
wat wel?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:43 schreef Steve het volgende:
Is er iemand hier user op de FOK!wiki? Ik ben nl. geen premasterstudent meer.
Bedankt!quote:Op zondag 14 maart 2010 19:48 schreef GlowMouse het volgende:
Ik ken geen Hebreeuws, maar het is volgens mij wel algemeen geaccepteerd dat het er staat. De (volgens mij) meest bekende Bijbel-versie, de King James, leest bijvoorbeeld:quote:Op zondag 14 maart 2010 19:46 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
waar staat dat die bekken van gegoten brons rond is dan?
quote:And he made a molten sea, ten cubits from the one brim to the other: it was round all about, and his height was five cubits: and a line of thirty cubits did compass it round about.
Dat je tot twee keer toe 'volgens mij' nodig hebt voor je onderbouwing, zegt mij al genoeg. En dat de vertaling π=3 impliceert, zegt niets over het woord van god zelf. Daarvoor moeten we toch terug naar de Hebreeuwse versie.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:59 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik ken geen Hebreeuws, maar het is volgens mij wel algemeen geaccepteerd dat het er staat. De (volgens mij) meest bekende Bijbel-versie, de King James, leest bijvoorbeeld:
[..]
Ik had God toevallig zojuist aan de telefoon en heb het even nagevraagd. Hij bedoelde π=3.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:03 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat je tot twee keer toe 'volgens mij' nodig hebt voor je onderbouwing, zegt mij al genoeg. En dat de vertaling π=3 impliceert, zegt niets over het woord van god zelf. Daarvoor moeten we toch terug naar de Hebreeuwse versie.
Dat ik tot twee keer toe "volgens mij" zeg, zegt meer over mijn interesse om de acceptatie en de status van de KJ te achterhalen dan over iets anders.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:03 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat je tot twee keer toe 'volgens mij' nodig hebt voor je onderbouwing, zegt mij al genoeg. En dat de vertaling π=3 impliceert, zegt niets over het woord van god zelf. Daarvoor moeten we toch terug naar de Hebreeuwse versie.
Ik denk niet dat ze daar moeilijk over doenquote:Op maandag 15 maart 2010 11:22 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ben bezig met mijn aanvraagformulier tot een Masteropleiding. Wel gek dat je dat voor 1 juli moet opsturen, terwijl ik tegen die tijd mijn diploma waarschijnlijk nog niet heb?
Ik weet überhaupt niet precies welke datum ik mijn diploma krijg :/. Dat moet je ook invullen. Ik heb nu +/- 1 juli 2010 ingevuld? 15 juni is de deadline voor m'n bachelorthesis en voor die tijd heb ik tentamens gehad.. Mm.
*Er van uitgaande dat ik alles haal hè.
Je zit niet op kamers hier? Wel super dat je hem zo goed gemaakt hebtquote:Op maandag 15 maart 2010 18:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tentamen van vanmorgen heb ik als het goed is gehaaldNog 2 tentamens te gaan.
Ik moest er wel al om 6 uur uit om optijd op de UvT te zijn
Dat hoefde ik helemaal nietquote:Op maandag 15 maart 2010 11:22 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ben bezig met mijn aanvraagformulier tot een Masteropleiding. Wel gek dat je dat voor 1 juli moet opsturen, terwijl ik tegen die tijd mijn diploma waarschijnlijk nog niet heb?
je lijkt wel een newbiequote:Op maandag 15 maart 2010 21:58 schreef Tegan het volgende:
Ik zou ook gewoon thesistools.com gebruiken ja.
ik had het over jouquote:Op maandag 15 maart 2010 22:00 schreef Tegan het volgende:
Waarom zou je zelf iets gaan schrijven als het al bestaat. Als zusje zijnde dus.
Het is een leuke oefening, maar als zusje zou ik er zeker niet aan beginnen. Misschien dat je in Access en formulieren een eind komt, maar zoveel tijd moet je er niet in willen steken als je er verder niks mee wilt doen.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:05 schreef Tegan het volgende:
Ik weet niet of ik zelf iets zou schrijven, ben niet echt een PHP-held.
Die komt in mijn signature als je weer een UI hebt.quote:
Ik denk dat iedereen morgen wat te horen krijgtquote:Op maandag 15 maart 2010 16:57 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Hmm nog 1 dag te gaan... Denk je morgen al iets te horen?
Dan zul je morgen wel in de top5 van de dagstats komenquote:Op maandag 15 maart 2010 22:22 schreef Tegan het volgende:
Het feit dat ik zo vaak wissel zegt al genoeg lijkt me.
Ik heb vandaag wel mijn 20k-post gedaan![]()
.
Je gaat de top5 niet eens halen zo, je zit pas op 198.quote:
Ik heb thesistools.com alleen maar gebruikt als ondervraagde en in die positie moet ik zeggen dat het vrij goed werkt. Geen reclame, geen gezeur, snel vraagjes er doorheen rammen en achteraf ook geen spam oidquote:Op maandag 15 maart 2010 22:03 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik had het over jou
Of thesistools handig werkt weet ik niet, maar als je het gebruikt kun je ook nog bedenken of je de vragenlijst aan FOK!kers voorschotelt.
Ik ook, werkt perfect. En het lijkt me ook lekker makkelijk als ondervrager, zonder je te moeten verdiepen in HTML etc.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 02:25 schreef aardappel het volgende:
[..]
Ik heb thesistools.com alleen maar gebruikt als ondervraagde en in die positie moet ik zeggen dat het vrij goed werkt. Geen reclame, geen gezeur, snel vraagjes er doorheen rammen en achteraf ook geen spam oid
#7, not bad.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:42 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je gaat de top5 niet eens halen zo, je zit pas op 198.
Ik weet het niet zeker, maar ik kan niet geloven dat het niet zo zou zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:12 schreef appelsap het volgende:
Ik heb een vraag.
Als je via de UVT-mail een email stuurt naar een verkeerd/onvolledig emailadres, krijg je dan automatisch bericht dat het niet bezorgd kan worden?
jeeejquote:
Ja ik had vanaf de universiteit je profiel aangepast. Alleen als je je profiel nog een keer wilt wijzigen zonder dat het weer fout gaat, moet je me lief aankijkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, he. Hij heeft het volgens mij gewoon zelf gefixed. Tof
.
Thanks allen!quote:
Thanksquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
jeeej
wij hebben nog niks gehoord
[..]
Ja ik had vanaf de universiteit je profiel aangepast. Alleen als je je profiel nog een keer wilt wijzigen zonder dat het weer fout gaat, moet je me lief aankijken
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:24 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Thanks allen!
GM: ik had een meeting met mijn supervisors vandaag en hun zij vertelden mij het goede nieuws. Ik begreep van anderen (andere tracks) dat hun zij ook nog niks hebben gehoord.
Je moet zelf op zoek gaan, komt je coding skills ook ten goede.quote:
Ook feli!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:56 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb vandaag ook bevestiging gekregen dat mijn plek voor volgend jaar zeker is.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:56 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb vandaag ook bevestiging gekregen dat mijn plek voor volgend jaar zeker is.
Congratsquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:56 schreef GlowMouse het volgende:
jij ook gefeliciteerd natuurlijk!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:56 schreef GlowMouse het volgende:
Wat een goed nieuws hier allemaal! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:56 schreef GlowMouse het volgende:
Het mag niet, maar volgens mij wordt er niet tegen opgetreden. Stiekem hoop ik dat iedereen een mailtje terugstuurt naar jequote:Op donderdag 18 maart 2010 10:27 schreef hetzusjevan het volgende:
Hmm, je mag eigenlijk geen e-mailtjes naar alle studenten enrolled in een BB cursus sturen met een verzoekje om je te helpen met je onderzoek of wel? Krijg ik dan een ban ofzo?
Hahahquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:13 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het mag niet, maar volgens mij wordt er niet tegen opgetreden. Stiekem hoop ik dat iedereen een mailtje terugstuurt naar je
Je kunt de vragenlijst misschien ook op FOK! zetten hè?
Limburgquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:08 schreef GlowMouse het volgende:
OV-chipkaart werkt ook in het buitenland
Ik begrijp niet zo goed waarom er geen pool van studenten is waardoor je je kunt verzekeren van respondenten. Iedereen op de UvT heeft wel eens respondenten nodig. Daar kun je evt. zelfs een kleine vergoeding voor vragen in mijn ogen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:21 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hahah. Nouja, ik maak hem via thesistools.com, dus ze moeten gewoon de link volgen. Maar uiteraard ben ik beschikbaar om in exchange mee te werken aan hun onderzoek.. dus als er veel mensen meedoen, kan het best zijn dat ik idd veel mailtjes terugkrijg met: "hier heb je mijn onderzoek"
.
Er is iemand die het op moet zetten. Ik denk dat als iemand zich opwerpt, zoiets er best kan komen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed waarom er geen pool van studenten is waardoor je je kunt verzekeren van respondenten. Iedereen op de UvT heeft wel eens respondenten nodig. Daar kun je evt. zelfs een kleine vergoeding voor vragen in mijn ogen.
Ik ben al bijna klaar en hoop geen student-sample te gebruiken bij m'n onderzoekquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:19 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Er is iemand die het op moet zetten. Ik denk dat als iemand zich opwerpt, zoiets er best kan komen.
Dat klinkt inderdaad als een goed ideequote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom er geen pool van studenten is waardoor je je kunt verzekeren van respondenten. Iedereen op de UvT heeft wel eens respondenten nodig. Daar kun je evt. zelfs een kleine vergoeding voor vragen in mijn ogen.
MIM? Dat moet toch te doen zijn toch?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik vrees dat ik deze week het tentamen van mijn keuze niet ga halen. Dan maar naar de herkansing in juni..
MIM inderdaad. Ik begrijp de stof, maar ik heb het nog niet allemaal in m'n hoofd zitten. Daarvoor moet ik morgen nog sowieso de puntjes op de i zetten. Heb eigenlijk net iets meer tijd nodig.quote:
Mja begrijp het, het is vrij veel stof achteraf, en deze laatste colleges zijn allemaal vrij snel achter elkaar geweest. Er zijn verschillende proeftentamens beschikbaar tho (hint hint asset website hint hint).quote:Op zondag 21 maart 2010 23:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
MIM inderdaad. Ik begrijp de stof, maar ik heb het nog niet allemaal in m'n hoofd zitten. Daarvoor moet ik morgen nog sowieso de puntjes op de i zetten. Heb eigenlijk net iets meer tijd nodig.
Hopelijk vallen de vragen een beetje mee, dan zou ik met een beetje geluk wel een voldoende moeten halen. Ik kan er slecht tegen als ik een tentamen niet haal, want ik heb nog geen herkansingen gehad.
Die tentamens heb ik vanavond allemaal doorgenomen. Gelukkig zijn er bepaalde elementen die vaker terug lijken te komen. Daar ga ik me dan ook iets meer op focussen. Hoop dat bepaalde dingen weer terugkomen.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:35 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Mja begrijp het, het is vrij veel stof achteraf, en deze laatste colleges zijn allemaal vrij snel achter elkaar geweest. Er zijn verschillende proeftentamens beschikbaar tho (hint hint asset website hint hint).
Ik zie je niet op de diplomauitreiking in Augustus dusquote:Op zondag 21 maart 2010 23:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
En na dinsdag ga ik me toeleggen op mijn afstuderen. Ik had nog weinig zin om dat allemaal in gang te zetten, maar het wordt toch eens tijd.
Dankequote:
23 november 2010 is mijn streefdatum nu. 7 september lijkt me een beetje kort dag nu.quote:Op maandag 22 maart 2010 06:12 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ik zie je niet op de diplomauitreiking in Augustus dus
Is dat 7 september ja? Ik sta niet meer ingeschreven voor die Blackboard cursus, dus ben niet echt op de hoogte.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
23 november 2010 is mijn streefdatum nu. 7 september lijkt me een beetje kort dag nu.
Zie de link hier.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:31 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Is dat 7 september ja? Ik sta niet meer ingeschreven voor die Blackboard cursus, dus ben niet echt op de hoogte.
Dan ben ik jarigquote:
PZ41 is in de kantine (althans, als je in de kantine staat, dan zie je bordjes met PZ41) en is zodoende gemakkelijk te vindenquote:Op maandag 22 maart 2010 11:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
en waar kan ik morgenvroeg PZ41 vinden. In dat doolhof ben ik bang om te verdwalen
Als je bij de ingang van P binnenkomt (bij de pinautomaat) en je loopt naar de kantine, dan kom je langs PZ40. Loop je vervolgens richting de kassa's en ga je dan rechts, dan zit daar PZ41 volgens mij & anders heb je daar een gang lopen en daar loopt het t/m PZ45quote:Op maandag 22 maart 2010 12:06 schreef Tegan het volgende:
Is dat niet net voor de kantine rechts, of is dat PZ40...
Hehe. Maar dit lokaal staat wel duidelijk op een bordje in ieder gevalquote:Op maandag 22 maart 2010 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik print het topic wel even uit voor morgen
quote:
Heb er wel eens presentaties gehad. Op een gegeven moment keken mensen meer naar de capriolen die de klok uit aan het halen wasquote:Op maandag 22 maart 2010 19:58 schreef aardappel het volgende:
Voor degen die weleens laat in de middag college hebben in WZ101, je moet eens naar de klok kijken om 1600
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:49 schreef GlowMouse het volgende:
Ik denk dat de minutenwijzer heel hard rond gaat draaien.
Netjes. Nu nog even knallen voor de thesis, en dan is het voorbij.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
en alweer thuis. Tentamen was vrij pittig, maar verwacht het wel gehaald te hebben.
Nu even een weekje bijkomen.
Dan zijn die 2 jaar alweer voorbij gevlogen. Ik ga deze week maar eens wat werk maken van de thesis, daar het nodige voor in gang zetten en dan heb ik nu nog even een aantal rustige weken voor de boeg.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:43 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Netjes. Nu nog even knallen voor de thesis, en dan is het voorbij.
Oeh balen!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kom er net achter dat ik mijn collegekaart heb laten liggen. Op die onoverzichtelijke UvT-site is het e-mailadres van de balie van het P-gebouw ook niet zomaar te vinden.
Ja dat was makkelijk. Volgens mij ook een van de enige lokalen in dat gebouw zonder dat je eerst door dat doolhof moet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh balen!
Maar het lokaal had je wel makkelijk kunnen vinden of niet?
Er waren de rest van de dag nog colleges in PZ41, anders was ik wel even gaan kijken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kom er net achter dat ik mijn collegekaart heb laten liggen. Op die onoverzichtelijke UvT-site is het e-mailadres van de balie van het P-gebouw ook niet zomaar te vinden.
Ja, studerenquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:27 schreef GlowMouse het volgende:
Heeft iemand morgen nog wat te doen, zeg om 13.15?
Ik ook (in P) & ik heb haar begroetquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:06 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb Squig in het echt gezien vandaagze fietste gewoon over de campus.
Jammer, dan heb ik al iets.quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:27 schreef GlowMouse het volgende:
Jazeker. Keihard lesgeven aan het VMBO.quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:27 schreef GlowMouse het volgende:
Ja zekerquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:20 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Welkom! Bevalt het je een beetje hier?.
Je kan een half uurtje pauze nemen en dan mee met DrSquote:
moet je vaak slaan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jazeker. Keihard lesgeven aan het VMBO.
Pff, dat lijkt me dus echt geen pretje. Had altijd al medelijden met mijn vwo-leraren en dan waren wij nog brave jongetjes en meisjes...quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jazeker. Keihard lesgeven aan het VMBO.
Mmmm ik ben aanwezig, niet heel drukquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:27 schreef GlowMouse het volgende:
Als je flauwvalt, wil ik je wel even bijstaan. Laat je arj1o1 de locatie weten?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:39 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Nee, GlowMouse staat me bij!
Toch?
Ik meet jou wel voor Kquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:40 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als je flauwvalt, wil ik je wel even bijstaan. Laat je arj1o1 de locatie weten?
Och, het valt wel mee hoor. Die VMBO-BB-leerlingen zijn grotendeels wel criminelen en kutkinderen bij elkaar, maar de rest valt allemaal wel mee. Plus als je deze klassen aankan, dan kun je elke klas aan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:24 schreef aardappel het volgende:
[..]
Pff, dat lijkt me dus echt geen pretje. Had altijd al medelijden met mijn vwo-leraren en dan waren wij nog brave jongetjes en meisjes...
Jij hebt mij duidelijk nooit in de klas gehadquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Och, het valt wel mee hoor. Die VMBO-BB-leerlingen zijn grotendeels wel criminelen en kutkinderen bij elkaar, maar de rest valt allemaal wel mee. Plus als je deze klassen aankan, dan kun je elke klas aan.
Jij leefde zeker op het randje toen je besloot één week je wiskunde huiswerk niet te maken?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:16 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Jij hebt mij duidelijk nooit in de klas gehad
Nee joh. Zie ook niet hoe dat mogelijk is en zeker kunnen weten dat ik het ben.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:23 schreef GlowMouse het volgende:
Hebben ze je FOK!account al gevonden?
Met Google en jouw naam kun je topic 7 uit deze reeks vinden. Weghalen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee joh. Zie ook niet hoe dat mogelijk is en zeker kunnen weten dat ik het ben.
*aaiquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:18 schreef Steve het volgende:
Op mijn verjaardag dat half 7 college morgen.
Is kut met eten.. om 16u eet je niet warm van tevoren, maar als je alleen bent en je komt pas om 19.00 uur thuis van college en je moet dan nog koken, tsja. Is weer zo laatquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:48 schreef GlowMouse het volgende:
wat is er eigenlijk mis met college tot 1830?
Tot 18:30 college was voor mij altijd ideaal om naar de Doner Company te gaan of ergens pizza te halen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:57 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Is kut met eten.. om 16u eet je niet warm van tevoren, maar als je alleen bent en je komt pas om 19.00 uur thuis van college en je moet dan nog koken, tsja. Is weer zo laat.
Ja, maar ik leef graag gezond en wij zijn volgens mij een van de weinige studentenhuizen in Tilburg die én elke dag gewoon koken, én minstens 1x per week gekookte piepers, groenten, vlees etenquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tot 18:30 college was voor mij altijd ideaal om naar de Doner Company te gaan of ergens pizza te halen.
De universiteit sluit om 22.30, dus dat ga ik nooit meemakenquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:59 schreef Tegan het volgende:
Ik moest vandaag van 18:00 tot 21:00 ergens zijn, dacht, eet wel achteraf, was ik pas na 23:00 thuis.
Was ook niet op de Uni. En hier (op de Uni) doen ze wel een laatste rondje, en dan moet je echt opgerot zijnquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:02 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
De universiteit sluit om 22.30, dus dat ga ik nooit meemakenZe komen niet controleren ofzo trouwens, maar je moet de beveiliging bellen om het gebouw uit te komen.
Wie wat waar hoe wanneer?quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:02 schreef GlowMouse het volgende:
Zijn arj1o1 en ik nou morgen de enige toeschouwers?
13.00 voor gebouw K. Daarna leid ik alle aanwezigen naar een geheime plek waar een griek een juridisch verhaaltje mag houden voor een college, en als er genoeg mensen zijn kunnen we daarna misschien nog wat drinken.quote:
Van de economische faculteit ja, waar ik in zitquote:
Ik zou bijna alleen al komen omdat 'geheime plek' me nieuwsgierig maakt - ik ben nieuwsgierig van aard - maar het is vast een suf lokaal ergensquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:05 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
13.00 voor gebouw K. Daarna leid ik alle aanwezigen naar een geheime plek waar een griek een juridisch verhaaltje mag houden voor een college, en als er genoeg mensen zijn kunnen we daarna misschien nog wat drinken.
quote:
Misschien dat ik je nieuwsgierigheid verder kan prikkelen door te verklappen dat de betreffende griek ook wel eens in dit topic post. Zie je morgen en vergeet automatic_ nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:23 schreef hetzusjevan het volgende:
Slapen kiddies! Bedtijd! Hop! Het is al veel te laat voor mij!
[..]
Ik zou bijna alleen al komen omdat 'geheime plek' me nieuwsgierig maakt - ik ben nieuwsgierig van aard - maar het is vast een suf lokaal ergens. Succes met jullie grieks verhaaltje
.
Ik vind dat je wel geheimzinnig doet zeg.quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:29 schreef GlowMouse het volgende:
[..]de vraag was of je ook komt.
[..]
Misschien dat ik je nieuwsgierigheid verder kan prikkelen door te verklappen dat de betreffende griek ook wel eens in dit topic post. Zie je morgen en vergeet automatic_ niet
Damn, nu je het zegt idd. Haal maar mooi weg.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:27 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Met Google en jouw naam kun je topic 7 uit deze reeks vinden. Weghalen?
Het is weg, al zal het nog wel even duren voordat Google de pagina opnieuw bezocht heeft.quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Damn, nu je het zegt idd. Haal maar mooi weg.Ik dacht dat ik dat allemaal al opgeschoond had, maar Google slaat het blijkbaar wel een tijdje op.
quote:
Oeh, geheimzinnigheid alom! Toch heb ik niet de behoefte om naar de uni te fietsen, zeker gezien het feit dat ik vanmiddag keihard ga winkelen met mijn huisgenootje die om half 1 thuis isquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:29 schreef GlowMouse het volgende:
[..]de vraag was of je ook komt.
[..]
Misschien dat ik je nieuwsgierigheid verder kan prikkelen door te verklappen dat de betreffende griek ook wel eens in dit topic post. Zie je morgen en vergeet automatic_ niet
quote:
Ik had al zo'n vermoedenquote:Maar ben eerlijk gezegd wel blij dat er verder niemand bij was, ik kreeg het idee dat het niet echt gewenst zou zijn. Ze waren al vijandig genoeg, maar het lag denk ik meer aan mezelf, ze vonden m'n probleem niet belangrijk genoeg.
Ben je niet opgehaald?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:35 schreef arj1o1 het volgende:
GM, Dr.. ik had tot 13.50 gewacht, toen verveelde ik me de pleuris en was ik maar teruggelopen
Niet behaald dus, zonde.
Had GM en Dr. al gespot voor K, en met hun meegelopen naar de geheime zaal, maar in mijn geval was het niet zo verstandig mee naar binnen te gaanquote:
Nou met GM niet perse, maar in het algemeen leek het me dan niet verstandig. Het lijkt in dit geval dan meer op een soort van relpubliek. Niet zozeer, maar je begrijpt het denk het welquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:37 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Er zat een bekende van 'm binnen, en hij wilde niet met GlowMouse geassocieerd worden.
EDIT: maar uitspraak is pas over drie weken; in theorie is alles dus nog mogelijk.
Maar hij wist vooraf niet dat die bekende er zou zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:41 schreef Tegan het volgende:
Hij wist toch vantevoren dat GM er zou zijn.
I knowquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:53 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Maar hij wist vooraf niet dat die bekende er zou zijn.
Maar ik snapte het inderdaad heel goed, Arj1o1.
Ja, zeer zeker. Er wordt bij colleges filosofie ook actief op gewezen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:33 schreef Gatenkaas het volgende:
Om even met een vraag binnen te vallen:
Is het mogelijk om de minor Filosofie te volgen als je aan de FEB studeert? Zo op het eerste oog lijkt deze enkel voor FGW beschikbaar te zijn.
oicquote:
14.00 was het afgelopen. Had je nog gepm'd, maar geen reactie.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:35 schreef arj1o1 het volgende:
GM, Dr.. ik had tot 13.50 gewacht, toen verveelde ik me de pleuris en was ik maar teruggelopen
Niet behaald dus, zonde.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:58 schreef Dr_Strangelove het volgende:
En dan zag je de punten nog dubbel ook.
Elke onvoldoende betekent dat er volgend jaar weer een tentamen nagekeken moet worden (of twee). Heel tijdrovend, dus voor de moeite zou het inderdaad wel lonen om hoge cijfers uit te delen. Maar als iemand al niet weet hoe je 2^x differentieert dan is het moeilijk om daar punten voor te geven.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:58 schreef Tegan het volgende:
Gewoon iedereen een 9 geven voor de moeite.
Zo verzeker je jezelf natuurlijk wel van werk in de toekomst.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:01 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Njah ik probeer overal punten voor te geven maar dan moet het er wel staan.
[..]
Elke onvoldoende betekent dat er volgend jaar weer een tentamen nagekeken moet worden (of twee). Heel tijdrovend, dus voor de moeite zou het inderdaad wel lonen om hoge cijfers uit te delen. Maar als iemand al niet weet hoe je 2^x differentieert dan is het moeilijk om daar punten voor te geven.
Ik had geen internet-accessquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:22 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja, zeer zeker. Er wordt bij colleges filosofie ook actief op gewezen.
[..]
oic
[..]
14.00 was het afgelopen. Had je nog gepm'd, maar geen reactie.
Terwijl je met die chick zat te praten, werd ik trouwens gek van al die herriemakende scholieren. Daardoor zag ik Dr.S zelfs bijna over het hoofd.quote:
Bedankt voor het antwoord. Misschien dat ik er dan maar eens een college van moet aandoen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:22 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja, zeer zeker. Er wordt bij colleges filosofie ook actief op gewezen
Gewoon doen inderdaadquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:22 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Bedankt voor het antwoord. Misschien dat ik er dan maar eens een college van moet aandoen.
Sterker nog, zonder die minors en die verplichte filosofievakken in elk willekeurig curriculum was de opleiding allang opgedoekt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:22 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja, zeer zeker. Er wordt bij colleges filosofie ook actief op gewezen.
quote:
Ik ga sowieso niet naar de colleges, omdat hij gewoon de sheets opleest & er weinig toevoeging is i.m.o. Als je die vragen maakt, dan moet je het wel halen denk ikquote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mijn vak wat ik tegelijk met Neuropsychologie had is sinds vorige week afgelopen. Ik weet niet of het nog nuttig is om in te stromen bij Neuro maar ik ga denk ik maandag mijn neus eens laten zien.Of heb ik teveel gemist?
Krijg ik: Incorrect valuequote:To define null or blank values as missing for a string variable, enter a single space in one of the fields under the Discrete missing values selection.
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:41 schreef Complexiteit het volgende:
M'n eerste dikke punt binnen, een 9.5Dat er maar velen mogen volgen
Mooi dat inzet ook beloond wordt, het was en is soms een beetje onwennig om veel te doen
NICE, voor mij nog 2 cijfers dit jaar, hopelijk blijft mijn gemiddelde op dit niveau.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:41 schreef Complexiteit het volgende:
M'n eerste dikke punt binnen, een 9.5Dat er maar velen mogen volgen
Mooi dat inzet ook beloond wordt, het was en is soms een beetje onwennig om veel te doen
Firefox auto-refresh op 30 sec. bij Blackboard bij mij altijd na tentamensquote:Op maandag 29 maart 2010 14:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Erg mooi resultaat.
Ik ben ook aan het wachten op de punten van mijn tentamens.
Ik kijk elke dag meerdere malen of ze er al opstaan
Ik moet SMM ook nog terugkrijgen, kun je niet eens informeren wanneer de punten op blackboard staan?quote:Op maandag 29 maart 2010 15:05 schreef arj1o1 het volgende:
Firefox auto-refresh op 30 sec. bij Blackboard bij mij altijd na tentamens
Ik zal van de week eens kijken hoever de stapel gevorderd isquote:Op maandag 29 maart 2010 15:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet SMM ook nog terugkrijgen, kun je niet eens informeren wanneer de punten op blackboard staan?
Ik zag net ook dat mijn volgende tentamen een dag na Nederland - Denemarken is
Wij hebben gewoon alle lege waarden "99" genoemd, zodat hij alles pakt.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Vraagje over SPSS:
[..]
Krijg ik: Incorrect value. Waarom doet ie dat niet of hoe definieer ik missende variabelen als ze opengelaten zijn?
Hm, als ik Type: string gebruik doet ie het wel.. Als ik Type: Numeric gebruik, dan doet ie het niet, terwijl ie voor de missende waarden gewoon een puntje aangeeft, en niet een 0. Als ik bij Type: Numeric dan als missing values "0" definieer, dan pakt ie die lege velden toch niet? Of wel? Want hoe geef je anders missende waarden aan bij Numeric als de velden leeg zijn?
Ik en SPSS, no go.
Auwquote:Op maandag 29 maart 2010 17:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Stroomstoring in de straat gehad, natuurlijk had ik mijn data niet tussentijds opgeslagen, want hoe groot is de kans nou dat de stroom uitvalt... aaargh.
Word slaat het ook om de zoveel tijd automatisch op he... daar niks meer van terug kunnen vinden?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Stroomstoring in de straat gehad, natuurlijk had ik mijn data niet tussentijds opgeslagen, want hoe groot is de kans nou dat de stroom uitvalt... aaargh.
Aaah, data, daar had ik even overheen gelezen..quote:
Je moest eens weten hoe sommigen mensen hun dingen opslaan. Ik ken bedrijven die van excel-sheets aan elkaar hangen.quote:
Tab-deliminated opslaan in Excel en importeren als een text-file doet vaak wonderen. Kijk wel even hoe het decimaal-teken staat ingesteld.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:57 schreef hetzusjevan het volgende:
Naja, ik had mijn data in een excel bestand, die kun je wel openen in SPSS maar dat is een rommeltje. Dus ik had zelf heel mooi alle variabelen enz. in SPSS gemaakt en toen was ik kolom voor kolom aan het copy/pasten vanuit Excel naar SPSS. Omslachtig? Ja. Wist ik een betere manier? Nee. Waarom niet alle kolommen tegelijk c/p'en? Dat deed ie telkens niet goed, geen idee waarom.
Anyhow, dat rotwerkje kan ik dus nog een keer gaan doen. Eigen schuld...
Wel een aardige ontwikkeling lijkt me.quote:
Eli! En nog wat andere mensen uit mijn jaar. Ofwel: die hebben testtheorie allemaal niet gehaaldquote:
En dat is dan universiteit.. wat een niveau weer.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:19 schreef Complexiteit het volgende:
Die stemkastjes werden laatst tijdens een paar hoorcolleges gebruikt bij Encyclopedie van het Recht B.. al de eerste keer ontbraken er een aantal, ofwel gejat of gewoon vergeten, maar ze zijn er iig mee om die reden opgehouden ze te gebruiken, om die reden volgens mij
Nja, niveau is vaak ver te zoeken bij eerstejaars denk ik. Niet geheel onlogisch. Maar vind het in ieder geval vrij triestquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:21 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
En dat is dan universiteit.. wat een niveau weer.
Hehequote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:58 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Eli! En nog wat andere mensen uit mijn jaar. Ofwel: die hebben testtheorie allemaal niet gehaald.
Edit: dit systeem gebruikten ze ook al bij Communicatiewetenschappen. Ik vind het lame. Maar het zorgt er wss wel voor dat mensen iets beter opletten I guess.
Hoe uitgebreid heb jij dat gedaan ongeveer?quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weer een tentamen gehaald![]()
Het eind komt zo al bijna in zicht. Morgen ga ik mijn onderzoeksvoorstel ook maar eens laten beoordelen.
Ik kom op 2 pagina's uit.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:40 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Hoe uitgebreid heb jij dat gedaan ongeveer?
Met een beetje geluk geloven ze je op je woord omdat ze er weinig van meekrijgenquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kom op 2 pagina's uit.Korte omschrijving van het bedrijf en de markt waarin ze actief zijn; Probleemaanduiding op basis van § 3.5 (en § 9.2.5) vna de thesis guide; Probleemstelling met theoretische en praktische onderzoeksvragen; Enkele referenties (belangrijkste theorieën rondom het onderwerp, niet diepgaand).
Ik hoor morgen wel hoe ze er in Tilburg tegenover staan. Het is een vrij technologisch onderwerp dus op het gebied van marketing is er nog niet zoveel over geschreven, dat is hopelijk niet echt bezwaarlijk. Ik hoop juist meer vanuit een marketing oogpunt er tegenaan te kijken.
Ik heb een korte bedrijfsomschrijving waarbij ik duidelijk aangeef in welke markt het bedrijf actief is. Daarna heb ik ongeveer 1 A4 met de probleemaanduiding op ba
Ik zie morgen wel hoef het gaat lopen, anders kom ik nog wel een keer terug. De meeste die ik ken zijn daar 2x geweest voordat ze hun goedkeuring kregen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:03 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Met een beetje geluk geloven ze je op je woord omdat ze er weinig van meekrijgen![]()
Ik kom waarschijnlijk ook uit op twee A4'tjes.
Netjes trouwens van je tentamens, MIM en SMM of?
Ik wacht nog op Purchasing Management en Experimental. Ik ga er vanuit dat ik ze alle twee heb, maar ik zie het toch liever op de studiegids terug![]()
Ah, 2x valt nog mee inderdaad, al krijg ik het liefst gewoon meteen goedkeuring. Ik heb nu wel wat concreets op papier staan, maar de haalbaarheid ervan is me een raadsel.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie morgen wel hoef het gaat lopen, anders kom ik nog wel een keer terug. De meeste die ik ken zijn daar 2x geweest voordat ze hun goedkeuring kregen.
MIM en SMM inderdaad. Experimental moet ik nog gaan maken, hoorde dat het een vrij pittig tentamen was.
Mijn theoretische onderzoekvragen zijn wel vrij beperkt op het moment, ik wil eigenlijk gewoon weten wat de dimensies zijn die gelden voor dat soort dienstverlening en hoe de dienst van dat bedrijf daarop scoort. Op basis daarvan wil ik kijken hoe bepaalde eigenschappen van de dienst aangepast kunnen worden, maar dat laatste is niet academisch.
Ik hoop ook goedkeuring te krijgen, heb al een bepaalde theorie om mijn onderzoeksvragen te beantwoorden en hoop dat ik dat als methode gewoon kan gebruiken. Daar hebben we nooit echt heel veel duidelijkheid over gekregen in mijn ogen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:30 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Ah, 2x valt nog mee inderdaad, al krijg ik het liefst gewoon meteen goedkeuring. Ik heb nu wel wat concreets op papier staan, maar de haalbaarheid ervan is me een raadsel.
Waar zie jij een bestuursorgaan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:54 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Niet om op de zaken vooruit te lopen, maar ik heb alvast gecheckt en ik zie misschien toch wel beroepsmogelijkheden bij de bestuursrechter, GlowMouse.
Ik ben alleen bang tegen 8:4 sub e Awb aan te lopen, maar jij stelde toch dat er iets anders in de weg staat aan beroep?
Nu ik nog eens check, zie ik dat in de eigenlijke uitspraak staat:quote:Het College van beroep voor de examens is een bestuursorgaan, geen administratieve rechter.
Verdeurie.quote:Het College van beroep voor de examens aan een openbare universiteit is geen onafhankelijke administratieve rechter als bedoeld in art. 1:4 Awb, maar een bestuursorgaan in de zin van art. 1:1 lid 1 Awb, oordelend in administratief beroep
Nicequote:Op woensdag 31 maart 2010 15:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het volgende punt is ook alweer binnen. Gaat lekker zo vandaag.
Ik sta nu precies een 7.5 gemiddeld en ik hoop dat ik voor mijn thesis ook minimaal een 7.5 kan gaan halen.
Eigenlijk is het tot dusver vrij makkelijk gegaan.
Dit doet me denken aan mijn tentamen bestuursrechtquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:47 schreef GlowMouse het volgende:
Aan de UvT is het bestuur (of de rector magnificus, weet ik niet) slechts b-orgaan wanneer en voor zover de verklaring wordt afgegeven dat er geen bezwaar is tegen verstrekking van het diploma.
Op jouw leeftijd kan het nogquote:Op donderdag 1 april 2010 17:56 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Net m'n 1 april gesprekje gehad, maar vond het toch niet helemaal je van het. Ze hielden wel een goed verhaal, maar het moet wel allemaal via de research master en ik weet niet of ik daar wel tijd, geld en zin in heb.
Ik ook niet, donderdag heb ik weer gesprek met de afstudeercoördinator. Kijken of het deze keer wel goed loopt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:45 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben al even niet meer op de UvT geweest..
Hopelijk pakt het goed uit voor je!quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook niet, donderdag heb ik weer gesprek met de afstudeercoördinator. Kijken of het deze keer wel goed loopt.
waarom niet?quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:45 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben al even niet meer op de UvT geweest..
Vorige week had ik op woensdag en donderdag één college, dus ik ben niet geweest. Deze week heb ik paasvakantiequote:
Hodfr, die colleges stonden er in september nog niet op. Die moet ik ook nog, en in oktober kon ik het niet volgen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:29 schreef aardappel het volgende:
ik heb ELLS week -_- blegh... ik zal maar eens beginnen aan mijn essaytje...
Ja, ze sneaken die colleges echt te laat in het rooster en als je het eenmaal door hebt zitten de aanmeldingen al vol. Gelukkig was ik op tijd dit keer!quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:33 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Hodfr, die colleges stonden er in september nog niet op. Die moet ik ook nog, en in oktober kon ik het niet volgen.
Als het omzeilen van het bsa je doel is, wel ja.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:40 schreef Kingside het volgende:
Het is denk ik nu te laat om je uit te schrijven voor je studie en volgend jaar weer opnieuw te beginnen of niet?
Ja, want het wordt nu erg moeilijk om het nog te halen en wil graag de studie nog een keer doen. Maar dat kan dus?quote:Op woensdag 7 april 2010 11:42 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als het omzeilen van het bsa je doel is, wel ja.
Nee dat kan niet, dan moest je je voor 1 feb uitgeschreven hebben.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:02 schreef Kingside het volgende:
[..]
Ja, want het wordt nu erg moeilijk om het nog te halen en wil graag de studie nog een keer doen. Maar dat kan dus?
Probeer een tandje bij te zetten en het alsnog te halenquote:Op woensdag 7 april 2010 12:02 schreef Kingside het volgende:
[..]
Ja, want het wordt nu erg moeilijk om het nog te halen en wil graag de studie nog een keer doen. Maar dat kan dus?
Bij mijn studie (rechten) werd letterlijk medegedeeld dat je voor 1 Feb moest stoppen, als je volgend jaar opnieuw de studie wil doen.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:07 schreef Kingside het volgende:
Nah voor 1 februari uitschreven was om nog je studiefinanciering te behouden. Maar na die datum had ik nog een gesprek gehad met zon adviseur daar en die vertelde dat ik toen ook nog kon stoppen en volgend jaar hetzelfde weer hetzelfde kon doen.
http://www.uvt.nl/studenten/advies/bsa/quote:Op woensdag 7 april 2010 12:07 schreef Kingside het volgende:
Nah voor 1 februari uitschreven was om nog je studiefinanciering te behouden. Maar na die datum had ik nog een gesprek gehad met zon adviseur daar en die vertelde dat ik toen ook nog kon stoppen en volgend jaar hetzelfde weer hetzelfde kon doen.
quote:Wanneer je halverwege het studiejaar ziet aankomen dat het niets meer wordt, dan kun je je opleiding beëindigen. Wanneer je je vóór 1 februari uitschrijft, krijg je geen bsa. Je mag dan in september weer opnieuw beginnen
quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vorige week had ik op woensdag en donderdag één college, dus ik ben niet geweest. Deze week heb ik paasvakantie
Dat college tel ik nooit meequote:Op woensdag 7 april 2010 12:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Leugens! Vorige week had je ook op maandag college maar was je er weer eens niet..
In schrijven EXC.XXXX staat juist dat ik die twee vakken (OZP BDM en CT) niet hoef te doen, dus wtfquote:Op 17 maart 2010 heeft de Toelatingscommissie uw schrijven ontvangen. Namens de Toelatingscommissie informeer ik u dat uw verzoek tot toelating in portefeuille wordt gehouden tot het moment waarop u kunt overleggen aan de gestelde eisen welke in schrijven EXC.XXXX worden vermeld, te voldoen.
Daarnaast ontbreken op dit moment de beoordelingen van de vakken OZP BDM en CT.
langsgaan, dat is het snelstequote:Op woensdag 7 april 2010 15:22 schreef hetzusjevan het volgende:
Paniek.
[..]
In schrijven EXC.XXXX staat juist dat ik die twee vakken (OZP BDM en CT) niet hoef te doen, dus wtf? Ik snap er niks van.
Oh, al mail terugquote:
Verdorie, leer toch lezen, ik schrokquote:Geachte mevrouw,
U hoeft inderdaad 1 vak af te ronden uit het volgende rijtje:
- DBC
OF
- CT
U heeft voor het vak DBC gekozen. U hoeft het vak CT dus niet af te ronden.
Daarnaast zie ik in schrijven CI.131 vermeld worden dat u OZP BDM dient af te leggen, maar dat er onderaan de brief vermeld wordt dat u dit onderdeel mag laten vervallen.
U heeft daarmee wel degelijk aan de extra gestelde eisen voldaan, excuus voor deze verwarring.
Op dit moment zullen wij uw verzoek in portefeuille houden tot het moment dat u voldoet aan de instroomeisen Artikel 5.2, lid 3.
Mja, je hebt een punt, maar die hoeft ze dus niet te hebbenquote:Op woensdag 7 april 2010 15:26 schreef GlowMouse het volgende:
"Daarnaast ontbreken op dit moment de beoordelingen van de vakken OZP BDM en CT" is natuurlijk een waarheid als een koe.
Wtf?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:21 schreef Friek_ het volgende:
Ik had net echt de vaagste en absurdste 'ontmoeting' met squig slash oompaloompa net. Niet te volgen.
Reconstructie in derde persoon:
Friek_ loopt vrolijk over de UvT-campus richting het Tilburg-West station. In de verte ziet hij een tweetal mensen de campus betreden, maar biedt verder geen noemenswaardige aandacht aan ze. Zodra ze wat dichterbij komen blijkt één van hen een bekende voor hem te zijn: squig, het meisje dat op één of andere manier altijd in een trainingsjack rondloopt! Zodra hij haar opmerkt loopt hij naar haar toe om een vriendelijk doch luchtig gesprekje te beginnen over het weer of het FOK!forum, opent squig daarentegen het gesprek op ietwat onconventionele wijze met de woorden "Ben je soms boos op me!?". Friek_ - niet begrijpend waar ze in hemelsnaam op doelt - raakt verward (bad move), brabbelt iets en lacht schaapachtig. Squig doet hetzelfde terug en probeert nog met een luchtig grapje de ongemakkelijkheid van de ontstane verwarring te sussen, al vraagt ze (nadat dit mislukt) even serieus of er niet iets aan de hand is. Friek_ snapt niet waar ze het over heeft en zegt dat ze de situatie niet onnodig complex moet maken.
Vervolgens gaan ze allebei weer verder op op pad.
Haha, daar lijkt het inderdaad wel opquote:Op donderdag 8 april 2010 21:33 schreef Tegan het volgende:
Misschien dacht ze dat je iemand anders was.
Die past de komende maanden even beterquote:
Todolist is vrij lang de komende tijdquote:Op donderdag 8 april 2010 22:06 schreef Tegan het volgende:
How come?
Maar is Friek nou boosquote:Op donderdag 8 april 2010 22:31 schreef Tegan het volgende:
Duidelijk. Ze mag je gewoon niet, totaal begrijpelijk uiteraard.
Hmm, dat hoor ik wel vaker van mensen, dus dat zal wel kloppen denk ik (niet dat ik van plan het te temperen of iets). Wel jammer, aangezien ikzelf je een best aardig meisje vond (correctie: vind) verder.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:33 schreef Tegan het volgende:
Omdat jij een hele sterke mening hebt en daardoor vrij vaak erg bot bent.
Jawel hoor.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:46 schreef Tegan het volgende:
Vind je dat nu niet meer dan?
Hm, ik ook. Maar daartegenover staat dat ik paasvakantie heb (de luxe) en dus niet meer op de uni geweest benquote:
quote:According to some students the book cannot be ordered through ball.com or similar companies
Zag wel wat koffiebroodjes of iets dergelijks liggen, heb de hele dag mensen geënquêteerd voor een van onze experimentenquote:Op vrijdag 9 april 2010 02:05 schreef aardappel het volgende:
Dit gaat echt nergens over... er zijn belangrijkere dingen in de wereld, zoals:
Hebben jullie ook gratis lunch gescoord tijdens de open dagen *\0/*
scan eens inquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:15 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Mijn beroep is ongegrond verklaard, zoals verwacht.
De gronden waarop ze dat gedaan hebben zijn lachwekkend te noemen. Ik heb genoeg mogelijkheden om te klagen gehad, staat er min of meer. En een onderwijskundige heeft zich ook nog over het tentamen gebogen. Over m'n deskundigenverklaring van de professor wordt met geen woord gerept trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |