Moet elke student nou een chipkaart hebben willen ze met de trein reizen?quote:Op maandag 22 maart 2010 14:19 schreef Salamando het volgende:
je OV kaart nog steeds niet opgehaald hebben
Nie geneukt?quote:Op maandag 22 maart 2010 14:21 schreef zovty het volgende:
Dat geneuzel om die kaartejs ook altijd, die conductrice moet niet zo zeiken. Als de jongen recht heeft op gratis openbaar vervoer omdat hij student heeft moet ze niet miepen als het papiertje ergens ligt. We leven niet in nazi duitsland![]()
.
En die mevrouw heeft gewoon gelijk, we zijn allemaal verbonden met elkaar, One Love en alles. Zeker in een functie waarbij ik je salaris betaal dien je gewoon netjes te praten of ik verkracht je in je reet. De conductrice mag blij zat dat ik niet in de trein zat.![]()
Derhalve wil ik dit topic de kwalificatie "onterecht klacht" meegeven.
Bedankt.
JA MANG, of als WIJ SAMEN in de trein zaten ...soooooooh dat hadden we haar bedreigd manG!quote:Op maandag 22 maart 2010 14:21 schreef zovty het volgende:
De conductrice mag blij zat dat ik niet in de trein zat.![]()
Willen ze gratis reizen wel.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:22 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
Moet elke student nou een chipkaart hebben willen ze met de trein reizen?
Echt al tijden niet meer.quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:23 schreef zovty het volgende:
[..]
Echt al tijden niet meer.
Ik dacht eerst dat m'n collegas zich aanstelden als ze zeiden dat ik gefrustreerd en oversext over kwam. Maar als het zelfs jou al op begint te vallen... Misschien moet ik morgen eens taart meenemen om wat goed te maken.
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:21 schreef zovty het volgende:
Dat geneuzel om die kaartjes ook altijd. Die conductrice moet niet zo zeiken. Als de jongen recht heeft op gratis openbaar vervoer omdat hij student is moet ze niet miepen als het papiertje ergens ligt. We leven niet in nazi duitsland![]()
.
En die mevrouw heeft gewoon gelijk, we zijn allemaal verbonden met elkaar, One Love en alles. Zeker in een functie waarbij ik je salaris betaal dien je gewoon netjes te praten of ik verkracht je in je reet. De conductrice mag blij zat dat ik niet in de trein zat.![]()
Derhalve wil ik dit topic de kwalificatie "onterecht klacht" meegeven.
Bedankt.
Ik ben de sexdokter, speciaal voor mensen die al tijden niet meer geneukt hebben.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:23 schreef zovty het volgende:
[..]
Echt al tijden niet meer.
Ik dacht eerst dat m'n collegas zich aanstelden als ze zeiden dat ik gefrustreerd en oversext over kwam. Maar als het zelfs jou al op begint te vallen... Misschien moet ik morgen eens taart meenemen om wat goed te maken.
Oh, dokter, kunt u me helpen?quote:Op maandag 22 maart 2010 14:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik ben de sexdokter, speciaal voor mensen die al tijden niet meer geneukt hebben.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |