Hehe. Maar dit lokaal staat wel duidelijk op een bordje in ieder gevalquote:Op maandag 22 maart 2010 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik print het topic wel even uit voor morgen
quote:
Heb er wel eens presentaties gehad. Op een gegeven moment keken mensen meer naar de capriolen die de klok uit aan het halen wasquote:Op maandag 22 maart 2010 19:58 schreef aardappel het volgende:
Voor degen die weleens laat in de middag college hebben in WZ101, je moet eens naar de klok kijken om 1600
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:49 schreef GlowMouse het volgende:
Ik denk dat de minutenwijzer heel hard rond gaat draaien.
Netjes. Nu nog even knallen voor de thesis, en dan is het voorbij.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
en alweer thuis. Tentamen was vrij pittig, maar verwacht het wel gehaald te hebben.
Nu even een weekje bijkomen.
Dan zijn die 2 jaar alweer voorbij gevlogen. Ik ga deze week maar eens wat werk maken van de thesis, daar het nodige voor in gang zetten en dan heb ik nu nog even een aantal rustige weken voor de boeg.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:43 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Netjes. Nu nog even knallen voor de thesis, en dan is het voorbij.
Oeh balen!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kom er net achter dat ik mijn collegekaart heb laten liggen. Op die onoverzichtelijke UvT-site is het e-mailadres van de balie van het P-gebouw ook niet zomaar te vinden.
Ja dat was makkelijk. Volgens mij ook een van de enige lokalen in dat gebouw zonder dat je eerst door dat doolhof moet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh balen!
Maar het lokaal had je wel makkelijk kunnen vinden of niet?
Er waren de rest van de dag nog colleges in PZ41, anders was ik wel even gaan kijken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kom er net achter dat ik mijn collegekaart heb laten liggen. Op die onoverzichtelijke UvT-site is het e-mailadres van de balie van het P-gebouw ook niet zomaar te vinden.
Ja, studerenquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:27 schreef GlowMouse het volgende:
Heeft iemand morgen nog wat te doen, zeg om 13.15?
Ik ook (in P) & ik heb haar begroetquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:06 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb Squig in het echt gezien vandaagze fietste gewoon over de campus.
Jammer, dan heb ik al iets.quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:27 schreef GlowMouse het volgende:
Jazeker. Keihard lesgeven aan het VMBO.quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:27 schreef GlowMouse het volgende:
Ja zekerquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:20 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Welkom! Bevalt het je een beetje hier?.
Je kan een half uurtje pauze nemen en dan mee met DrSquote:
moet je vaak slaan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jazeker. Keihard lesgeven aan het VMBO.
Pff, dat lijkt me dus echt geen pretje. Had altijd al medelijden met mijn vwo-leraren en dan waren wij nog brave jongetjes en meisjes...quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jazeker. Keihard lesgeven aan het VMBO.
Mmmm ik ben aanwezig, niet heel drukquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:27 schreef GlowMouse het volgende:
Als je flauwvalt, wil ik je wel even bijstaan. Laat je arj1o1 de locatie weten?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:39 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Nee, GlowMouse staat me bij!
Toch?
Ik meet jou wel voor Kquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:40 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als je flauwvalt, wil ik je wel even bijstaan. Laat je arj1o1 de locatie weten?
Och, het valt wel mee hoor. Die VMBO-BB-leerlingen zijn grotendeels wel criminelen en kutkinderen bij elkaar, maar de rest valt allemaal wel mee. Plus als je deze klassen aankan, dan kun je elke klas aan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:24 schreef aardappel het volgende:
[..]
Pff, dat lijkt me dus echt geen pretje. Had altijd al medelijden met mijn vwo-leraren en dan waren wij nog brave jongetjes en meisjes...
Jij hebt mij duidelijk nooit in de klas gehadquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Och, het valt wel mee hoor. Die VMBO-BB-leerlingen zijn grotendeels wel criminelen en kutkinderen bij elkaar, maar de rest valt allemaal wel mee. Plus als je deze klassen aankan, dan kun je elke klas aan.
Jij leefde zeker op het randje toen je besloot één week je wiskunde huiswerk niet te maken?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:16 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Jij hebt mij duidelijk nooit in de klas gehad
Nee joh. Zie ook niet hoe dat mogelijk is en zeker kunnen weten dat ik het ben.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:23 schreef GlowMouse het volgende:
Hebben ze je FOK!account al gevonden?
Met Google en jouw naam kun je topic 7 uit deze reeks vinden. Weghalen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee joh. Zie ook niet hoe dat mogelijk is en zeker kunnen weten dat ik het ben.
*aaiquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:18 schreef Steve het volgende:
Op mijn verjaardag dat half 7 college morgen.
Is kut met eten.. om 16u eet je niet warm van tevoren, maar als je alleen bent en je komt pas om 19.00 uur thuis van college en je moet dan nog koken, tsja. Is weer zo laatquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:48 schreef GlowMouse het volgende:
wat is er eigenlijk mis met college tot 1830?
Tot 18:30 college was voor mij altijd ideaal om naar de Doner Company te gaan of ergens pizza te halen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:57 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Is kut met eten.. om 16u eet je niet warm van tevoren, maar als je alleen bent en je komt pas om 19.00 uur thuis van college en je moet dan nog koken, tsja. Is weer zo laat.
Ja, maar ik leef graag gezond en wij zijn volgens mij een van de weinige studentenhuizen in Tilburg die én elke dag gewoon koken, én minstens 1x per week gekookte piepers, groenten, vlees etenquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tot 18:30 college was voor mij altijd ideaal om naar de Doner Company te gaan of ergens pizza te halen.
De universiteit sluit om 22.30, dus dat ga ik nooit meemakenquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:59 schreef Tegan het volgende:
Ik moest vandaag van 18:00 tot 21:00 ergens zijn, dacht, eet wel achteraf, was ik pas na 23:00 thuis.
Was ook niet op de Uni. En hier (op de Uni) doen ze wel een laatste rondje, en dan moet je echt opgerot zijnquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:02 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
De universiteit sluit om 22.30, dus dat ga ik nooit meemakenZe komen niet controleren ofzo trouwens, maar je moet de beveiliging bellen om het gebouw uit te komen.
Wie wat waar hoe wanneer?quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:02 schreef GlowMouse het volgende:
Zijn arj1o1 en ik nou morgen de enige toeschouwers?
13.00 voor gebouw K. Daarna leid ik alle aanwezigen naar een geheime plek waar een griek een juridisch verhaaltje mag houden voor een college, en als er genoeg mensen zijn kunnen we daarna misschien nog wat drinken.quote:
Van de economische faculteit ja, waar ik in zitquote:
Ik zou bijna alleen al komen omdat 'geheime plek' me nieuwsgierig maakt - ik ben nieuwsgierig van aard - maar het is vast een suf lokaal ergensquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:05 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
13.00 voor gebouw K. Daarna leid ik alle aanwezigen naar een geheime plek waar een griek een juridisch verhaaltje mag houden voor een college, en als er genoeg mensen zijn kunnen we daarna misschien nog wat drinken.
quote:
Misschien dat ik je nieuwsgierigheid verder kan prikkelen door te verklappen dat de betreffende griek ook wel eens in dit topic post. Zie je morgen en vergeet automatic_ nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:23 schreef hetzusjevan het volgende:
Slapen kiddies! Bedtijd! Hop! Het is al veel te laat voor mij!
[..]
Ik zou bijna alleen al komen omdat 'geheime plek' me nieuwsgierig maakt - ik ben nieuwsgierig van aard - maar het is vast een suf lokaal ergens. Succes met jullie grieks verhaaltje
.
Ik vind dat je wel geheimzinnig doet zeg.quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:29 schreef GlowMouse het volgende:
[..]de vraag was of je ook komt.
[..]
Misschien dat ik je nieuwsgierigheid verder kan prikkelen door te verklappen dat de betreffende griek ook wel eens in dit topic post. Zie je morgen en vergeet automatic_ niet
Damn, nu je het zegt idd. Haal maar mooi weg.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:27 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Met Google en jouw naam kun je topic 7 uit deze reeks vinden. Weghalen?
Het is weg, al zal het nog wel even duren voordat Google de pagina opnieuw bezocht heeft.quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Damn, nu je het zegt idd. Haal maar mooi weg.Ik dacht dat ik dat allemaal al opgeschoond had, maar Google slaat het blijkbaar wel een tijdje op.
quote:
Oeh, geheimzinnigheid alom! Toch heb ik niet de behoefte om naar de uni te fietsen, zeker gezien het feit dat ik vanmiddag keihard ga winkelen met mijn huisgenootje die om half 1 thuis isquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:29 schreef GlowMouse het volgende:
[..]de vraag was of je ook komt.
[..]
Misschien dat ik je nieuwsgierigheid verder kan prikkelen door te verklappen dat de betreffende griek ook wel eens in dit topic post. Zie je morgen en vergeet automatic_ niet
quote:
Ik had al zo'n vermoedenquote:Maar ben eerlijk gezegd wel blij dat er verder niemand bij was, ik kreeg het idee dat het niet echt gewenst zou zijn. Ze waren al vijandig genoeg, maar het lag denk ik meer aan mezelf, ze vonden m'n probleem niet belangrijk genoeg.
Ben je niet opgehaald?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:35 schreef arj1o1 het volgende:
GM, Dr.. ik had tot 13.50 gewacht, toen verveelde ik me de pleuris en was ik maar teruggelopen
Niet behaald dus, zonde.
Had GM en Dr. al gespot voor K, en met hun meegelopen naar de geheime zaal, maar in mijn geval was het niet zo verstandig mee naar binnen te gaanquote:
Nou met GM niet perse, maar in het algemeen leek het me dan niet verstandig. Het lijkt in dit geval dan meer op een soort van relpubliek. Niet zozeer, maar je begrijpt het denk het welquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:37 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Er zat een bekende van 'm binnen, en hij wilde niet met GlowMouse geassocieerd worden.
EDIT: maar uitspraak is pas over drie weken; in theorie is alles dus nog mogelijk.
Maar hij wist vooraf niet dat die bekende er zou zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:41 schreef Tegan het volgende:
Hij wist toch vantevoren dat GM er zou zijn.
I knowquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:53 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Maar hij wist vooraf niet dat die bekende er zou zijn.
Maar ik snapte het inderdaad heel goed, Arj1o1.
Ja, zeer zeker. Er wordt bij colleges filosofie ook actief op gewezen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:33 schreef Gatenkaas het volgende:
Om even met een vraag binnen te vallen:
Is het mogelijk om de minor Filosofie te volgen als je aan de FEB studeert? Zo op het eerste oog lijkt deze enkel voor FGW beschikbaar te zijn.
oicquote:
14.00 was het afgelopen. Had je nog gepm'd, maar geen reactie.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:35 schreef arj1o1 het volgende:
GM, Dr.. ik had tot 13.50 gewacht, toen verveelde ik me de pleuris en was ik maar teruggelopen
Niet behaald dus, zonde.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:58 schreef Dr_Strangelove het volgende:
En dan zag je de punten nog dubbel ook.
Elke onvoldoende betekent dat er volgend jaar weer een tentamen nagekeken moet worden (of twee). Heel tijdrovend, dus voor de moeite zou het inderdaad wel lonen om hoge cijfers uit te delen. Maar als iemand al niet weet hoe je 2^x differentieert dan is het moeilijk om daar punten voor te geven.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:58 schreef Tegan het volgende:
Gewoon iedereen een 9 geven voor de moeite.
Zo verzeker je jezelf natuurlijk wel van werk in de toekomst.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:01 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Njah ik probeer overal punten voor te geven maar dan moet het er wel staan.
[..]
Elke onvoldoende betekent dat er volgend jaar weer een tentamen nagekeken moet worden (of twee). Heel tijdrovend, dus voor de moeite zou het inderdaad wel lonen om hoge cijfers uit te delen. Maar als iemand al niet weet hoe je 2^x differentieert dan is het moeilijk om daar punten voor te geven.
Ik had geen internet-accessquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:22 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja, zeer zeker. Er wordt bij colleges filosofie ook actief op gewezen.
[..]
oic
[..]
14.00 was het afgelopen. Had je nog gepm'd, maar geen reactie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |