Hehe. Maar dit lokaal staat wel duidelijk op een bordje in ieder gevalquote:Op maandag 22 maart 2010 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik print het topic wel even uit voor morgen
quote:
Heb er wel eens presentaties gehad. Op een gegeven moment keken mensen meer naar de capriolen die de klok uit aan het halen wasquote:Op maandag 22 maart 2010 19:58 schreef aardappel het volgende:
Voor degen die weleens laat in de middag college hebben in WZ101, je moet eens naar de klok kijken om 1600
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:49 schreef GlowMouse het volgende:
Ik denk dat de minutenwijzer heel hard rond gaat draaien.
Netjes. Nu nog even knallen voor de thesis, en dan is het voorbij.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
en alweer thuis. Tentamen was vrij pittig, maar verwacht het wel gehaald te hebben.
Nu even een weekje bijkomen.
Dan zijn die 2 jaar alweer voorbij gevlogen. Ik ga deze week maar eens wat werk maken van de thesis, daar het nodige voor in gang zetten en dan heb ik nu nog even een aantal rustige weken voor de boeg.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:43 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Netjes. Nu nog even knallen voor de thesis, en dan is het voorbij.
Oeh balen!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kom er net achter dat ik mijn collegekaart heb laten liggen. Op die onoverzichtelijke UvT-site is het e-mailadres van de balie van het P-gebouw ook niet zomaar te vinden.
Ja dat was makkelijk. Volgens mij ook een van de enige lokalen in dat gebouw zonder dat je eerst door dat doolhof moet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh balen!
Maar het lokaal had je wel makkelijk kunnen vinden of niet?
Er waren de rest van de dag nog colleges in PZ41, anders was ik wel even gaan kijken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kom er net achter dat ik mijn collegekaart heb laten liggen. Op die onoverzichtelijke UvT-site is het e-mailadres van de balie van het P-gebouw ook niet zomaar te vinden.
Ja, studerenquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:27 schreef GlowMouse het volgende:
Heeft iemand morgen nog wat te doen, zeg om 13.15?
Ik ook (in P) & ik heb haar begroetquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:06 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb Squig in het echt gezien vandaagze fietste gewoon over de campus.
Jammer, dan heb ik al iets.quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:27 schreef GlowMouse het volgende:
Jazeker. Keihard lesgeven aan het VMBO.quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:27 schreef GlowMouse het volgende:
Ja zekerquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:20 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Welkom! Bevalt het je een beetje hier?.
Je kan een half uurtje pauze nemen en dan mee met DrSquote:
moet je vaak slaan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jazeker. Keihard lesgeven aan het VMBO.
Pff, dat lijkt me dus echt geen pretje. Had altijd al medelijden met mijn vwo-leraren en dan waren wij nog brave jongetjes en meisjes...quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jazeker. Keihard lesgeven aan het VMBO.
Mmmm ik ben aanwezig, niet heel drukquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:27 schreef GlowMouse het volgende:
Als je flauwvalt, wil ik je wel even bijstaan. Laat je arj1o1 de locatie weten?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:39 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Nee, GlowMouse staat me bij!
Toch?
Ik meet jou wel voor Kquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:40 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als je flauwvalt, wil ik je wel even bijstaan. Laat je arj1o1 de locatie weten?
Och, het valt wel mee hoor. Die VMBO-BB-leerlingen zijn grotendeels wel criminelen en kutkinderen bij elkaar, maar de rest valt allemaal wel mee. Plus als je deze klassen aankan, dan kun je elke klas aan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:24 schreef aardappel het volgende:
[..]
Pff, dat lijkt me dus echt geen pretje. Had altijd al medelijden met mijn vwo-leraren en dan waren wij nog brave jongetjes en meisjes...
Jij hebt mij duidelijk nooit in de klas gehadquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Och, het valt wel mee hoor. Die VMBO-BB-leerlingen zijn grotendeels wel criminelen en kutkinderen bij elkaar, maar de rest valt allemaal wel mee. Plus als je deze klassen aankan, dan kun je elke klas aan.
Jij leefde zeker op het randje toen je besloot één week je wiskunde huiswerk niet te maken?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:16 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Jij hebt mij duidelijk nooit in de klas gehad
Nee joh. Zie ook niet hoe dat mogelijk is en zeker kunnen weten dat ik het ben.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:23 schreef GlowMouse het volgende:
Hebben ze je FOK!account al gevonden?
Met Google en jouw naam kun je topic 7 uit deze reeks vinden. Weghalen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee joh. Zie ook niet hoe dat mogelijk is en zeker kunnen weten dat ik het ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |