Thanksquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
jeeej
wij hebben nog niks gehoord
[..]
Ja ik had vanaf de universiteit je profiel aangepast. Alleen als je je profiel nog een keer wilt wijzigen zonder dat het weer fout gaat, moet je me lief aankijken
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:24 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Thanks allen!
GM: ik had een meeting met mijn supervisors vandaag en hun zij vertelden mij het goede nieuws. Ik begreep van anderen (andere tracks) dat hun zij ook nog niks hebben gehoord.
Je moet zelf op zoek gaan, komt je coding skills ook ten goede.quote:
Ook feli!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:56 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb vandaag ook bevestiging gekregen dat mijn plek voor volgend jaar zeker is.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:56 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb vandaag ook bevestiging gekregen dat mijn plek voor volgend jaar zeker is.
Congratsquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:56 schreef GlowMouse het volgende:
jij ook gefeliciteerd natuurlijk!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:56 schreef GlowMouse het volgende:
Wat een goed nieuws hier allemaal! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:56 schreef GlowMouse het volgende:
Het mag niet, maar volgens mij wordt er niet tegen opgetreden. Stiekem hoop ik dat iedereen een mailtje terugstuurt naar jequote:Op donderdag 18 maart 2010 10:27 schreef hetzusjevan het volgende:
Hmm, je mag eigenlijk geen e-mailtjes naar alle studenten enrolled in een BB cursus sturen met een verzoekje om je te helpen met je onderzoek of wel? Krijg ik dan een ban ofzo?
Hahahquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:13 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het mag niet, maar volgens mij wordt er niet tegen opgetreden. Stiekem hoop ik dat iedereen een mailtje terugstuurt naar je
Je kunt de vragenlijst misschien ook op FOK! zetten hč?
Limburgquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:08 schreef GlowMouse het volgende:
OV-chipkaart werkt ook in het buitenland
Ik begrijp niet zo goed waarom er geen pool van studenten is waardoor je je kunt verzekeren van respondenten. Iedereen op de UvT heeft wel eens respondenten nodig. Daar kun je evt. zelfs een kleine vergoeding voor vragen in mijn ogen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:21 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hahah. Nouja, ik maak hem via thesistools.com, dus ze moeten gewoon de link volgen. Maar uiteraard ben ik beschikbaar om in exchange mee te werken aan hun onderzoek.. dus als er veel mensen meedoen, kan het best zijn dat ik idd veel mailtjes terugkrijg met: "hier heb je mijn onderzoek"
.
Er is iemand die het op moet zetten. Ik denk dat als iemand zich opwerpt, zoiets er best kan komen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed waarom er geen pool van studenten is waardoor je je kunt verzekeren van respondenten. Iedereen op de UvT heeft wel eens respondenten nodig. Daar kun je evt. zelfs een kleine vergoeding voor vragen in mijn ogen.
Ik ben al bijna klaar en hoop geen student-sample te gebruiken bij m'n onderzoekquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:19 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Er is iemand die het op moet zetten. Ik denk dat als iemand zich opwerpt, zoiets er best kan komen.
Dat klinkt inderdaad als een goed ideequote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom er geen pool van studenten is waardoor je je kunt verzekeren van respondenten. Iedereen op de UvT heeft wel eens respondenten nodig. Daar kun je evt. zelfs een kleine vergoeding voor vragen in mijn ogen.
MIM? Dat moet toch te doen zijn toch?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik vrees dat ik deze week het tentamen van mijn keuze niet ga halen. Dan maar naar de herkansing in juni..
MIM inderdaad. Ik begrijp de stof, maar ik heb het nog niet allemaal in m'n hoofd zitten. Daarvoor moet ik morgen nog sowieso de puntjes op de i zetten. Heb eigenlijk net iets meer tijd nodig.quote:
Mja begrijp het, het is vrij veel stof achteraf, en deze laatste colleges zijn allemaal vrij snel achter elkaar geweest. Er zijn verschillende proeftentamens beschikbaar tho (hint hint asset website hint hint).quote:Op zondag 21 maart 2010 23:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
MIM inderdaad. Ik begrijp de stof, maar ik heb het nog niet allemaal in m'n hoofd zitten. Daarvoor moet ik morgen nog sowieso de puntjes op de i zetten. Heb eigenlijk net iets meer tijd nodig.
Hopelijk vallen de vragen een beetje mee, dan zou ik met een beetje geluk wel een voldoende moeten halen. Ik kan er slecht tegen als ik een tentamen niet haal, want ik heb nog geen herkansingen gehad.
Die tentamens heb ik vanavond allemaal doorgenomen. Gelukkig zijn er bepaalde elementen die vaker terug lijken te komen. Daar ga ik me dan ook iets meer op focussen. Hoop dat bepaalde dingen weer terugkomen.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:35 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Mja begrijp het, het is vrij veel stof achteraf, en deze laatste colleges zijn allemaal vrij snel achter elkaar geweest. Er zijn verschillende proeftentamens beschikbaar tho (hint hint asset website hint hint).
Ik zie je niet op de diplomauitreiking in Augustus dusquote:Op zondag 21 maart 2010 23:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
En na dinsdag ga ik me toeleggen op mijn afstuderen. Ik had nog weinig zin om dat allemaal in gang te zetten, maar het wordt toch eens tijd.
Dankequote:
23 november 2010 is mijn streefdatum nu. 7 september lijkt me een beetje kort dag nu.quote:Op maandag 22 maart 2010 06:12 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ik zie je niet op de diplomauitreiking in Augustus dus
Is dat 7 september ja? Ik sta niet meer ingeschreven voor die Blackboard cursus, dus ben niet echt op de hoogte.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
23 november 2010 is mijn streefdatum nu. 7 september lijkt me een beetje kort dag nu.
Zie de link hier.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:31 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Is dat 7 september ja? Ik sta niet meer ingeschreven voor die Blackboard cursus, dus ben niet echt op de hoogte.
Dan ben ik jarigquote:
PZ41 is in de kantine (althans, als je in de kantine staat, dan zie je bordjes met PZ41) en is zodoende gemakkelijk te vindenquote:Op maandag 22 maart 2010 11:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
en waar kan ik morgenvroeg PZ41 vinden. In dat doolhof ben ik bang om te verdwalen
Als je bij de ingang van P binnenkomt (bij de pinautomaat) en je loopt naar de kantine, dan kom je langs PZ40. Loop je vervolgens richting de kassa's en ga je dan rechts, dan zit daar PZ41 volgens mij & anders heb je daar een gang lopen en daar loopt het t/m PZ45quote:Op maandag 22 maart 2010 12:06 schreef Tegan het volgende:
Is dat niet net voor de kantine rechts, of is dat PZ40...
Hehe. Maar dit lokaal staat wel duidelijk op een bordje in ieder gevalquote:Op maandag 22 maart 2010 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik print het topic wel even uit voor morgen
quote:
Heb er wel eens presentaties gehad. Op een gegeven moment keken mensen meer naar de capriolen die de klok uit aan het halen wasquote:Op maandag 22 maart 2010 19:58 schreef aardappel het volgende:
Voor degen die weleens laat in de middag college hebben in WZ101, je moet eens naar de klok kijken om 1600
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:49 schreef GlowMouse het volgende:
Ik denk dat de minutenwijzer heel hard rond gaat draaien.
Netjes. Nu nog even knallen voor de thesis, en dan is het voorbij.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
en alweer thuis. Tentamen was vrij pittig, maar verwacht het wel gehaald te hebben.
Nu even een weekje bijkomen.
Dan zijn die 2 jaar alweer voorbij gevlogen. Ik ga deze week maar eens wat werk maken van de thesis, daar het nodige voor in gang zetten en dan heb ik nu nog even een aantal rustige weken voor de boeg.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:43 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Netjes. Nu nog even knallen voor de thesis, en dan is het voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |