Oja, hoe kan ik dat vergetenquote:Op zondag 14 maart 2010 19:24 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nee, 22 juli is pi approximatiedag.
3.14 is ook maar een benadering, en 22/7 benadert beter.quote:
quote:1 Koningen 7:23 zegt:
Verder maakte Chiram de Zee, een bekken van gegoten brons van vijf el hoog, met een middellijn van tien el en een omtrek van dertig el.
waar staat dat die bekken van gegoten brons rond is dan?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:45 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ongelovigen.![]()
Pi is precies 3. Zie hier het woord van God:
[..]
wat wel?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:43 schreef Steve het volgende:
Is er iemand hier user op de FOK!wiki? Ik ben nl. geen premasterstudent meer.
Bedankt!quote:Op zondag 14 maart 2010 19:48 schreef GlowMouse het volgende:
Ik ken geen Hebreeuws, maar het is volgens mij wel algemeen geaccepteerd dat het er staat. De (volgens mij) meest bekende Bijbel-versie, de King James, leest bijvoorbeeld:quote:Op zondag 14 maart 2010 19:46 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
waar staat dat die bekken van gegoten brons rond is dan?
quote:And he made a molten sea, ten cubits from the one brim to the other: it was round all about, and his height was five cubits: and a line of thirty cubits did compass it round about.
Dat je tot twee keer toe 'volgens mij' nodig hebt voor je onderbouwing, zegt mij al genoeg. En dat de vertaling π=3 impliceert, zegt niets over het woord van god zelf. Daarvoor moeten we toch terug naar de Hebreeuwse versie.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:59 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik ken geen Hebreeuws, maar het is volgens mij wel algemeen geaccepteerd dat het er staat. De (volgens mij) meest bekende Bijbel-versie, de King James, leest bijvoorbeeld:
[..]
Ik had God toevallig zojuist aan de telefoon en heb het even nagevraagd. Hij bedoelde π=3.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:03 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat je tot twee keer toe 'volgens mij' nodig hebt voor je onderbouwing, zegt mij al genoeg. En dat de vertaling π=3 impliceert, zegt niets over het woord van god zelf. Daarvoor moeten we toch terug naar de Hebreeuwse versie.
Dat ik tot twee keer toe "volgens mij" zeg, zegt meer over mijn interesse om de acceptatie en de status van de KJ te achterhalen dan over iets anders.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:03 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat je tot twee keer toe 'volgens mij' nodig hebt voor je onderbouwing, zegt mij al genoeg. En dat de vertaling π=3 impliceert, zegt niets over het woord van god zelf. Daarvoor moeten we toch terug naar de Hebreeuwse versie.
Ik denk niet dat ze daar moeilijk over doenquote:Op maandag 15 maart 2010 11:22 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ben bezig met mijn aanvraagformulier tot een Masteropleiding. Wel gek dat je dat voor 1 juli moet opsturen, terwijl ik tegen die tijd mijn diploma waarschijnlijk nog niet heb?
Ik weet überhaupt niet precies welke datum ik mijn diploma krijg :/. Dat moet je ook invullen. Ik heb nu +/- 1 juli 2010 ingevuld? 15 juni is de deadline voor m'n bachelorthesis en voor die tijd heb ik tentamens gehad.. Mm.
*Er van uitgaande dat ik alles haal hč.
Je zit niet op kamers hier? Wel super dat je hem zo goed gemaakt hebtquote:Op maandag 15 maart 2010 18:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tentamen van vanmorgen heb ik als het goed is gehaaldNog 2 tentamens te gaan.
Ik moest er wel al om 6 uur uit om optijd op de UvT te zijn
Dat hoefde ik helemaal nietquote:Op maandag 15 maart 2010 11:22 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ben bezig met mijn aanvraagformulier tot een Masteropleiding. Wel gek dat je dat voor 1 juli moet opsturen, terwijl ik tegen die tijd mijn diploma waarschijnlijk nog niet heb?
je lijkt wel een newbiequote:Op maandag 15 maart 2010 21:58 schreef Tegan het volgende:
Ik zou ook gewoon thesistools.com gebruiken ja.
ik had het over jouquote:Op maandag 15 maart 2010 22:00 schreef Tegan het volgende:
Waarom zou je zelf iets gaan schrijven als het al bestaat. Als zusje zijnde dus.
Het is een leuke oefening, maar als zusje zou ik er zeker niet aan beginnen. Misschien dat je in Access en formulieren een eind komt, maar zoveel tijd moet je er niet in willen steken als je er verder niks mee wilt doen.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:05 schreef Tegan het volgende:
Ik weet niet of ik zelf iets zou schrijven, ben niet echt een PHP-held.
Die komt in mijn signature als je weer een UI hebt.quote:
Ik denk dat iedereen morgen wat te horen krijgtquote:Op maandag 15 maart 2010 16:57 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Hmm nog 1 dag te gaan... Denk je morgen al iets te horen?
Dan zul je morgen wel in de top5 van de dagstats komenquote:Op maandag 15 maart 2010 22:22 schreef Tegan het volgende:
Het feit dat ik zo vaak wissel zegt al genoeg lijkt me.
Ik heb vandaag wel mijn 20k-post gedaan![]()
.
Je gaat de top5 niet eens halen zo, je zit pas op 198.quote:
Ik heb thesistools.com alleen maar gebruikt als ondervraagde en in die positie moet ik zeggen dat het vrij goed werkt. Geen reclame, geen gezeur, snel vraagjes er doorheen rammen en achteraf ook geen spam oidquote:Op maandag 15 maart 2010 22:03 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik had het over jou
Of thesistools handig werkt weet ik niet, maar als je het gebruikt kun je ook nog bedenken of je de vragenlijst aan FOK!kers voorschotelt.
Ik ook, werkt perfect. En het lijkt me ook lekker makkelijk als ondervrager, zonder je te moeten verdiepen in HTML etc.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 02:25 schreef aardappel het volgende:
[..]
Ik heb thesistools.com alleen maar gebruikt als ondervraagde en in die positie moet ik zeggen dat het vrij goed werkt. Geen reclame, geen gezeur, snel vraagjes er doorheen rammen en achteraf ook geen spam oid
#7, not bad.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:42 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je gaat de top5 niet eens halen zo, je zit pas op 198.
Ik weet het niet zeker, maar ik kan niet geloven dat het niet zo zou zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:12 schreef appelsap het volgende:
Ik heb een vraag.
Als je via de UVT-mail een email stuurt naar een verkeerd/onvolledig emailadres, krijg je dan automatisch bericht dat het niet bezorgd kan worden?
jeeejquote:
Ja ik had vanaf de universiteit je profiel aangepast. Alleen als je je profiel nog een keer wilt wijzigen zonder dat het weer fout gaat, moet je me lief aankijkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, he. Hij heeft het volgens mij gewoon zelf gefixed. Tof
.
Thanks allen!quote:
Thanksquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
jeeej
wij hebben nog niks gehoord
[..]
Ja ik had vanaf de universiteit je profiel aangepast. Alleen als je je profiel nog een keer wilt wijzigen zonder dat het weer fout gaat, moet je me lief aankijken
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:24 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Thanks allen!
GM: ik had een meeting met mijn supervisors vandaag en hun zij vertelden mij het goede nieuws. Ik begreep van anderen (andere tracks) dat hun zij ook nog niks hebben gehoord.
Je moet zelf op zoek gaan, komt je coding skills ook ten goede.quote:
Ook feli!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:56 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb vandaag ook bevestiging gekregen dat mijn plek voor volgend jaar zeker is.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:56 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb vandaag ook bevestiging gekregen dat mijn plek voor volgend jaar zeker is.
Congratsquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:56 schreef GlowMouse het volgende:
jij ook gefeliciteerd natuurlijk!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:56 schreef GlowMouse het volgende:
Wat een goed nieuws hier allemaal! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:56 schreef GlowMouse het volgende:
Het mag niet, maar volgens mij wordt er niet tegen opgetreden. Stiekem hoop ik dat iedereen een mailtje terugstuurt naar jequote:Op donderdag 18 maart 2010 10:27 schreef hetzusjevan het volgende:
Hmm, je mag eigenlijk geen e-mailtjes naar alle studenten enrolled in een BB cursus sturen met een verzoekje om je te helpen met je onderzoek of wel? Krijg ik dan een ban ofzo?
Hahahquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:13 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het mag niet, maar volgens mij wordt er niet tegen opgetreden. Stiekem hoop ik dat iedereen een mailtje terugstuurt naar je
Je kunt de vragenlijst misschien ook op FOK! zetten hč?
Limburgquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:08 schreef GlowMouse het volgende:
OV-chipkaart werkt ook in het buitenland
Ik begrijp niet zo goed waarom er geen pool van studenten is waardoor je je kunt verzekeren van respondenten. Iedereen op de UvT heeft wel eens respondenten nodig. Daar kun je evt. zelfs een kleine vergoeding voor vragen in mijn ogen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:21 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hahah. Nouja, ik maak hem via thesistools.com, dus ze moeten gewoon de link volgen. Maar uiteraard ben ik beschikbaar om in exchange mee te werken aan hun onderzoek.. dus als er veel mensen meedoen, kan het best zijn dat ik idd veel mailtjes terugkrijg met: "hier heb je mijn onderzoek"
.
Er is iemand die het op moet zetten. Ik denk dat als iemand zich opwerpt, zoiets er best kan komen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed waarom er geen pool van studenten is waardoor je je kunt verzekeren van respondenten. Iedereen op de UvT heeft wel eens respondenten nodig. Daar kun je evt. zelfs een kleine vergoeding voor vragen in mijn ogen.
Ik ben al bijna klaar en hoop geen student-sample te gebruiken bij m'n onderzoekquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:19 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Er is iemand die het op moet zetten. Ik denk dat als iemand zich opwerpt, zoiets er best kan komen.
Dat klinkt inderdaad als een goed ideequote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom er geen pool van studenten is waardoor je je kunt verzekeren van respondenten. Iedereen op de UvT heeft wel eens respondenten nodig. Daar kun je evt. zelfs een kleine vergoeding voor vragen in mijn ogen.
MIM? Dat moet toch te doen zijn toch?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik vrees dat ik deze week het tentamen van mijn keuze niet ga halen. Dan maar naar de herkansing in juni..
MIM inderdaad. Ik begrijp de stof, maar ik heb het nog niet allemaal in m'n hoofd zitten. Daarvoor moet ik morgen nog sowieso de puntjes op de i zetten. Heb eigenlijk net iets meer tijd nodig.quote:
Mja begrijp het, het is vrij veel stof achteraf, en deze laatste colleges zijn allemaal vrij snel achter elkaar geweest. Er zijn verschillende proeftentamens beschikbaar tho (hint hint asset website hint hint).quote:Op zondag 21 maart 2010 23:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
MIM inderdaad. Ik begrijp de stof, maar ik heb het nog niet allemaal in m'n hoofd zitten. Daarvoor moet ik morgen nog sowieso de puntjes op de i zetten. Heb eigenlijk net iets meer tijd nodig.
Hopelijk vallen de vragen een beetje mee, dan zou ik met een beetje geluk wel een voldoende moeten halen. Ik kan er slecht tegen als ik een tentamen niet haal, want ik heb nog geen herkansingen gehad.
Die tentamens heb ik vanavond allemaal doorgenomen. Gelukkig zijn er bepaalde elementen die vaker terug lijken te komen. Daar ga ik me dan ook iets meer op focussen. Hoop dat bepaalde dingen weer terugkomen.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:35 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Mja begrijp het, het is vrij veel stof achteraf, en deze laatste colleges zijn allemaal vrij snel achter elkaar geweest. Er zijn verschillende proeftentamens beschikbaar tho (hint hint asset website hint hint).
Ik zie je niet op de diplomauitreiking in Augustus dusquote:Op zondag 21 maart 2010 23:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
En na dinsdag ga ik me toeleggen op mijn afstuderen. Ik had nog weinig zin om dat allemaal in gang te zetten, maar het wordt toch eens tijd.
Dankequote:
23 november 2010 is mijn streefdatum nu. 7 september lijkt me een beetje kort dag nu.quote:Op maandag 22 maart 2010 06:12 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ik zie je niet op de diplomauitreiking in Augustus dus
Is dat 7 september ja? Ik sta niet meer ingeschreven voor die Blackboard cursus, dus ben niet echt op de hoogte.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
23 november 2010 is mijn streefdatum nu. 7 september lijkt me een beetje kort dag nu.
Zie de link hier.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:31 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Is dat 7 september ja? Ik sta niet meer ingeschreven voor die Blackboard cursus, dus ben niet echt op de hoogte.
Dan ben ik jarigquote:
PZ41 is in de kantine (althans, als je in de kantine staat, dan zie je bordjes met PZ41) en is zodoende gemakkelijk te vindenquote:Op maandag 22 maart 2010 11:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
en waar kan ik morgenvroeg PZ41 vinden. In dat doolhof ben ik bang om te verdwalen
Als je bij de ingang van P binnenkomt (bij de pinautomaat) en je loopt naar de kantine, dan kom je langs PZ40. Loop je vervolgens richting de kassa's en ga je dan rechts, dan zit daar PZ41 volgens mij & anders heb je daar een gang lopen en daar loopt het t/m PZ45quote:Op maandag 22 maart 2010 12:06 schreef Tegan het volgende:
Is dat niet net voor de kantine rechts, of is dat PZ40...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |