En dat is dan universiteit.. wat een niveau weer.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:19 schreef Complexiteit het volgende:
Die stemkastjes werden laatst tijdens een paar hoorcolleges gebruikt bij Encyclopedie van het Recht B.. al de eerste keer ontbraken er een aantal, ofwel gejat of gewoon vergeten, maar ze zijn er iig mee om die reden opgehouden ze te gebruiken, om die reden volgens mij
Nja, niveau is vaak ver te zoeken bij eerstejaars denk ik. Niet geheel onlogisch. Maar vind het in ieder geval vrij triestquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:21 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
En dat is dan universiteit.. wat een niveau weer.
Hehequote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:58 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Eli! En nog wat andere mensen uit mijn jaar. Ofwel: die hebben testtheorie allemaal niet gehaald.
Edit: dit systeem gebruikten ze ook al bij Communicatiewetenschappen. Ik vind het lame. Maar het zorgt er wss wel voor dat mensen iets beter opletten I guess.
Hoe uitgebreid heb jij dat gedaan ongeveer?quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weer een tentamen gehaald![]()
Het eind komt zo al bijna in zicht. Morgen ga ik mijn onderzoeksvoorstel ook maar eens laten beoordelen.
Ik kom op 2 pagina's uit.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:40 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Hoe uitgebreid heb jij dat gedaan ongeveer?
Met een beetje geluk geloven ze je op je woord omdat ze er weinig van meekrijgenquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kom op 2 pagina's uit.Korte omschrijving van het bedrijf en de markt waarin ze actief zijn; Probleemaanduiding op basis van § 3.5 (en § 9.2.5) vna de thesis guide; Probleemstelling met theoretische en praktische onderzoeksvragen; Enkele referenties (belangrijkste theorieën rondom het onderwerp, niet diepgaand).
Ik hoor morgen wel hoe ze er in Tilburg tegenover staan. Het is een vrij technologisch onderwerp dus op het gebied van marketing is er nog niet zoveel over geschreven, dat is hopelijk niet echt bezwaarlijk. Ik hoop juist meer vanuit een marketing oogpunt er tegenaan te kijken.
Ik heb een korte bedrijfsomschrijving waarbij ik duidelijk aangeef in welke markt het bedrijf actief is. Daarna heb ik ongeveer 1 A4 met de probleemaanduiding op ba
Ik zie morgen wel hoef het gaat lopen, anders kom ik nog wel een keer terug. De meeste die ik ken zijn daar 2x geweest voordat ze hun goedkeuring kregen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:03 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Met een beetje geluk geloven ze je op je woord omdat ze er weinig van meekrijgen![]()
Ik kom waarschijnlijk ook uit op twee A4'tjes.
Netjes trouwens van je tentamens, MIM en SMM of?
Ik wacht nog op Purchasing Management en Experimental. Ik ga er vanuit dat ik ze alle twee heb, maar ik zie het toch liever op de studiegids terug![]()
Ah, 2x valt nog mee inderdaad, al krijg ik het liefst gewoon meteen goedkeuring. Ik heb nu wel wat concreets op papier staan, maar de haalbaarheid ervan is me een raadsel.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie morgen wel hoef het gaat lopen, anders kom ik nog wel een keer terug. De meeste die ik ken zijn daar 2x geweest voordat ze hun goedkeuring kregen.
MIM en SMM inderdaad. Experimental moet ik nog gaan maken, hoorde dat het een vrij pittig tentamen was.
Mijn theoretische onderzoekvragen zijn wel vrij beperkt op het moment, ik wil eigenlijk gewoon weten wat de dimensies zijn die gelden voor dat soort dienstverlening en hoe de dienst van dat bedrijf daarop scoort. Op basis daarvan wil ik kijken hoe bepaalde eigenschappen van de dienst aangepast kunnen worden, maar dat laatste is niet academisch.
Ik hoop ook goedkeuring te krijgen, heb al een bepaalde theorie om mijn onderzoeksvragen te beantwoorden en hoop dat ik dat als methode gewoon kan gebruiken. Daar hebben we nooit echt heel veel duidelijkheid over gekregen in mijn ogen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:30 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Ah, 2x valt nog mee inderdaad, al krijg ik het liefst gewoon meteen goedkeuring. Ik heb nu wel wat concreets op papier staan, maar de haalbaarheid ervan is me een raadsel.
Waar zie jij een bestuursorgaan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:54 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Niet om op de zaken vooruit te lopen, maar ik heb alvast gecheckt en ik zie misschien toch wel beroepsmogelijkheden bij de bestuursrechter, GlowMouse.
Ik ben alleen bang tegen 8:4 sub e Awb aan te lopen, maar jij stelde toch dat er iets anders in de weg staat aan beroep?
Nu ik nog eens check, zie ik dat in de eigenlijke uitspraak staat:quote:Het College van beroep voor de examens is een bestuursorgaan, geen administratieve rechter.
Verdeurie.quote:Het College van beroep voor de examens aan een openbare universiteit is geen onafhankelijke administratieve rechter als bedoeld in art. 1:4 Awb, maar een bestuursorgaan in de zin van art. 1:1 lid 1 Awb, oordelend in administratief beroep
Nicequote:Op woensdag 31 maart 2010 15:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het volgende punt is ook alweer binnen. Gaat lekker zo vandaag.
Ik sta nu precies een 7.5 gemiddeld en ik hoop dat ik voor mijn thesis ook minimaal een 7.5 kan gaan halen.
Eigenlijk is het tot dusver vrij makkelijk gegaan.
Dit doet me denken aan mijn tentamen bestuursrechtquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:47 schreef GlowMouse het volgende:
Aan de UvT is het bestuur (of de rector magnificus, weet ik niet) slechts b-orgaan wanneer en voor zover de verklaring wordt afgegeven dat er geen bezwaar is tegen verstrekking van het diploma.
Op jouw leeftijd kan het nogquote:Op donderdag 1 april 2010 17:56 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Net m'n 1 april gesprekje gehad, maar vond het toch niet helemaal je van het. Ze hielden wel een goed verhaal, maar het moet wel allemaal via de research master en ik weet niet of ik daar wel tijd, geld en zin in heb.
Ik ook niet, donderdag heb ik weer gesprek met de afstudeercoördinator. Kijken of het deze keer wel goed loopt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:45 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben al even niet meer op de UvT geweest..
Hopelijk pakt het goed uit voor je!quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook niet, donderdag heb ik weer gesprek met de afstudeercoördinator. Kijken of het deze keer wel goed loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |