Ik wacht op het verslag.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hopelijk volgende week Nina Hagen in concert voor jou.
Moet ze eerst die grafittikunstenaar van haar dumpen.....quote:
Oh, da's alleen maar een kwestie van laten oppakken voor vandalisme.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moet ze eerst die grafittikunstenaar van haar dumpen.....
Helaas is hij een legale..... Hij doet net als Keith Haring.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, da's alleen maar een kwestie van laten oppakken voor vandalisme.
Trustequote:Op maandag 22 februari 2010 00:04 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga schaatsen kijken en dan snurken.
Blijkbaar, maar het lijkt nu wel gelukt te zijnquote:Op zondag 21 februari 2010 23:55 schreef Cobra4 het volgende:
Maar even tussendoor, over die documentaire op SBS. Een ter dood veroordeelde vrouw wil geexecuteerd worden maar dat mag niet van de overheid?
hoop wel dat de knal lang genoeg duurtquote:Op maandag 22 februari 2010 00:13 schreef ScottTracy het volgende:
Hopen dat Wüst ouderwets gaat knallen!
Moet ze over de boarding op een kabel springen met haar schaats....quote:Op maandag 22 februari 2010 00:13 schreef ScottTracy het volgende:
Hopen dat Wüst ouderwets gaat knallen!
Ja... het kan dat ze te graag wil en zichzelf opblaast. Maar ik hoop op een Tuitertscenario, alles valt op z'n plekquote:Op maandag 22 februari 2010 00:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoop wel dat de knal lang genoeg duurt
Heeft ze het echt zo zwaar?quote:Op maandag 22 februari 2010 00:37 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, Gerritsen aan de lijding voorlopig.
Nee maar ik wel zo te zienquote:
Die reed wel heel snel ineens...quote:Op maandag 22 februari 2010 01:12 schreef Nembrionic het volgende:
Wat gebeurt er nou met die Japanse?
quote:Op maandag 22 februari 2010 01:21 schreef Cobra4 het volgende:
Toch maar weer online. Wat is het schaatsen spannend!!!
quote:Op maandag 22 februari 2010 01:28 schreef ScottTracy het volgende:
Sowieso een medaille!! Menn wat spannend met die streep
Die streep is verschrikkelijk voor je hartquote:Op maandag 22 februari 2010 01:28 schreef ScottTracy het volgende:
Sowieso een medaille!! Menn wat spannend met die streep
Erg goed van haar.quote:Op maandag 22 februari 2010 01:34 schreef Ofyles2 het volgende:
En Sábliková heeft er nog een medaille bij
Je wacht niet even op de medaille uitreiking?quote:
Ohja dat is ook meteen... kijk ik wel vanuit bedquote:Op maandag 22 februari 2010 01:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je wacht niet even op de medaille uitreiking?
quote:Op maandag 22 februari 2010 01:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het scheelde niet veel of Sábliková zou vroeger ijshockeyen.
Nee, dat gebeurt pas later.quote:Op maandag 22 februari 2010 01:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je wacht niet even op de medaille uitreiking?
Fout, geen bloemen nu, maar meteen de medailles.quote:Op maandag 22 februari 2010 01:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurt pas later.
Nu krijgen de drie beste schaatssters bloemen uitgereikt.
Waarom is dat?quote:Op maandag 22 februari 2010 01:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Fout, geen bloemen nu, maar meteen de medailles.
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 22 februari 2010 01:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Fout, geen bloemen nu, maar meteen de medailles.
Geen idee. Maar ze slaan de bloemen over.quote:
quote:
Enig idee op welk tijdstip?quote:Op maandag 22 februari 2010 02:06 schreef Yurithemaster het volgende:
voor de opblijven tuitert krijg ook zijn gouden plak later vandaag
Rond 0400 dus.quote:
Een top 10 notering zou ook niet slecht zijn.quote:Op maandag 22 februari 2010 02:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tot die tijd maar ff naar de nederlandse bob kijken hoewel een medaille er niet inzit
moet wel lukken maar toch een medaille is nog mooierquote:Op maandag 22 februari 2010 02:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een top 10 notering zou ook niet slecht zijn.
Da's een no-go. Helaas.quote:Op maandag 22 februari 2010 02:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet wel lukken maar toch een medaille is nog mooier
Ze moeten snelheid maken om het ski nogwatten te laten zien.quote:Op maandag 22 februari 2010 02:27 schreef Yurithemaster het volgende:
laat dan het hele bobben zien en niet alleen twee runs plus de nederlanders
dat amerikaanse skipak lijkt op een pyjamaquote:Op maandag 22 februari 2010 02:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ze moeten snelheid maken om het ski nogwatten te laten zien.
Het Amerikaans begeleidend personeel lijkt Evil Knevel wel in die pakken.quote:Op maandag 22 februari 2010 02:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat amerikaanse skipak lijkt op een pyjama
heerlijk al die foute outfitsquote:Op maandag 22 februari 2010 02:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het Amerikaans begeleidend personeel lijkt Evil Knevel wel in die pakken.
Komt NL goed weg met dat Oranje.
Nee, had sorority en daarna eten... echt jammer!!!! had niet verwacht dat Wüst goud zou gaan... Had ik dolgraag willen zien! maarja, okee. Kijk nu wel naar figuurschaatsenquote:Op maandag 22 februari 2010 03:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
weer schaatsen mee kunnen krijgen?
Wat voor bedrijf was EA ook al weer ?quote:C&C4 gets no LAN or dedicated servers
Written by David Stellmack
Monday, 22 February 2010 04:50
The trend continues for PC games
The latest game that will not be offering either LAN or dedicated server support is the upcoming Command & Conquer 4 for the PC. According to the latest that we have been able to find out about the title the game will require an Internet connection for play as part of the game’s anti-piracy protection.
The news that Command & Conquer 4 will not offer LAN support is surprising in the fact that the previous releases of the game made their mark in many ways being played locally at LAN parties. The decision, according to our sources, has a lot to do with the decision to require an Internet connection as well as the progression system that will be housed on remote Electronic Arts servers in the cloud.
While the trend of not providing local LAN or dedicated server support appears to be something that isn’t going away anytime soon, we are surprised that developers and publishers are continuing to move in this direction despite the cries from many players who against the trend. At least for the time being, it would seem that developers and publishers are not listening to what consumers want, despite the roots of many of the titles that are going this direction.
Aan de andere kant is het ook wel leuk zulke spelletjes in je eentje te spelen en dat kan tegenwoordig haast ook niet meer. Dat is ook wel jammer.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:52 schreef Etcetera het volgende:
Wtf @ EAWillen ze pc gaming dood hebben ofzo
quote:Op maandag 22 februari 2010 11:23 schreef iamredleader het volgende:
Ach, later dit jaar komt Civilization V uit, daar wordt een mens ook vrolijk van
Verbazingwekkend, inderdaad. Hoe snel zullen er 3rd party/open source lan-servers komen?quote:Op maandag 22 februari 2010 10:46 schreef Whiteguy het volgende:
ETC: slecht nieuws voor je
[..]
Wat voor bedrijf was EA ook al weer ?
Heel lang want er zit geen LAN-mogelijkheid in het spel.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:53 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Verbazingwekkend, inderdaad. Hoe snel zullen er 3rd party/open source lan-servers komen?
Volgens mij was bij C&C juist het tegen elkaar spelen een sterk punt. Niet dat ik het speel trouwens, ik kan dat écht nietquote:Op maandag 22 februari 2010 10:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het ook wel leuk zulke spelletjes in je eentje te spelen en dat kan tegenwoordig haast ook niet meer. Dat is ook wel jammer.
quote:Op maandag 22 februari 2010 11:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens mij was bij C&C juist het tegen elkaar spelen een sterk punt. Niet dat ik het speel trouwens, ik kan dat écht niet
Een lokale server die de internet-communicatie afvangt en daarmee een lanserver simuleert.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heel lang want er zit geen LAN-mogelijkheid in het spel.
De AI was niet al te sterk, die versla je uitereindelijk wel. Leuk spel trouwens, heb gisteren mijn First Decade cd weer van stal gehaald.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens mij was bij C&C juist het tegen elkaar spelen een sterk punt. Niet dat ik het speel trouwens, ik kan dat écht niet
Dat kan nog jaquote:Op maandag 22 februari 2010 12:00 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Een lokale server die de internet-communicatie afvangt en daarmee een lanserver simuleert.
quote:Op maandag 22 februari 2010 12:04 schreef Etcetera het volgende:
Nerds vinden daar wel weer wat op![]()
Nerds
http://www.nu.nl/wetensch(...)in-geheimtaal--.htmlquote:AMSTERDAM – Amerikaanse wetenschappers hebben ontdekt dat olifanten met elkaar communiceren door geluiden uit te stoten die nauwelijks hoorbaar zijn voor mensen.
Gamesquote:Op maandag 22 februari 2010 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb geen idee waar jullie het over hebben.maar ga gerust door....
En dat zonder het eerst even aan mij te vragen...quote:Hilary Duff gaat trouwen
De foto is niet van een scheepswerf, maar van een archeologische operatie m.b.t. een schip, lijkt me...quote:
quote:
Dat dusquote:Op maandag 22 februari 2010 13:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De foto is niet van een scheepswerf, maar van een archeologische operatie m.b.t. een schip, lijkt me...
FUCK YOU! I would if I couldquote:Op maandag 22 februari 2010 13:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]Het enige wat mist is het 'you wouldn't steal a car...'
Iedereen tochquote:
Ja, het is ook een kutvergelijkingquote:
Er staat gewoon echt letterlijk een doelgroepquote:Denaturalisatie en uitzetting recidiverende (Marokkaanse) straatterroristen met dubbele nationaliteit
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
Dit staat trouwens op het verkiezingspamflet van 2006 van de PVV:
[..]
Er staat gewoon echt letterlijk een doelgroep
quote:Het CDA wil dat allochtone jongeren die strafbare feiten begaan, bijvoorbeeld vrouwen uitmaken voor hoer en ze openlijk bedreigen, harder worden aangepakt. De partij zou graag zien dat de zogenoemde strafdienstplicht wordt ingevoerd, zei Tweede Kamerlid Sybrand van Haersma Buma maandag.
Ja, en daar staat het heel sneaky waarbij ze altijd kunnen ontkennen dat er Marokkanen bedoeld worden.quote:
Als je beroept op vrijheid van meningsuiting mag alles, ook vrouwen voor hoer uitmaken.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, en daar staat het heel sneaky waarbij ze altijd kunnen ontkennen dat er Marokkanen bedoeld worden.
Ik vraag me alleen af of je zoiets open en bloot in je program mag zetten.
Ik dacht dat tegenwoordig ook niet meer zo eenvoudig lag, maar kan me vergissenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Praktijkvoorbeeld tegen agent:
Wat ben jij een teringlijer = belediging van ambtenaar in functie (goed voor een half jaar stadionverbod in dit voorbeeld)
Ik vind jou een teringlijer = vrijheids van meningsuiting (niets aan de hand)
Voorbeeld is van 3 jaar geleden.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik dacht dat tegenwoordig ook niet meer zo eenvoudig lag, maar kan me vergissen
Nou je het zegt!quote:Op maandag 22 februari 2010 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben jij dat rode kruisje in de OP?
even de Wiki fixen.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou je het zegt!
Ik kan het ook niet wijzigen geloof ik?
Ik heb 'm voor je gefixed. Je kan je gewoon aanmelden bij de wiki.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:16 schreef LadyBlack het volgende:
Jamaar ik kan niks in de wiki want ik ben niet aangemeld. Etc, zou jij me geen wachtwoord pm'en?
Je kan jezelf ook aanmelden voor de Fok-Wiki...quote:Op maandag 22 februari 2010 14:16 schreef LadyBlack het volgende:
Jamaar ik kan niks in de wiki want ik ben niet aangemeld. Etc, zou jij me geen wachtwoord pm'en?
Tip van de dag:quote:
Vertaling: Geen zin, lui...quote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:08 schreef LadyBlack het volgende:
Nee ik heb wel mn UI naar de usericon manager geüpload hoor![]()
Nee, dat komt pas bij het eerstvolgende topic.quote:Heb ook de wiki aangepast, maar als ik deze pagina ververs zie ik m nog niet? Dat zou wel moeten toch?
Waarom heeft je UI dan nog de URL http://2.bp.blogspot.com/(...)udrey+canvas_ikea+80 ?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:08 schreef LadyBlack het volgende:
Nee ik heb wel mn UI naar de usericon manager geüpload hoor![]()
Dat soort verkorte nummers van telefoon-providers werken inderdaad alleen vanaf je mobiel...quote:Op maandag 22 februari 2010 15:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik moet iets regelen voor m'n moeders mobiele abonnement, dus ik 1200 bellen. Krijg ik Ziggo aan de lijn
Blijkt dat 1200 bellen met vaste telelefoon dus Ziggo is, en niet Hi
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik moet iets regelen voor m'n moeders mobiele abonnement, dus ik 1200 bellen. Krijg ik Ziggo aan de lijn
Blijkt dat 1200 bellen met vaste telelefoon dus Ziggo is, en niet Hi
Vaak hebben ze een (duur) 0900-nummer voor contacten vanaf een andere telefoon dan vanaf je mobiel...quote:
Daar staat iets heel anders maar ik lees 'ja wij willen graag met de PVV in een kabinet, waarom niet?'. Heel vreemd is dat.quote:
Ow dat is irritant...quote:Op maandag 22 februari 2010 15:31 schreef Etcetera het volgende:
En dan hang je in de wacht en wordt de verbinding verbroken
Het grote 'knietje wrijven' is begonnen...quote:Op maandag 22 februari 2010 15:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Daar staat iets heel anders maar ik lees 'ja wij willen graag met de PVV in een kabinet, waarom niet?'. Heel vreemd is dat.
vaakquote:Op maandag 22 februari 2010 15:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je deze post nu al gedaan?
Ik moest aan kipnugget menu denken...quote:Op maandag 22 februari 2010 15:44 schreef Etcetera het volgende:
De ene keer dat ik bel kom ik in het kpn menu terecht en de andere keer in het hi menu
Ik probeer het morgen wel weer
Oh dat lijkt me wel lekkerquote:Op maandag 22 februari 2010 15:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moest aan kipnugget menu denken...
* MadMaster is blij dat Etcetera geen Mod is...quote:Op maandag 22 februari 2010 15:58 schreef Etcetera het volgende:
Voor dat soort plaatjes zou je geband moeten kunne worden
Gatverdammequote:
En toen hebben ze de frituur voor je leeggeschraapt?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:24 schreef TradeMarkie het volgende:
K ben zaterdag weer eens bij de mac geweest, de mcdrive was tot 2 uur open, wij waren er om 1.58 uur
Als er iets (potentieel) vol zit met bacterien dan is t wel milkshakes en softijs.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En toen hebben ze de frituur voor je leeggeschraapt?
Kom alleen bij de Mac voor een milkshake...
Mis wel de tijd dat ze daar via de microfoon je bestelling doorriepen naar de keuken:quote:Op maandag 22 februari 2010 16:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het eten van de Burger King wel lekkerderdaar zijn wij vrijdag nog geweest. Ik had nog een gratis maaltijd voor 3 personen tegoed omdat het de keer daarvoor niet goed was gegaan met de bestelling. Lees: niet compleet. Wel goede service.
Alles zit onder de bacterieën, maar een milkshake bij de Mac is tenminste wel lekker.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:27 schreef zebaz het volgende:
[..]
Als er iets (potentieel) vol zit met bacterien dan is t wel milkshakes en softijs.
Ow dat ken ik helemaal niet. In Enschede hebben we nog niet zo lang de BK. Nu wel 2 vestigingenquote:Op maandag 22 februari 2010 16:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mis wel de tijd dat ze daar via de microfoon je bestelling doorriepen naar de keuken:
'ÉÉN WOPPER MEAL MET BACON ALSJEBLIEFT'...
Kom ook in Groningen wonen danquote:
Hidihi Hodiho Campers.quote:
1 keer was niet genoeg voor je?quote:
1 x heen naar de fitness.... van de fitness naar vechtschool... van de vechtschool naar de supermarkt en van de supermarkt naar huis....quote:
Je bent vergeten melk te halen. Hup naar buiten voor de 5de keer.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
1 x heen naar de fitness.... van de fitness naar vechtschool... van de vechtschool naar de supermarkt en van de supermarkt naar huis....
En nog afgedroogd bij de vechtschool?quote:Op maandag 22 februari 2010 18:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
1 x heen naar de fitness.... van de fitness naar vechtschool... van de vechtschool naar de supermarkt en van de supermarkt naar huis....
Nu je het zegt......quote:Op maandag 22 februari 2010 18:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je bent vergeten melk te halen. Hup naar buiten voor de 5de keer.
Nee gelukkig niet hoewel Rabia wel fanatiek was bij sparren.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En nog afgedroogd bij de vechtschool?
Kom je daar nu pas achter?quote:Op maandag 22 februari 2010 18:26 schreef De_Hertog het volgende:
Het Nederlandse leger bespioneert burgers!
Ik wist niet dat het zo ver ging dat je kon opzoeken wat iedereen in zijn koelkast heeft.quote:
Gelukkig hebben we Albert nog.... Betaal nu wel 15 euro voor dat pak melk maar het scheelt wel een nat pak!quote:
Het valt wel mee hoor. Cobra is mijn bovenbuurman....quote:Op maandag 22 februari 2010 18:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het zo ver ging dat je kon opzoeken wat iedereen in zijn koelkast heeft.
Is mijn bier al koud?
Nee, wacht nog maar minimaal 10 minuten.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het zo ver ging dat je kon opzoeken wat iedereen in zijn koelkast heeft.
Is mijn bier al koud?
Heeft de politie je geluidsinstallatie al in beslag genomen?quote:Op maandag 22 februari 2010 18:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het valt wel mee hoor. Cobra is mijn bovenbuurman....
Nee mijn hennepkwekerij wel.....quote:Op maandag 22 februari 2010 18:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heeft de politie je geluidsinstallatie al in beslag genomen?
Bezoek komt om zeven uur dus dat komt goed, bedankt.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, wacht nog maar minimaal 10 minuten.
Please laat het niet mijn regio zijn.... Please laat het niet mijn regio zijn......quote:Op maandag 22 februari 2010 19:17 schreef Yurithemaster het volgende:
Bewoners sluiten polder af en roepen republiek uit
wat is dat toch altijd voor onzin, kan mij echt aan me kont roesten of ze hier in de buurt een weiland onderwater willen zetten
De Republiek Horstermeerpolderquote:Op maandag 22 februari 2010 19:17 schreef Yurithemaster het volgende:
Bewoners sluiten polder af en roepen republiek uit
wat is dat toch altijd voor onzin, kan mij echt aan me kont roesten of ze hier in de buurt een weiland onderwater willen zetten
quote:Op maandag 22 februari 2010 18:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Kut Jill stuurt een sms: Als je Jacquelines nummer wilt dan heb ik dat wel.....
Fijn zo'n vriendin/zusje.....quote:
Nee, het is bij mij in de buurt.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Please laat het niet mijn regio zijn.... Please laat het niet mijn regio zijn......
Je bent dus nu overzee gestationeerd?quote:
Meteen bezetten die hap!quote:Op maandag 22 februari 2010 19:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geef die separatisten dan ff een koekje van eigen deeg
Ik woon nu wel in het grensgebied.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent dus nu overzee gestationeerd?
Komt wel goed uit. Een extra oefenterrein, waar schade aan het terrein niet uitmaakt, is altijd handig.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geef die separatisten dan ff een koekje van eigen deeg
Vlakbij de rampplek dus....quote:Op maandag 22 februari 2010 19:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik woon nu wel in het grensgebied.
quote:Op maandag 22 februari 2010 19:38 schreef Yurithemaster het volgende:
Je kan gewoon je eigen adellijke titel van Sealand kopen daar, zou Nederland die erkennen zodat je deze officieel voor je naam mag zetten.?
http://www.sealandgov.org/Titles.html
dan heb je er ook geen kut aan kan je net zo goed zelf iets paintenquote:Op maandag 22 februari 2010 19:46 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Volgens mij niet omdat Sealand sowieso niet wordt erkend als staat.
Dan moet je naast een titel meteen een paspoort van Sealand kopen.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan heb je er ook geen kut aan kan je net zo goed zelf iets painten![]()
Maar zou toch geweldig zijn als het wel kon dat er gewoon baron in je paspoort staat
Ik heb nog een pas van Legoland......quote:Op maandag 22 februari 2010 19:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je naast een titel meteen een paspoort van Sealand kopen.
Personal Mail?quote:Op maandag 22 februari 2010 19:55 schreef Cobra4 het volgende:
OMG Hoor ik Femke Halsema nu zeggen dat ze best PM wil worden en dat haar partij van hun standpunten wil afwijken!?
DWDDquote:
Nja, als partij moet je wel van enkele standpunten uitwijken als je de regering in wilt. En ik vind dat Femke heel veel waarheden verkondigt nu bij DWDDquote:Op maandag 22 februari 2010 19:55 schreef Cobra4 het volgende:
OMG Hoor ik Femke Halsema nu zeggen dat ze best PM wil worden en dat haar partij van hun standpunten wil afwijken!?
Vroeg naar bed dus?quote:Op maandag 22 februari 2010 19:58 schreef iamredleader het volgende:
Ik hoor niks
Zo, kind in bed, afwas gedaan, vanavond maar een beetje rustig aan doen
En ze ziet er lief uit als ze bloost.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:59 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nja, als partij moet je wel van enkele standpunten uitwijken als je de regering in wilt. En ik vind dat Femke heel veel waarheden verkondigt nu bij DWDD
een rol wc-papier heeft hier meer waarde dan datquote:Op maandag 22 februari 2010 19:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je naast een titel meteen een paspoort van Sealand kopen.
En als zij het willen gaan we met z'n allen al feestend met Kleintje Pils naar Uruzganquote:Op maandag 22 februari 2010 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
Tuitert minister van geluk en Wüst als minister van doorzetten.
Vraagje over Groningen: ik was er zaterdag en zag bij een of andere brug (tussen station en Ikea) een groen straatnaambordje. Waarom is dat?quote:Op maandag 22 februari 2010 17:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kom ook in Groningen wonen dan
Het is leuk hieren t ziet er naar uit dat ik er ook nog wel een aantal jaar woon
(en hoewel het niet de planning was, lijk ik het nog niet erg te vinden
)
Met Kleintje Pils voorop vlucht de Taliban wel snel het land uit.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:02 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
En als zij het willen gaan we met z'n allen al feestend met Kleintje Pils naar Uruzgan
Van 3 hoog op een punthek met die gozer!quote:
quote:
Mooiquote:Op maandag 22 februari 2010 20:04 schreef Cobra4 het volgende:
BREAKING NEWS: SABAN.B GEPAKT!
Alleen goede/leuke berichten.quote:
Dat is nu precies de reden dat ik veel nieuwslezers, journalisten en politici volg.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoef me nergens meer op te abonneren zo...
Die heb ik al tijden niet gehoord.quote:
Jij wint...quote:
Aangezien jij meisjes van 38 jaar oud kent, hou oud is ze?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Ach dat is lief! Een buurmeisje komt een pannekoek brengen. Ik zag in de lift vanmiddag dat ze een pak pannekoekmix had en zei: toen als er over is lust ik er ook wel eentje!
Deze is 7. Lief kind. Ze vraagt altijd of ik nog mensen heb geslagen.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aangezien jij meisjes van 38 jaar oud kent, hou oud is ze?
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Deze is 7. Lief kind. Ze vraagt altijd of ik nog mensen heb geslagen.
Al moest ze vreselijk lachen toen ik mijn blauwe oog dankzij Nina had gekregen..... Sindsdien is het ook wel: Hebben meisjes jou inelkaar geslagen?quote:
Maar kijken haar ouders niet raar op; "ik ga pannekoeken brengen bij die meneer die mensen slaat".quote:Op maandag 22 februari 2010 20:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Al moest ze vreselijk lachen toen ik mijn blauwe oog dankzij Nina had gekregen..... Sindsdien is het ook wel: Hebben meisjes jou inelkaar geslagen?
Ja dan denk ik toch dat ze me verwarren met die buurman die een huisverbod heeft.....quote:Op maandag 22 februari 2010 21:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar kijken haar ouders niet raar op; "ik ga pannekoeken brengen bij die meneer die mensen slaat".
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:07 schreef iamredleader het volgende:
Neuh, niet "vroeg" naar bed. Wel op tijd
Zometeen dus
Maar na het blauwe oog door Nina durven ze hun dochtertje wel naar je toe te laten gaan. Die zou het toch wel van je winnen.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dan denk ik toch dat ze me verwarren met die buurman die een huisverbod heeft.....
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar na het blauwe oog door Nina durven ze hun dochtertje wel naar je toe te laten gaan. Die zou het toch wel van je winnen.
En weer iemand voor je eigen school.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]![]()
Ze wil wel ooit les van me......
Ja nu de certificaten en de locatie nog.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En weer iemand voor je eigen school.
CWI en gemeente.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja nu de certificaten en de locatie nog.
Klopt. Maar beide doen moeilijk want er schijnt crisis te zijn... Ik zei toen ja in mijn portemonnee.....quote:
Gewoon roepen dat het discriminatie is als anderen wel die kans krijgen en jij niet.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt. Maar beide doen moeilijk want er schijnt crisis te zijn... Ik zei toen ja in mijn portemonnee.....
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewoon roepen dat het discriminatie is als anderen wel die kans krijgen en jij niet.
Trustequote:Op maandag 22 februari 2010 21:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga slapen. Ben al sinds 5.00 uur op geloof ik....
dan ga je gewoon letterlijk oefenen bij/op het cwiquote:Op maandag 22 februari 2010 21:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt. Maar beide doen moeilijk want er schijnt crisis te zijn... Ik zei toen ja in mijn portemonnee.....
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:14 schreef MadMaster het volgende:
Zo, net in slaap gestort op de bank.
Voel me nu nog verotterderderder....
Ja, maar niet die, als ik zo gegeven paard in de bek kijkerig mag zijn...quote:
Je weet toch wel dat dit niet de verpakking is die bij die fles hoort.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar niet die, als ik zo gegeven paard in de bek kijkerig mag zijn...
Neem zo deze:
[ afbeelding ]
Ooit voor een redelijke vriendenprijs kunnen kopen van Jan Beek, die ook mee gaat op de whiskytrip naar Newcastle...
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat dit niet de verpakking is die bij die fles hoort.
Ik heb zin in het reisje. Ik hoop veel te leren over Whisky. Want ik ben niet zo vaak aanwezig bij proverijen etc.
Je zult genoeg leren tijdens die trip, denk ik.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:39 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb zin in het reisje. Ik hoop veel te leren over Whisky. Want ik ben niet zo vaak aanwezig bij proverijen etc.
Ja dat klopt en nee ik ben niet Nemquote:Op maandag 22 februari 2010 22:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Nem: Klopt het dat Rock Werchter maar twee podia heeft? Het niet-overdekte hoofdpodium en Pyramid Marquee?
Ik wacht vol spanning af.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zult genoeg leren tijdens die trip, denk ik.
De tastingmaster van onze vereniging gaat ook als 'passagier' mee op de trip en nog wat andere clubleden ook. Kennis genoeg dus aan boord...
Hm jammer, de bevestigde bands vind ik wel tof maar wat ik aan Lowlands ook zo leuk vind is dat er altijd wel ergens een podium is met een act die je aanspreekt. Dat is met twee podia toch een stuk minderquote:Op maandag 22 februari 2010 22:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja dat klopt en nee ik ben niet Nem
Huh? Ik ben wel een paar keer bij een BK geweest maar volgens mij is mijn bestelling nog NOOIT goed gegaan bij de drive daarzo.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het eten van de Burger King wel lekkerderdaar zijn wij vrijdag nog geweest. Ik had nog een gratis maaltijd voor 3 personen tegoed omdat het de keer daarvoor niet goed was gegaan met de bestelling. Lees: niet compleet. Wel goede service.
Tijd om de AKQSC republiek eens wat duidelijker vorm te geven...quote:Op maandag 22 februari 2010 22:45 schreef De_Hertog het volgende:
Het ging hier net over die polder die de onafhankelijk heeft verklaard. Je kun er om lachen, maar het gebeurd vaker en je kunt er nog aardig wat geld mee verdienen ook. Vooral als ze eigen munten, paspoorten of postzegels gaan uitgevenIk heb een Lonely Planet reisgids met verschillende van die Micronaties, zitten best grappige dingen tussen:
[ afbeelding ]
Conch Republic, Florida Keys
[ afbeelding ]
Munten van Hutt River, Australie
[ afbeelding ]
Republique Saugeais, Franse Jura
[ afbeelding ]
Regeringspaleis in Seborga, Italië, een 'stadsstaat' die in legitimiteit nauwelijks onderdoet voor San Marino.
Kortom, ze hebben best een kans
Nu het grondgebied nog.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Huh? Ik ben wel een paar keer bij een BK geweest maar volgens mij is mijn bestelling nog NOOIT goed gegaan bij de drive daarzo.
(daarom kom ik er dus ook zelden)
Kan je dan gewoon bellen dat het de vorige keer niet goed was en dan mag je gratis komen bikken?
[..]
Tijd om de AKQSC republiek eens wat duidelijker vorm te geven...
Een regering hebben we al zo'n beetje dacht ik
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rottumerplaatquote:
900 hectare. Met als enige winstgevende optie het knuppelen van zeehondjes...........quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rottumerplaat
Ik wil het best op een akkoordje gooien, wij nemen het beheer over, mits NL onze staat erkent.
Niet nodig. Als je je eigen postzegels, munten en paspoorten kunt uitgeven verdien je genoeg. De locatie van het land maakt niet uit verder.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
900 hectare. Met als enige winstgevende optie het knuppelen van zeehondjes...........
Misschien dat er met de Maledieven nog wat te regelen valt ? Die hebben zat onbewoonde eilanden en daar heb je volgens mij nog wel zat toerisme.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
900 hectare. Met als enige winstgevende optie het knuppelen van zeehondjes...........
Ach, waarom ook niet,
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Niet nodig. Als je je eigen postzegels, munten en paspoorten kunt uitgeven verdien je genoeg. De locatie van het land maakt niet uit verder.
Het probleem is dat ze sinds Sealand internationale wetgeving hebben aangepast zodat je niet zomaar stukken land, boorplatforms of andere vaste structuren kunt claimen voor het 'oprichten' van een land. De enige optie die je nog een beetje hebt is een groot platform bouwen op zee. Dat is ook een of twee keer geprobeerd maar ging mis toen er een te grote golf langs kwam.quote:
Zijn er dan niet een paar vergeten M2 overgebleven na de grenscorrecties met België of Duitsland?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze sinds Sealand internationale wetgeving hebben aangepast zodat je niet zomaar stukken land, boorplatforms of andere vaste structuren kunt claimen voor het 'oprichten' van een land. De enige optie die je nog een beetje hebt is een groot platform bouwen op zee. Dat is ook een of twee keer geprobeerd maar ging mis toen er een te grote golf langs kwam.
Ja, dit is serieus
Dat soort dingen zijn inderdaad de basis voor de meeste van die Micronaties.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zijn er dan niet een paar vergeten M2 overgebleven na de grenscorrecties met België of Duitsland?
Dus een eiland op laten spuiten door smit internationale (a la de palm eilanden) ergens in internationale wateren is geen optie ?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze sinds Sealand internationale wetgeving hebben aangepast zodat je niet zomaar stukken land, boorplatforms of andere vaste structuren kunt claimen voor het 'oprichten' van een land. De enige optie die je nog een beetje hebt is een groot platform bouwen op zee. Dat is ook een of twee keer geprobeerd maar ging mis toen er een te grote golf langs kwam.
Ja, dit is serieus
Een platform bouwen 'mag' dus ook niet meer. Sowieso is Sealand maar nauwelijks erkend, dus in hoeverre deze wetgeving nuttig is is de vraag.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dus een eiland op laten spuiten door smit internationale (a la de palm eilanden) ergens in internationale wateren is geen optie ?
Ik zie niet echt in waarom dat anders is dan een platform bouwen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn inderdaad de basis voor de meeste van die Micronaties.Maar ook die zijn allemaal al geclaimd. Met België heb je de heerlijke chaos bij Baarle (-Nassau en -Hertog) en met Duitsland heb je het briljante smokkelverhaal bij de Selfkant: dat stuk grond zou worden teruggegeven aan Duitsland, waarop de inwoners letterlijk vrachtwagens vol smokkelwaar op hun terrein reden die de volgende ochtend plots in Duitsland bleken te staan
Verhalen achter nog 6 microlandjesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eurostaete
Als je dat leuk vind is Mirconations, the Lonely Planet Guide to home made countries, een erg leuk boek. Er zijn er genoeg van in ieder geval.quote:
Moresnet ken ik.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als je dat leuk vind is Mirconations, the Lonely Planet Guide to home made countries, een erg leuk boek. Er zijn er genoeg van in ieder geval.
En in het verleden had je er meer. Zo is het drielandenpunt in Vaals ooit een vierlandenpunt geweest, omdat er een taartpunt-vormig land tussen Duitsland (Pruissen) en België lag omdat men het niet eens kon worden over wie de eigenaar was van de lucratieve zinkmijn daar. Ook dat land heeft postzegels en munten uitgebracht en was ooit de eerste Esperanto-staat ter wereld. Naam: Neutraal Moresnet.
Klopt inderdaad, dat was een officieel erkend land. Net als Danzig en Fiume. En eventueel de Vrijstaat Flessenhalsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moresnet ken ik.Maar dat had toch ook erkenning?
Dat gedoe rond Eurostaete is werkelijk schitterend.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, dat was een officieel erkend land. Net als Danzig en Fiume. En eventueel de Vrijstaat Flessenhals
En dan die link 'erkenning eurostaete': not found.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat gedoe rond Eurostaete is werkelijk schitterend.![]()
www.eurostaete.eu
Welke bank geeft mij daar nu een hypotheek voor?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:35 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.privateislandsonline.com/geraldo-island-brazil.htm
Allemaal wat geld bij elkaar leggen, en je hebt the next best thing, een prive eiland.
Price EUR ¤720,000
Status for sale
Size 2,718 acres
http://www.vladi-private-(...)sland+in+Taruga.htmlquote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welke bank geeft mij daar nu een hypotheek voor?
Het klopt inderdaad, dat er maar 2 podia zijn. Maar Werchter was vorig jaar echt supertof. Er zijn maar 2 podia maar er staan gewoon heel veel goede bands en 's avonds is het wel feest. Dus ik miste het niet echt. Het is gewoon anders en er is kwalitatief gezien gewoon veel goede muziek. Zeker een aanrader dusquote:Op maandag 22 februari 2010 22:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hm jammer, de bevestigde bands vind ik wel tof maar wat ik aan Lowlands ook zo leuk vind is dat er altijd wel ergens een podium is met een act die je aanspreekt. Dat is met twee podia toch een stuk minder
Groeten terugquote:Op dinsdag 23 februari 2010 02:05 schreef Nembrionic het volgende:
Jullie moeten trouwens de groeten van MaJo hebben
Heb jij nog een idee voor een AKQ SC Vrijstaat?quote:
Je bedoelt een locatie of regels?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 02:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb jij nog een idee voor een AKQ SC Vrijstaat?
We zijn nog op zoek naar een locatie waar het mogelijk is.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 02:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bedoelt een locatie of regels?
Texel. Geweldig eilandquote:Op dinsdag 23 februari 2010 02:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
We zijn nog op zoek naar een locatie waar het mogelijk is.
Maar regels zijn natuurlijk ook vast welkom.
Komt dat door het konijn of is ze gewoon uberhaupt een gruwel?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 02:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh ik heb zoooo'n zin om die vriendin van mijn kamergenote die hier nu op de grond zit een rotschop te verkopen. Andy, heb jij me zo aggressief gemaakt?Door al je verhalen?
Mag ik even losgaan alsjeblieft?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 02:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Komt dat door het konijn of is ze gewoon uberhaupt een gruwel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |