Dan moet je naast een titel meteen een paspoort van Sealand kopen.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan heb je er ook geen kut aan kan je net zo goed zelf iets painten![]()
Maar zou toch geweldig zijn als het wel kon dat er gewoon baron in je paspoort staat
Ik heb nog een pas van Legoland......quote:Op maandag 22 februari 2010 19:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je naast een titel meteen een paspoort van Sealand kopen.
Personal Mail?quote:Op maandag 22 februari 2010 19:55 schreef Cobra4 het volgende:
OMG Hoor ik Femke Halsema nu zeggen dat ze best PM wil worden en dat haar partij van hun standpunten wil afwijken!?
DWDDquote:
Nja, als partij moet je wel van enkele standpunten uitwijken als je de regering in wilt. En ik vind dat Femke heel veel waarheden verkondigt nu bij DWDDquote:Op maandag 22 februari 2010 19:55 schreef Cobra4 het volgende:
OMG Hoor ik Femke Halsema nu zeggen dat ze best PM wil worden en dat haar partij van hun standpunten wil afwijken!?
Vroeg naar bed dus?quote:Op maandag 22 februari 2010 19:58 schreef iamredleader het volgende:
Ik hoor niks
Zo, kind in bed, afwas gedaan, vanavond maar een beetje rustig aan doen
En ze ziet er lief uit als ze bloost.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:59 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nja, als partij moet je wel van enkele standpunten uitwijken als je de regering in wilt. En ik vind dat Femke heel veel waarheden verkondigt nu bij DWDD
een rol wc-papier heeft hier meer waarde dan datquote:Op maandag 22 februari 2010 19:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je naast een titel meteen een paspoort van Sealand kopen.
En als zij het willen gaan we met z'n allen al feestend met Kleintje Pils naar Uruzganquote:Op maandag 22 februari 2010 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
Tuitert minister van geluk en Wüst als minister van doorzetten.
Vraagje over Groningen: ik was er zaterdag en zag bij een of andere brug (tussen station en Ikea) een groen straatnaambordje. Waarom is dat?quote:Op maandag 22 februari 2010 17:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kom ook in Groningen wonen dan
Het is leuk hieren t ziet er naar uit dat ik er ook nog wel een aantal jaar woon
(en hoewel het niet de planning was, lijk ik het nog niet erg te vinden
)
Met Kleintje Pils voorop vlucht de Taliban wel snel het land uit.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:02 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
En als zij het willen gaan we met z'n allen al feestend met Kleintje Pils naar Uruzgan
Van 3 hoog op een punthek met die gozer!quote:
quote:
Mooiquote:Op maandag 22 februari 2010 20:04 schreef Cobra4 het volgende:
BREAKING NEWS: SABAN.B GEPAKT!
Alleen goede/leuke berichten.quote:
Dat is nu precies de reden dat ik veel nieuwslezers, journalisten en politici volg.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoef me nergens meer op te abonneren zo...
Die heb ik al tijden niet gehoord.quote:
Jij wint...quote:
Aangezien jij meisjes van 38 jaar oud kent, hou oud is ze?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Ach dat is lief! Een buurmeisje komt een pannekoek brengen. Ik zag in de lift vanmiddag dat ze een pak pannekoekmix had en zei: toen als er over is lust ik er ook wel eentje!
Deze is 7. Lief kind. Ze vraagt altijd of ik nog mensen heb geslagen.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aangezien jij meisjes van 38 jaar oud kent, hou oud is ze?
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Deze is 7. Lief kind. Ze vraagt altijd of ik nog mensen heb geslagen.
Al moest ze vreselijk lachen toen ik mijn blauwe oog dankzij Nina had gekregen..... Sindsdien is het ook wel: Hebben meisjes jou inelkaar geslagen?quote:
Maar kijken haar ouders niet raar op; "ik ga pannekoeken brengen bij die meneer die mensen slaat".quote:Op maandag 22 februari 2010 20:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Al moest ze vreselijk lachen toen ik mijn blauwe oog dankzij Nina had gekregen..... Sindsdien is het ook wel: Hebben meisjes jou inelkaar geslagen?
Ja dan denk ik toch dat ze me verwarren met die buurman die een huisverbod heeft.....quote:Op maandag 22 februari 2010 21:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar kijken haar ouders niet raar op; "ik ga pannekoeken brengen bij die meneer die mensen slaat".
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:07 schreef iamredleader het volgende:
Neuh, niet "vroeg" naar bed. Wel op tijd
Zometeen dus
Maar na het blauwe oog door Nina durven ze hun dochtertje wel naar je toe te laten gaan. Die zou het toch wel van je winnen.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dan denk ik toch dat ze me verwarren met die buurman die een huisverbod heeft.....
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar na het blauwe oog door Nina durven ze hun dochtertje wel naar je toe te laten gaan. Die zou het toch wel van je winnen.
En weer iemand voor je eigen school.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]![]()
Ze wil wel ooit les van me......
Ja nu de certificaten en de locatie nog.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En weer iemand voor je eigen school.
CWI en gemeente.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja nu de certificaten en de locatie nog.
Klopt. Maar beide doen moeilijk want er schijnt crisis te zijn... Ik zei toen ja in mijn portemonnee.....quote:
Gewoon roepen dat het discriminatie is als anderen wel die kans krijgen en jij niet.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt. Maar beide doen moeilijk want er schijnt crisis te zijn... Ik zei toen ja in mijn portemonnee.....
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewoon roepen dat het discriminatie is als anderen wel die kans krijgen en jij niet.
Trustequote:Op maandag 22 februari 2010 21:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga slapen. Ben al sinds 5.00 uur op geloof ik....
dan ga je gewoon letterlijk oefenen bij/op het cwiquote:Op maandag 22 februari 2010 21:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt. Maar beide doen moeilijk want er schijnt crisis te zijn... Ik zei toen ja in mijn portemonnee.....
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:14 schreef MadMaster het volgende:
Zo, net in slaap gestort op de bank.
Voel me nu nog verotterderderder....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |