Er staat gewoon echt letterlijk een doelgroepquote:Denaturalisatie en uitzetting recidiverende (Marokkaanse) straatterroristen met dubbele nationaliteit
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
Dit staat trouwens op het verkiezingspamflet van 2006 van de PVV:
[..]
Er staat gewoon echt letterlijk een doelgroep
quote:Het CDA wil dat allochtone jongeren die strafbare feiten begaan, bijvoorbeeld vrouwen uitmaken voor hoer en ze openlijk bedreigen, harder worden aangepakt. De partij zou graag zien dat de zogenoemde strafdienstplicht wordt ingevoerd, zei Tweede Kamerlid Sybrand van Haersma Buma maandag.
Ja, en daar staat het heel sneaky waarbij ze altijd kunnen ontkennen dat er Marokkanen bedoeld worden.quote:
Als je beroept op vrijheid van meningsuiting mag alles, ook vrouwen voor hoer uitmaken.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, en daar staat het heel sneaky waarbij ze altijd kunnen ontkennen dat er Marokkanen bedoeld worden.
Ik vraag me alleen af of je zoiets open en bloot in je program mag zetten.
Ik dacht dat tegenwoordig ook niet meer zo eenvoudig lag, maar kan me vergissenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Praktijkvoorbeeld tegen agent:
Wat ben jij een teringlijer = belediging van ambtenaar in functie (goed voor een half jaar stadionverbod in dit voorbeeld)
Ik vind jou een teringlijer = vrijheids van meningsuiting (niets aan de hand)
Voorbeeld is van 3 jaar geleden.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik dacht dat tegenwoordig ook niet meer zo eenvoudig lag, maar kan me vergissen
Nou je het zegt!quote:Op maandag 22 februari 2010 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben jij dat rode kruisje in de OP?
even de Wiki fixen.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou je het zegt!
Ik kan het ook niet wijzigen geloof ik?
Ik heb 'm voor je gefixed. Je kan je gewoon aanmelden bij de wiki.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:16 schreef LadyBlack het volgende:
Jamaar ik kan niks in de wiki want ik ben niet aangemeld. Etc, zou jij me geen wachtwoord pm'en?
Je kan jezelf ook aanmelden voor de Fok-Wiki...quote:Op maandag 22 februari 2010 14:16 schreef LadyBlack het volgende:
Jamaar ik kan niks in de wiki want ik ben niet aangemeld. Etc, zou jij me geen wachtwoord pm'en?
Tip van de dag:quote:
Vertaling: Geen zin, lui...quote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:08 schreef LadyBlack het volgende:
Nee ik heb wel mn UI naar de usericon manager geüpload hoor![]()
Nee, dat komt pas bij het eerstvolgende topic.quote:Heb ook de wiki aangepast, maar als ik deze pagina ververs zie ik m nog niet? Dat zou wel moeten toch?
Waarom heeft je UI dan nog de URL http://2.bp.blogspot.com/(...)udrey+canvas_ikea+80 ?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:08 schreef LadyBlack het volgende:
Nee ik heb wel mn UI naar de usericon manager geüpload hoor![]()
Dat soort verkorte nummers van telefoon-providers werken inderdaad alleen vanaf je mobiel...quote:Op maandag 22 februari 2010 15:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik moet iets regelen voor m'n moeders mobiele abonnement, dus ik 1200 bellen. Krijg ik Ziggo aan de lijn
Blijkt dat 1200 bellen met vaste telelefoon dus Ziggo is, en niet Hi
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik moet iets regelen voor m'n moeders mobiele abonnement, dus ik 1200 bellen. Krijg ik Ziggo aan de lijn
Blijkt dat 1200 bellen met vaste telelefoon dus Ziggo is, en niet Hi
Vaak hebben ze een (duur) 0900-nummer voor contacten vanaf een andere telefoon dan vanaf je mobiel...quote:
Daar staat iets heel anders maar ik lees 'ja wij willen graag met de PVV in een kabinet, waarom niet?'. Heel vreemd is dat.quote:
Ow dat is irritant...quote:Op maandag 22 februari 2010 15:31 schreef Etcetera het volgende:
En dan hang je in de wacht en wordt de verbinding verbroken
Het grote 'knietje wrijven' is begonnen...quote:Op maandag 22 februari 2010 15:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Daar staat iets heel anders maar ik lees 'ja wij willen graag met de PVV in een kabinet, waarom niet?'. Heel vreemd is dat.
vaakquote:Op maandag 22 februari 2010 15:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je deze post nu al gedaan?
Ik moest aan kipnugget menu denken...quote:Op maandag 22 februari 2010 15:44 schreef Etcetera het volgende:
De ene keer dat ik bel kom ik in het kpn menu terecht en de andere keer in het hi menu
Ik probeer het morgen wel weer
Oh dat lijkt me wel lekkerquote:Op maandag 22 februari 2010 15:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moest aan kipnugget menu denken...
* MadMaster is blij dat Etcetera geen Mod is...quote:Op maandag 22 februari 2010 15:58 schreef Etcetera het volgende:
Voor dat soort plaatjes zou je geband moeten kunne worden
Gatverdammequote:
En toen hebben ze de frituur voor je leeggeschraapt?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:24 schreef TradeMarkie het volgende:
K ben zaterdag weer eens bij de mac geweest, de mcdrive was tot 2 uur open, wij waren er om 1.58 uur
Als er iets (potentieel) vol zit met bacterien dan is t wel milkshakes en softijs.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En toen hebben ze de frituur voor je leeggeschraapt?
Kom alleen bij de Mac voor een milkshake...
Mis wel de tijd dat ze daar via de microfoon je bestelling doorriepen naar de keuken:quote:Op maandag 22 februari 2010 16:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het eten van de Burger King wel lekkerderdaar zijn wij vrijdag nog geweest. Ik had nog een gratis maaltijd voor 3 personen tegoed omdat het de keer daarvoor niet goed was gegaan met de bestelling. Lees: niet compleet. Wel goede service.
Alles zit onder de bacterieën, maar een milkshake bij de Mac is tenminste wel lekker.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:27 schreef zebaz het volgende:
[..]
Als er iets (potentieel) vol zit met bacterien dan is t wel milkshakes en softijs.
Ow dat ken ik helemaal niet. In Enschede hebben we nog niet zo lang de BK. Nu wel 2 vestigingenquote:Op maandag 22 februari 2010 16:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mis wel de tijd dat ze daar via de microfoon je bestelling doorriepen naar de keuken:
'ÉÉN WOPPER MEAL MET BACON ALSJEBLIEFT'...
Kom ook in Groningen wonen danquote:
Hidihi Hodiho Campers.quote:
1 keer was niet genoeg voor je?quote:
1 x heen naar de fitness.... van de fitness naar vechtschool... van de vechtschool naar de supermarkt en van de supermarkt naar huis....quote:
Je bent vergeten melk te halen. Hup naar buiten voor de 5de keer.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
1 x heen naar de fitness.... van de fitness naar vechtschool... van de vechtschool naar de supermarkt en van de supermarkt naar huis....
En nog afgedroogd bij de vechtschool?quote:Op maandag 22 februari 2010 18:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
1 x heen naar de fitness.... van de fitness naar vechtschool... van de vechtschool naar de supermarkt en van de supermarkt naar huis....
Nu je het zegt......quote:Op maandag 22 februari 2010 18:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je bent vergeten melk te halen. Hup naar buiten voor de 5de keer.
Nee gelukkig niet hoewel Rabia wel fanatiek was bij sparren.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En nog afgedroogd bij de vechtschool?
Kom je daar nu pas achter?quote:Op maandag 22 februari 2010 18:26 schreef De_Hertog het volgende:
Het Nederlandse leger bespioneert burgers!
Ik wist niet dat het zo ver ging dat je kon opzoeken wat iedereen in zijn koelkast heeft.quote:
Gelukkig hebben we Albert nog.... Betaal nu wel 15 euro voor dat pak melk maar het scheelt wel een nat pak!quote:
Het valt wel mee hoor. Cobra is mijn bovenbuurman....quote:Op maandag 22 februari 2010 18:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het zo ver ging dat je kon opzoeken wat iedereen in zijn koelkast heeft.
Is mijn bier al koud?
Nee, wacht nog maar minimaal 10 minuten.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het zo ver ging dat je kon opzoeken wat iedereen in zijn koelkast heeft.
Is mijn bier al koud?
Heeft de politie je geluidsinstallatie al in beslag genomen?quote:Op maandag 22 februari 2010 18:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het valt wel mee hoor. Cobra is mijn bovenbuurman....
Nee mijn hennepkwekerij wel.....quote:Op maandag 22 februari 2010 18:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heeft de politie je geluidsinstallatie al in beslag genomen?
Bezoek komt om zeven uur dus dat komt goed, bedankt.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, wacht nog maar minimaal 10 minuten.
Please laat het niet mijn regio zijn.... Please laat het niet mijn regio zijn......quote:Op maandag 22 februari 2010 19:17 schreef Yurithemaster het volgende:
Bewoners sluiten polder af en roepen republiek uit
wat is dat toch altijd voor onzin, kan mij echt aan me kont roesten of ze hier in de buurt een weiland onderwater willen zetten
De Republiek Horstermeerpolderquote:Op maandag 22 februari 2010 19:17 schreef Yurithemaster het volgende:
Bewoners sluiten polder af en roepen republiek uit
wat is dat toch altijd voor onzin, kan mij echt aan me kont roesten of ze hier in de buurt een weiland onderwater willen zetten
quote:Op maandag 22 februari 2010 18:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Kut Jill stuurt een sms: Als je Jacquelines nummer wilt dan heb ik dat wel.....
Fijn zo'n vriendin/zusje.....quote:
Nee, het is bij mij in de buurt.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Please laat het niet mijn regio zijn.... Please laat het niet mijn regio zijn......
Je bent dus nu overzee gestationeerd?quote:
Meteen bezetten die hap!quote:Op maandag 22 februari 2010 19:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geef die separatisten dan ff een koekje van eigen deeg
Ik woon nu wel in het grensgebied.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent dus nu overzee gestationeerd?
Komt wel goed uit. Een extra oefenterrein, waar schade aan het terrein niet uitmaakt, is altijd handig.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geef die separatisten dan ff een koekje van eigen deeg
Vlakbij de rampplek dus....quote:Op maandag 22 februari 2010 19:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik woon nu wel in het grensgebied.
quote:Op maandag 22 februari 2010 19:38 schreef Yurithemaster het volgende:
Je kan gewoon je eigen adellijke titel van Sealand kopen daar, zou Nederland die erkennen zodat je deze officieel voor je naam mag zetten.?
http://www.sealandgov.org/Titles.html
dan heb je er ook geen kut aan kan je net zo goed zelf iets paintenquote:Op maandag 22 februari 2010 19:46 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Volgens mij niet omdat Sealand sowieso niet wordt erkend als staat.
Dan moet je naast een titel meteen een paspoort van Sealand kopen.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan heb je er ook geen kut aan kan je net zo goed zelf iets painten![]()
Maar zou toch geweldig zijn als het wel kon dat er gewoon baron in je paspoort staat
Ik heb nog een pas van Legoland......quote:Op maandag 22 februari 2010 19:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je naast een titel meteen een paspoort van Sealand kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |