Rond 0400 dus.quote:
Een top 10 notering zou ook niet slecht zijn.quote:Op maandag 22 februari 2010 02:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tot die tijd maar ff naar de nederlandse bob kijken hoewel een medaille er niet inzit
moet wel lukken maar toch een medaille is nog mooierquote:Op maandag 22 februari 2010 02:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een top 10 notering zou ook niet slecht zijn.
Da's een no-go. Helaas.quote:Op maandag 22 februari 2010 02:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet wel lukken maar toch een medaille is nog mooier
Ze moeten snelheid maken om het ski nogwatten te laten zien.quote:Op maandag 22 februari 2010 02:27 schreef Yurithemaster het volgende:
laat dan het hele bobben zien en niet alleen twee runs plus de nederlanders
dat amerikaanse skipak lijkt op een pyjamaquote:Op maandag 22 februari 2010 02:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ze moeten snelheid maken om het ski nogwatten te laten zien.
Het Amerikaans begeleidend personeel lijkt Evil Knevel wel in die pakken.quote:Op maandag 22 februari 2010 02:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat amerikaanse skipak lijkt op een pyjama
heerlijk al die foute outfitsquote:Op maandag 22 februari 2010 02:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het Amerikaans begeleidend personeel lijkt Evil Knevel wel in die pakken.
Komt NL goed weg met dat Oranje.
Nee, had sorority en daarna eten... echt jammer!!!! had niet verwacht dat Wüst goud zou gaan... Had ik dolgraag willen zien! maarja, okee. Kijk nu wel naar figuurschaatsenquote:Op maandag 22 februari 2010 03:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
weer schaatsen mee kunnen krijgen?
Wat voor bedrijf was EA ook al weer ?quote:C&C4 gets no LAN or dedicated servers
Written by David Stellmack
Monday, 22 February 2010 04:50
The trend continues for PC games
The latest game that will not be offering either LAN or dedicated server support is the upcoming Command & Conquer 4 for the PC. According to the latest that we have been able to find out about the title the game will require an Internet connection for play as part of the game’s anti-piracy protection.
The news that Command & Conquer 4 will not offer LAN support is surprising in the fact that the previous releases of the game made their mark in many ways being played locally at LAN parties. The decision, according to our sources, has a lot to do with the decision to require an Internet connection as well as the progression system that will be housed on remote Electronic Arts servers in the cloud.
While the trend of not providing local LAN or dedicated server support appears to be something that isn’t going away anytime soon, we are surprised that developers and publishers are continuing to move in this direction despite the cries from many players who against the trend. At least for the time being, it would seem that developers and publishers are not listening to what consumers want, despite the roots of many of the titles that are going this direction.
Aan de andere kant is het ook wel leuk zulke spelletjes in je eentje te spelen en dat kan tegenwoordig haast ook niet meer. Dat is ook wel jammer.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:52 schreef Etcetera het volgende:
Wtf @ EAWillen ze pc gaming dood hebben ofzo
quote:Op maandag 22 februari 2010 11:23 schreef iamredleader het volgende:
Ach, later dit jaar komt Civilization V uit, daar wordt een mens ook vrolijk van
Verbazingwekkend, inderdaad. Hoe snel zullen er 3rd party/open source lan-servers komen?quote:Op maandag 22 februari 2010 10:46 schreef Whiteguy het volgende:
ETC: slecht nieuws voor je
[..]
Wat voor bedrijf was EA ook al weer ?
Heel lang want er zit geen LAN-mogelijkheid in het spel.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:53 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Verbazingwekkend, inderdaad. Hoe snel zullen er 3rd party/open source lan-servers komen?
Volgens mij was bij C&C juist het tegen elkaar spelen een sterk punt. Niet dat ik het speel trouwens, ik kan dat écht nietquote:Op maandag 22 februari 2010 10:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het ook wel leuk zulke spelletjes in je eentje te spelen en dat kan tegenwoordig haast ook niet meer. Dat is ook wel jammer.
quote:Op maandag 22 februari 2010 11:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens mij was bij C&C juist het tegen elkaar spelen een sterk punt. Niet dat ik het speel trouwens, ik kan dat écht niet
Een lokale server die de internet-communicatie afvangt en daarmee een lanserver simuleert.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heel lang want er zit geen LAN-mogelijkheid in het spel.
De AI was niet al te sterk, die versla je uitereindelijk wel. Leuk spel trouwens, heb gisteren mijn First Decade cd weer van stal gehaald.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens mij was bij C&C juist het tegen elkaar spelen een sterk punt. Niet dat ik het speel trouwens, ik kan dat écht niet
Dat kan nog jaquote:Op maandag 22 februari 2010 12:00 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Een lokale server die de internet-communicatie afvangt en daarmee een lanserver simuleert.
quote:Op maandag 22 februari 2010 12:04 schreef Etcetera het volgende:
Nerds vinden daar wel weer wat op![]()
Nerds
http://www.nu.nl/wetensch(...)in-geheimtaal--.htmlquote:AMSTERDAM – Amerikaanse wetenschappers hebben ontdekt dat olifanten met elkaar communiceren door geluiden uit te stoten die nauwelijks hoorbaar zijn voor mensen.
Gamesquote:Op maandag 22 februari 2010 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb geen idee waar jullie het over hebben.maar ga gerust door....
En dat zonder het eerst even aan mij te vragen...quote:Hilary Duff gaat trouwen
De foto is niet van een scheepswerf, maar van een archeologische operatie m.b.t. een schip, lijkt me...quote:
quote:
Dat dusquote:Op maandag 22 februari 2010 13:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De foto is niet van een scheepswerf, maar van een archeologische operatie m.b.t. een schip, lijkt me...
FUCK YOU! I would if I couldquote:Op maandag 22 februari 2010 13:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]Het enige wat mist is het 'you wouldn't steal a car...'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |