Jij was het toch die vond dat het normaal was dat je kinderen hetzelfde stemmen als jij!! Opvoeding is een belangrijk instrument om je kinderen te leren waar ze het beste op kunnen stemmen. Natuurlijk, zoals papa stemt!!quote:Op zondag 21 februari 2010 02:16 schreef scanman1 het volgende:
[..]
ik bén vrij intelligent ja en ik geef mijn mening over wat ík vind dat het beste voor Nederland is. Daar is een forum toch voor? Dus ja, ik denk dat ik weet wat het beste voor Nederland is. Net zoals veel anderen denken te weten wat het beste voor Nederland is. Dus wat wil je nou eigenlijk zeggen met je post? Het ontgaat me volkomen namelijk.
En was jij het niet die zei een erg hoog IQ te hebben? Nou, ik heb dat nog aan geen enkele post van jou kunnen merken. Ook nu ga je weer totaal niet in op de inhoud van het bericht.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Jij was het toch die vond dat het normaal was dat je kinderen hetzelfde stemmen als jij!! Opvoeding is een belangrijk instrument om je kinderen te leren waar ze het beste op kunnen stemmen. Natuurlijk, zoals papa stemt!!![]()
TS van topic #1quote:Op zondag 21 februari 2010 02:21 schreef Ryan3 het volgende:
Zo, ben weer even ingelezen en ingekeken, zou best goed kunnen dat ik het voorbeeld van TS volg bij as. parlementsverkiezingen.
Proficiat. Ik bij jou al helemaal niet. Heb eerder het idee tegen een kleuter te praten.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:25 schreef scanman1 het volgende:
[..]
En was jij het niet die zei een erg hoog IQ te hebben? Nou, ik heb dat nog aan geen enkele post van jou kunnen merken.
Jij wilt SP in een coalitie hebben!quote:Op zondag 21 februari 2010 02:25 schreef scanman1 het volgende:
[..]
En was jij het niet die zei een erg hoog IQ te hebben? Nou, ik heb dat nog aan geen enkele post van jou kunnen merken. Ook nu ga je weer totaal niet in op de inhoud van het bericht.
En verder leer ik mijn kinderen wat sociaal is. En als dan blijkt dat ze het op latere leeftijd nog steeds met je eens zijn, dan heb ik het in mijn ogen goed gedaan ja.
Misschien was die 10 % wel wat hij oorspronkelijk wilde bereiken??quote:Op zondag 21 februari 2010 02:27 schreef Rekkie het volgende:
Wilders, zodat hij 90% van al zijn beloftes niet kan nakomen wegens compromissen
Ik heb bij jou altijd het idee dat je stiekem een VMBO klantje bent en dat dit je enige manier is om mensen te laten geloven dat je over enige intelligentie bezit. En ik ken er meer die hetzelfde over jou denken trouwensquote:Op zondag 21 februari 2010 02:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Proficiat. Ik bij jou al helemaal niet. Heb eerder het idee tegen een kleuter te praten.
Ja maar, snap dat dan!!! Dat is in het belang van Nederland. Dat is gewoon het beste!!!quote:Op zondag 21 februari 2010 02:27 schreef Kardash het volgende:
[..]
Jij wilt SP in een coalitie hebben!
Damn.. je hebt me te pakken.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:27 schreef Kardash het volgende:
[..]
Jij wilt SP in een coalitie hebben!
Nee bakellende wel zeker?quote:Op zondag 21 februari 2010 02:27 schreef Rekkie het volgende:
Wilders, zodat hij 90% van al zijn beloftes niet kan nakomen wegens compromissen
Ja want daar sta je voor als politicusquote:Op zondag 21 februari 2010 02:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien was die 10 % wel wat hij oorspronkelijk wilde bereiken??
Exact. Net als de partij waar jij op stemt volgens jou het beste is voor dit land. Dat je vanwege een overduidelijk gebrek aan logisch kunnen denken dus verkeerd stemt, is op zich niet jouw fout.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja maar, snap dat dan!!! Dat is in het belang van Nederland. Dat is gewoon het beste!!!
Dat je dat niet snapt!!!
Ik hoef maar 2 posts naar boven te scrollen om iemand te vinden die hetzelfde over jou denkt.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:28 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ik heb bij jou altijd het idee dat je stiekem een VMBO klantje bent en dat dit je enige manier is om mensen te laten geloven dat je over enige intelligentie bezit. En ik ken er meer die hetzelfde over jou denken trouwens
Och, gewoon heel hoog inzetten, dan heb je wisselgeld.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja want daar sta je voor als politicus_!
Het is alleen maar leuk om jou steeds te zien reageren met onelinersquote:Op zondag 21 februari 2010 02:31 schreef leolinedance het volgende:
We hadden dit topic ook kunnen noemen: "gaat scanman1 zich nog verder voor aap zetten?"![]()
Maar het is een lastige keuze... PVV want ik vind ook dat er iets aan dat gezeik met buitenlanders moet gebeuren. Maar de PVV slaat weer door. Van Bos ben ik nooit fan geweest, ik vond het maar een achterbaks figuur (totdat ik JP beter leerde kennen). Toch maar VVD dan?
Laat je je vrijwillig steriliseren, of moet ik het voor je doen?quote:
Tja, daar heb je me. Eigenlijk zit er niemand in de tweede kamer die er een beetje leuk uitziet.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:30 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
eh vertel mij eens wie is knap in de regering?
Balkenende soms?!!!!!!!!
Kom even langs zou ik zeggen. Dan laat ik je zien wat ik vrijwillig met jou doe.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:32 schreef Kardash het volgende:
[..]
Laat je je vrijwillig steriliseren, of moet ik het voor je doen?
Wat wij zeggen is toch wel typerend he. Hulde daarvoor!quote:Op zondag 21 februari 2010 02:32 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Het is alleen maar leuk om jou steeds te zien reageren met oneliners![]()
Maar denk vooral dat ik het ben die zichzelf voor aap zet. Wel weer typerend trouwens.
Dat ben ik dan weer wél met je eens.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:31 schreef scanman1 het volgende:
Maar we dwalen af. Dit topic gaat over de PvdA ! Alles beter dan het CDA zou ik zeggen, dus hopelijk stijgen ze weer wat in de peilingen.
Ehhh... Zou afschaffing en sterilisatie van PVV'ers niet de beste oplossing zijn op het verzonnen buitenlander-probleem?quote:Op zondag 21 februari 2010 02:31 schreef leolinedance het volgende:
We hadden dit topic ook kunnen noemen: "gaat scanman1 zich nog verder voor aap zetten?"![]()
Maar het is een lastige keuze... PVV want ik vind ook dat er iets aan dat gezeik met buitenlanders moet gebeuren. Maar de PVV slaat weer door. Van Bos ben ik nooit fan geweest, ik vond het maar een achterbaks figuur (totdat ik JP beter leerde kennen). Toch maar VVD dan?
Hahaha.... Laat me niet lachen. Dat is echt nog nergens uit gebleken. Ik zou in jouw geval eerder rond de 100 gokken. Of heb je een IQ test voor 7 jarigen gedaan ofzo?quote:Op zondag 21 februari 2010 02:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik hoef maar 2 posts naar boven te scrollen om iemand te vinden die hetzelfde over jou denkt.
Ik heb een IQ ergens in de 140. Zou het wel weer eens willen laten meten, maar erg belangrijk vind ik dat niet. Werk toch niet.
Want alles rechts van het CDA is asociaal. Alles links ervan is erg sociaal, meevoelend en vooral menslievend.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:32 schreef scanman1 het volgende:
Dus jij bent zo'n aso die op de VVD stemt. Verbaast me niets.
Maar wordt het dan links of rechts van het CDA volgens jou?quote:Op zondag 21 februari 2010 02:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat ben ik dan weer wél met je eens.
quote:Op zondag 21 februari 2010 02:35 schreef Kardash het volgende:
[..]
Ehhh... Zou afschaffing en sterilisatie van PVV'ers niet de beste oplossing zijn op het verzonnen buitenlander-probleem?
Je vrijwillig laten aframmelen door deze grote behaarde geitenneuker?quote:Op zondag 21 februari 2010 02:33 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Kom even langs zou ik zeggen. Dan laat ik je zien wat ik vrijwillig met jou doe.
Exactquote:Op zondag 21 februari 2010 02:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Want alles rechts van het CDA is asociaal. Alles links ervan is erg sociaal, meevoelend en vooral menslievend.
quote:Op zondag 21 februari 2010 02:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Tja, daar heb je me. Eigenlijk zit er niemand in de tweede kamer die er een beetje leuk uitziet.
Maar goed, maakt ook niet uit. Ze zitten er niet om mooi te wezen.
Ja, als ze die sterilisatie bij de buitenlanders toe gaan passen, wel, ja.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:35 schreef Kardash het volgende:
[..]
Ehhh... Zou afschaffing en sterilisatie van PVV'ers niet de beste oplossing zijn op het verzonnen buitenlander-probleem?
En toch blijf je een vuile SP'erquote:Op zondag 21 februari 2010 02:36 schreef scanman1 het volgende:
[..]Toch nog iemand met verstand hier
Verzonnen? Ik zou zeggen, check de statistieken bij het CBS eensquote:Op zondag 21 februari 2010 02:35 schreef Kardash het volgende:
[..]
Mwah, ligt aan de vraag.. in mijn bed zeg ik geen nee, maar in mijn regering wordt het een andere vraag..quote:
Paars.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar wordt het dan links of rechts van het CDA volgens jou?
Die sterilisatie? Dus die sterilisatie toegepast op PVV'ers? Dat is best knap.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, als ze die sterilisatie bij de buitenlanders toe gaan passen, wel, ja.
Hij zal wel van mijn leeftijd zijn, ongeveer. Ik ben 46. Scan zat in 2000 al te fokken net als ik. Schat hem rond dezelfde leeftijd. Jaartje of 45- 48 denk ik.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:38 schreef Ryan3 het volgende:
Maar scanman1 je bent geen PVV'er dus, maar heel erg links?
Maar ook wel een babyboomer of zo, net als Gia?
Geen slechte optie...als we de lasten van de bezuiniging moeten verdelen.quote:
Nee, sterilisatie van buitenlanders, eventueel in opdracht van PVV-ers. Dat is de allerbeste oplossing voor het allochtonen probleemquote:Op zondag 21 februari 2010 02:39 schreef Kardash het volgende:
[..]
Die sterilisatie? Dus die sterilisatie toegepast op PVV'ers? Dat is best knap.
Ja, en? Gedaan. Mis ik iets? Heb jij het wel's gedaan? Kennelijk niet. Waar staat het kopje 'aandeel criminaliteit door mensen met een islamitische achtergrond'?quote:Op zondag 21 februari 2010 02:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Verzonnen? Ik zou zeggen, check de statistieken bij het CBS eens
Ik ben 48, maar schat scanman1 ouder in dan ik. Zo links kom je ze bij mijn leeftijdsgenoten niet tegen. Dan heb je toch echt als volwassene de jaren 70 meegemaakt en ben je er een beetje in blijven hangen. Ik schat hem dus eigenlijk in minimaal rond de 53.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij zal wel van mijn leeftijd zijn, ongeveer. Ik ben 46. Scan zat in 2000 al te fokken net als ik. Schat hem rond dezelfde leeftijd. Jaartje of 45- 48 denk ik.
Ik had het niet over sterilisatie van buitenlanders, wat was in godsnaam het antecedent van 'die'?quote:Op zondag 21 februari 2010 02:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, sterilisatie van buitenlanders, eventueel in opdracht van PVV-ers. Dat is de allerbeste oplossing voor het allochtonen probleem
Conclusie: alle SP en GL stemmers zijn minimaal rond de 53.. want ze zijn extreem links?quote:Op zondag 21 februari 2010 02:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben 48, maar schat scanman1 ouder in dan ik. Zo links kom je ze bij mijn leeftijdsgenoten niet tegen. Dan heb je toch echt als volwassene de jaren 70 meegemaakt en ben je er een beetje in blijven hangen. Ik schat hem dus eigenlijk in minimaal rond de 53.
Nee, dat is niet de conclusie. Wat ik schreef kun je niet veralgemeniseren.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:45 schreef Kardash het volgende:
[..]
Conclusie: alle SP en GL stemmers zijn minimaal rond de 53.. want ze zijn extreem links?
Ik heb het een tijd geleden eens gedaan ja. En de statistieken logen er niet om. Ik heb er toen overigens veel langer over gedaan om alle gegevens bij elkaar te sparen en uit te rekenen, ik geloof niet dat jij dat nu al gedaan hebt. Maar anders stuur me nog maar eens een pm later, dan zal ik nog eens kijken of ik het nog kan vinden op mijn harde schijf.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:42 schreef Kardash het volgende:
[..]
Ja, en? Gedaan. Mis ik iets? Heb jij het wel's gedaan? Kennelijk niet. Waar staat het kopje 'aandeel criminaliteit door mensen met een islamitische achtergrond'?
quote:Op zondag 21 februari 2010 02:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet de conclusie. Wat ik schreef kun je niet veralgemeniseren.
quote:Zo links kom je ze bij mijn leeftijdsgenoten niet tegen.
Ik veralgemeniseer slechts iets over mijn leeftijdscohorte. Niet iets over ouder of jonger. Mijn inschatting van scanman is dat-ie iig niet jonger/veel jonger is dan ik.quote:
Een degelijke statistiek is er niet bij het CBS. Jij zeurt gewoon over het aandeel criminaliteit door buitenlandse jongeren. Of zij wel of niet een islamitische achtergrond hebben is onbekend.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb het een tijd geleden eens gedaan ja. En de statistieken logen er niet om. Ik heb er toen overigens veel langer over gedaan om alle gegevens bij elkaar te sparen en uit te rekenen, ik geloof niet dat jij dat nu al gedaan hebt. Maar anders stuur me nog maar eens een pm later, dan zal ik nog eens kijken of ik het nog kan vinden op mijn harde schijf.
Want jij bent representatief voor heel jou leeftijdscohorte? Trouwens, je beweert dat door zijn (extreem?)-links-zijn hij tot jou leeftijd behoord - ben jij ook (extreem)-links? Zo niet, dan is je redenatie ruk - dat begrijp je? Want dat zou betekenen dat je veronderstelling over zijn leeftijd in feite op niks is gebaseerd.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik veralgemeniseer slechts iets over mijn leeftijdscohorte. Niet iets over ouder of jonger. Mijn inschatting van scanman is dat-ie iig niet jonger/veel jonger is dan ik.
kijk.. en zo'n opmerking maakt duidelijk dat jij nooit of te nimmer een hoog IQ kunt hebben.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, als ze die sterilisatie bij de buitenlanders toe gaan passen, wel, ja.
Hitler zou het bedacht kunnen hebben.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, sterilisatie van buitenlanders, eventueel in opdracht van PVV-ers. Dat is de allerbeste oplossing voor het allochtonen probleem
Nee, hij behoort daar niet toe. Zo links tref je ze niet veel aan in mijn leeftijdscategorie. Dan kan hij ouder of jonger zijn. Inschatting is ouder. En dat rijmt dan met het idee dat je hebt van een inmiddels vijftiger die in de jaren 70 is blijven hangen. In feite kan hij ook jonger zijn natuurlijk, maar ongeveer gelijk aan mijn leeftijd, dat kom je dus, naar mijn ervaring, niet veel tegen. Mensen van mijn leeftijd waren te jong in de jaren 70 om erin te blijven hangen.quote:Op zondag 21 februari 2010 03:01 schreef Kardash het volgende:
[..]
Want jij bent representatief voor heel jou leeftijdscohorte? Trouwens, je beweert dat door zijn (extreem?)-links-zijn hij tot jou leeftijd behoord - ben jij ook (extreem)-links? Zo niet, dan is je redenatie ruk - dat begrijp je? Want dat zou betekenen dat je veronderstelling over zijn leeftijd in feite op niks is gebaseerd.
Volgens mij geloof je het zelf echtquote:Op zondag 21 februari 2010 02:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Verzonnen? Ik zou zeggen, check de statistieken bij het CBS eens
Nee, Hitler ging een stuk verder dan dat. Het waren de gematigde nazi's die sterillisatie wel gezien hebben als een soort oplossing.quote:Op zondag 21 februari 2010 03:06 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Hitler zou het bedacht kunnen hebben.
En dat is .. ?quote:Op zondag 21 februari 2010 03:14 schreef Stali het volgende:
Ik dacht even, goh wat een hoop PvdA-stemmers op FOK!.
OT: ik heb echt nog geen flauw idee wat ik ga stemmen.
Ben al blij dat ik er lokaal uit ben..
Jij komt op FOK! echt overal mee weg he?quote:Op zondag 21 februari 2010 02:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Generaliseren is ook een kunstquote:Op zondag 21 februari 2010 03:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, hij behoort daar niet toe. Zo links tref je ze niet veel aan in mijn leeftijdscategorie. Dan kan hij ouder of jonger zijn. Inschatting is ouder. En dat rijmt dan met het idee dat je hebt van een inmiddels vijftiger die in de jaren 70 is blijven hangen. In feite kan hij ook jonger zijn natuurlijk, maar ongeveer gelijk aan mijn leeftijd, dat kom je dus, naar mijn ervaring, niet veel tegen. Mensen van mijn leeftijd waren te jong in de jaren 70 om erin te blijven hangen.
Neem een vrouwelijke username en je kunt blijkbaar Mengele-achtige opmerkingen posten zonder dat het je een ban oplevert.quote:Op zondag 21 februari 2010 03:15 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij komt op FOK! echt overal mee weg he?
Onbegrijpelijk. Blijkbaar worden bepaalde users de hand boven het hoofd gehouden. Ze zullen het wel nodig hebben, denk ik dan maar.quote:Op zondag 21 februari 2010 03:22 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Neem een vrouwelijke username en je kunt blijkbaar Mengele-achtige opmerkingen posten zonder dat het je een ban oplevert.
Daarom zijn vergelijkingen met WO2 ook niet eerlijk: voordat je het weet denkt men dat je Wilders en PVV-stemmers met Hitler, i.p.v. de "gematigde" naiz's vergelijktquote:Op zondag 21 februari 2010 03:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, Hitler ging een stuk verder dan dat. Het waren de gematigde nazi's die sterillisatie wel gezien hebben als een soort oplossing.
Rawr!quote:
Nazi-light idd.quote:Op zondag 21 februari 2010 03:30 schreef Iago het volgende:
[..]
Daarom zijn vergelijkingen met WO2 ook niet eerlijk: voordat je het weet denkt men dat je Wilders en PVV-stemmers met Hitler, i.p.v. de "gematigde" naiz's vergelijkt
De man had 1 of 2 ideeën die redelijk links waren... en daarom proberen de rechtse rakkers hem in de linkse hoek te duwen. Daarmee zetten ze zichzelf in feite voor lul, omdat ze dus eigenlijk toegeven dat zo generaliserend denken heel slecht is, maar dat ze dat nu zelf ook doen. Dat proberen ze dus te ontkennen door Hitler links te noemen omdat het anders te confronterend is.quote:Op zondag 21 februari 2010 03:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nazi-light idd.
Maar Hitler zou er om huilen idd.
Net als de claim, door menig Fok!ker gedaan, dat-ie links zou zijn trouwens, ook zo iets.
Als je dat tegen Hitler zou hebben gezegd, dat-ie in feite links was, dan zou je de volgende ochtend aan een vleeshaak opgehangen worden, vrees ik, wat hij zou laten opnemen op film om die film dezelfde dag nog na het eten bij de koffie te vertonen aan zijn schare begunstigden op de Berghof.
Wat is dat toch voor rare fixatie met IQ en intelligentie.quote:Op zondag 21 februari 2010 03:04 schreef scanman1 het volgende:
[..]
kijk.. en zo'n opmerking maakt duidelijk dat jij nooit of te nimmer een hoog IQ kunt hebben.
Kinderen moeten vooral doen wat ze zelf goed lijkt. Een beschermde opvoeding kan zeer schadelijk zijn.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:25 schreef scanman1 het volgende:
[..]
En was jij het niet die zei een erg hoog IQ te hebben? Nou, ik heb dat nog aan geen enkele post van jou kunnen merken. Ook nu ga je weer totaal niet in op de inhoud van het bericht.
En verder leer ik mijn kinderen wat sociaal is. En als dan blijkt dat ze het op latere leeftijd nog steeds met me eens zijn, dan heb ik het in mijn ogen goed gedaan ja. Dan hebben ze het dus begrepen!
Hitler kreeg pas echt momentum na 1929 toen de economische crisis, veroorzaakt door de beurskrach van 1929, de gehele westerse wereld incluis Duitsland economisch lamlegde. Collectivistische - linkse - antwoorden daarop lagen in de rede, waren ahw pragmatisch. Niet alleen Hitler had dergelijke collectivistische ideeën, om die crisis te bestrijden, ook bijv. in de VS onder Roosevelt werden die beproefd om aldus de gevolgen van de crisis te bestrijden. Maar was daarom Roosevelt links, was daarom Hitler links?quote:Op zondag 21 februari 2010 03:50 schreef scanman1 het volgende:
[..]
De man had 1 of 2 ideeën die redelijk links waren... en daarom proberen de rechtse rakkers hem in de linkse hoek te duwen. Daarmee zetten ze zichzelf in feite voor lul, omdat ze dus eigenlijk toegeven dat zo generaliserend denken heel slecht is, maar dat ze dat nu zelf ook doen. Dat proberen ze dus te ontkennen door Hitler links te noemen omdat het anders te confronterend is.
PVV en aanhang wil graag dat we het betreurenswaardige beeld van die geestelijk gemankeerden vergeten die behoorden tot de aanhang van Pim Fortuyn en dan krijg je allemaal van die vage onderzoekjes.quote:Op zondag 21 februari 2010 03:51 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor rare fixatie met IQ en intelligentie.
quote:Op zondag 21 februari 2010 04:00 schreef Stali het volgende:
[..]
PVV en aanhang wil graag dat we het betreurenswaardige beeld van die geestelijk gemankeerden vergeten die behoorden tot de aanhang van Pim Fortuyn en dan krijg je allemaal van die vage onderzoekjes.
http://www.nrcnext.nl/blo(...)-en-niet-emotioneel/
Is er in de afgelopen 20 jaar een partij die alles goed in orde heeft gehad? Stabiel is geweest? Misschien SGP?quote:Op zondag 21 februari 2010 04:01 schreef Drinky het volgende:
Denk toch wel dat 't een blanco stem word. Mischien dat er een partij is die alles goed in orde heeft, maar ik betwijfel het.
Waar reageer je nu precies op?quote:Op zondag 21 februari 2010 03:55 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Kinderen moeten vooral doen wat ze zelf goed lijkt. Een beschermde opvoeding kan zeer schadelijk zijn.
Hou toch op... Iedere kenner weet dat Hitler zo rechts was als de neten. Het is grappig dat het rechtse volk hem graag in de linkse hoek wil duwen, waarschijnlijk als een soort van zelfbescherming. Heel typerend. Demnk daar maar eens over na. Maar iedereen met een beetje verstand ziet dat er over de Joden destijds net zo geschreven en gesproken werd als over de moslims nu. Blijkbaar moet je over een beetje intelligentie beschikken om dat te kunnen zien. Een hoog IQ (wat sommigen zeggen te hebbben) schijnt niet genoeg te zijn om menselijk te kunnen nadenken.quote:Op zondag 21 februari 2010 03:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hitler kreeg pas echt momentum na 1929 toen de economische crisis, veroorzaakt door de beurskrach van 1929, de gehele westerse wereld incluis Duitsland economisch lamlegde. Collectivistische - linkse - antwoorden daarop lagen in de rede, waren ahw pragmatisch. Niet alleen Hitler had dergelijke collectivistische ideeën, om die crisis te bestrijden, ook bijv. in de VS onder Roosevelt werden die beproefd om aldus de gevolgen van de crisis te bestrijden. Maar was daarom Roosevelt links, was daarom Hitler links?
Om het wezen van het fascisme te vangen zul je toch net iets dieper moeten gaan dan.... Hitler had 1 of 2 ideeën die links waren, of Hitler was links, denk ik.
Rechts volk begrijpt dat niet. Als ze toegeven dat ze het wel begrijpen, geven ze eigenlijk toe dat ze zelf heel erg fout zijn. Vandaar dat dat nooit zal gebeuren, uit zelfbescherming dus.quote:Op zondag 21 februari 2010 04:08 schreef Stali het volgende:
[..]
Waar reageer je nu precies op?
Je kinderen leren sociaal te zijn heeft helemaal niets te maken met overprotectie.
Je moet kinderen zo opvoeden dat ze door hebben dat ieder mens in principe hetzelfde is... en dat je iemand pas kunt veroordelen als die persoon iets fout heeft gedaan. Dat staat dus haaks op de PVV, die alles wat aanhanger is van de Islam slecht vindt. Godzijdank hebben mijn kinderen begrepen dat je wel tuig moet zijn wil je een enorme grote groep mensen over 1 kam scheren!quote:Op zondag 21 februari 2010 03:55 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Kinderen moeten vooral doen wat ze zelf goed lijkt. Een beschermde opvoeding kan zeer schadelijk zijn.
geen idee, ik besta nog geen 20 jaarquote:Op zondag 21 februari 2010 04:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Is er in de afgelopen 20 jaar een partij die alles goed in orde heeft gehad? Stabiel is geweest? Misschien SGP?
Wees er trots op. Een beetje zoals NSB'ers zich gevoeld moeten hebben in de jaren 30/40.quote:
Ik weet niet waar je op reageert. Je zegt dat Hitler 1 of 2 linkse ideeën had en dat daarom rechtse mensen Hitler graag in de linkse hoek duwen. Toch? Ik zeg dat wil je het wezen van het fascisme samenvatten dat je dan iets dieper moet gaan dan dat Hitler 1 of 2 linkse ideeën had.quote:Op zondag 21 februari 2010 04:12 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Hou toch op... Iedere kenner weet dat Hitler zo rechts was als de neten. Het is grappig dat het rechtse volk hem graag in de linkse hoek wil duwen, waarschijnlijk als een soort van zelfbescherming. Heel typerend. Demnk daar maar eens over na. Maar iedereen met een beetje verstand ziet dat er over de Joden destijds net zo geschreven en gesproken werd als over de moslims nu. Blijkbaar moet je over een beetje intelligentie beschikken om dat te kunnen zien. Een hoog IQ (wat sommigen zeggen te hebbben) schijnt niet genoeg te zijn om menselijk te kunnen nadenken.
Fout gedacht. Want zodra de rechts stemmende mens (vooral die mensen die op de PVV stemmen) zich realiseren dat ze net zo bezig zijn als de aanhang van Hitler in de jaren 30 van de vorige eeuw, is dat té confronterend. Dat kunnen ze niet verdragen en daarom proberen ze wanhopig om Hitler ook in de linkse hoek te duwen, zodat hun stem niet echt duidelijk als asociaal en gevaarlijk kan worden neergezet.quote:Op zondag 21 februari 2010 04:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je op reageert. Je zegt dat Hitler 1 of 2 linkse ideeën had en dat daarom rechtse mensen Hitler graag in de linkse hoek duwen. Toch? Ik zeg dat wil je het wezen van het fascisme samenvatten dat je dan iets dieper moet gaan dan dat Hitler 1 of 2 linkse ideeën had.
En het is ook niet zo dat rechtse mensen Hitler graag neerzetten als links, omdat die die 1 of 2 linkse ideeën had trouwens. Dat heeft een heel andere achtergrond, volgens mij.
Ach de mens is een wezen wat steeds maar dezelfde fouten blijft maken. Zeker als groep. En de enkele individu die daar boven uit stijgt wordt vaak afgemaakt.quote:Op zondag 21 februari 2010 04:31 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Fout gedacht. Want zodra de rechts stemmende mens (vooral die mensen die op de PVV stemmen) zich realiseren dat ze net zo bezig zijn als de aanhang van Hitler in de jaren 30 van de vorige eeuw, is dat té confronterend. Dat kunnen ze niet verdragen en daarom proberen ze wanhopig om Hitler ook in de linkse hoek te duwen, zodat hun stem niet echt duidelijk als asociaal en gevaarlijk kan worden neergezet.
Zeer zeker waarquote:Op zondag 21 februari 2010 04:33 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ach de mens is een wezen wat steeds maar dezelfde fouten blijft maken. Zeker als groep. En de enkele individu die daar boven uit stijgt wordt vaak afgemaakt.
Ochoch, Marcel van Dam heeft een fok-account?quote:Op zondag 21 februari 2010 04:00 schreef Stali het volgende:
[..]
PVV en aanhang wil graag dat we het betreurenswaardige beeld van die geestelijk gemankeerden vergeten die behoorden tot de aanhang van Pim Fortuyn en dan krijg je allemaal van die vage onderzoekjes.
http://www.nrcnext.nl/blo(...)-en-niet-emotioneel/
Weet je wat de boel zo onvergelijkbaar maakt? Voor en na de oorlog.quote:Op zondag 21 februari 2010 04:31 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Fout gedacht. Want zodra de rechts stemmende mens (vooral die mensen die op de PVV stemmen) zich realiseren dat ze net zo bezig zijn als de aanhang van Hitler in de jaren 30 van de vorige eeuw, is dat té confronterend. Dat kunnen ze niet verdragen en daarom proberen ze wanhopig om Hitler ook in de linkse hoek te duwen, zodat hun stem niet echt duidelijk als asociaal en gevaarlijk kan worden neergezet.
Natuurlijk wenst niemand moslims een holocaust toe. Alleen scanman1 zou het graag zien gebeuren, al is het maar om zijn gelijk te halen op een forum. De PVV'er mag dan een simplist zijn, dat zijn de 65+'ers die blind op Balkenende stemmen ook. Of de mensen die fatsoenshalve denken op een sociale partij te moeten stemmen. Als je geen zinnige reden kunt bedenken om te stemmen, kun je wmb. beter wegblijven uit het stemhok.quote:Op zondag 21 februari 2010 04:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Weet je wat de boel zo onvergelijkbaar maakt? Voor en na de oorlog.
Er is geen PVV'er, wetende wat iedereen weet mbt de nazi's en de Holocaust, die moslims hetzelfde toewenst als Hitler de Joden, nl. een Holocaust.
Dus ik denk ook niet dat de PVV'er dat de moslims toewenst.
De PVV'er is een simplist en iemand die ontevreden is, dat is alles. Iemand die denkt dat er makkelijke oplossingen zijn voor zijn toevallige persoonlijke frustraties. Maar niet iemand die de moslims een Holocaust wil in drijven.
Nou ik weet het niet hoor, maar zelfs neo-nazi's zullen geen Holocaust meer nastreven, volgens mij. Het is allemaal nazi-light geworden, ook bij de neonaiz's.quote:Op zondag 21 februari 2010 04:43 schreef ErictheSwift het volgende:
Ho, er is wel een deel die dat nastreeft, nl. dat deel dat vroeger fanatiek aanhanger was van clubjes als CD en CP86. Maar zoals eerder gezegd, daar verklaar je geen 20 zetels in de peilingen mee.
Jij gaat PVV stemmen?quote:Op zondag 21 februari 2010 04:36 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ochoch, Marcel van Dam heeft een fok-account?
ik denk dat je daar heel erg (en dan bedoel ik ook HEEL ERG) mis zit. Lees anders even het topic na over de moskee die is ingestort en de reacties daarop. Onderschat het niet, want het barst van de nederlanders die alles wat moslim is DOOD willen hebben. Dat begrijp je vast niet en ik ook niet, maar getuige de vele reacties op de fora is het wel zo.quote:Op zondag 21 februari 2010 04:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Weet je wat de boel zo onvergelijkbaar maakt? Voor en na de oorlog.
Er is geen PVV'er, wetende wat iedereen weet mbt de nazi's en de Holocaust, die moslims hetzelfde toewenst als Hitler de Joden, nl. een Holocaust.
Wake UP !!!!quote:Op zondag 21 februari 2010 04:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ik weet het niet hoor, maar zelfs neo-nazi's zullen geen Holocaust meer nastreven, volgens mij. Het is allemaal nazi-light geworden, ook bij de neonaiz's.
En daarbij denk ik zelfs dat Wilders-aanhangers niet zozeer de pee hebben in moslims dan wel in alles wat links is. En vooral uit teleurstelling. Wilders-aanhangers bestaan voor een groot deel uit voormalig linksstemmers, die zich in de steek gelaten voelen.
Vanwege deze reactie wens ik jou een zwaar klote en erg lijdend leven toe. Hopelijk slaap jij geen enkele nacht meer goed vanaf nu.quote:Op zondag 21 februari 2010 04:44 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Natuurlijk wenst niemand moslims een holocaust toe. Alleen scanman1 zou het graag zien gebeuren, al is het maar om zijn gelijk te halen op een forum.
Tuurlijk op internet zijn dat soort mensen heel erg stoer.quote:Op zondag 21 februari 2010 04:50 schreef scanman1 het volgende:
[..]
ik denk dat je daar heel erg (en dan bedoel ik ook HEEL ERG) mis zit. Lees anders even het topic na over de moskee die is ingestort en de reacties daarop. Onderschat het niet, want het barst van de nederlanders die alles wat moslim is DOOD willen hebben. Dat begrijp je vast niet en ik ook niet, maar getuige de vele reacties op de fora is het wel zo.
quote:
Dat stuit jou tegen de borst, dat veel Wilders stemmers net als jij wrs erg links stemden een tijdje geleden? Ik denk toch dat het zo is.quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 04:51 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Vanwege deze reactie wens ik jou een zwaar klote en erg lijdend leven toe. Hopelijk slaap jij geen enkele nacht meer goed vanaf nu.
QFT.quote:Op zondag 21 februari 2010 04:54 schreef Hukkie het volgende:
Internethelden, voordeel van anoniem berichten plaatsen.
Je moet je ook niet helemaal gek laten maken door wat je allemaal leest op internet.quote:Op zondag 21 februari 2010 04:50 schreef scanman1 het volgende:
[..]
ik denk dat je daar heel erg (en dan bedoel ik ook HEEL ERG) mis zit. Lees anders even het topic na over de moskee die is ingestort en de reacties daarop. Onderschat het niet, want het barst van de nederlanders die alles wat moslim is DOOD willen hebben. Dat begrijp je vast niet en ik ook niet, maar getuige de vele reacties op de fora is het wel zo.
Je verwijt mij geen fatsoen te hebben?quote:Op zondag 21 februari 2010 04:55 schreef tho_Omas het volgende:
[..]Ochoch, wat ben je toch een heerlijk mannetje. Constant geobsedeerd door de holocaust, altijd maar naxi-vergelijkingen maken. Ik ben benieuwd hoe lang je hier nog mee wegkomt. Fatsoen heb je in ieder geval niet.
Je moet de boel niet omdraaien. Jij viel mij meteen aan met een dooddoener.quote:Op zondag 21 februari 2010 04:54 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nee. Dat was ik niet van plan. Als jij zo snel denkt te moeten oordelen, moet je zelf maar op de PVV stemmen.
quote:Op zondag 21 februari 2010 05:00 schreef Stali het volgende:
[..]
Je moet je ook niet helemaal gek laten maken door wat je allemaal leest op internet.
De meeste mensen zijn echt wel gematigd maar die hebben dan de behoefte ook niet om met een missie op internet te hangen. Het valt echt wel mee allemaal ookal is er een hoop onvrede want zo goed gaat het natuurlijk ook voor een hoop mensen niet. Maar denken dat de PVV het gaat oplossen is natuurlijk kolder maar goed, we zullen het wel zien allemaal.
Heren, welterusten.
Ik ben geen PVV'er voor jouw informatie, en ook geen neonazi. Ik stoor me aan elke post van je waarbij je iedereen uitmaakt van NSB'er en nazi en aldanniet meer. Wat is daar fatsoenlijk aan? Er zijn genoeg andere argumenten tegen een regering met PVV. En ik slaap prima.quote:Op zondag 21 februari 2010 05:00 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Je verwijt mij geen fatsoen te hebben?Dat is toch wel de wereld op z'n kop. Maar maak jezelf vooral wijs dat jou stem menselijk is. Diep van binnen weet je dat jouw stem lager dan laag is en de definitie is van wat de mens tuig maakt, maar blijf maar pogingen doen om jouw geindioctrineerde mening goed te praten. Waarschiinlijk is het de enige manier dat je nog enigszins kunt slapen 's nachts.
Ohja, en de aanhangers van Fortuyn waren allemaal geestelijk gemankeerd. Zo raar is de vergelijking met Van Dam dan niet.quote:Op zondag 21 februari 2010 05:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Je moet de boel niet omdraaien. Jij viel mij meteen aan met een dooddoener.
Maar er is toch niets mis met Van Dam, dat was gewoon zijn mening dat Fortuyn een minderwaardig mensch was toch?quote:Op zondag 21 februari 2010 05:07 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ohja, en de aanhangers van Fortuyn waren allemaal geestelijk gemankeerd. Zo raar is de vergelijking met Van Dam dan niet.
Waar heb ik gezegd dat aanhangers van Fortuyn allemaal geestelijk gemankeerd waren?quote:Op zondag 21 februari 2010 05:07 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ohja, en de aanhangers van Fortuyn waren allemaal geestelijk gemankeerd. Zo raar is de vergelijking met Van Dam dan niet.
De meesten wel hoor, hoeveel procent dat precies is, toch meer dan 66,67% iig.quote:Op zondag 21 februari 2010 05:09 schreef Stali het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat aanhangers van Fortuyn allemaal geestelijk gemankeerd waren?
Ik zei ook niet dat er iets mis is met Van Dam. Hij had het gezegd kunnen hebben.quote:Op zondag 21 februari 2010 05:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar er is toch niets mis met Van Dam, dat was gewoon zijn mening dat Fortuyn een minderwaardig mensch was toch?
Zijn aanhangers waren grosso modo nog erger, ook een mening.
Wat wel zo is trouwens.quote:Op zondag 21 februari 2010 05:09 schreef Stali het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat aanhangers van Fortuyn allemaal geestelijk gemankeerd waren?
Had gekund, maar hij heeft nooit wat gezegd over de aanhangers van Fortuyn, wat mij bij staat althans.quote:Op zondag 21 februari 2010 05:10 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat er iets mis is met Van Dam. Hij had het gezegd kunnen hebben.
Die onderzoekjes worden ook niet voor niets gehouden, dat heeft gewoon met het imago te maken en dat is gewoon nog steeds niet al te best.quote:Op zondag 21 februari 2010 05:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De meesten wel hoor, hoeveel procent dat precies is, toch meer dan 66,67% iig.
Bij ons idd.quote:Op zondag 21 februari 2010 05:13 schreef Stali het volgende:
[..]
Die onderzoekjes worden ook niet voor niets gehouden, dat heeft gewoon met het imago te maken en dat is gewoon nog steeds niet al te best.
Iig voormalig linksstemmer?quote:Overigens heb ik tho_Omas wel vaker in topics over de PVV zien posten en ben dan heel benieuwd wanneer hij eens kleur gaat bekennen..
Je gaat niet in tegen ongenuanceerd gebrul over links?quote:Op zondag 21 februari 2010 05:15 schreef tho_Omas het volgende:
Kleur bekennen?Ik doe in ieder topic hetzelfde ja. Ingaan tegen ongenuanceerd gebrul over rechts. Over de nazi-vergelijkingen in dit topic zie ik je niet reageren?
Beetje links hè.quote:Op zondag 21 februari 2010 05:16 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Neuh, de laatste keer was het D66. Lekker veilig in het midden.
Denk het wel.quote:Op zondag 21 februari 2010 05:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bij ons idd..
[..]
Iig voormalig linksstemmer?
Ik ga ook maffenstein.quote:Op zondag 21 februari 2010 05:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Denk het wel.
Maar ik ben maffen want dit zijn voor mij geen tijden meer.
Ik kom nooit op de frontpage.quote:Op zondag 21 februari 2010 05:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je gaat niet in tegen ongenuanceerd gebrul over links?
Ik wou al zeggen, want ook op het forum wordt links van alles en nog wat aangewreven, wat op zijn minst erg ongenuanceerd is.quote:Op zondag 21 februari 2010 05:19 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik kom nooit op de frontpage.
Maar zonder gekheid, als ik me erger wel ja.
Je geeft geen antwoord op mijn vraag?quote:Op zondag 21 februari 2010 05:15 schreef tho_Omas het volgende:
Kleur bekennen?Ik doe in ieder topic hetzelfde ja. Ingaan tegen ongenuanceerd gebrul over rechts. Over de nazi-vergelijkingen in dit topic zie ik je niet reageren?
Nouja, misschien ben ik dan wel linkser dan ik dacht. PVV'ers waren duidelijk niet bij machte om zich te kunnen verdedigen. Gelukkig voor hen voel ik me dan ook al jaren niet meer cool.quote:Op zondag 21 februari 2010 05:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, want ook op het forum wordt links van alles en nog wat aangewreven, wat op zijn minst erg ongenuanceerd is.
En wrs heeft dat met psychologie te maken. Links komt op voor zwakkeren. Fok! bestaat voor een groot deel uit jongeren. Om je te identificeren met zwak/zwakkeren is niet stoer/cool. Als jongere ben je sterk. En dus is links uncool.
Zo simpel ongeveer, soms althans.
Was een leesfoutje van mij.quote:Op zondag 21 februari 2010 05:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op mijn vraag?![]()
En toch is net zo onlogisch om bij voorbaat vergelijkingen met nazi-Duitsland te verwerpen als op welk ander onderwerp bevooroordeeld te zijn. Het is belachelijk om jezelf te beperken door voor jezelf (en de samenleving) te bepalen dat van zo'n belangrijke periode in de westerse geschiedenis niet geleerd hoeft te worden m.b.t. de huidige politieke situatie, omdat je "er niets van moet hebben". Als zoveel mensen op een serieuze toon deze uitspraken doen, dan zouden juist PVV-stemmers dit toch serieus moeten onderzoeken, aangezien ze zelf hun politieke tegenstanders verwijten dat deze de stem van grote groepen mensen categorisch negeren/ontkennen. (Zoals Fortuyn en Verdonk hun tegenstanders dit ook altijd verweten.)quote:Op zondag 21 februari 2010 05:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op mijn vraag?. Ik was nl. niet zo ongenuanceerd zoals jij hier wel even binnenkwam namelijk. En zo ben ik je ook wel vaker tegengekomen in PVV topics.
En ik sta niet bij je in dienst en bepaal zelf wel waar ik wel of niet op reageer. En PVV en nazivergelijkingen daar heb ik gewoon echt helemaal niets mee dus daar ga ik inderdaad niet op in.
Waarom zou je dat niet mogen posten en onderstaande wel?quote:Op zondag 21 februari 2010 03:15 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij komt op FOK! echt overal mee weg he?
quote:Op zondag 21 februari 2010 02:35 schreef Kardash het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je je kinderen zodanig geïndoctrineerd hebt dat ze braaf hetzelfde denken en stemmen als jij?quote:Op zondag 21 februari 2010 04:16 schreef scanman1 het volgende:
Godzijdank hebben mijn kinderen begrepen dat je wel tuig moet zijn wil je een enorme grote groep mensen over 1 kam scheren!
Juist en het trieste is dat jongeren vaak zo ontzettend zwak zijn en zwak staan, dan denk ik joh, je graaft je eigen graf.quote:Op zondag 21 februari 2010 05:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, want ook op het forum wordt links van alles en nog wat aangewreven, wat op zijn minst erg ongenuanceerd is.
En wrs heeft dat met psychologie te maken. Links komt op voor zwakkeren. Fok! bestaat voor een groot deel uit jongeren. Om je te identificeren met zwak/zwakkeren is niet stoer/cool, de kans op een succesvolle teeltkeuze neemt dan af. Als jongere ben je dus sterk. En dus is links uncool.
Zo simpel ongeveer, soms althans.
Als men hetzelfde over moslims zegt begin jij wel ineens te huilen. Selective verontwaardiging?quote:
Ik denk, als ie überhaupt kinderen heeft, dat hij het zijn kinderen wel ingeslagen zou hebben. Dat zie je namelijk wel meer met mensen(eigenlijk beesten) die geen overmacht hebben.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je je kinderen zodanig geïndoctrineerd hebt dat ze braaf hetzelfde denken en stemmen als jij?
Heb je de posters al voor het raam geplakt en de SP vlag gehesen?
Feit is dat hij kinderen heeft, helaas. En volgens mij zwerft er minstens eentje hier op Fok rond. Althans, er is een jonge fokster met exact, maar dan ook letterlijk dezelfde uitspraken als Scanman. Dat KAN geen toevaal zijn.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:46 schreef sumerian het volgende:
[..]
Ik denk, als ie überhaupt kinderen heeft, dat hij het zijn kinderen wel ingeslagen zou hebben. Dat zie je namelijk wel meer met mensen(eigenlijk beesten) die geen overmacht hebben.
Het zal wel een kloon van hem zijn. Ik geloof namelijk niet dat ook maar iemand met zo'n eng figuur zou kunnen samenwonen/voortplanten. Iemand die elke dag pilletjes moet slikken en zich lam moet zuipen om in slaap te komen zal vast geen aangenaam persoon zijn. En dat blijkt wel weer uit zijn reacties.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Feit is dat hij kinderen heeft, helaas. En volgens mij zwerft er minstens eentje hier op Fok rond. Althans, er is een jonge fokster met exact, maar dan ook letterlijk dezelfde uitspraken als Scanman. Dat KAN geen toevaal zijn.
Hij is wat ouder. Uit de tijd dat de man het hoofd is van het gezin en de rest braaf luistert naar Mr. Father!quote:Op zondag 21 februari 2010 12:11 schreef sumerian het volgende:
[..]
Het zal wel een kloon van hem zijn. Ik geloof namelijk niet dat ook maar iemand met zo'n eng figuur zou kunnen samenwonen/voortplanten. Iemand die elke dag pilletjes moet slikken en zich lam moet zuipen om in slaap te komen zal vast geen aangenaam persoon zijn. En dat blijkt wel weer uit zijn reacties.
Onderdeel van een beschermde opvoeding is je kinderen een te nauw denkkader geven. Dit is goed, en de rest is kwaad. Dat beschouw ik als een beschermde opvoeding.quote:Op zondag 21 februari 2010 04:08 schreef Stali het volgende:
[..]
Waar reageer je nu precies op?
Je kinderen leren sociaal te zijn heeft helemaal niets te maken met overprotectie.
Mag hij z'n partij wel gaan zuiveren en lieden als Guusje Ter Horst eruit flikkeren.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:04 schreef EchtGaaf het volgende:
Bos heeft z'n kansen wel vergroot. Een waardig minister-president in spe. Hoop dat hij het wordt...
Dat zie ik dus eerder als indoctrinatie.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:00 schreef Lagrinta het volgende:
Onderdeel van een beschermde opvoeding is je kinderen een te nauw denkkader geven. Dit is goed, en de rest is kwaad. Dat beschouw ik als een beschermde opvoeding.
A.u.b. niet!! Dan wordt er alleen nog maar meer thee gedronken en clubhuizen gebouwd. Dan gaat het land dus pas echt naar de klote!quote:Op zondag 21 februari 2010 14:04 schreef EchtGaaf het volgende:
Bos heeft z'n kansen wel vergroot. Een waardig minister-president in spe. Hoop dat hij het wordt...
Dat bedoel ik dus. Als ik iemand hoor zeggen dat ze hun kinderen leren wat sociaal is, klinkt dat prima. Als ze dan zeggen dat ze daarmee hetzelfde stemmen als hun ouders word ik achterdochtig.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat zie ik dus eerder als indoctrinatie.
Je kinderen aanpraten dat iedereen die rechts stemt per definitie asociaal is, heeft niks meer met bescherming te maken, maar inderdaad wat jij zegt, een nauw denkkader, maar het is pure indoctrinatie.
In het geval van Scan gaat dat dus veel verder. Ook het idee dat mensen met een iq onder de 100 niet mogen stemmen, nemen zijn kinderen klakkeloos van hem over. Hij is hiervan zo overtuigd dat hij dit idee als de enige waarheid ziet.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:19 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Als ik iemand hoor zeggen dat ze hun kinderen leren wat sociaal is, klinkt dat prima. Als ze dan zeggen dat ze daarmee hetzelfde stemmen als hun ouders word ik achterdochtig.
Wie dan?quote:Op zondag 21 februari 2010 14:19 schreef Gia het volgende:
[..]
A.u.b. niet!! Dan wordt er alleen nog maar meer thee gedronken en clubhuizen gebouwd. Dan gaat het land dus pas echt naar de klote!
Ik ken hem verder niet, maar het klinkt eng. Wat ik altijd zo jammer vind aan mensen die linkse opvattingen hebben, dat je van hen juist mag verwachten dat ze hun kinderen vrij opvoeden. Dat gebeurt ook wel vaak want zo haal je de creativiteit uit kindeeren naar boven (zie een Kyteman). Maar ook vaak genoeg niet.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:21 schreef Gia het volgende:
[..]
In het geval van Scan gaat dat dus veel verder. Ook het idee dat mensen met een iq onder de 100 niet mogen stemmen, nemen zijn kinderen klakkeloos van hem over. Hij is hiervan zo overtuigd dat hij dit idee als de enige waarheid ziet.
Een heel eng mannetje als je het mij vraagt.
Nog effe en hij wil iedereen met een ìq onder de 100 preventief ruimen. Kosten ze geen geld meer, kunnen ze ook niet meer stemmen en kunnen ze zich niet meer voortplanten. Allemaal veel beter voor Nederland.
quote:Op zondag 21 februari 2010 14:19 schreef Gia het volgende:
[..]
A.u.b. niet!! Dan wordt er alleen nog maar meer thee gedronken en clubhuizen gebouwd. Dan gaat het land dus pas echt naar de klote!
Inderdaad. 150 euro voor bellen achter het stuur.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
![]()
Er wordt al hard genoeg gestraft in dit land
Ook ja.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:38 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Inderdaad. 150 euro voor bellen achter het stuur.
Zijn, wezen zijn kinderen zonder ouders.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:33 schreef Gia het volgende:
Ze zitten er niet om mooi te wezen.
Mja, maar zo denken veel CDA stemmers en SGP stemmers ook. Daar zie je ook dat kudde gedrag.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:46 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik ga fijn als een tokkie met het IQ van een baksteen met een onderbuikgevoel op de PVV stemmen. Ik weet wel dat Wilders alleen maar loopt te roepen dat alle buitenlanders het land uit moeten en dat hij geen enkele oplossing aandraagt om de economische crisis op te lossen of hoe we van NL weer een sterk land kunnen maken maar dat boeit me niks. Ik heb geen flauw idee van partij programma's en loop gewoon lekker achter de kudde aan denkende dat mijn "protest" stem iets oplost.
ja dom hequote:Op zondag 21 februari 2010 14:38 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik heb de topics gelezen en het is inderdaad een heel eng figuur. Zijn topic over mensen met een IQ van beneden de 100 is puur fascisme. En die andere user is inderdaad net zo triest. Achterlijkheid kan zich dus wel degelijk uitwoekeren.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij is wat ouder. Uit de tijd dat de man het hoofd is van het gezin en de rest braaf luistert naar Mr. Father!
Lijkt me echt het type dat geen tegenspraak duldt. Niet van zijn vrouw en niet van zijn kinderen. In zijn huis wordt SP gestemd. Dat wordt er met de paplepel ingegoten. Iets anders is fout, dom, aanmatigend, kortom onacceptabel.
Hij had er laatst zelfs een topic over geopend dat hij niet begrijpt als kinderen anders stemmen dan de ouders.
Stemmen jouw kinderen hetzelfde als jij?
En dan heb je Strawberry die Scanman exact napraat en toevallig net 18 is geworden.
Naar mijn mening is Strawberry de dochter van Scanman.
Ook in onderstaand topic zijn deze twee het griezelig exact met elkaar eens:
Mogen mensen met een IQ van beneden de 100 nog wel stemmen?
Als dat niet naar pure indoctrinatie riekt!!
Dat is een reden om wel PvdA te stemmen maar er zijn er zoveel redenen om geen PvdA te stemmen dus helaas......quote:Op zondag 21 februari 2010 14:41 schreef Klopkoek het volgende:
http://www.radio1.nl/cont(...)zwervers-en-daklozen
Nog een reden om pvda te stemmen
Dit vind ik zo'n gezeur. Bellen is echt gevaarlijk. Voor jezelf en ook anderen. Het moet in verhouding staan met de gordel (90 Euro, toch?)quote:Op zondag 21 februari 2010 14:38 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik praat vrijwel nooit met Scanman1 over politiek, dus waar haal je dat idiote idee van je vandaan?quote:Op zondag 21 februari 2010 11:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je je kinderen zodanig geïndoctrineerd hebt dat ze braaf hetzelfde denken en stemmen als jij?
Heb je de posters al voor het raam geplakt en de SP vlag gehesen?
Allebei niet, puur racisme.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet mogen posten en onderstaande wel?
[..]
http://www.vandale.nl/van(...)oek/?zoekwoord=wezenquote:Op zondag 21 februari 2010 14:49 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Zijn, wezen zijn kinderen zonder ouders.
quote:2we·zen het; o -s 1 het bestaan; het zijn: nog in ~ zijn 2 het essentiële; hetgeen iets maakt tot wat het is 3 schepsel: er was geen levend ~ te zien 4 (in sam) alles wat het in het eerste lid genoemde betreft: bankwezen, loodswezen, muntwezen
Walgelijk figuur.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:46 schreef sumerian het volgende:
[..]
Ik denk, als ie überhaupt kinderen heeft, dat hij het zijn kinderen wel ingeslagen zou hebben. Dat zie je namelijk wel meer met mensen(eigenlijk beesten) die geen overmacht hebben.
Als het inderdaad vader en dochter is, is dit het bewijs dat het erfelijk is.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:34 schreef sumerian het volgende:
[..]
Ik heb de topics gelezen en het is inderdaad een heel eng figuur. Zijn topic over mensen met een IQ van beneden de 100 is puur fascisme. En die andere user is inderdaad net zo triest. Achterlijkheid kan zich dus wel degelijk uitwoekeren.
Wat betreft de PVV ben ik het met hem eens, inderdaad. Nou, dan móet hij het me wel geïndoctrineerd hebben natuurijk.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Feit is dat hij kinderen heeft, helaas. En volgens mij zwerft er minstens eentje hier op Fok rond. Althans, er is een jonge fokster met exact, maar dan ook letterlijk dezelfde uitspraken als Scanman. Dat KAN geen toevaal zijn.
Maar zeg nou es eerlijk, is Scanman je vader? En denk eraan, niet jokken hoor!quote:Op zondag 21 februari 2010 18:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik praat vrijwel nooit met Scanman1 over politiek, dus waar haal je dat idiote idee van je vandaan?![]()
Heb het je al eerder proberen duidelijk te maken, maar blijkbaar dringt het niet echt door.
Ik had het over exact dezelfde bewoordingen gebruiken. Dat is geïndochtrineerd (opzettelijke spelfout) gedrag.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat betreft de PVV ben ik het met hem eens, inderdaad. Nou, dan móet hij het me wel geïndoctrineerd hebben natuurijk.Erg knap als je het daar thuis vrijwel nooit over hebt, maar goed. Enkel de PVV komt soms ter sprake, maar het is niet zo zeldzaam om daar een negatieve mening over te hebben.
Als het goed is hoor je allang te weten dat ik inderdaad zijn dochter ben.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij is wat ouder. Uit de tijd dat de man het hoofd is van het gezin en de rest braaf luistert naar Mr. Father!
Lijkt me echt het type dat geen tegenspraak duldt. Niet van zijn vrouw en niet van zijn kinderen. In zijn huis wordt SP gestemd. Dat wordt er met de paplepel ingegoten. Iets anders is fout, dom, aanmatigend, kortom onacceptabel.
Hij had er laatst zelfs een topic over geopend dat hij niet begrijpt als kinderen anders stemmen dan de ouders.
Stemmen jouw kinderen hetzelfde als jij?
En dan heb je Strawberry die Scanman exact napraat en toevallig net 18 is geworden.
Naar mijn mening is Strawberry de dochter van Scanman.
Ook in onderstaand topic zijn deze twee het griezelig exact met elkaar eens:
Mogen mensen met een IQ van beneden de 100 nog wel stemmen?
Als dat niet naar pure indoctrinatie riekt!!
Dan moet je je wat beter inlezen, want ik had mijn mening daarover al gewijzigd.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:21 schreef Gia het volgende:
[..]
In het geval van Scan gaat dat dus veel verder. Ook het idee dat mensen met een iq onder de 100 niet mogen stemmen, nemen zijn kinderen klakkeloos van hem over. Hij is hiervan zo overtuigd dat hij dit idee als de enige waarheid ziet.
Een heel eng mannetje als je het mij vraagt.
Klinkt eerder als iets wat jij zou willen, alleen dan bij buitenlanders. Je had het immers ook al over steriliseren...quote:Nog effe en hij wil iedereen met een ìq onder de 100 preventief ruimen. Kosten ze geen geld meer, kunnen ze ook niet meer stemmen en kunnen ze zich niet meer voortplanten. Allemaal veel beter voor Nederland.
Nou dat is dan mooi, want Scanman1 voedt zijn kinderen erg vrij op.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:25 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ik ken hem verder niet, maar het klinkt eng.
[quote]
Klopt, je klent hem niet. En luister maar niet naar Gia, die is héél goed in het verdraaien van woorden.
[quote] Wat ik altijd zo jammer vind aan mensen die linkse opvattingen hebben, dat je van hen juist mag verwachten dat ze hun kinderen vrij opvoeden.
Ik denk inderdaad dat mensen met een IQ lager dan 100 minder verstand hebben over politiek.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:34 schreef sumerian het volgende:
[..]
Ik heb de topics gelezen en het is inderdaad een heel eng figuur. Zijn topic over mensen met een IQ van beneden de 100 is puur fascisme. En die andere user is inderdaad net zo triest. Achterlijkheid kan zich dus wel degelijk uitwoekeren.
Je zou het inderdaad maar eens zijn met je vader, oh nee toch!quote:Op zondag 21 februari 2010 18:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Als het inderdaad vader en dochter is, is dit het bewijs dat het erfelijk is.
Maar Gia is dan ook een rechtse tokkie en dan is alles ineens toegestaan. Zo zie je maar weer dat een IQ van 140 geen garantie voor intelligentie is.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Klinkt eerder als iets wat jij zou willen, alleen dan bij buitenlanders. Je had het immers ook al over steriliseren...
Het is alsof ik mezelf hoor praten.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:37 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Maar Gia is dan ook een rechtse tokkie en dan is alles ineens toegestaan. Zo zie je maar weer dat een IQ van 140 geen garantie voor intelligentie is.
Dat is dan enkel omdat ik wel eens posts van hem lees op dit forum. Puur toeval, want verder praten we niet zo vaak over politiek. Maar blijf je vooral blindstaren op het feit dat ik wel geïndoctrineerd móet zijn.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik had het over exact dezelfde bewoordingen gebruiken. Dat is geïndochtrineerd (opzettelijke spelfout) gedrag.
Nee, daar ben ik het niet meer met hem over eens. Dan had je iets beter moeten lezen, ten minste dat mag ik wel verwachten van iemand met een hoog IQ. En iedereen stemt op de partij waarvan zij denken dat goed is voor Nederland. Logisch toch? Iemand die niet denkt te weten wat goed is voor NL kan maar beter niet gaan stemmen.quote:Wat betreft niet mogen stemmen bij een iq van 100 - ben je het ook met hem eens.
Verder vind je ook dat jij dus wel mag stemmen, want jij hebt een iq boven de 100.
En net als je vader weet jij natuurlijk wat wél goed is voor Nederland.
Ik stem geen SP.quote:Mag ik je vragen wat nou eigenlijk jouw reden is om SP te stemmen? En dan graag een andere reden dan alleen de tegenstand tegen de PVV. Er moeten toch regeringspunten zijn die jij als goed beschouwd.
Daar ben ik echt benieuwd naar.
Ik wil liever jou preventief ruimenquote:Op zondag 21 februari 2010 14:21 schreef Gia het volgende:
Nog effe en hij wil iedereen met een ìq onder de 100 preventief ruimen.
Dat blijkt bij Gia dan steeds weer ja. maar die heeft geen IQ van 140. Dat bestaat niet, want dan lul je niet zo achterlijk.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:37 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Maar Gia is dan ook een rechtse tokkie en dan is alles ineens toegestaan. Zo zie je maar weer dat een IQ van 140 geen garantie voor intelligentie is.
Geen idee. De meesten zijn er nogal gehaaid in.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Staat daar nog altijd een ban op? Want die zie ik wel zo vaak voorbij komen hier op FOK!...
Ach ja... beter 1 doodverwensing dan de wens hebben om alle allochtonen te steriliseren.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:19 schreef tho_Omas het volgende:
Doodsverwensing.
Graus als vicepremier!quote:Op zondag 21 februari 2010 19:28 schreef ehqo. het volgende:
PVV, zodat hij er zo snel mogelijk een janboel van kan maken en we over een paar maanden écht de boel op orde kunnen zetten.
Die man hoort in een circus.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:30 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Graus als vicepremier!
Wat een man!
...quote:Op zondag 21 februari 2010 18:04 schreef Gia het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/van(...)oek/?zoekwoord=wezen
[..]
Is ze lesbisch?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:09 schreef PalmRoyale het volgende:
M'n vriendin kan zich op dit moment in geen van de partijen vinden en gaat deze keer op de PvdD stemmen omdat ze Marianna Thieme een lekker ding vindt![]()
Nee, bi-seksueel. Als ze lesbisch zou zijn dan zou ze geen relatie met mij -een man- hebbenquote:Op zondag 21 februari 2010 21:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Is ze lesbisch?
Misschien zat ze nog in de kast.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:54 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Nee, bi-seksueel. Als ze lesbisch zou zijn dan zou ze geen relatie met mij -een man- hebben
Dat is Nederlands.quote:
Het mag dus gewoon. Zal mij overigens een zorg wezen wat jij daar van vindt.quote:Vraag
Mag wezen in plaats van zijn worden gebruikt in een zin als Piet zal wel weer te laat wezen?
Antwoord
Ja. Het is gewoon in de spreektaal, maar minder gebruikelijk in de schrijftaal.
Toelichting
Wezen is een vorm van het werkwoord zijn die alleen in de onbepaalde en de gebiedende wijs voorkomt. In de onbepaalde wijs kan het in bepaalde gevallen in plaats van de vorm zijn worden gebruikt:
(1) Ik ben benieuwd hoe het zal zijn/wezen.
(2) (Dat) kan wel zijn/wezen, maar daar heb ik niets mee te maken.
(3) Hij mag er zijn/wezen.
In sommige min of meer vaste uitdrukkingen is het niet goed mogelijk zijn in plaats van wezen te gebruiken.
(4) Het mag wezen hoe het wil, ik ben het er niet mee eens.
(5) Laten we wel wezen.
(6) Het zal je kind maar wezen.
Wat een fijne schoolmeesterpost.quote:Op zondag 21 februari 2010 06:18 schreef Iago het volgende:
[..]
En toch is net zo onlogisch om bij voorbaat vergelijkingen met nazi-Duitsland te verwerpen als op welk ander onderwerp bevooroordeeld te zijn. Het is belachelijk om jezelf te beperken door voor jezelf (en de samenleving) te bepalen dat van zo'n belangrijke periode in de westerse geschiedenis niet geleerd hoeft te worden m.b.t. de huidige politieke situatie, omdat je "er niets van moet hebben". Als zoveel mensen op een serieuze toon deze uitspraken doen, dan zouden juist PVV-stemmers dit toch serieus moeten onderzoeken, aangezien ze zelf hun politieke tegenstanders verwijten dat deze de stem van grote groepen mensen categorisch negeren/ontkennen. (Zoals Fortuyn en Verdonk hun tegenstanders dit ook altijd verweten.)
Als het wel logisch zou zijn om dit soort vergelijkingen of uitspraken bij voorbaat te verwerpen betekent dat, dat je suggereert dat je er al uitputtend over na zou hebben gedacht. (D.w.z. alle overeenkomsten en verschillen op alle niveau's in kaart hebt gebracht).
Dit zou juist tegenstrijdig zijn met de trend om te denken de discussie te kunnen winnen met het quoten van Godwin op het moment dat alleen iemand maar een woord opvoert uit wat gemeengoed is geassocieerd te worden met nazi-Duitsland/WO2.
M.a.w. probeer de discussie altijd inhoudelijk te voeren, neem helemaal deel aan de discussie of helemaal niet, anders neigt het naar populisme.
Wist niet dat je daarop reageerde.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet mogen posten en onderstaande wel?
[..]
Nee, uiteraard niet. Ik heb niks tegen allochtonen. Alleen tegen bepaalde uitwassen daarvan.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:42 schreef Stali het volgende:
[..]
Wist niet dat je daarop reageerde.
Waarom zak jij altijd zo moeiteloos af naar zo'n bedenkelijk niveau?
Maar je meende het dus niet echt?.
Maar dat geldt waarschijnlijk voor autochtone reljeugd..of is dat anders?quote:Op maandag 22 februari 2010 23:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet. Ik heb niks tegen allochtonen. Alleen tegen bepaalde uitwassen daarvan.
Bijvoorbeeld tegen de segregatie die op het moment plaatsvindt, doordat moslims zich afscheiden van de rest van de bevolking.
En ik ben tegen het theedrinken, geld schenken, buurthuizen bouwen en pamperen van marokkaanse reljeugd.
Niet om flauw te doen maar ik drink ook graag thee (wijn ook trouwens hoorquote:Op maandag 22 februari 2010 23:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet. Ik heb niks tegen allochtonen. Alleen tegen bepaalde uitwassen daarvan.
Bijvoorbeeld tegen de segregatie die op het moment plaatsvindt, doordat moslims zich afscheiden van de rest van de bevolking.
En ik ben tegen het theedrinken, geld schenken, buurthuizen bouwen en pamperen van marokkaanse reljeugd.
Misschien dan niet meer met jou rekening houden? Wel zo verstandig voor het voortbestaan van de mensheid. Domme generaliserende alcoholisten hebben namelijk niets goed voor wat betreft de mensheid. Het enige wat telt is de verslaving. Jouw mening is net zoveel waard als een eenbenig persoon in een kontschop festijn. Het gaat je nooit lukken tenzij....quote:Op zondag 21 februari 2010 19:25 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ach ja... beter 1 doodverwensing dan de wens hebben om alle allochtonen te steriliseren.
Zijn er nog partijen voor een actieve dienstplicht? Dan verveelt niemand zich meer.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar dat geldt waarschijnlijk voor autochtone reljeugd..of is dat anders?
Hahaha...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:50 schreef sumerian het volgende:
[..]
Misschien dan niet meer met jou rekening houden? Wel zo verstandig voor het voortbestaan van de mensheid. Domme generaliserende alcoholisten hebben namelijk niets goed voor wat betreft de mensheid. Het enige wat telt is de verslaving. Jouw mening is net zoveel waard als een eenbenig persoon in een kontschop festijn. Het gaat je nooit lukken tenzij....
En die "tenzij" zie jij nooit niet. Dat intellect mis je.
Oh, maar dat is hier ook zo. Alleen om dan geld te geven zodat ze met nieuwjaar een feestje kunnen bouwen en daardoor niks uitvreten, gaat me dus te ver.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Niet om flauw te doen maar ik drink ook graag thee (wijn ook trouwens hoor) en geef ook aan die speknekken van de goede doelen en eigenlijk zou ik voor de tieners hier gewoon een buurthuis wensen om die verveelde jongeren (geloof me maar dat er hier voor jongeren geen fuck te beleven is.) Heb wel wat vrijwilligerswerk gedaan voor jonge kinderen maar voor de tieners is er gewoon helemaal niets en dat is best wel een probleem inderdaad. Goed, hier speelt het zich af onder autochtone jongeren maar ja, wat is het verschil vraag ik me dan af. Een probleem is een probleem, nietwaar?
Wat mij betreft mag er wel wat meer voor de tieners gedaan worden want die zitten altijd tussen tafellaken en servet en met alle problemen van dien. Er is bijna niets voor ze.
Met een "Ik ga er niet eens meer op in" lukt het je inderdaad niet. Je KUNT het gewoon niet. Ik heb jou namelijk nooit iemand onder de tafel zien lullen. Jezelf boven iedereen zetten is niet iemand onder de tafel lullen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 03:00 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Hahaha...Speel maar weer op de man, waarom niet. Weet je wat? Ik ga er niet eens meer op in. Het is overduidelijk hopeloos. En ja, ik ben zwaar verslaafd joh. Ik ga straks ook nog even een lijntje coke naar binnen snuiven en misschien zet ik nog een spuit. Zelfs al zou ik echt half in coma liggen van alle drugs dan lul ik jou nog fluitend onder de tafel.
Maar daar kun jij ook verder niets aan doen natuurlijk.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 @ 03:54 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Het zal je verbazen, maar ik ben iemand die geen enkel mens - helemaal zonder rechtzaak - de dood wenst. Dat jij geen problemen hebt met het doden van mensen zonder rechtzaak zeg over jou dat je een asociaal en laag bij de gronds persoon bent die misschien wel het stemrecht zou moeten worden ontnomen.
quote:Op zondag 6 december 2009 04:32 schreef scanman1 het volgende:
[..]
En dat jij de meest verrotte dood sterft die je je maar kunt voorstellen, fascist!De wereld zou een stuk beter af zijn zonder jou
Wat een beschrijving weer.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:10 schreef sumerian het volgende:
Wel een typisch trekje voor leugenachtig, mensonterend links.
Ja, dat is belachelijk. Maar het is niet eenzijdig, het gebeurt de andere kant op ook. Net zo erg. Met alleen maar verwijten over en weer kom je er ook niet hoor. Hoog tijd dat mensen van beide kanten eens een keer normaal gaan doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een beschrijving weer.Echt, de haat voor links zit bij sommige mensen hier zó diep.
En dit is ook onwaar gebleken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:10 schreef sumerian het volgende:
[..]
Met een "Ik ga er niet eens meer op in" lukt het je inderdaad niet. Je KUNT het gewoon niet.
Mee eens, maar Scanman1 heeft voor zover ik weet alleen iets tegen PVV-stemmend rechts tuig, en niet alle rechtsstemmenden. Sumerian lijkt wel een hekel te hebben aan alles wat links is, zonder de ander ook maar een beetje proberen te begrijpen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja, dat is belachelijk. Maar het is niet eenzijdig, het gebeurt de andere kant op ook. Net zo erg. Met alleen maar verwijten over en weer kom je er ook niet hoor. Hoog tijd dat mensen van beide kanten eens een keer normaal gaan doen.
Beiden zijn achterlijk bezig, punt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mee eens, maar Scanman1 heeft voor zover ik weet alleen iets tegen PVV-stemmend rechts tuig, en niet alle rechtsstemmenden. Sumerian lijkt wel een hekel te hebben aan alles wat links is, zonder de ander ook maar een beetje proberen te begrijpen.
Maar het zou de discussies een stuk aangenamer maken als beide kanten eens normaal deden, inderdaad.
Er is altijd iemand die begint natuurlijk, dan lok je bepaalde soortgelijke reacties uit en blijf je erin hangen. Ik kan me dan zelf vaak inhouden om op het zelfde niveau te gaan schelden, maar dat niet iedereen dat kan en wil kan ik ook begrijpen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Beiden zijn achterlijk bezig, punt.
Ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:14 schreef -Strawberry- het volgende:
There we go again....waarom is er altijd iemand die weer op oude posts moet reageren, dat was namelijk al genoeg gedaan. En dan bedoel ik inderdaad jou, sumerian. Het topic ging net weer de goeie kant op. Kan me voorstellen dat het voor jou erg aanlokkelijk is om op Scanman1 in te gaan, maar echt, was dat nou nodig?
Ik lieg nergens hier.quote:Helemaal op de manier dat jij dat doet, met vooroordelen en onwaarheden die nergens op slaan.
Nee, dat is niet prima. En iemand ruimen om zijn mening is al helemaal niet goed en toont aan dat je enorm ziek in je kop bent....zelfs als het theoretisch is.quote:Zou jij het wel prima vinden als iemand alle allochtonen steriliseerde? Ik zou dan zo iemand ook liever ruimen om dat te voorkomen, in theorie, want immers is wel duidelijk dat Gia het niet echt meende.
Nee, dat was het niet, want je bereikt hier helemaal niets mee. Nou ja, alleen misschien dat een mod zich geroepen voelt om het topic schoon te vegen.quote:
Dat doe je wel.quote:Ik lieg nergens hier.
Als die persoon van plan is het ook tot uitvoer te brengen, en daartoe in staat is, dan wel.quote:Nee, dat is niet prima. En iemand ruimen om zijn mening is al helemaal niet goed en toont aan dat je enorm ziek in je kop bent....zelfs als het theoretisch is.
Dat zal een mod bepalen en niet jij.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, dat was het niet, want je bereikt hier helemaal niets mee. Nou ja, alleen misschien dat een mod zich geroepen voelt om het topic schoon te vegen.
Nee.quote:Dat doe je wel.
Volkert dacht er ook zo over.quote:Als die persoon van plan is het ook tot uitvoer te brengen, en daartoe in staat is, dan wel.
Natuurlijk zou het beter zijn om die persoon in een TBS kliniek op te sluiten, maar als dat niet mogelijk is, en die persoon vorm werkelijk een gevaar voor de samenleving en zijn/haar dood lost dat probleem op, dan waarom niet.
Ja want allochtonen zijn een ras enzo....quote:En het willen steriliseren van alle allochtonen is niet zomaar een mening.Dat is racistisch, en daarmee ook illegaal en gevaarlijk.
Klopt, maar zo moeilijk is het niet om te voorspellen dat het gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:50 schreef sumerian het volgende:
[..]
Dat zal een mod bepalen en niet jij.
Jammer dat je dat niet inziet dan. Zulke extreme oordelen hebben over iemand die je alleen kent van een aantal forumposts is wel waar veel fokkers hier een handje van hebben. En daar sluit ik Scanman1 dan ook niet van uit, maar jij bent zeker geen haar beter dan de persoon die je zo veracht.quote:Nee.
Volkert was niet zo slim. Het vermoorden van Pim heeft het probleem niet opgelost, namelijk de groeiende aanhang voor rechts en de ontevredenheid in dit land. Nu heeft Wilders zijn plaats ingenomen en is alles juist alleen maar erger dan voorheen.quote:Volkert dacht er ook zo over.![]()
Weer zo iemand die denk dat racisme alleen gaat over rassen.quote:Ja want allochtonen zijn een ras enzo....
Het maakt natuurlijk weinig verschil of iemand op grond van ras of enkel afkomst beoordeeld wordt. In beide gevallen is het overhaaste generalisatie, en zoals de definitie hierboven is staat het dan ook in artikel 1.quote:Er van uitgaan dat bepaalde mensen op grond van hun huidkleur of afkomst, minder waard zijn dan anderen.
Wacht, laat ook maar. Tegen iemand die zoiets als dit in zijn onderschrift heeft valt niet te discussiëren.quote:Stay in your desert with your "Allah-u-Akbar", and do not approach our cities;
for horrid is your belief and brutish is your conduct.
Ik heb Scanman ook iets horen roepen dat mensen die VVD stemmen lager dan beesten zijn. Walgelijk stigmatiserend, maar bovenal dom. Laat mensen eens in hun waarde. Hij ageert tegen mensen die iets tegen moslims hebben, dat is zijn goed recht, maar hij doet feitelijk precies hetzelfde met mensen die anders in het leven staan dan hem. Hypocriet noemt men dat ook wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mee eens, maar Scanman1 heeft voor zover ik weet alleen iets tegen PVV-stemmend rechts tuig, en niet alle rechtsstemmenden. Sumerian lijkt wel een hekel te hebben aan alles wat links is, zonder de ander ook maar een beetje proberen te begrijpen.
Maar het zou de discussies een stuk aangenamer maken als beide kanten eens normaal deden, inderdaad.
De NSB-er uithangen wanneer iemand zijn/haar reactie je niet aanstaat.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, maar zo moeilijk is het niet om te voorspellen dat het gaat gebeuren.![]()
Of ken jij toevallig een aantal mods die offtopic gescheld wel prima vinden? En topicreports zijn er ook niet voor niets.
[..]
Ja joh, ik wens mensen dood. Ik wil het stemrecht van mensen afnemen als hun IQ niet boven de 100 is....enz.quote:Jammer dat je dat niet inziet dan. Zulke extreme oordelen hebben over iemand die je alleen kent van een aantal forumposts is wel waar veel fokkers hier een handje van hebben. En daar sluit ik Scanman1 dan ook niet van uit, maar jij bent zeker geen haar beter dan de persoon die je zo veracht.
[..]
Blijkbaar moet er eens gekeken worden naar de bron van het probleem ipv de reactie daarop. Dat scheelt een hoop kogels en mensen.quote:Volkert was niet zo slim. Het vermoorden van Pim heeft het probleem niet opgelost, namelijk de groeiende aanhang voor rechts en de ontevredenheid in dit land. Nu heeft Wilders zijn plaats ingenomen en is alles juist alleen maar erger dan voorheen.
En denk ik dat de aanhang van Fortuyn gevaarlijker was dan Fortuyn zelf.
[..]
Jij hanteert een definitie die je het beste uitkomt.quote:Weer zo iemand die denk dat racisme alleen gaat over rassen.Ik hanteer toch liever deze definitie:
[..]
Het maakt natuurlijk weinig verschil of iemand op grond van ras of enkel afkomst beoordeeld wordt. In beide gevallen is het overhaaste generalisatie, en zoals de definitie hierboven is staat het dan ook in artikel 1.
Ja en daarom zijn ze zeker niet minder waard.quote:En allochtonen hebben een andere afkomst, niet?
Ah, een "boehoe!!!....jij bent niet lief voor de islam" reactie.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wacht, laat ook maar. Tegen iemand die zoiets als dit in zijn onderschrift heeft valt niet te discussiëren.
Erg jammer dat je de gehele islam veroordeelt, en niet alleen de radicale.
Ik denk dat hij die woorden zeker terug wil nemen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik heb Scanman ook iets horen roepen dat mensen die VVD stemmen lager dan beesten zijn. Walgelijk stigmatiserend, maar bovenal dom. Laat mensen eens in hun waarde. Hij ageert tegen mensen die iets tegen moslims hebben, dat is zijn goed recht, maar hij doet feitelijk precies hetzelfde met mensen die anders in het leven staan dan hem. Hypocriet noemt men dat ook wel.
Hoe moet ik weten dat die tekst daar vandaan komt?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:20 schreef sumerian het volgende:
[..]
Ah, een "boehoe!!!....jij bent niet lief voor de islam" reactie.
Lees je anders even in ofzo: http://kavehsara.com/yazdgird_iii_letter_to_omar.htm
Hoezo NSB-er? Je verziekt een topic, en dat is niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:16 schreef sumerian het volgende:
[..]
De NSB-er uithangen wanneer iemand zijn/haar reactie je niet aanstaat.![]()
Ik weet niet wat jij verder op dit forum nog allemaal uitkraamt.quote:Ja joh, ik wens mensen dood. Ik wil het stemrecht van mensen afnemen als hun IQ niet boven de 100 is....enz.
Het gaat om de manier waarop, en daarin ben jij geen haar beter dan Scanman.quote:Ik wijs hier een uiterst hypocriet persoon op zijn walgelijke standpunten en dan ben ik de boosdoener.
Klopt, dat had Volkert eigenlijk ook moeten inzien. Wel is het zo dat lang niet iedereen het eens is over wat nou precies de bron van het probleem is, en welke oplossingen daarvoor geschikt zijn.quote:Blijkbaar moet er eens gekeken worden naar de bron van het probleem ipv de reactie daarop. Dat scheelt een hoop kogels en mensen.
Als het geen geldige definitie was, dan had ik wel een ander woord gebruikt i.p.v. racisme.quote:Jij hanteert een definitie die je het beste uitkomt.
Dan zijn we het daar over eens.quote:Ja en daarom zijn ze zeker niet minder waard.
Hoezo de gehele islam? Alleen degenen die Allah Hakkebar roepen, toch? Dat zijn toch de radicaaltjes!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wacht, laat ook maar. Tegen iemand die zoiets als dit in zijn onderschrift heeft valt niet te discussiëren.
Erg jammer dat je de gehele islam veroordeelt, en niet alleen de radicale.
Daar ben ik nu dus ook achter. Ik was er al op teruggekomen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoezo de gehele islam? Alleen degenen die Allah Hakkebar roepen, toch? Dat zijn toch de radicaaltjes!
Ja, vernieuwend hè?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:41 schreef Ryan3 het volgende:
Is dit ook weer uitgelopen op een scanman1 userreview???
Hij maakt het er ook wel naar natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:41 schreef Ryan3 het volgende:
Is dit ook weer uitgelopen op een scanman1 userreview???
Er zijn er een hoop die nadrukkelijk naar zulke userreviews solliciteren hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:42 schreef huhggh het volgende:
[..]
Hij maakt het er ook wel naar natuurlijk.
Jawel zeker, maar ik ben straks bang dat elk topic waarin hij toevallig post daarop uitloopt. Kunnen we beter 1 centraal topic maken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:42 schreef huhggh het volgende:
[..]
Hij maakt het er ook wel naar natuurlijk.
Het centrale scanman01 topic. Ik ben voor.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jawel zeker, maar ik ben straks bang dat elk topic waarin hij toevallig post daarop uitloopt. Kunnen we beter 1 centraal topic maken.
Alsjeblieft niet zeg. Ik denk dat het inmiddels wel duidelijk is wat sommige users van hem vinden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het centrale scanman01 topic. Ik ben voor.
Dan moet je die plaat ook eens voor je kop weghalen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:10 schreef sumerian het volgende:
[..]
Met een "Ik ga er niet eens meer op in" lukt het je inderdaad niet. Je KUNT het gewoon niet. Ik heb jou namelijk nooit iemand onder de tafel zien lullen.
En dan die quotes paatsen zonder de beestachtige posts waar het een reactie op was natuurlijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |