abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 februari 2010 @ 11:17:39 #151
3542 Gia
User under construction
pi_78257496
quote:
Op zondag 21 februari 2010 03:15 schreef Stali het volgende:

[..]

Jij komt op FOK! echt overal mee weg he?
Waarom zou je dat niet mogen posten en onderstaande wel?
quote:
Op zondag 21 februari 2010 02:35 schreef Kardash het volgende:

[..]

Ehhh... Zou afschaffing en sterilisatie van PVV'ers niet de beste oplossing zijn op het verzonnen buitenlander-probleem?
  zondag 21 februari 2010 @ 11:22:13 #152
3542 Gia
User under construction
pi_78257568
quote:
Op zondag 21 februari 2010 04:16 schreef scanman1 het volgende:
Godzijdank hebben mijn kinderen begrepen dat je wel tuig moet zijn wil je een enorme grote groep mensen over 1 kam scheren!
Je bedoelt dat je je kinderen zodanig geïndoctrineerd hebt dat ze braaf hetzelfde denken en stemmen als jij?

Heb je de posters al voor het raam geplakt en de SP vlag gehesen?
  zondag 21 februari 2010 @ 11:40:27 #153
292331 Henktay
ik hou van tee
  zondag 21 februari 2010 @ 11:42:12 #154
292331 Henktay
ik hou van tee
pi_78257966
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik wou al zeggen, want ook op het forum wordt links van alles en nog wat aangewreven, wat op zijn minst erg ongenuanceerd is.
En wrs heeft dat met psychologie te maken. Links komt op voor zwakkeren. Fok! bestaat voor een groot deel uit jongeren. Om je te identificeren met zwak/zwakkeren is niet stoer/cool, de kans op een succesvolle teeltkeuze neemt dan af. Als jongere ben je dus sterk. En dus is links uncool.
Zo simpel ongeveer, soms althans.
Juist en het trieste is dat jongeren vaak zo ontzettend zwak zijn en zwak staan, dan denk ik joh, je graaft je eigen graf.
pi_78257982
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:10 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Wat wel zo is trouwens.
Als men hetzelfde over moslims zegt begin jij wel ineens te huilen. Selective verontwaardiging?
Stay in your desert with your "Allah-u-Akbar", and do not approach our cities;
for horrid is your belief and brutish is your conduct.
Crush antifa.
pi_78258060
quote:
Op zondag 21 februari 2010 11:22 schreef Gia het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je je kinderen zodanig geïndoctrineerd hebt dat ze braaf hetzelfde denken en stemmen als jij?

Heb je de posters al voor het raam geplakt en de SP vlag gehesen?
Ik denk, als ie überhaupt kinderen heeft, dat hij het zijn kinderen wel ingeslagen zou hebben. Dat zie je namelijk wel meer met mensen(eigenlijk beesten) die geen overmacht hebben.
Crush antifa.
  zondag 21 februari 2010 @ 11:58:26 #157
3542 Gia
User under construction
pi_78258367
quote:
Op zondag 21 februari 2010 11:46 schreef sumerian het volgende:

[..]

Ik denk, als ie überhaupt kinderen heeft, dat hij het zijn kinderen wel ingeslagen zou hebben. Dat zie je namelijk wel meer met mensen(eigenlijk beesten) die geen overmacht hebben.
Feit is dat hij kinderen heeft, helaas. En volgens mij zwerft er minstens eentje hier op Fok rond. Althans, er is een jonge fokster met exact, maar dan ook letterlijk dezelfde uitspraken als Scanman. Dat KAN geen toevaal zijn.
pi_78258428
Kan iemand me een paar argumenten geven voor een PvdA-stem?
-
pi_78258674
quote:
Op zondag 21 februari 2010 11:58 schreef Gia het volgende:

[..]

Feit is dat hij kinderen heeft, helaas. En volgens mij zwerft er minstens eentje hier op Fok rond. Althans, er is een jonge fokster met exact, maar dan ook letterlijk dezelfde uitspraken als Scanman. Dat KAN geen toevaal zijn.
Het zal wel een kloon van hem zijn. Ik geloof namelijk niet dat ook maar iemand met zo'n eng figuur zou kunnen samenwonen/voortplanten. Iemand die elke dag pilletjes moet slikken en zich lam moet zuipen om in slaap te komen zal vast geen aangenaam persoon zijn. En dat blijkt wel weer uit zijn reacties.
Crush antifa.
  zondag 21 februari 2010 @ 12:32:16 #160
3542 Gia
User under construction
pi_78259206
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:11 schreef sumerian het volgende:

[..]

Het zal wel een kloon van hem zijn. Ik geloof namelijk niet dat ook maar iemand met zo'n eng figuur zou kunnen samenwonen/voortplanten. Iemand die elke dag pilletjes moet slikken en zich lam moet zuipen om in slaap te komen zal vast geen aangenaam persoon zijn. En dat blijkt wel weer uit zijn reacties.
Hij is wat ouder. Uit de tijd dat de man het hoofd is van het gezin en de rest braaf luistert naar Mr. Father!

Lijkt me echt het type dat geen tegenspraak duldt. Niet van zijn vrouw en niet van zijn kinderen. In zijn huis wordt SP gestemd. Dat wordt er met de paplepel ingegoten. Iets anders is fout, dom, aanmatigend, kortom onacceptabel.

Hij had er laatst zelfs een topic over geopend dat hij niet begrijpt als kinderen anders stemmen dan de ouders.

Stemmen jouw kinderen hetzelfde als jij?

En dan heb je Strawberry die Scanman exact napraat en toevallig net 18 is geworden.
Naar mijn mening is Strawberry de dochter van Scanman.

Ook in onderstaand topic zijn deze twee het griezelig exact met elkaar eens:

Mogen mensen met een IQ van beneden de 100 nog wel stemmen?

Als dat niet naar pure indoctrinatie riekt!!
  zondag 21 februari 2010 @ 12:40:23 #161
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_78259496
Tsja, ik ben van huis uit geen PvdA stemmer (mijn ouders stemmen overigens wel PvdA, voordat we dat gezeik krijgen). Maar de manier waarop de PvdA gebashed wordt vind ik wel oneerlijk. Dan heb ik het over de laatste jaren, maar helemaal de laatste dagen waarin feitelijk aangetoond werd dat het gebash verre van rationeel is. Dit was het sowieso al niet, maar nu werd het wel erg concreet. De PvdA werd van alle kanten aangevallen, zelfs door partijen die het omtrent de terugtrekking eigenlijk het gewoon eens waren met de PvdA. Wie speelt er dan electorale spelletjes?

Wilders die als een schooljongen om niets inhoudelijks (tsja, wanneer gaat het wel om de inhoud bij hem??) zijn 'conclusie' trekt over de PvdA en anderen die (naast de PVV uiteraard) gekscherend maar blijft roepen over de Partij van de Allochtonen, alsof A) je alleen maar goed bent wanneer je kankert op allochtonen, en B. Allochtonen in dit land per definitie als minderwaardig moeten worden weggezet (immers impliceer je dat iets slecht is aan de hand van het toeschrijven aan een pro-allochtoons stigma). Dat er voorbij gegaan wordt aan de generalisatie van een zeer diverse groep mensen ( allochtonen zijn niet één etniciteit, maar goed, de meeste mensen (inclusief de politiek) lijken dat niet te snappen). Waar gaat het dan over?

Wat is zie is dat Bos een prima minister van financiën is, die niet bang is om te bezuinigen, maar ook niet om te investeren, een bank wegkaapt uit België (ok, achteraf was het niet eens zo'n topdeal, maar op het moment zelf zette hij de Belgen gewoon weg) en in de laatste dagen een verkiezingsdebat duidelijk wint en alle kritiek persoonlijk opvangt en gewoon staande blijft. Dit in tegenstelling tot bijv. een Verhagen wat toch ook iemand met een sterke reputatie is (was?).

Verder had de PvdA het gelijk gewoon aan hun zijde omtrent de terugtrekking van de militairen.

Zoals gezegd ben ik geen PvdA stemmer, maar ik zou het jammer vinden als deze partij zou afzwakken tot een kleine speler. Daarvoor is de bijdrage die zij kunnen leveren te groot. Net als de tegenstem tegen het rechtse geluid, in elk opzicht. De SP gaat me te ver, en D'66 (normaal gesproken mijn partij, samen met de VVD, maar deze laatste heeft voor mij voorlopig afgedaan wegens te populistische praat puur ingegeven om Wilders na te streven) is weliswaar links op maatschappelijke punten, maar rechts op economische punten. Nu vind ik dit laatste een prima verhouding. Maar er moet ook een tegengeluid zijn. Er zitten capabele mensen bij de PvdA en ze hebben een degelijk wetenschappelijk bureau en hebben dus niet alleen de mogelijkheid, maar ook de intentie en achtergrond om zaken echt uit te zoeken/denken, voordat ze overgaan in oeverloos populistisch gelul.

Het enige wat ik minder goed opgelost vond, was de kwestie Ella Vogelaar. Toch een zeer capabele functionaris gezien haar C.V., en iemand die binnengehouden moest kunnen worden. Dat ze zelf uiteindelijk leek weg te willen, met dat geschop van haar had natuurlijk een reden. En dat moet per definitie er een zijn die op het conto van de PvdA komt, aangezien de PvdA er toch voor had moeten zorgen dat Vogelaar kreeg wat ze naar redelijkheid en billijkheid kon verwachten. Als dit laatste een probleem was, hadden ze haar beter moeten informeren.

Eigenlijk overwoog ik daarom op de PvdA te stemmen. Nu ik het voorgaande geschreven heb, weet ik het zeker.

[ Bericht 8% gewijzigd door Xaobotnik op 21-02-2010 12:47:24 ]
  zondag 21 februari 2010 @ 12:53:56 #162
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78259900
Vogelaar was gewoon niet meer houdbaar door het gebash van de Telegraaf, GeenStijl en Elsevier. Dat is normaal gesproken geen groot probleem maar op een gegeven moment ging ook de PO meebashen
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_78262359
quote:
Op zondag 21 februari 2010 04:08 schreef Stali het volgende:

[..]

Waar reageer je nu precies op?
Je kinderen leren sociaal te zijn heeft helemaal niets te maken met overprotectie.
Onderdeel van een beschermde opvoeding is je kinderen een te nauw denkkader geven. Dit is goed, en de rest is kwaad. Dat beschouw ik als een beschermde opvoeding.
pi_78262486
Bos heeft z'n kansen wel vergroot. Een waardig minister-president in spe. Hoop dat hij het wordt...
pi_78262552
quote:
Op zondag 21 februari 2010 14:04 schreef EchtGaaf het volgende:
Bos heeft z'n kansen wel vergroot. Een waardig minister-president in spe. Hoop dat hij het wordt...
Mag hij z'n partij wel gaan zuiveren en lieden als Guusje Ter Horst eruit flikkeren.
  zondag 21 februari 2010 @ 14:18:05 #166
3542 Gia
User under construction
pi_78262990
quote:
Op zondag 21 februari 2010 14:00 schreef Lagrinta het volgende:
Onderdeel van een beschermde opvoeding is je kinderen een te nauw denkkader geven. Dit is goed, en de rest is kwaad. Dat beschouw ik als een beschermde opvoeding.
Dat zie ik dus eerder als indoctrinatie.

Je kinderen aanpraten dat iedereen die rechts stemt per definitie asociaal is, heeft niks meer met bescherming te maken, maar inderdaad wat jij zegt, een nauw denkkader, maar het is pure indoctrinatie.
  zondag 21 februari 2010 @ 14:19:16 #167
3542 Gia
User under construction
pi_78263027
quote:
Op zondag 21 februari 2010 14:04 schreef EchtGaaf het volgende:
A.u.b. niet!! Dan wordt er alleen nog maar meer thee gedronken en clubhuizen gebouwd. Dan gaat het land dus pas echt naar de klote!
pi_78263042
quote:
Op zondag 21 februari 2010 14:18 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat zie ik dus eerder als indoctrinatie.

Je kinderen aanpraten dat iedereen die rechts stemt per definitie asociaal is, heeft niks meer met bescherming te maken, maar inderdaad wat jij zegt, een nauw denkkader, maar het is pure indoctrinatie.
Dat bedoel ik dus. Als ik iemand hoor zeggen dat ze hun kinderen leren wat sociaal is, klinkt dat prima. Als ze dan zeggen dat ze daarmee hetzelfde stemmen als hun ouders word ik achterdochtig.
  zondag 21 februari 2010 @ 14:21:53 #169
3542 Gia
User under construction
pi_78263133
quote:
Op zondag 21 februari 2010 14:19 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus. Als ik iemand hoor zeggen dat ze hun kinderen leren wat sociaal is, klinkt dat prima. Als ze dan zeggen dat ze daarmee hetzelfde stemmen als hun ouders word ik achterdochtig.
In het geval van Scan gaat dat dus veel verder. Ook het idee dat mensen met een iq onder de 100 niet mogen stemmen, nemen zijn kinderen klakkeloos van hem over. Hij is hiervan zo overtuigd dat hij dit idee als de enige waarheid ziet.
Een heel eng mannetje als je het mij vraagt.

Nog effe en hij wil iedereen met een ìq onder de 100 preventief ruimen. Kosten ze geen geld meer, kunnen ze ook niet meer stemmen en kunnen ze zich niet meer voortplanten. Allemaal veel beter voor Nederland.
pi_78263215
quote:
Op zondag 21 februari 2010 14:19 schreef Gia het volgende:

[..]

A.u.b. niet!! Dan wordt er alleen nog maar meer thee gedronken en clubhuizen gebouwd. Dan gaat het land dus pas echt naar de klote!
Wie dan?
pi_78263259
quote:
Op zondag 21 februari 2010 14:21 schreef Gia het volgende:

[..]

In het geval van Scan gaat dat dus veel verder. Ook het idee dat mensen met een iq onder de 100 niet mogen stemmen, nemen zijn kinderen klakkeloos van hem over. Hij is hiervan zo overtuigd dat hij dit idee als de enige waarheid ziet.
Een heel eng mannetje als je het mij vraagt.

Nog effe en hij wil iedereen met een ìq onder de 100 preventief ruimen. Kosten ze geen geld meer, kunnen ze ook niet meer stemmen en kunnen ze zich niet meer voortplanten. Allemaal veel beter voor Nederland.
Ik ken hem verder niet, maar het klinkt eng. Wat ik altijd zo jammer vind aan mensen die linkse opvattingen hebben, dat je van hen juist mag verwachten dat ze hun kinderen vrij opvoeden. Dat gebeurt ook wel vaak want zo haal je de creativiteit uit kindeeren naar boven (zie een Kyteman). Maar ook vaak genoeg niet.
  zondag 21 februari 2010 @ 14:27:34 #172
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78263349
quote:
Op zondag 21 februari 2010 14:19 schreef Gia het volgende:

[..]

Er wordt al hard genoeg gestraft in dit land
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_78263700
quote:
Op zondag 21 februari 2010 14:27 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Er wordt al hard genoeg gestraft in dit land
Inderdaad. 150 euro voor bellen achter het stuur.
  zondag 21 februari 2010 @ 14:41:08 #174
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78263777
quote:
Op zondag 21 februari 2010 14:38 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Inderdaad. 150 euro voor bellen achter het stuur.
Ook ja.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zondag 21 februari 2010 @ 14:41:23 #175
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78263788
http://www.radio1.nl/cont(...)zwervers-en-daklozen

Nog een reden om pvda te stemmen
Deuger, Woke & Gutmensch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')