abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78255117
quote:
Op zondag 21 februari 2010 04:17 schreef TwyLight het volgende:

[..]
Wees er trots op. Een beetje zoals NSB'ers zich gevoeld moeten hebben in de jaren 30/40.

[ Bericht 0% gewijzigd door scanman1 op 21-02-2010 04:31:53 ]
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_78255173
quote:
Op zondag 21 februari 2010 04:12 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Hou toch op... Iedere kenner weet dat Hitler zo rechts was als de neten. Het is grappig dat het rechtse volk hem graag in de linkse hoek wil duwen, waarschijnlijk als een soort van zelfbescherming. Heel typerend. Demnk daar maar eens over na. Maar iedereen met een beetje verstand ziet dat er over de Joden destijds net zo geschreven en gesproken werd als over de moslims nu. Blijkbaar moet je over een beetje intelligentie beschikken om dat te kunnen zien. Een hoog IQ (wat sommigen zeggen te hebbben) schijnt niet genoeg te zijn om menselijk te kunnen nadenken.
Ik weet niet waar je op reageert. Je zegt dat Hitler 1 of 2 linkse ideeën had en dat daarom rechtse mensen Hitler graag in de linkse hoek duwen. Toch? Ik zeg dat wil je het wezen van het fascisme samenvatten dat je dan iets dieper moet gaan dan dat Hitler 1 of 2 linkse ideeën had.
En het is ook niet zo dat rechtse mensen Hitler graag neerzetten als links, omdat die die 1 of 2 linkse ideeën had trouwens. Dat heeft een heel andere achtergrond, volgens mij.
I´m back.
pi_78255203
quote:
Op zondag 21 februari 2010 04:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je op reageert. Je zegt dat Hitler 1 of 2 linkse ideeën had en dat daarom rechtse mensen Hitler graag in de linkse hoek duwen. Toch? Ik zeg dat wil je het wezen van het fascisme samenvatten dat je dan iets dieper moet gaan dan dat Hitler 1 of 2 linkse ideeën had.
En het is ook niet zo dat rechtse mensen Hitler graag neerzetten als links, omdat die die 1 of 2 linkse ideeën had trouwens. Dat heeft een heel andere achtergrond, volgens mij.
Fout gedacht. Want zodra de rechts stemmende mens (vooral die mensen die op de PVV stemmen) zich realiseren dat ze net zo bezig zijn als de aanhang van Hitler in de jaren 30 van de vorige eeuw, is dat té confronterend. Dat kunnen ze niet verdragen en daarom proberen ze wanhopig om Hitler ook in de linkse hoek te duwen, zodat hun stem niet echt duidelijk als asociaal en gevaarlijk kan worden neergezet.
  zondag 21 februari 2010 @ 04:33:43 #104
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_78255219
quote:
Op zondag 21 februari 2010 04:31 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Fout gedacht. Want zodra de rechts stemmende mens (vooral die mensen die op de PVV stemmen) zich realiseren dat ze net zo bezig zijn als de aanhang van Hitler in de jaren 30 van de vorige eeuw, is dat té confronterend. Dat kunnen ze niet verdragen en daarom proberen ze wanhopig om Hitler ook in de linkse hoek te duwen, zodat hun stem niet echt duidelijk als asociaal en gevaarlijk kan worden neergezet.
Ach de mens is een wezen wat steeds maar dezelfde fouten blijft maken. Zeker als groep. En de enkele individu die daar boven uit stijgt wordt vaak afgemaakt.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_78255235
quote:
Op zondag 21 februari 2010 04:33 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ach de mens is een wezen wat steeds maar dezelfde fouten blijft maken. Zeker als groep. En de enkele individu die daar boven uit stijgt wordt vaak afgemaakt.
Zeer zeker waar
De mens is een groepsdier en Wilders speelt daar slim op in. Zelf denken is voor sommigen erg moeilijk, maar als ze bepaalde mensen iets horen roepen dan moet het wel waar zijn.
pi_78255239
quote:
Op zondag 21 februari 2010 04:00 schreef Stali het volgende:

[..]

PVV en aanhang wil graag dat we het betreurenswaardige beeld van die geestelijk gemankeerden vergeten die behoorden tot de aanhang van Pim Fortuyn en dan krijg je allemaal van die vage onderzoekjes.

http://www.nrcnext.nl/blo(...)-en-niet-emotioneel/
Ochoch, Marcel van Dam heeft een fok-account?
pi_78255255
quote:
Op zondag 21 februari 2010 04:31 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Weet je wat de boel zo onvergelijkbaar maakt? Voor en na de oorlog.
Er is geen PVV'er, wetende wat iedereen weet mbt de nazi's en de Holocaust, die moslims hetzelfde toewenst als Hitler de Joden, nl. een Holocaust.
Dus ik denk ook niet dat de PVV'er dat de moslims toewenst.
De PVV'er is een simplist en iemand die ontevreden is, dat is alles. Iemand die denkt dat er makkelijke oplossingen zijn voor zijn toevallige persoonlijke frustraties. Maar niet iemand die de moslims een Holocaust wil in drijven.
I´m back.
pi_78255271
Ho, er is wel een deel die dat nastreeft, nl. dat deel dat vroeger fanatiek aanhanger was van clubjes als CD en CP86. Maar zoals eerder gezegd, daar verklaar je geen 20 zetels in de peilingen mee.
pi_78255277
quote:
Op zondag 21 februari 2010 04:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Er is geen PVV'er, wetende wat iedereen weet mbt de nazi's en de Holocaust, die moslims hetzelfde toewenst als Hitler de Joden, nl. een Holocaust.
Dus ik denk ook niet dat de PVV'er dat de moslims toewenst.
De PVV'er is een simplist en iemand die ontevreden is, dat is alles. Iemand die denkt dat er makkelijke oplossingen zijn voor zijn toevallige persoonlijke frustraties. Maar niet iemand die de moslims een Holocaust wil in drijven.
Natuurlijk wenst niemand moslims een holocaust toe. Alleen scanman1 zou het graag zien gebeuren, al is het maar om zijn gelijk te halen op een forum. De PVV'er mag dan een simplist zijn, dat zijn de 65+'ers die blind op Balkenende stemmen ook. Of de mensen die fatsoenshalve denken op een sociale partij te moeten stemmen. Als je geen zinnige reden kunt bedenken om te stemmen, kun je wmb. beter wegblijven uit het stemhok.
pi_78255295
quote:
Op zondag 21 februari 2010 04:43 schreef ErictheSwift het volgende:
Ho, er is wel een deel die dat nastreeft, nl. dat deel dat vroeger fanatiek aanhanger was van clubjes als CD en CP86. Maar zoals eerder gezegd, daar verklaar je geen 20 zetels in de peilingen mee.
Nou ik weet het niet hoor, maar zelfs neo-nazi's zullen geen Holocaust meer nastreven, volgens mij. Het is allemaal nazi-light geworden, ook bij de neonaiz's.
En daarbij denk ik zelfs dat Wilders-aanhangers niet zozeer de pee hebben in moslims dan wel in alles wat links is. En vooral uit teleurstelling. Wilders-aanhangers bestaan voor een groot deel uit voormalig linksstemmers, die zich in de steek gelaten voelen.
I´m back.
pi_78255303
quote:
Op zondag 21 februari 2010 04:36 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Ochoch, Marcel van Dam heeft een fok-account?
Jij gaat PVV stemmen?
pi_78255311
quote:
Op zondag 21 februari 2010 04:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

ik denk dat je daar heel erg (en dan bedoel ik ook HEEL ERG) mis zit. Lees anders even het topic na over de moskee die is ingestort en de reacties daarop. Onderschat het niet, want het barst van de nederlanders die alles wat moslim is DOOD willen hebben. Dat begrijp je vast niet en ik ook niet, maar getuige de vele reacties op de fora is het wel zo.
pi_78255315
quote:
Op zondag 21 februari 2010 04:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou ik weet het niet hoor, maar zelfs neo-nazi's zullen geen Holocaust meer nastreven, volgens mij. Het is allemaal nazi-light geworden, ook bij de neonaiz's.
En daarbij denk ik zelfs dat Wilders-aanhangers niet zozeer de pee hebben in moslims dan wel in alles wat links is. En vooral uit teleurstelling. Wilders-aanhangers bestaan voor een groot deel uit voormalig linksstemmers, die zich in de steek gelaten voelen.
Wake UP !!!!
pi_78255320
quote:
Op zondag 21 februari 2010 04:44 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Natuurlijk wenst niemand moslims een holocaust toe. Alleen scanman1 zou het graag zien gebeuren, al is het maar om zijn gelijk te halen op een forum.
Vanwege deze reactie wens ik jou een zwaar klote en erg lijdend leven toe. Hopelijk slaap jij geen enkele nacht meer goed vanaf nu.
pi_78255329
quote:
Op zondag 21 februari 2010 04:50 schreef scanman1 het volgende:

[..]

ik denk dat je daar heel erg (en dan bedoel ik ook HEEL ERG) mis zit. Lees anders even het topic na over de moskee die is ingestort en de reacties daarop. Onderschat het niet, want het barst van de nederlanders die alles wat moslim is DOOD willen hebben. Dat begrijp je vast niet en ik ook niet, maar getuige de vele reacties op de fora is het wel zo.
Tuurlijk op internet zijn dat soort mensen heel erg stoer.
I´m back.
pi_78255335
quote:
Op zondag 21 februari 2010 04:48 schreef Stali het volgende:

[..]

Jij gaat PVV stemmen?

Nee. Dat was ik niet van plan. Als jij zo snel denkt te moeten oordelen, moet je zelf maar op de PVV stemmen.
  zondag 21 februari 2010 @ 04:54:26 #117
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_78255336
Internethelden, voordeel van anoniem berichten plaatsen.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_78255337
quote:

[..]

Wake UP !!!!
Dat stuit jou tegen de borst, dat veel Wilders stemmers net als jij wrs erg links stemden een tijdje geleden? Ik denk toch dat het zo is.
I´m back.
  zondag 21 februari 2010 @ 04:55:29 #119
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_78255343
Nee ik niet... ik ben weliswaar sociaal democraat in hart en nieren, maar het voelt nu niet goed.
Ik was voor doorgaan in Uruzgan, maar snap ook prima waarom de PvdA hierin afhaakt... en tevens snap ik ook dat de PvdA in heeft gestemd met een hogere AOW leeftijd... En persoonlijk denk ik dat Bos een meesterzet heeft gedaan door de ABN Amro te nationaliseren (tegen de tijd dat de koersen ook maar de helft van wat ze ooit waard waren, we deze aandelen weer verkopen, dan is bijna de hele staatsschuld weggewerkt)...

En toch, dit jaar Groen Links waarschijnlijk. Want ook al waren ze een oppositie partij, dan nog heeft Groen Links besef gehad van de verantwoordelijkheid van de regering. Kortom; ze steunden moties van wantrouwen alleen maar als ze het er zelf mee eens waren... maar niet alleen om de regering te laten vallen. Dat getuiigt van grootsheid... en daarnaast is Femke nog steeds een mooie vrouw.
(niet dat dit de doorslag gaf, maar een bonuspuntje heeft ze wel verdiend).
Liever goed bedacht dan slecht gejat.
pi_78255344
quote:
Op zondag 21 februari 2010 04:51 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Vanwege deze reactie wens ik jou een zwaar klote en erg lijdend leven toe. Hopelijk slaap jij geen enkele nacht meer goed vanaf nu.
Ochoch, wat ben je toch een heerlijk mannetje. Constant geobsedeerd door de holocaust, altijd maar naxi-vergelijkingen maken. Ik ben benieuwd hoe lang je hier nog mee wegkomt. Fatsoen heb je in ieder geval niet.
pi_78255350
quote:
Op zondag 21 februari 2010 04:54 schreef Hukkie het volgende:
Internethelden, voordeel van anoniem berichten plaatsen.
QFT.
pi_78255352
Was dat niet op Man Bijt Hond, de verstokte SP-stemmer die "opeens" voor de PVV stemde?
pi_78255362
quote:

[..]

Je moet je ook niet helemaal gek laten maken door wat je allemaal leest op internet.
De meeste mensen zijn echt wel gematigd maar die hebben dan de behoefte ook niet om met een missie op internet te hangen. Het valt echt wel mee allemaal ookal is er een hoop onvrede want zo goed gaat het natuurlijk ook voor een hoop mensen niet. Maar denken dat de PVV het gaat oplossen is natuurlijk kolder maar goed, we zullen het wel zien allemaal.

Heren, welterusten.
pi_78255365
quote:
Op zondag 21 februari 2010 04:55 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Ochoch, wat ben je toch een heerlijk mannetje. Constant geobsedeerd door de holocaust, altijd maar naxi-vergelijkingen maken. Ik ben benieuwd hoe lang je hier nog mee wegkomt. Fatsoen heb je in ieder geval niet.
Je verwijt mij geen fatsoen te hebben? Dat is toch wel de wereld op z'n kop. Maar maak jezelf vooral wijs dat jouw stem menselijk is. Diep van binnen weet je dat jouw stem lager dan laag is en de definitie is van wat de mens tuig maakt, maar blijf maar pogingen doen om jouw geindioctrineerde mening goed te praten. Waarschiinlijk is het de enige manier dat je nog enigszins kunt slapen 's nachts.
pi_78255367
quote:
Op zondag 21 februari 2010 04:54 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Nee. Dat was ik niet van plan. Als jij zo snel denkt te moeten oordelen, moet je zelf maar op de PVV stemmen.
Je moet de boel niet omdraaien. Jij viel mij meteen aan met een dooddoener.
pi_78255368
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:00 schreef Stali het volgende:

[..]

Je moet je ook niet helemaal gek laten maken door wat je allemaal leest op internet.
De meeste mensen zijn echt wel gematigd maar die hebben dan de behoefte ook niet om met een missie op internet te hangen. Het valt echt wel mee allemaal ookal is er een hoop onvrede want zo goed gaat het natuurlijk ook voor een hoop mensen niet. Maar denken dat de PVV het gaat oplossen is natuurlijk kolder maar goed, we zullen het wel zien allemaal.

Heren, welterusten.
.
I´m back.
pi_78255375
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:00 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Je verwijt mij geen fatsoen te hebben? Dat is toch wel de wereld op z'n kop. Maar maak jezelf vooral wijs dat jou stem menselijk is. Diep van binnen weet je dat jouw stem lager dan laag is en de definitie is van wat de mens tuig maakt, maar blijf maar pogingen doen om jouw geindioctrineerde mening goed te praten. Waarschiinlijk is het de enige manier dat je nog enigszins kunt slapen 's nachts.
Ik ben geen PVV'er voor jouw informatie, en ook geen neonazi. Ik stoor me aan elke post van je waarbij je iedereen uitmaakt van NSB'er en nazi en aldanniet meer. Wat is daar fatsoenlijk aan? Er zijn genoeg andere argumenten tegen een regering met PVV. En ik slaap prima.
pi_78255387
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:01 schreef Stali het volgende:

[..]

Je moet de boel niet omdraaien. Jij viel mij meteen aan met een dooddoener.
Ohja, en de aanhangers van Fortuyn waren allemaal geestelijk gemankeerd. Zo raar is de vergelijking met Van Dam dan niet.
pi_78255391
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:07 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Ohja, en de aanhangers van Fortuyn waren allemaal geestelijk gemankeerd. Zo raar is de vergelijking met Van Dam dan niet.
Maar er is toch niets mis met Van Dam, dat was gewoon zijn mening dat Fortuyn een minderwaardig mensch was toch?
Zijn aanhangers waren grosso modo nog erger, ook een mening.
I´m back.
pi_78255398
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:07 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Waar heb ik gezegd dat aanhangers van Fortuyn allemaal geestelijk gemankeerd waren?
pi_78255403
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:09 schreef Stali het volgende:

[..]

Waar heb ik gezegd dat aanhangers van Fortuyn allemaal geestelijk gemankeerd waren?
De meesten wel hoor, hoeveel procent dat precies is, toch meer dan 66,67% iig.
En dan kun je de Grondwet veranderen.
I´m back.
pi_78255404
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar er is toch niets mis met Van Dam, dat was gewoon zijn mening dat Fortuyn een minderwaardig mensch was toch?
Zijn aanhangers waren grosso modo nog erger, ook een mening.
Ik zei ook niet dat er iets mis is met Van Dam. Hij had het gezegd kunnen hebben.
pi_78255405
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:09 schreef Stali het volgende:

[..]

Wat wel zo is trouwens.
pi_78255414
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:10 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Ik zei ook niet dat er iets mis is met Van Dam. Hij had het gezegd kunnen hebben.
Had gekund, maar hij heeft nooit wat gezegd over de aanhangers van Fortuyn, wat mij bij staat althans.
I´m back.
pi_78255417
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

De meesten wel hoor, hoeveel procent dat precies is, toch meer dan 66,67% iig.
Die onderzoekjes worden ook niet voor niets gehouden, dat heeft gewoon met het imago te maken en dat is gewoon nog steeds niet al te best.

Overigens heb ik tho_Omas wel vaker in topics over de PVV zien posten en ben dan heel benieuwd wanneer hij eens kleur gaat bekennen. .
pi_78255424
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:13 schreef Stali het volgende:

[..]

Die onderzoekjes worden ook niet voor niets gehouden, dat heeft gewoon met het imago te maken en dat is gewoon nog steeds niet al te best.
Bij ons idd. .
quote:
Overigens heb ik tho_Omas wel vaker in topics over de PVV zien posten en ben dan heel benieuwd wanneer hij eens kleur gaat bekennen. .
Iig voormalig linksstemmer?
I´m back.
pi_78255425
Kleur bekennen? Ik doe in ieder topic hetzelfde ja. Ingaan tegen ongenuanceerd gebrul over rechts. Over de nazi-vergelijkingen in dit topic zie ik je niet reageren?
pi_78255427
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Neuh, de laatste keer was het D66. Lekker veilig in het midden.
pi_78255431
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:15 schreef tho_Omas het volgende:
Kleur bekennen? Ik doe in ieder topic hetzelfde ja. Ingaan tegen ongenuanceerd gebrul over rechts. Over de nazi-vergelijkingen in dit topic zie ik je niet reageren?
Je gaat niet in tegen ongenuanceerd gebrul over links?
I´m back.
pi_78255433
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:16 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Neuh, de laatste keer was het D66. Lekker veilig in het midden.
Beetje links hè. .
I´m back.
pi_78255434
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Bij ons idd. .
[..]

Denk het wel.

Maar ik ben maffen want dit zijn voor mij geen tijden meer.
pi_78255436
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:18 schreef Stali het volgende:

[..]

Denk het wel.

Maar ik ben maffen want dit zijn voor mij geen tijden meer.
Ik ga ook maffenstein. .
I´m back.
pi_78255439
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je gaat niet in tegen ongenuanceerd gebrul over links?
Ik kom nooit op de frontpage.

Maar zonder gekheid, als ik me erger wel ja.
pi_78255446
Dan verlaat ik het strijdperk ook maar.
pi_78255453
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:19 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Ik kom nooit op de frontpage.

Maar zonder gekheid, als ik me erger wel ja.
Ik wou al zeggen, want ook op het forum wordt links van alles en nog wat aangewreven, wat op zijn minst erg ongenuanceerd is.
En wrs heeft dat met psychologie te maken. Links komt op voor zwakkeren. Fok! bestaat voor een groot deel uit jongeren. Om je te identificeren met zwak/zwakkeren is niet stoer/cool, de kans op een succesvolle teeltkeuze neemt dan af. Als jongere ben je dus sterk. En dus is links uncool.
Zo simpel ongeveer, soms althans.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 21-02-2010 05:28:46 ]
I´m back.
pi_78255459
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:15 schreef tho_Omas het volgende:
Je geeft geen antwoord op mijn vraag? . Ik was nl. niet zo ongenuanceerd zoals jij hier wel even binnenkwam namelijk. En zo ben ik je ook wel vaker tegengekomen in PVV topics.

En ik sta niet bij je in dienst en bepaal zelf wel waar ik wel of niet op reageer. En PVV en nazivergelijkingen daar heb ik gewoon echt helemaal niets mee dus daar ga ik inderdaad niet op in.
pi_78255472
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik wou al zeggen, want ook op het forum wordt links van alles en nog wat aangewreven, wat op zijn minst erg ongenuanceerd is.
En wrs heeft dat met psychologie te maken. Links komt op voor zwakkeren. Fok! bestaat voor een groot deel uit jongeren. Om je te identificeren met zwak/zwakkeren is niet stoer/cool. Als jongere ben je sterk. En dus is links uncool.
Zo simpel ongeveer, soms althans.
Nouja, misschien ben ik dan wel linkser dan ik dacht. PVV'ers waren duidelijk niet bij machte om zich te kunnen verdedigen. Gelukkig voor hen voel ik me dan ook al jaren niet meer cool.
pi_78255495
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:26 schreef Stali het volgende:

[..]

Je geeft geen antwoord op mijn vraag?
Was een leesfoutje van mij. Het stond er inderdaad niet zoals ik het las.
pi_78255667
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:26 schreef Stali het volgende:

[..]

Je geeft geen antwoord op mijn vraag? . Ik was nl. niet zo ongenuanceerd zoals jij hier wel even binnenkwam namelijk. En zo ben ik je ook wel vaker tegengekomen in PVV topics.

En ik sta niet bij je in dienst en bepaal zelf wel waar ik wel of niet op reageer. En PVV en nazivergelijkingen daar heb ik gewoon echt helemaal niets mee dus daar ga ik inderdaad niet op in.
En toch is net zo onlogisch om bij voorbaat vergelijkingen met nazi-Duitsland te verwerpen als op welk ander onderwerp bevooroordeeld te zijn. Het is belachelijk om jezelf te beperken door voor jezelf (en de samenleving) te bepalen dat van zo'n belangrijke periode in de westerse geschiedenis niet geleerd hoeft te worden m.b.t. de huidige politieke situatie, omdat je "er niets van moet hebben". Als zoveel mensen op een serieuze toon deze uitspraken doen, dan zouden juist PVV-stemmers dit toch serieus moeten onderzoeken, aangezien ze zelf hun politieke tegenstanders verwijten dat deze de stem van grote groepen mensen categorisch negeren/ontkennen. (Zoals Fortuyn en Verdonk hun tegenstanders dit ook altijd verweten.)
Als het wel logisch zou zijn om dit soort vergelijkingen of uitspraken bij voorbaat te verwerpen betekent dat, dat je suggereert dat je er al uitputtend over na zou hebben gedacht. (D.w.z. alle overeenkomsten en verschillen op alle niveau's in kaart hebt gebracht).
Dit zou juist tegenstrijdig zijn met de trend om te denken de discussie te kunnen winnen met het quoten van Godwin op het moment dat alleen iemand maar een woord opvoert uit wat gemeengoed is geassocieerd te worden met nazi-Duitsland/WO2.

M.a.w. probeer de discussie altijd inhoudelijk te voeren, neem helemaal deel aan de discussie of helemaal niet, anders neigt het naar populisme.
  zondag 21 februari 2010 @ 10:13:45 #150
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_78256718
Ik ga mogelijk op de PvdA stemmen. Ze hebben in dit geval de juiste beslissing genomen en ik hoop voor deze ene keer dat nu de PvdA eens niet alle bagger over zich heen krijgt. Op 1 of andere manier blijft het CDA (die in 90% van de gevallen minstens medeschuldig is) altijd buiten schot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')