Wees er trots op. Een beetje zoals NSB'ers zich gevoeld moeten hebben in de jaren 30/40.quote:
Ik weet niet waar je op reageert. Je zegt dat Hitler 1 of 2 linkse ideeën had en dat daarom rechtse mensen Hitler graag in de linkse hoek duwen. Toch? Ik zeg dat wil je het wezen van het fascisme samenvatten dat je dan iets dieper moet gaan dan dat Hitler 1 of 2 linkse ideeën had.quote:Op zondag 21 februari 2010 04:12 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Hou toch op... Iedere kenner weet dat Hitler zo rechts was als de neten. Het is grappig dat het rechtse volk hem graag in de linkse hoek wil duwen, waarschijnlijk als een soort van zelfbescherming. Heel typerend. Demnk daar maar eens over na. Maar iedereen met een beetje verstand ziet dat er over de Joden destijds net zo geschreven en gesproken werd als over de moslims nu. Blijkbaar moet je over een beetje intelligentie beschikken om dat te kunnen zien. Een hoog IQ (wat sommigen zeggen te hebbben) schijnt niet genoeg te zijn om menselijk te kunnen nadenken.
Fout gedacht. Want zodra de rechts stemmende mens (vooral die mensen die op de PVV stemmen) zich realiseren dat ze net zo bezig zijn als de aanhang van Hitler in de jaren 30 van de vorige eeuw, is dat té confronterend. Dat kunnen ze niet verdragen en daarom proberen ze wanhopig om Hitler ook in de linkse hoek te duwen, zodat hun stem niet echt duidelijk als asociaal en gevaarlijk kan worden neergezet.quote:Op zondag 21 februari 2010 04:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je op reageert. Je zegt dat Hitler 1 of 2 linkse ideeën had en dat daarom rechtse mensen Hitler graag in de linkse hoek duwen. Toch? Ik zeg dat wil je het wezen van het fascisme samenvatten dat je dan iets dieper moet gaan dan dat Hitler 1 of 2 linkse ideeën had.
En het is ook niet zo dat rechtse mensen Hitler graag neerzetten als links, omdat die die 1 of 2 linkse ideeën had trouwens. Dat heeft een heel andere achtergrond, volgens mij.
Ach de mens is een wezen wat steeds maar dezelfde fouten blijft maken. Zeker als groep. En de enkele individu die daar boven uit stijgt wordt vaak afgemaakt.quote:Op zondag 21 februari 2010 04:31 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Fout gedacht. Want zodra de rechts stemmende mens (vooral die mensen die op de PVV stemmen) zich realiseren dat ze net zo bezig zijn als de aanhang van Hitler in de jaren 30 van de vorige eeuw, is dat té confronterend. Dat kunnen ze niet verdragen en daarom proberen ze wanhopig om Hitler ook in de linkse hoek te duwen, zodat hun stem niet echt duidelijk als asociaal en gevaarlijk kan worden neergezet.
Zeer zeker waarquote:Op zondag 21 februari 2010 04:33 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ach de mens is een wezen wat steeds maar dezelfde fouten blijft maken. Zeker als groep. En de enkele individu die daar boven uit stijgt wordt vaak afgemaakt.
Ochoch, Marcel van Dam heeft een fok-account?quote:Op zondag 21 februari 2010 04:00 schreef Stali het volgende:
[..]
PVV en aanhang wil graag dat we het betreurenswaardige beeld van die geestelijk gemankeerden vergeten die behoorden tot de aanhang van Pim Fortuyn en dan krijg je allemaal van die vage onderzoekjes.
http://www.nrcnext.nl/blo(...)-en-niet-emotioneel/
Weet je wat de boel zo onvergelijkbaar maakt? Voor en na de oorlog.quote:Op zondag 21 februari 2010 04:31 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Fout gedacht. Want zodra de rechts stemmende mens (vooral die mensen die op de PVV stemmen) zich realiseren dat ze net zo bezig zijn als de aanhang van Hitler in de jaren 30 van de vorige eeuw, is dat té confronterend. Dat kunnen ze niet verdragen en daarom proberen ze wanhopig om Hitler ook in de linkse hoek te duwen, zodat hun stem niet echt duidelijk als asociaal en gevaarlijk kan worden neergezet.
Natuurlijk wenst niemand moslims een holocaust toe. Alleen scanman1 zou het graag zien gebeuren, al is het maar om zijn gelijk te halen op een forum. De PVV'er mag dan een simplist zijn, dat zijn de 65+'ers die blind op Balkenende stemmen ook. Of de mensen die fatsoenshalve denken op een sociale partij te moeten stemmen. Als je geen zinnige reden kunt bedenken om te stemmen, kun je wmb. beter wegblijven uit het stemhok.quote:Op zondag 21 februari 2010 04:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Weet je wat de boel zo onvergelijkbaar maakt? Voor en na de oorlog.
Er is geen PVV'er, wetende wat iedereen weet mbt de nazi's en de Holocaust, die moslims hetzelfde toewenst als Hitler de Joden, nl. een Holocaust.
Dus ik denk ook niet dat de PVV'er dat de moslims toewenst.
De PVV'er is een simplist en iemand die ontevreden is, dat is alles. Iemand die denkt dat er makkelijke oplossingen zijn voor zijn toevallige persoonlijke frustraties. Maar niet iemand die de moslims een Holocaust wil in drijven.
Nou ik weet het niet hoor, maar zelfs neo-nazi's zullen geen Holocaust meer nastreven, volgens mij. Het is allemaal nazi-light geworden, ook bij de neonaiz's.quote:Op zondag 21 februari 2010 04:43 schreef ErictheSwift het volgende:
Ho, er is wel een deel die dat nastreeft, nl. dat deel dat vroeger fanatiek aanhanger was van clubjes als CD en CP86. Maar zoals eerder gezegd, daar verklaar je geen 20 zetels in de peilingen mee.
Jij gaat PVV stemmen?quote:Op zondag 21 februari 2010 04:36 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ochoch, Marcel van Dam heeft een fok-account?
ik denk dat je daar heel erg (en dan bedoel ik ook HEEL ERG) mis zit. Lees anders even het topic na over de moskee die is ingestort en de reacties daarop. Onderschat het niet, want het barst van de nederlanders die alles wat moslim is DOOD willen hebben. Dat begrijp je vast niet en ik ook niet, maar getuige de vele reacties op de fora is het wel zo.quote:Op zondag 21 februari 2010 04:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Weet je wat de boel zo onvergelijkbaar maakt? Voor en na de oorlog.
Er is geen PVV'er, wetende wat iedereen weet mbt de nazi's en de Holocaust, die moslims hetzelfde toewenst als Hitler de Joden, nl. een Holocaust.
Wake UP !!!!quote:Op zondag 21 februari 2010 04:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ik weet het niet hoor, maar zelfs neo-nazi's zullen geen Holocaust meer nastreven, volgens mij. Het is allemaal nazi-light geworden, ook bij de neonaiz's.
En daarbij denk ik zelfs dat Wilders-aanhangers niet zozeer de pee hebben in moslims dan wel in alles wat links is. En vooral uit teleurstelling. Wilders-aanhangers bestaan voor een groot deel uit voormalig linksstemmers, die zich in de steek gelaten voelen.
Vanwege deze reactie wens ik jou een zwaar klote en erg lijdend leven toe. Hopelijk slaap jij geen enkele nacht meer goed vanaf nu.quote:Op zondag 21 februari 2010 04:44 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Natuurlijk wenst niemand moslims een holocaust toe. Alleen scanman1 zou het graag zien gebeuren, al is het maar om zijn gelijk te halen op een forum.
Tuurlijk op internet zijn dat soort mensen heel erg stoer.quote:Op zondag 21 februari 2010 04:50 schreef scanman1 het volgende:
[..]
ik denk dat je daar heel erg (en dan bedoel ik ook HEEL ERG) mis zit. Lees anders even het topic na over de moskee die is ingestort en de reacties daarop. Onderschat het niet, want het barst van de nederlanders die alles wat moslim is DOOD willen hebben. Dat begrijp je vast niet en ik ook niet, maar getuige de vele reacties op de fora is het wel zo.
quote:
Dat stuit jou tegen de borst, dat veel Wilders stemmers net als jij wrs erg links stemden een tijdje geleden? Ik denk toch dat het zo is.quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 04:51 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Vanwege deze reactie wens ik jou een zwaar klote en erg lijdend leven toe. Hopelijk slaap jij geen enkele nacht meer goed vanaf nu.
QFT.quote:Op zondag 21 februari 2010 04:54 schreef Hukkie het volgende:
Internethelden, voordeel van anoniem berichten plaatsen.
Je moet je ook niet helemaal gek laten maken door wat je allemaal leest op internet.quote:Op zondag 21 februari 2010 04:50 schreef scanman1 het volgende:
[..]
ik denk dat je daar heel erg (en dan bedoel ik ook HEEL ERG) mis zit. Lees anders even het topic na over de moskee die is ingestort en de reacties daarop. Onderschat het niet, want het barst van de nederlanders die alles wat moslim is DOOD willen hebben. Dat begrijp je vast niet en ik ook niet, maar getuige de vele reacties op de fora is het wel zo.
Je verwijt mij geen fatsoen te hebben?quote:Op zondag 21 februari 2010 04:55 schreef tho_Omas het volgende:
[..]Ochoch, wat ben je toch een heerlijk mannetje. Constant geobsedeerd door de holocaust, altijd maar naxi-vergelijkingen maken. Ik ben benieuwd hoe lang je hier nog mee wegkomt. Fatsoen heb je in ieder geval niet.
Je moet de boel niet omdraaien. Jij viel mij meteen aan met een dooddoener.quote:Op zondag 21 februari 2010 04:54 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nee. Dat was ik niet van plan. Als jij zo snel denkt te moeten oordelen, moet je zelf maar op de PVV stemmen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |