abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78255368
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:00 schreef Stali het volgende:

[..]

Je moet je ook niet helemaal gek laten maken door wat je allemaal leest op internet.
De meeste mensen zijn echt wel gematigd maar die hebben dan de behoefte ook niet om met een missie op internet te hangen. Het valt echt wel mee allemaal ookal is er een hoop onvrede want zo goed gaat het natuurlijk ook voor een hoop mensen niet. Maar denken dat de PVV het gaat oplossen is natuurlijk kolder maar goed, we zullen het wel zien allemaal.

Heren, welterusten.
.
I´m back.
pi_78255375
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:00 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Je verwijt mij geen fatsoen te hebben? Dat is toch wel de wereld op z'n kop. Maar maak jezelf vooral wijs dat jou stem menselijk is. Diep van binnen weet je dat jouw stem lager dan laag is en de definitie is van wat de mens tuig maakt, maar blijf maar pogingen doen om jouw geindioctrineerde mening goed te praten. Waarschiinlijk is het de enige manier dat je nog enigszins kunt slapen 's nachts.
Ik ben geen PVV'er voor jouw informatie, en ook geen neonazi. Ik stoor me aan elke post van je waarbij je iedereen uitmaakt van NSB'er en nazi en aldanniet meer. Wat is daar fatsoenlijk aan? Er zijn genoeg andere argumenten tegen een regering met PVV. En ik slaap prima.
pi_78255387
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:01 schreef Stali het volgende:

[..]

Je moet de boel niet omdraaien. Jij viel mij meteen aan met een dooddoener.
Ohja, en de aanhangers van Fortuyn waren allemaal geestelijk gemankeerd. Zo raar is de vergelijking met Van Dam dan niet.
pi_78255391
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:07 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Ohja, en de aanhangers van Fortuyn waren allemaal geestelijk gemankeerd. Zo raar is de vergelijking met Van Dam dan niet.
Maar er is toch niets mis met Van Dam, dat was gewoon zijn mening dat Fortuyn een minderwaardig mensch was toch?
Zijn aanhangers waren grosso modo nog erger, ook een mening.
I´m back.
pi_78255398
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:07 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Waar heb ik gezegd dat aanhangers van Fortuyn allemaal geestelijk gemankeerd waren?
pi_78255403
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:09 schreef Stali het volgende:

[..]

Waar heb ik gezegd dat aanhangers van Fortuyn allemaal geestelijk gemankeerd waren?
De meesten wel hoor, hoeveel procent dat precies is, toch meer dan 66,67% iig.
En dan kun je de Grondwet veranderen.
I´m back.
pi_78255404
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar er is toch niets mis met Van Dam, dat was gewoon zijn mening dat Fortuyn een minderwaardig mensch was toch?
Zijn aanhangers waren grosso modo nog erger, ook een mening.
Ik zei ook niet dat er iets mis is met Van Dam. Hij had het gezegd kunnen hebben.
pi_78255405
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:09 schreef Stali het volgende:

[..]

Wat wel zo is trouwens.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_78255414
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:10 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Ik zei ook niet dat er iets mis is met Van Dam. Hij had het gezegd kunnen hebben.
Had gekund, maar hij heeft nooit wat gezegd over de aanhangers van Fortuyn, wat mij bij staat althans.
I´m back.
pi_78255417
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

De meesten wel hoor, hoeveel procent dat precies is, toch meer dan 66,67% iig.
Die onderzoekjes worden ook niet voor niets gehouden, dat heeft gewoon met het imago te maken en dat is gewoon nog steeds niet al te best.

Overigens heb ik tho_Omas wel vaker in topics over de PVV zien posten en ben dan heel benieuwd wanneer hij eens kleur gaat bekennen. .
pi_78255424
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:13 schreef Stali het volgende:

[..]

Die onderzoekjes worden ook niet voor niets gehouden, dat heeft gewoon met het imago te maken en dat is gewoon nog steeds niet al te best.
Bij ons idd. .
quote:
Overigens heb ik tho_Omas wel vaker in topics over de PVV zien posten en ben dan heel benieuwd wanneer hij eens kleur gaat bekennen. .
Iig voormalig linksstemmer?
I´m back.
pi_78255425
Kleur bekennen? Ik doe in ieder topic hetzelfde ja. Ingaan tegen ongenuanceerd gebrul over rechts. Over de nazi-vergelijkingen in dit topic zie ik je niet reageren?
pi_78255427
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Neuh, de laatste keer was het D66. Lekker veilig in het midden.
pi_78255431
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:15 schreef tho_Omas het volgende:
Kleur bekennen? Ik doe in ieder topic hetzelfde ja. Ingaan tegen ongenuanceerd gebrul over rechts. Over de nazi-vergelijkingen in dit topic zie ik je niet reageren?
Je gaat niet in tegen ongenuanceerd gebrul over links?
I´m back.
pi_78255433
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:16 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Neuh, de laatste keer was het D66. Lekker veilig in het midden.
Beetje links hè. .
I´m back.
pi_78255434
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Bij ons idd. .
[..]

Denk het wel.

Maar ik ben maffen want dit zijn voor mij geen tijden meer.
pi_78255436
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:18 schreef Stali het volgende:

[..]

Denk het wel.

Maar ik ben maffen want dit zijn voor mij geen tijden meer.
Ik ga ook maffenstein. .
I´m back.
pi_78255439
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je gaat niet in tegen ongenuanceerd gebrul over links?
Ik kom nooit op de frontpage.

Maar zonder gekheid, als ik me erger wel ja.
pi_78255446
Dan verlaat ik het strijdperk ook maar.
pi_78255453
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:19 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Ik kom nooit op de frontpage.

Maar zonder gekheid, als ik me erger wel ja.
Ik wou al zeggen, want ook op het forum wordt links van alles en nog wat aangewreven, wat op zijn minst erg ongenuanceerd is.
En wrs heeft dat met psychologie te maken. Links komt op voor zwakkeren. Fok! bestaat voor een groot deel uit jongeren. Om je te identificeren met zwak/zwakkeren is niet stoer/cool, de kans op een succesvolle teeltkeuze neemt dan af. Als jongere ben je dus sterk. En dus is links uncool.
Zo simpel ongeveer, soms althans.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 21-02-2010 05:28:46 ]
I´m back.
pi_78255459
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:15 schreef tho_Omas het volgende:
Je geeft geen antwoord op mijn vraag? . Ik was nl. niet zo ongenuanceerd zoals jij hier wel even binnenkwam namelijk. En zo ben ik je ook wel vaker tegengekomen in PVV topics.

En ik sta niet bij je in dienst en bepaal zelf wel waar ik wel of niet op reageer. En PVV en nazivergelijkingen daar heb ik gewoon echt helemaal niets mee dus daar ga ik inderdaad niet op in.
pi_78255472
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik wou al zeggen, want ook op het forum wordt links van alles en nog wat aangewreven, wat op zijn minst erg ongenuanceerd is.
En wrs heeft dat met psychologie te maken. Links komt op voor zwakkeren. Fok! bestaat voor een groot deel uit jongeren. Om je te identificeren met zwak/zwakkeren is niet stoer/cool. Als jongere ben je sterk. En dus is links uncool.
Zo simpel ongeveer, soms althans.
Nouja, misschien ben ik dan wel linkser dan ik dacht. PVV'ers waren duidelijk niet bij machte om zich te kunnen verdedigen. Gelukkig voor hen voel ik me dan ook al jaren niet meer cool.
pi_78255495
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:26 schreef Stali het volgende:

[..]

Je geeft geen antwoord op mijn vraag?
Was een leesfoutje van mij. Het stond er inderdaad niet zoals ik het las.
pi_78255667
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:26 schreef Stali het volgende:

[..]

Je geeft geen antwoord op mijn vraag? . Ik was nl. niet zo ongenuanceerd zoals jij hier wel even binnenkwam namelijk. En zo ben ik je ook wel vaker tegengekomen in PVV topics.

En ik sta niet bij je in dienst en bepaal zelf wel waar ik wel of niet op reageer. En PVV en nazivergelijkingen daar heb ik gewoon echt helemaal niets mee dus daar ga ik inderdaad niet op in.
En toch is net zo onlogisch om bij voorbaat vergelijkingen met nazi-Duitsland te verwerpen als op welk ander onderwerp bevooroordeeld te zijn. Het is belachelijk om jezelf te beperken door voor jezelf (en de samenleving) te bepalen dat van zo'n belangrijke periode in de westerse geschiedenis niet geleerd hoeft te worden m.b.t. de huidige politieke situatie, omdat je "er niets van moet hebben". Als zoveel mensen op een serieuze toon deze uitspraken doen, dan zouden juist PVV-stemmers dit toch serieus moeten onderzoeken, aangezien ze zelf hun politieke tegenstanders verwijten dat deze de stem van grote groepen mensen categorisch negeren/ontkennen. (Zoals Fortuyn en Verdonk hun tegenstanders dit ook altijd verweten.)
Als het wel logisch zou zijn om dit soort vergelijkingen of uitspraken bij voorbaat te verwerpen betekent dat, dat je suggereert dat je er al uitputtend over na zou hebben gedacht. (D.w.z. alle overeenkomsten en verschillen op alle niveau's in kaart hebt gebracht).
Dit zou juist tegenstrijdig zijn met de trend om te denken de discussie te kunnen winnen met het quoten van Godwin op het moment dat alleen iemand maar een woord opvoert uit wat gemeengoed is geassocieerd te worden met nazi-Duitsland/WO2.

M.a.w. probeer de discussie altijd inhoudelijk te voeren, neem helemaal deel aan de discussie of helemaal niet, anders neigt het naar populisme.
  zondag 21 februari 2010 @ 10:13:45 #150
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_78256718
Ik ga mogelijk op de PvdA stemmen. Ze hebben in dit geval de juiste beslissing genomen en ik hoop voor deze ene keer dat nu de PvdA eens niet alle bagger over zich heen krijgt. Op 1 of andere manier blijft het CDA (die in 90% van de gevallen minstens medeschuldig is) altijd buiten schot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')