Vertel eens, had jij er een probleem mee gehad als jouw kinderen op Wilders zouden willen stemmen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:48 schreef scanman1 het volgende:
Mijn kinderen hebben beide de stemwijzer gedaan en gelukkig komen ze beide uit op SP en/of Groen Links. Erg positief dus, sociaal denkende kinderen.
Alsof links stemmen ook maar IETS met "sociaal denken" te maken heeft.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:48 schreef scanman1 het volgende:
Mijn kinderen hebben beide de stemwijzer gedaan en gelukkig komen ze beide uit op SP en/of Groen Links. Erg positief dus, sociaal denkende kinderen. Hoe is dat bij jullie? Denken jullie tienerkinderen hetzelfde als jullie en als dat niet zo is, wat vind je daar van?
Met alle respect, maar je klinkt als een ouder die zijn kind verot zou hebben geslagen als hij/zij iets anders zou stemmen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:48 schreef scanman1 het volgende:
Mijn kinderen hebben beide de stemwijzer gedaan en gelukkig komen ze beide uit op SP en/of Groen Links. Erg positief dus, sociaal denkende kinderen. Hoe is dat bij jullie? Denken jullie tienerkinderen hetzelfde als jullie en als dat niet zo is, wat vind je daar van?
Neequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:24 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Met alle respect, maar je klinkt als een ouder die zijn kind verot zou hebben geslagen als hij/zij iets anders zou stemmen.
Of in ieder geval proberen het kind te manipuleren anar jou stem.
Bij ons is het andersom.
Ik mocht nog niet stemmen en heb mijn zus en moeder er toe weten te bewegen GL te stemmen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:48 schreef scanman1 het volgende:
Mijn kinderen hebben beide de stemwijzer gedaan en gelukkig komen ze beide uit op SP en/of Groen Links. Erg positief dus, sociaal denkende kinderen.
Dan zou ik wel vinden dat ik gefaald heb als ouder ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Vertel eens, had jij er een probleem mee gehad als jouw kinderen op Wilders zouden willen stemmen?
Eh, nee. Ik heb nog nooit iemand geslagen en zal daar dan ook niet opeens mee gaan beginnen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:24 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Met alle respect, maar je klinkt als een ouder die zijn kind verot zou hebben geslagen als hij/zij iets anders zou stemmen.
Of in ieder geval proberen het kind te manipuleren anar jou stem.
Je zat er zeker naast en legde de vragen 'subjectief' uit, zodat ze hun 'eigen' keuze konden maken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:48 schreef scanman1 het volgende:
Als je als ouder zegt dat je blij bent dat ze GL stemmen, kan ik niet geloven dat je ze helemaal vrij laat in het vormen van hun mening.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:12 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Dan zou ik wel vinden dat ik gefaald heb als ouder ja.
[..]
Eh, nee. Ik heb nog nooit iemand geslagen en zal daar dan ook niet opeens mee gaan beginnen.
En gelukkig kunnen mijn kinderen heel goed voor zichzelf denken. Van 10 to 15 nemen ze meestal de gedachten van ouders wel over, maar daarna word je geacht toch wel zelf een mening te gaan vormen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |