abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78255434
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Bij ons idd. .
[..]

Iig voormalig linksstemmer?
Denk het wel.

Maar ik ben maffen want dit zijn voor mij geen tijden meer.
pi_78255436
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:18 schreef Stali het volgende:

[..]

Denk het wel.

Maar ik ben maffen want dit zijn voor mij geen tijden meer.
Ik ga ook maffenstein. .
I´m back.
pi_78255439
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je gaat niet in tegen ongenuanceerd gebrul over links?
Ik kom nooit op de frontpage.

Maar zonder gekheid, als ik me erger wel ja.
pi_78255446
Dan verlaat ik het strijdperk ook maar.
pi_78255453
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:19 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Ik kom nooit op de frontpage.

Maar zonder gekheid, als ik me erger wel ja.
Ik wou al zeggen, want ook op het forum wordt links van alles en nog wat aangewreven, wat op zijn minst erg ongenuanceerd is.
En wrs heeft dat met psychologie te maken. Links komt op voor zwakkeren. Fok! bestaat voor een groot deel uit jongeren. Om je te identificeren met zwak/zwakkeren is niet stoer/cool, de kans op een succesvolle teeltkeuze neemt dan af. Als jongere ben je dus sterk. En dus is links uncool.
Zo simpel ongeveer, soms althans.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 21-02-2010 05:28:46 ]
I´m back.
pi_78255459
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:15 schreef tho_Omas het volgende:
Kleur bekennen? Ik doe in ieder topic hetzelfde ja. Ingaan tegen ongenuanceerd gebrul over rechts. Over de nazi-vergelijkingen in dit topic zie ik je niet reageren?
Je geeft geen antwoord op mijn vraag? . Ik was nl. niet zo ongenuanceerd zoals jij hier wel even binnenkwam namelijk. En zo ben ik je ook wel vaker tegengekomen in PVV topics.

En ik sta niet bij je in dienst en bepaal zelf wel waar ik wel of niet op reageer. En PVV en nazivergelijkingen daar heb ik gewoon echt helemaal niets mee dus daar ga ik inderdaad niet op in.
pi_78255472
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik wou al zeggen, want ook op het forum wordt links van alles en nog wat aangewreven, wat op zijn minst erg ongenuanceerd is.
En wrs heeft dat met psychologie te maken. Links komt op voor zwakkeren. Fok! bestaat voor een groot deel uit jongeren. Om je te identificeren met zwak/zwakkeren is niet stoer/cool. Als jongere ben je sterk. En dus is links uncool.
Nouja, misschien ben ik dan wel linkser dan ik dacht. PVV'ers waren duidelijk niet bij machte om zich te kunnen verdedigen. Gelukkig voor hen voel ik me dan ook al jaren niet meer cool.
pi_78255495
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:26 schreef Stali het volgende:

[..]

Je geeft geen antwoord op mijn vraag?
Was een leesfoutje van mij. Het stond er inderdaad niet zoals ik het las.
pi_78255667
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:26 schreef Stali het volgende:

[..]

Je geeft geen antwoord op mijn vraag? . Ik was nl. niet zo ongenuanceerd zoals jij hier wel even binnenkwam namelijk. En zo ben ik je ook wel vaker tegengekomen in PVV topics.

En ik sta niet bij je in dienst en bepaal zelf wel waar ik wel of niet op reageer. En PVV en nazivergelijkingen daar heb ik gewoon echt helemaal niets mee dus daar ga ik inderdaad niet op in.
En toch is net zo onlogisch om bij voorbaat vergelijkingen met nazi-Duitsland te verwerpen als op welk ander onderwerp bevooroordeeld te zijn. Het is belachelijk om jezelf te beperken door voor jezelf (en de samenleving) te bepalen dat van zo'n belangrijke periode in de westerse geschiedenis niet geleerd hoeft te worden m.b.t. de huidige politieke situatie, omdat je "er niets van moet hebben". Als zoveel mensen op een serieuze toon deze uitspraken doen, dan zouden juist PVV-stemmers dit toch serieus moeten onderzoeken, aangezien ze zelf hun politieke tegenstanders verwijten dat deze de stem van grote groepen mensen categorisch negeren/ontkennen. (Zoals Fortuyn en Verdonk hun tegenstanders dit ook altijd verweten.)
Als het wel logisch zou zijn om dit soort vergelijkingen of uitspraken bij voorbaat te verwerpen betekent dat, dat je suggereert dat je er al uitputtend over na zou hebben gedacht. (D.w.z. alle overeenkomsten en verschillen op alle niveau's in kaart hebt gebracht).
Dit zou juist tegenstrijdig zijn met de trend om te denken de discussie te kunnen winnen met het quoten van Godwin op het moment dat alleen iemand maar een woord opvoert uit wat gemeengoed is geassocieerd te worden met nazi-Duitsland/WO2.

M.a.w. probeer de discussie altijd inhoudelijk te voeren, neem helemaal deel aan de discussie of helemaal niet, anders neigt het naar populisme.
  zondag 21 februari 2010 @ 10:13:45 #150
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_78256718
Ik ga mogelijk op de PvdA stemmen. Ze hebben in dit geval de juiste beslissing genomen en ik hoop voor deze ene keer dat nu de PvdA eens niet alle bagger over zich heen krijgt. Op 1 of andere manier blijft het CDA (die in 90% van de gevallen minstens medeschuldig is) altijd buiten schot.
  zondag 21 februari 2010 @ 11:17:39 #151
3542 Gia
User under construction
pi_78257496
quote:
Op zondag 21 februari 2010 03:15 schreef Stali het volgende:

[..]

Jij komt op FOK! echt overal mee weg he?
Waarom zou je dat niet mogen posten en onderstaande wel?
quote:
Op zondag 21 februari 2010 02:35 schreef Kardash het volgende:

[..]

Ehhh... Zou afschaffing en sterilisatie van PVV'ers niet de beste oplossing zijn op het verzonnen buitenlander-probleem?
  zondag 21 februari 2010 @ 11:22:13 #152
3542 Gia
User under construction
pi_78257568
quote:
Op zondag 21 februari 2010 04:16 schreef scanman1 het volgende:
Godzijdank hebben mijn kinderen begrepen dat je wel tuig moet zijn wil je een enorme grote groep mensen over 1 kam scheren!
Je bedoelt dat je je kinderen zodanig geïndoctrineerd hebt dat ze braaf hetzelfde denken en stemmen als jij?

Heb je de posters al voor het raam geplakt en de SP vlag gehesen?
  zondag 21 februari 2010 @ 11:40:27 #153
292331 Henktay
ik hou van tee
  zondag 21 februari 2010 @ 11:42:12 #154
292331 Henktay
ik hou van tee
pi_78257966
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En wrs heeft dat met psychologie te maken. Links komt op voor zwakkeren. Fok! bestaat voor een groot deel uit jongeren. Om je te identificeren met zwak/zwakkeren is niet stoer/cool, de kans op een succesvolle teeltkeuze neemt dan af. Als jongere ben je dus sterk. En dus is links uncool.
Juist en het trieste is dat jongeren vaak zo ontzettend zwak zijn en zwak staan, dan denk ik joh, je graaft je eigen graf.
pi_78257982
quote:
Op zondag 21 februari 2010 05:10 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Wat wel zo is trouwens.
Als men hetzelfde over moslims zegt begin jij wel ineens te huilen. Selective verontwaardiging?
Stay in your desert with your "Allah-u-Akbar", and do not approach our cities;
for horrid is your belief and brutish is your conduct.
Crush antifa.
pi_78258060
quote:
Op zondag 21 februari 2010 11:22 schreef Gia het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je je kinderen zodanig geïndoctrineerd hebt dat ze braaf hetzelfde denken en stemmen als jij?

Heb je de posters al voor het raam geplakt en de SP vlag gehesen?
Ik denk, als ie überhaupt kinderen heeft, dat hij het zijn kinderen wel ingeslagen zou hebben. Dat zie je namelijk wel meer met mensen(eigenlijk beesten) die geen overmacht hebben.
Crush antifa.
  zondag 21 februari 2010 @ 11:58:26 #157
3542 Gia
User under construction
pi_78258367
quote:
Op zondag 21 februari 2010 11:46 schreef sumerian het volgende:

[..]

Ik denk, als ie überhaupt kinderen heeft, dat hij het zijn kinderen wel ingeslagen zou hebben. Dat zie je namelijk wel meer met mensen(eigenlijk beesten) die geen overmacht hebben.
Feit is dat hij kinderen heeft, helaas. En volgens mij zwerft er minstens eentje hier op Fok rond. Althans, er is een jonge fokster met exact, maar dan ook letterlijk dezelfde uitspraken als Scanman. Dat KAN geen toevaal zijn.
pi_78258428
Kan iemand me een paar argumenten geven voor een PvdA-stem?
-
pi_78258674
quote:
Op zondag 21 februari 2010 11:58 schreef Gia het volgende:

[..]

Feit is dat hij kinderen heeft, helaas. En volgens mij zwerft er minstens eentje hier op Fok rond. Althans, er is een jonge fokster met exact, maar dan ook letterlijk dezelfde uitspraken als Scanman. Dat KAN geen toevaal zijn.
Het zal wel een kloon van hem zijn. Ik geloof namelijk niet dat ook maar iemand met zo'n eng figuur zou kunnen samenwonen/voortplanten. Iemand die elke dag pilletjes moet slikken en zich lam moet zuipen om in slaap te komen zal vast geen aangenaam persoon zijn. En dat blijkt wel weer uit zijn reacties.
Crush antifa.
  zondag 21 februari 2010 @ 12:32:16 #160
3542 Gia
User under construction
pi_78259206
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:11 schreef sumerian het volgende:

[..]

Het zal wel een kloon van hem zijn. Ik geloof namelijk niet dat ook maar iemand met zo'n eng figuur zou kunnen samenwonen/voortplanten. Iemand die elke dag pilletjes moet slikken en zich lam moet zuipen om in slaap te komen zal vast geen aangenaam persoon zijn. En dat blijkt wel weer uit zijn reacties.
Hij is wat ouder. Uit de tijd dat de man het hoofd is van het gezin en de rest braaf luistert naar Mr. Father!

Lijkt me echt het type dat geen tegenspraak duldt. Niet van zijn vrouw en niet van zijn kinderen. In zijn huis wordt SP gestemd. Dat wordt er met de paplepel ingegoten. Iets anders is fout, dom, aanmatigend, kortom onacceptabel.

Hij had er laatst zelfs een topic over geopend dat hij niet begrijpt als kinderen anders stemmen dan de ouders.

Stemmen jouw kinderen hetzelfde als jij?

En dan heb je Strawberry die Scanman exact napraat en toevallig net 18 is geworden.
Naar mijn mening is Strawberry de dochter van Scanman.

Ook in onderstaand topic zijn deze twee het griezelig exact met elkaar eens:

Mogen mensen met een IQ van beneden de 100 nog wel stemmen?

Als dat niet naar pure indoctrinatie riekt!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')