Denk het wel.quote:Op zondag 21 februari 2010 05:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bij ons idd..
[..]
Iig voormalig linksstemmer?
Ik ga ook maffenstein.quote:Op zondag 21 februari 2010 05:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Denk het wel.
Maar ik ben maffen want dit zijn voor mij geen tijden meer.
Ik kom nooit op de frontpage.quote:Op zondag 21 februari 2010 05:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je gaat niet in tegen ongenuanceerd gebrul over links?
Ik wou al zeggen, want ook op het forum wordt links van alles en nog wat aangewreven, wat op zijn minst erg ongenuanceerd is.quote:Op zondag 21 februari 2010 05:19 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik kom nooit op de frontpage.
Maar zonder gekheid, als ik me erger wel ja.
Je geeft geen antwoord op mijn vraag?quote:Op zondag 21 februari 2010 05:15 schreef tho_Omas het volgende:
Kleur bekennen?Ik doe in ieder topic hetzelfde ja. Ingaan tegen ongenuanceerd gebrul over rechts. Over de nazi-vergelijkingen in dit topic zie ik je niet reageren?
Nouja, misschien ben ik dan wel linkser dan ik dacht. PVV'ers waren duidelijk niet bij machte om zich te kunnen verdedigen. Gelukkig voor hen voel ik me dan ook al jaren niet meer cool.quote:Op zondag 21 februari 2010 05:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, want ook op het forum wordt links van alles en nog wat aangewreven, wat op zijn minst erg ongenuanceerd is.
En wrs heeft dat met psychologie te maken. Links komt op voor zwakkeren. Fok! bestaat voor een groot deel uit jongeren. Om je te identificeren met zwak/zwakkeren is niet stoer/cool. Als jongere ben je sterk. En dus is links uncool.
Zo simpel ongeveer, soms althans.
Was een leesfoutje van mij.quote:Op zondag 21 februari 2010 05:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op mijn vraag?![]()
En toch is net zo onlogisch om bij voorbaat vergelijkingen met nazi-Duitsland te verwerpen als op welk ander onderwerp bevooroordeeld te zijn. Het is belachelijk om jezelf te beperken door voor jezelf (en de samenleving) te bepalen dat van zo'n belangrijke periode in de westerse geschiedenis niet geleerd hoeft te worden m.b.t. de huidige politieke situatie, omdat je "er niets van moet hebben". Als zoveel mensen op een serieuze toon deze uitspraken doen, dan zouden juist PVV-stemmers dit toch serieus moeten onderzoeken, aangezien ze zelf hun politieke tegenstanders verwijten dat deze de stem van grote groepen mensen categorisch negeren/ontkennen. (Zoals Fortuyn en Verdonk hun tegenstanders dit ook altijd verweten.)quote:Op zondag 21 februari 2010 05:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op mijn vraag?. Ik was nl. niet zo ongenuanceerd zoals jij hier wel even binnenkwam namelijk. En zo ben ik je ook wel vaker tegengekomen in PVV topics.
En ik sta niet bij je in dienst en bepaal zelf wel waar ik wel of niet op reageer. En PVV en nazivergelijkingen daar heb ik gewoon echt helemaal niets mee dus daar ga ik inderdaad niet op in.
Waarom zou je dat niet mogen posten en onderstaande wel?quote:Op zondag 21 februari 2010 03:15 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij komt op FOK! echt overal mee weg he?
quote:Op zondag 21 februari 2010 02:35 schreef Kardash het volgende:
[..]
Ehhh... Zou afschaffing en sterilisatie van PVV'ers niet de beste oplossing zijn op het verzonnen buitenlander-probleem?
Je bedoelt dat je je kinderen zodanig geïndoctrineerd hebt dat ze braaf hetzelfde denken en stemmen als jij?quote:Op zondag 21 februari 2010 04:16 schreef scanman1 het volgende:
Godzijdank hebben mijn kinderen begrepen dat je wel tuig moet zijn wil je een enorme grote groep mensen over 1 kam scheren!
Juist en het trieste is dat jongeren vaak zo ontzettend zwak zijn en zwak staan, dan denk ik joh, je graaft je eigen graf.quote:Op zondag 21 februari 2010 05:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, want ook op het forum wordt links van alles en nog wat aangewreven, wat op zijn minst erg ongenuanceerd is.
En wrs heeft dat met psychologie te maken. Links komt op voor zwakkeren. Fok! bestaat voor een groot deel uit jongeren. Om je te identificeren met zwak/zwakkeren is niet stoer/cool, de kans op een succesvolle teeltkeuze neemt dan af. Als jongere ben je dus sterk. En dus is links uncool.
Zo simpel ongeveer, soms althans.
Als men hetzelfde over moslims zegt begin jij wel ineens te huilen. Selective verontwaardiging?quote:
Ik denk, als ie überhaupt kinderen heeft, dat hij het zijn kinderen wel ingeslagen zou hebben. Dat zie je namelijk wel meer met mensen(eigenlijk beesten) die geen overmacht hebben.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je je kinderen zodanig geïndoctrineerd hebt dat ze braaf hetzelfde denken en stemmen als jij?
Heb je de posters al voor het raam geplakt en de SP vlag gehesen?
Feit is dat hij kinderen heeft, helaas. En volgens mij zwerft er minstens eentje hier op Fok rond. Althans, er is een jonge fokster met exact, maar dan ook letterlijk dezelfde uitspraken als Scanman. Dat KAN geen toevaal zijn.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:46 schreef sumerian het volgende:
[..]
Ik denk, als ie überhaupt kinderen heeft, dat hij het zijn kinderen wel ingeslagen zou hebben. Dat zie je namelijk wel meer met mensen(eigenlijk beesten) die geen overmacht hebben.
Het zal wel een kloon van hem zijn. Ik geloof namelijk niet dat ook maar iemand met zo'n eng figuur zou kunnen samenwonen/voortplanten. Iemand die elke dag pilletjes moet slikken en zich lam moet zuipen om in slaap te komen zal vast geen aangenaam persoon zijn. En dat blijkt wel weer uit zijn reacties.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Feit is dat hij kinderen heeft, helaas. En volgens mij zwerft er minstens eentje hier op Fok rond. Althans, er is een jonge fokster met exact, maar dan ook letterlijk dezelfde uitspraken als Scanman. Dat KAN geen toevaal zijn.
Hij is wat ouder. Uit de tijd dat de man het hoofd is van het gezin en de rest braaf luistert naar Mr. Father!quote:Op zondag 21 februari 2010 12:11 schreef sumerian het volgende:
[..]
Het zal wel een kloon van hem zijn. Ik geloof namelijk niet dat ook maar iemand met zo'n eng figuur zou kunnen samenwonen/voortplanten. Iemand die elke dag pilletjes moet slikken en zich lam moet zuipen om in slaap te komen zal vast geen aangenaam persoon zijn. En dat blijkt wel weer uit zijn reacties.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |