Waarom zou je dat niet mogen posten en onderstaande wel?quote:Op zondag 21 februari 2010 03:15 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij komt op FOK! echt overal mee weg he?
quote:Op zondag 21 februari 2010 02:35 schreef Kardash het volgende:
[..]
Ehhh... Zou afschaffing en sterilisatie van PVV'ers niet de beste oplossing zijn op het verzonnen buitenlander-probleem?
Je bedoelt dat je je kinderen zodanig geïndoctrineerd hebt dat ze braaf hetzelfde denken en stemmen als jij?quote:Op zondag 21 februari 2010 04:16 schreef scanman1 het volgende:
Godzijdank hebben mijn kinderen begrepen dat je wel tuig moet zijn wil je een enorme grote groep mensen over 1 kam scheren!
Juist en het trieste is dat jongeren vaak zo ontzettend zwak zijn en zwak staan, dan denk ik joh, je graaft je eigen graf.quote:Op zondag 21 februari 2010 05:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, want ook op het forum wordt links van alles en nog wat aangewreven, wat op zijn minst erg ongenuanceerd is.
En wrs heeft dat met psychologie te maken. Links komt op voor zwakkeren. Fok! bestaat voor een groot deel uit jongeren. Om je te identificeren met zwak/zwakkeren is niet stoer/cool, de kans op een succesvolle teeltkeuze neemt dan af. Als jongere ben je dus sterk. En dus is links uncool.
Zo simpel ongeveer, soms althans.
Als men hetzelfde over moslims zegt begin jij wel ineens te huilen. Selective verontwaardiging?quote:
Ik denk, als ie überhaupt kinderen heeft, dat hij het zijn kinderen wel ingeslagen zou hebben. Dat zie je namelijk wel meer met mensen(eigenlijk beesten) die geen overmacht hebben.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je je kinderen zodanig geïndoctrineerd hebt dat ze braaf hetzelfde denken en stemmen als jij?
Heb je de posters al voor het raam geplakt en de SP vlag gehesen?
Feit is dat hij kinderen heeft, helaas. En volgens mij zwerft er minstens eentje hier op Fok rond. Althans, er is een jonge fokster met exact, maar dan ook letterlijk dezelfde uitspraken als Scanman. Dat KAN geen toevaal zijn.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:46 schreef sumerian het volgende:
[..]
Ik denk, als ie überhaupt kinderen heeft, dat hij het zijn kinderen wel ingeslagen zou hebben. Dat zie je namelijk wel meer met mensen(eigenlijk beesten) die geen overmacht hebben.
Het zal wel een kloon van hem zijn. Ik geloof namelijk niet dat ook maar iemand met zo'n eng figuur zou kunnen samenwonen/voortplanten. Iemand die elke dag pilletjes moet slikken en zich lam moet zuipen om in slaap te komen zal vast geen aangenaam persoon zijn. En dat blijkt wel weer uit zijn reacties.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Feit is dat hij kinderen heeft, helaas. En volgens mij zwerft er minstens eentje hier op Fok rond. Althans, er is een jonge fokster met exact, maar dan ook letterlijk dezelfde uitspraken als Scanman. Dat KAN geen toevaal zijn.
Hij is wat ouder. Uit de tijd dat de man het hoofd is van het gezin en de rest braaf luistert naar Mr. Father!quote:Op zondag 21 februari 2010 12:11 schreef sumerian het volgende:
[..]
Het zal wel een kloon van hem zijn. Ik geloof namelijk niet dat ook maar iemand met zo'n eng figuur zou kunnen samenwonen/voortplanten. Iemand die elke dag pilletjes moet slikken en zich lam moet zuipen om in slaap te komen zal vast geen aangenaam persoon zijn. En dat blijkt wel weer uit zijn reacties.
Onderdeel van een beschermde opvoeding is je kinderen een te nauw denkkader geven. Dit is goed, en de rest is kwaad. Dat beschouw ik als een beschermde opvoeding.quote:Op zondag 21 februari 2010 04:08 schreef Stali het volgende:
[..]
Waar reageer je nu precies op?
Je kinderen leren sociaal te zijn heeft helemaal niets te maken met overprotectie.
Mag hij z'n partij wel gaan zuiveren en lieden als Guusje Ter Horst eruit flikkeren.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:04 schreef EchtGaaf het volgende:
Bos heeft z'n kansen wel vergroot. Een waardig minister-president in spe. Hoop dat hij het wordt...
Dat zie ik dus eerder als indoctrinatie.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:00 schreef Lagrinta het volgende:
Onderdeel van een beschermde opvoeding is je kinderen een te nauw denkkader geven. Dit is goed, en de rest is kwaad. Dat beschouw ik als een beschermde opvoeding.
A.u.b. niet!! Dan wordt er alleen nog maar meer thee gedronken en clubhuizen gebouwd. Dan gaat het land dus pas echt naar de klote!quote:Op zondag 21 februari 2010 14:04 schreef EchtGaaf het volgende:
Bos heeft z'n kansen wel vergroot. Een waardig minister-president in spe. Hoop dat hij het wordt...
Dat bedoel ik dus. Als ik iemand hoor zeggen dat ze hun kinderen leren wat sociaal is, klinkt dat prima. Als ze dan zeggen dat ze daarmee hetzelfde stemmen als hun ouders word ik achterdochtig.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat zie ik dus eerder als indoctrinatie.
Je kinderen aanpraten dat iedereen die rechts stemt per definitie asociaal is, heeft niks meer met bescherming te maken, maar inderdaad wat jij zegt, een nauw denkkader, maar het is pure indoctrinatie.
In het geval van Scan gaat dat dus veel verder. Ook het idee dat mensen met een iq onder de 100 niet mogen stemmen, nemen zijn kinderen klakkeloos van hem over. Hij is hiervan zo overtuigd dat hij dit idee als de enige waarheid ziet.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:19 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Als ik iemand hoor zeggen dat ze hun kinderen leren wat sociaal is, klinkt dat prima. Als ze dan zeggen dat ze daarmee hetzelfde stemmen als hun ouders word ik achterdochtig.
Wie dan?quote:Op zondag 21 februari 2010 14:19 schreef Gia het volgende:
[..]
A.u.b. niet!! Dan wordt er alleen nog maar meer thee gedronken en clubhuizen gebouwd. Dan gaat het land dus pas echt naar de klote!
Ik ken hem verder niet, maar het klinkt eng. Wat ik altijd zo jammer vind aan mensen die linkse opvattingen hebben, dat je van hen juist mag verwachten dat ze hun kinderen vrij opvoeden. Dat gebeurt ook wel vaak want zo haal je de creativiteit uit kindeeren naar boven (zie een Kyteman). Maar ook vaak genoeg niet.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:21 schreef Gia het volgende:
[..]
In het geval van Scan gaat dat dus veel verder. Ook het idee dat mensen met een iq onder de 100 niet mogen stemmen, nemen zijn kinderen klakkeloos van hem over. Hij is hiervan zo overtuigd dat hij dit idee als de enige waarheid ziet.
Een heel eng mannetje als je het mij vraagt.
Nog effe en hij wil iedereen met een ìq onder de 100 preventief ruimen. Kosten ze geen geld meer, kunnen ze ook niet meer stemmen en kunnen ze zich niet meer voortplanten. Allemaal veel beter voor Nederland.
quote:Op zondag 21 februari 2010 14:19 schreef Gia het volgende:
[..]
A.u.b. niet!! Dan wordt er alleen nog maar meer thee gedronken en clubhuizen gebouwd. Dan gaat het land dus pas echt naar de klote!
Inderdaad. 150 euro voor bellen achter het stuur.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
![]()
Er wordt al hard genoeg gestraft in dit land
Ook ja.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:38 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Inderdaad. 150 euro voor bellen achter het stuur.
Zijn, wezen zijn kinderen zonder ouders.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:33 schreef Gia het volgende:
Ze zitten er niet om mooi te wezen.
Mja, maar zo denken veel CDA stemmers en SGP stemmers ook. Daar zie je ook dat kudde gedrag.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:46 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik ga fijn als een tokkie met het IQ van een baksteen met een onderbuikgevoel op de PVV stemmen. Ik weet wel dat Wilders alleen maar loopt te roepen dat alle buitenlanders het land uit moeten en dat hij geen enkele oplossing aandraagt om de economische crisis op te lossen of hoe we van NL weer een sterk land kunnen maken maar dat boeit me niks. Ik heb geen flauw idee van partij programma's en loop gewoon lekker achter de kudde aan denkende dat mijn "protest" stem iets oplost.
ja dom hequote:Op zondag 21 februari 2010 14:38 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik heb de topics gelezen en het is inderdaad een heel eng figuur. Zijn topic over mensen met een IQ van beneden de 100 is puur fascisme. En die andere user is inderdaad net zo triest. Achterlijkheid kan zich dus wel degelijk uitwoekeren.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij is wat ouder. Uit de tijd dat de man het hoofd is van het gezin en de rest braaf luistert naar Mr. Father!
Lijkt me echt het type dat geen tegenspraak duldt. Niet van zijn vrouw en niet van zijn kinderen. In zijn huis wordt SP gestemd. Dat wordt er met de paplepel ingegoten. Iets anders is fout, dom, aanmatigend, kortom onacceptabel.
Hij had er laatst zelfs een topic over geopend dat hij niet begrijpt als kinderen anders stemmen dan de ouders.
Stemmen jouw kinderen hetzelfde als jij?
En dan heb je Strawberry die Scanman exact napraat en toevallig net 18 is geworden.
Naar mijn mening is Strawberry de dochter van Scanman.
Ook in onderstaand topic zijn deze twee het griezelig exact met elkaar eens:
Mogen mensen met een IQ van beneden de 100 nog wel stemmen?
Als dat niet naar pure indoctrinatie riekt!!
Dat is een reden om wel PvdA te stemmen maar er zijn er zoveel redenen om geen PvdA te stemmen dus helaas......quote:Op zondag 21 februari 2010 14:41 schreef Klopkoek het volgende:
http://www.radio1.nl/cont(...)zwervers-en-daklozen
Nog een reden om pvda te stemmen
Dit vind ik zo'n gezeur. Bellen is echt gevaarlijk. Voor jezelf en ook anderen. Het moet in verhouding staan met de gordel (90 Euro, toch?)quote:Op zondag 21 februari 2010 14:38 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik praat vrijwel nooit met Scanman1 over politiek, dus waar haal je dat idiote idee van je vandaan?quote:Op zondag 21 februari 2010 11:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je je kinderen zodanig geïndoctrineerd hebt dat ze braaf hetzelfde denken en stemmen als jij?
Heb je de posters al voor het raam geplakt en de SP vlag gehesen?
Allebei niet, puur racisme.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet mogen posten en onderstaande wel?
[..]
http://www.vandale.nl/van(...)oek/?zoekwoord=wezenquote:Op zondag 21 februari 2010 14:49 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Zijn, wezen zijn kinderen zonder ouders.
quote:2we·zen het; o -s 1 het bestaan; het zijn: nog in ~ zijn 2 het essentiële; hetgeen iets maakt tot wat het is 3 schepsel: er was geen levend ~ te zien 4 (in sam) alles wat het in het eerste lid genoemde betreft: bankwezen, loodswezen, muntwezen
Walgelijk figuur.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:46 schreef sumerian het volgende:
[..]
Ik denk, als ie überhaupt kinderen heeft, dat hij het zijn kinderen wel ingeslagen zou hebben. Dat zie je namelijk wel meer met mensen(eigenlijk beesten) die geen overmacht hebben.
Als het inderdaad vader en dochter is, is dit het bewijs dat het erfelijk is.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:34 schreef sumerian het volgende:
[..]
Ik heb de topics gelezen en het is inderdaad een heel eng figuur. Zijn topic over mensen met een IQ van beneden de 100 is puur fascisme. En die andere user is inderdaad net zo triest. Achterlijkheid kan zich dus wel degelijk uitwoekeren.
Wat betreft de PVV ben ik het met hem eens, inderdaad. Nou, dan móet hij het me wel geïndoctrineerd hebben natuurijk.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Feit is dat hij kinderen heeft, helaas. En volgens mij zwerft er minstens eentje hier op Fok rond. Althans, er is een jonge fokster met exact, maar dan ook letterlijk dezelfde uitspraken als Scanman. Dat KAN geen toevaal zijn.
Maar zeg nou es eerlijk, is Scanman je vader? En denk eraan, niet jokken hoor!quote:Op zondag 21 februari 2010 18:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik praat vrijwel nooit met Scanman1 over politiek, dus waar haal je dat idiote idee van je vandaan?![]()
Heb het je al eerder proberen duidelijk te maken, maar blijkbaar dringt het niet echt door.
Ik had het over exact dezelfde bewoordingen gebruiken. Dat is geïndochtrineerd (opzettelijke spelfout) gedrag.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat betreft de PVV ben ik het met hem eens, inderdaad. Nou, dan móet hij het me wel geïndoctrineerd hebben natuurijk.Erg knap als je het daar thuis vrijwel nooit over hebt, maar goed. Enkel de PVV komt soms ter sprake, maar het is niet zo zeldzaam om daar een negatieve mening over te hebben.
Als het goed is hoor je allang te weten dat ik inderdaad zijn dochter ben.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij is wat ouder. Uit de tijd dat de man het hoofd is van het gezin en de rest braaf luistert naar Mr. Father!
Lijkt me echt het type dat geen tegenspraak duldt. Niet van zijn vrouw en niet van zijn kinderen. In zijn huis wordt SP gestemd. Dat wordt er met de paplepel ingegoten. Iets anders is fout, dom, aanmatigend, kortom onacceptabel.
Hij had er laatst zelfs een topic over geopend dat hij niet begrijpt als kinderen anders stemmen dan de ouders.
Stemmen jouw kinderen hetzelfde als jij?
En dan heb je Strawberry die Scanman exact napraat en toevallig net 18 is geworden.
Naar mijn mening is Strawberry de dochter van Scanman.
Ook in onderstaand topic zijn deze twee het griezelig exact met elkaar eens:
Mogen mensen met een IQ van beneden de 100 nog wel stemmen?
Als dat niet naar pure indoctrinatie riekt!!
Dan moet je je wat beter inlezen, want ik had mijn mening daarover al gewijzigd.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:21 schreef Gia het volgende:
[..]
In het geval van Scan gaat dat dus veel verder. Ook het idee dat mensen met een iq onder de 100 niet mogen stemmen, nemen zijn kinderen klakkeloos van hem over. Hij is hiervan zo overtuigd dat hij dit idee als de enige waarheid ziet.
Een heel eng mannetje als je het mij vraagt.
Klinkt eerder als iets wat jij zou willen, alleen dan bij buitenlanders. Je had het immers ook al over steriliseren...quote:Nog effe en hij wil iedereen met een ìq onder de 100 preventief ruimen. Kosten ze geen geld meer, kunnen ze ook niet meer stemmen en kunnen ze zich niet meer voortplanten. Allemaal veel beter voor Nederland.
Nou dat is dan mooi, want Scanman1 voedt zijn kinderen erg vrij op.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:25 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ik ken hem verder niet, maar het klinkt eng.
[quote]
Klopt, je klent hem niet. En luister maar niet naar Gia, die is héél goed in het verdraaien van woorden.
[quote] Wat ik altijd zo jammer vind aan mensen die linkse opvattingen hebben, dat je van hen juist mag verwachten dat ze hun kinderen vrij opvoeden.
Ik denk inderdaad dat mensen met een IQ lager dan 100 minder verstand hebben over politiek.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:34 schreef sumerian het volgende:
[..]
Ik heb de topics gelezen en het is inderdaad een heel eng figuur. Zijn topic over mensen met een IQ van beneden de 100 is puur fascisme. En die andere user is inderdaad net zo triest. Achterlijkheid kan zich dus wel degelijk uitwoekeren.
Je zou het inderdaad maar eens zijn met je vader, oh nee toch!quote:Op zondag 21 februari 2010 18:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Als het inderdaad vader en dochter is, is dit het bewijs dat het erfelijk is.
Maar Gia is dan ook een rechtse tokkie en dan is alles ineens toegestaan. Zo zie je maar weer dat een IQ van 140 geen garantie voor intelligentie is.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Klinkt eerder als iets wat jij zou willen, alleen dan bij buitenlanders. Je had het immers ook al over steriliseren...
Het is alsof ik mezelf hoor praten.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:37 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Maar Gia is dan ook een rechtse tokkie en dan is alles ineens toegestaan. Zo zie je maar weer dat een IQ van 140 geen garantie voor intelligentie is.
Dat is dan enkel omdat ik wel eens posts van hem lees op dit forum. Puur toeval, want verder praten we niet zo vaak over politiek. Maar blijf je vooral blindstaren op het feit dat ik wel geïndoctrineerd móet zijn.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik had het over exact dezelfde bewoordingen gebruiken. Dat is geïndochtrineerd (opzettelijke spelfout) gedrag.
Nee, daar ben ik het niet meer met hem over eens. Dan had je iets beter moeten lezen, ten minste dat mag ik wel verwachten van iemand met een hoog IQ. En iedereen stemt op de partij waarvan zij denken dat goed is voor Nederland. Logisch toch? Iemand die niet denkt te weten wat goed is voor NL kan maar beter niet gaan stemmen.quote:Wat betreft niet mogen stemmen bij een iq van 100 - ben je het ook met hem eens.
Verder vind je ook dat jij dus wel mag stemmen, want jij hebt een iq boven de 100.
En net als je vader weet jij natuurlijk wat wél goed is voor Nederland.
Ik stem geen SP.quote:Mag ik je vragen wat nou eigenlijk jouw reden is om SP te stemmen? En dan graag een andere reden dan alleen de tegenstand tegen de PVV. Er moeten toch regeringspunten zijn die jij als goed beschouwd.
Daar ben ik echt benieuwd naar.
Ik wil liever jou preventief ruimenquote:Op zondag 21 februari 2010 14:21 schreef Gia het volgende:
Nog effe en hij wil iedereen met een ìq onder de 100 preventief ruimen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |