Ik hoef maar 2 posts naar boven te scrollen om iemand te vinden die hetzelfde over jou denkt.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:28 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ik heb bij jou altijd het idee dat je stiekem een VMBO klantje bent en dat dit je enige manier is om mensen te laten geloven dat je over enige intelligentie bezit. En ik ken er meer die hetzelfde over jou denken trouwens
Och, gewoon heel hoog inzetten, dan heb je wisselgeld.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja want daar sta je voor als politicus_!
Het is alleen maar leuk om jou steeds te zien reageren met onelinersquote:Op zondag 21 februari 2010 02:31 schreef leolinedance het volgende:
We hadden dit topic ook kunnen noemen: "gaat scanman1 zich nog verder voor aap zetten?"![]()
Maar het is een lastige keuze... PVV want ik vind ook dat er iets aan dat gezeik met buitenlanders moet gebeuren. Maar de PVV slaat weer door. Van Bos ben ik nooit fan geweest, ik vond het maar een achterbaks figuur (totdat ik JP beter leerde kennen). Toch maar VVD dan?
Laat je je vrijwillig steriliseren, of moet ik het voor je doen?quote:
Tja, daar heb je me. Eigenlijk zit er niemand in de tweede kamer die er een beetje leuk uitziet.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:30 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
eh vertel mij eens wie is knap in de regering?
Balkenende soms?!!!!!!!!
Kom even langs zou ik zeggen. Dan laat ik je zien wat ik vrijwillig met jou doe.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:32 schreef Kardash het volgende:
[..]
Laat je je vrijwillig steriliseren, of moet ik het voor je doen?
Wat wij zeggen is toch wel typerend he. Hulde daarvoor!quote:Op zondag 21 februari 2010 02:32 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Het is alleen maar leuk om jou steeds te zien reageren met oneliners![]()
Maar denk vooral dat ik het ben die zichzelf voor aap zet. Wel weer typerend trouwens.
Dat ben ik dan weer wél met je eens.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:31 schreef scanman1 het volgende:
Maar we dwalen af. Dit topic gaat over de PvdA ! Alles beter dan het CDA zou ik zeggen, dus hopelijk stijgen ze weer wat in de peilingen.
Ehhh... Zou afschaffing en sterilisatie van PVV'ers niet de beste oplossing zijn op het verzonnen buitenlander-probleem?quote:Op zondag 21 februari 2010 02:31 schreef leolinedance het volgende:
We hadden dit topic ook kunnen noemen: "gaat scanman1 zich nog verder voor aap zetten?"![]()
Maar het is een lastige keuze... PVV want ik vind ook dat er iets aan dat gezeik met buitenlanders moet gebeuren. Maar de PVV slaat weer door. Van Bos ben ik nooit fan geweest, ik vond het maar een achterbaks figuur (totdat ik JP beter leerde kennen). Toch maar VVD dan?
Hahaha.... Laat me niet lachen. Dat is echt nog nergens uit gebleken. Ik zou in jouw geval eerder rond de 100 gokken. Of heb je een IQ test voor 7 jarigen gedaan ofzo?quote:Op zondag 21 februari 2010 02:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik hoef maar 2 posts naar boven te scrollen om iemand te vinden die hetzelfde over jou denkt.
Ik heb een IQ ergens in de 140. Zou het wel weer eens willen laten meten, maar erg belangrijk vind ik dat niet. Werk toch niet.
Want alles rechts van het CDA is asociaal. Alles links ervan is erg sociaal, meevoelend en vooral menslievend.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:32 schreef scanman1 het volgende:
Dus jij bent zo'n aso die op de VVD stemt. Verbaast me niets.
Maar wordt het dan links of rechts van het CDA volgens jou?quote:Op zondag 21 februari 2010 02:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat ben ik dan weer wél met je eens.
quote:Op zondag 21 februari 2010 02:35 schreef Kardash het volgende:
[..]
Ehhh... Zou afschaffing en sterilisatie van PVV'ers niet de beste oplossing zijn op het verzonnen buitenlander-probleem?
Je vrijwillig laten aframmelen door deze grote behaarde geitenneuker?quote:Op zondag 21 februari 2010 02:33 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Kom even langs zou ik zeggen. Dan laat ik je zien wat ik vrijwillig met jou doe.
Exactquote:Op zondag 21 februari 2010 02:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Want alles rechts van het CDA is asociaal. Alles links ervan is erg sociaal, meevoelend en vooral menslievend.
quote:Op zondag 21 februari 2010 02:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Tja, daar heb je me. Eigenlijk zit er niemand in de tweede kamer die er een beetje leuk uitziet.
Maar goed, maakt ook niet uit. Ze zitten er niet om mooi te wezen.
Ja, als ze die sterilisatie bij de buitenlanders toe gaan passen, wel, ja.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:35 schreef Kardash het volgende:
[..]
Ehhh... Zou afschaffing en sterilisatie van PVV'ers niet de beste oplossing zijn op het verzonnen buitenlander-probleem?
En toch blijf je een vuile SP'erquote:Op zondag 21 februari 2010 02:36 schreef scanman1 het volgende:
[..]Toch nog iemand met verstand hier
Verzonnen? Ik zou zeggen, check de statistieken bij het CBS eensquote:Op zondag 21 februari 2010 02:35 schreef Kardash het volgende:
[..]
Mwah, ligt aan de vraag.. in mijn bed zeg ik geen nee, maar in mijn regering wordt het een andere vraag..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |