Jij was het toch die vond dat het normaal was dat je kinderen hetzelfde stemmen als jij!! Opvoeding is een belangrijk instrument om je kinderen te leren waar ze het beste op kunnen stemmen. Natuurlijk, zoals papa stemt!!quote:Op zondag 21 februari 2010 02:16 schreef scanman1 het volgende:
[..]
ik bén vrij intelligent ja en ik geef mijn mening over wat ík vind dat het beste voor Nederland is. Daar is een forum toch voor? Dus ja, ik denk dat ik weet wat het beste voor Nederland is. Net zoals veel anderen denken te weten wat het beste voor Nederland is. Dus wat wil je nou eigenlijk zeggen met je post? Het ontgaat me volkomen namelijk.
En was jij het niet die zei een erg hoog IQ te hebben? Nou, ik heb dat nog aan geen enkele post van jou kunnen merken. Ook nu ga je weer totaal niet in op de inhoud van het bericht.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Jij was het toch die vond dat het normaal was dat je kinderen hetzelfde stemmen als jij!! Opvoeding is een belangrijk instrument om je kinderen te leren waar ze het beste op kunnen stemmen. Natuurlijk, zoals papa stemt!!![]()
TS van topic #1quote:Op zondag 21 februari 2010 02:21 schreef Ryan3 het volgende:
Zo, ben weer even ingelezen en ingekeken, zou best goed kunnen dat ik het voorbeeld van TS volg bij as. parlementsverkiezingen.
Proficiat. Ik bij jou al helemaal niet. Heb eerder het idee tegen een kleuter te praten.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:25 schreef scanman1 het volgende:
[..]
En was jij het niet die zei een erg hoog IQ te hebben? Nou, ik heb dat nog aan geen enkele post van jou kunnen merken.
Jij wilt SP in een coalitie hebben!quote:Op zondag 21 februari 2010 02:25 schreef scanman1 het volgende:
[..]
En was jij het niet die zei een erg hoog IQ te hebben? Nou, ik heb dat nog aan geen enkele post van jou kunnen merken. Ook nu ga je weer totaal niet in op de inhoud van het bericht.
En verder leer ik mijn kinderen wat sociaal is. En als dan blijkt dat ze het op latere leeftijd nog steeds met je eens zijn, dan heb ik het in mijn ogen goed gedaan ja.
Misschien was die 10 % wel wat hij oorspronkelijk wilde bereiken??quote:Op zondag 21 februari 2010 02:27 schreef Rekkie het volgende:
Wilders, zodat hij 90% van al zijn beloftes niet kan nakomen wegens compromissen
Ik heb bij jou altijd het idee dat je stiekem een VMBO klantje bent en dat dit je enige manier is om mensen te laten geloven dat je over enige intelligentie bezit. En ik ken er meer die hetzelfde over jou denken trouwensquote:Op zondag 21 februari 2010 02:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Proficiat. Ik bij jou al helemaal niet. Heb eerder het idee tegen een kleuter te praten.
Ja maar, snap dat dan!!! Dat is in het belang van Nederland. Dat is gewoon het beste!!!quote:Op zondag 21 februari 2010 02:27 schreef Kardash het volgende:
[..]
Jij wilt SP in een coalitie hebben!
Damn.. je hebt me te pakken.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:27 schreef Kardash het volgende:
[..]
Jij wilt SP in een coalitie hebben!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |