abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78273053
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:37 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Maar Gia is dan ook een rechtse tokkie en dan is alles ineens toegestaan. Zo zie je maar weer dat een IQ van 140 geen garantie voor intelligentie is.
Dat blijkt bij Gia dan steeds weer ja. maar die heeft geen IQ van 140. Dat bestaat niet, want dan lul je niet zo achterlijk.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_78273060
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:19 schreef tho_Omas het volgende:
Doodsverwensing.
Staat daar nog altijd een ban op? Want die zie ik wel zo vaak voorbij komen hier op FOK!...
pi_78273106
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Staat daar nog altijd een ban op? Want die zie ik wel zo vaak voorbij komen hier op FOK!...
Geen idee. De meesten zijn er nogal gehaaid in.
pi_78273112
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:19 schreef tho_Omas het volgende:
Doodsverwensing.
Ach ja... beter 1 doodverwensing dan de wens hebben om alle allochtonen te steriliseren.
pi_78273159
Lekker on topic hier trouwens....
pi_78273216
PVV, zodat hij er zo snel mogelijk een janboel van kan maken en we over een paar maanden écht de boel op orde kunnen zetten.
HÆLP.
pi_78273285
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:28 schreef ehqo. het volgende:
PVV, zodat hij er zo snel mogelijk een janboel van kan maken en we over een paar maanden écht de boel op orde kunnen zetten.
Graus als vicepremier!

Wat een man!
pi_78273355
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:30 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Graus als vicepremier!

Wat een man!
Die man hoort in een circus.
HÆLP.
pi_78273563
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:32 schreef ehqo. het volgende:

[..]

Die man hoort in een circus.
Hij heeft een vosje gekend. En een giraffe van Barcelona naar Nederland gehaald.
  zondag 21 februari 2010 @ 21:09:04 #210
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_78277514
M'n vriendin kan zich op dit moment in geen van de partijen vinden en gaat deze keer op de PvdD stemmen omdat ze Marianna Thieme een lekker ding vindt
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_78279135
quote:
Op zondag 21 februari 2010 21:09 schreef PalmRoyale het volgende:
M'n vriendin kan zich op dit moment in geen van de partijen vinden en gaat deze keer op de PvdD stemmen omdat ze Marianna Thieme een lekker ding vindt
Is ze lesbisch?
  zondag 21 februari 2010 @ 22:34:33 #213
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_78282733
quote:
Op zondag 21 februari 2010 02:33 schreef Gia het volgende:

Ze zitten er niet om mooi te wezen.
Spreek Nederlands.
Géén kloon van tvlxd!
  zondag 21 februari 2010 @ 22:54:19 #214
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_78283774
quote:
Op zondag 21 februari 2010 21:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Is ze lesbisch?
Nee, bi-seksueel. Als ze lesbisch zou zijn dan zou ze geen relatie met mij -een man- hebben
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_78285243
quote:
Op zondag 21 februari 2010 22:54 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Nee, bi-seksueel. Als ze lesbisch zou zijn dan zou ze geen relatie met mij -een man- hebben
Misschien zat ze nog in de kast.
  maandag 22 februari 2010 @ 08:52:12 #216
3542 Gia
User under construction
pi_78293208
quote:
Op zondag 21 februari 2010 22:34 schreef Montov het volgende:

[..]

Spreek Nederlands.
Dat is Nederlands.

http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/912/
quote:
Vraag
Mag wezen in plaats van zijn worden gebruikt in een zin als Piet zal wel weer te laat wezen?

Antwoord
Ja. Het is gewoon in de spreektaal, maar minder gebruikelijk in de schrijftaal.

Toelichting
Wezen is een vorm van het werkwoord zijn die alleen in de onbepaalde en de gebiedende wijs voorkomt. In de onbepaalde wijs kan het in bepaalde gevallen in plaats van de vorm zijn worden gebruikt:

(1) Ik ben benieuwd hoe het zal zijn/wezen.

(2) (Dat) kan wel zijn/wezen, maar daar heb ik niets mee te maken.

(3) Hij mag er zijn/wezen.

In sommige min of meer vaste uitdrukkingen is het niet goed mogelijk zijn in plaats van wezen te gebruiken.

(4) Het mag wezen hoe het wil, ik ben het er niet mee eens.

(5) Laten we wel wezen.

(6) Het zal je kind maar wezen.
Het mag dus gewoon. Zal mij overigens een zorg wezen wat jij daar van vindt.

[ Bericht 65% gewijzigd door Gia op 22-02-2010 09:00:35 ]
pi_78324222
quote:
Op zondag 21 februari 2010 06:18 schreef Iago het volgende:

[..]

En toch is net zo onlogisch om bij voorbaat vergelijkingen met nazi-Duitsland te verwerpen als op welk ander onderwerp bevooroordeeld te zijn. Het is belachelijk om jezelf te beperken door voor jezelf (en de samenleving) te bepalen dat van zo'n belangrijke periode in de westerse geschiedenis niet geleerd hoeft te worden m.b.t. de huidige politieke situatie, omdat je "er niets van moet hebben". Als zoveel mensen op een serieuze toon deze uitspraken doen, dan zouden juist PVV-stemmers dit toch serieus moeten onderzoeken, aangezien ze zelf hun politieke tegenstanders verwijten dat deze de stem van grote groepen mensen categorisch negeren/ontkennen. (Zoals Fortuyn en Verdonk hun tegenstanders dit ook altijd verweten.)
Als het wel logisch zou zijn om dit soort vergelijkingen of uitspraken bij voorbaat te verwerpen betekent dat, dat je suggereert dat je er al uitputtend over na zou hebben gedacht. (D.w.z. alle overeenkomsten en verschillen op alle niveau's in kaart hebt gebracht).
Dit zou juist tegenstrijdig zijn met de trend om te denken de discussie te kunnen winnen met het quoten van Godwin op het moment dat alleen iemand maar een woord opvoert uit wat gemeengoed is geassocieerd te worden met nazi-Duitsland/WO2.

M.a.w. probeer de discussie altijd inhoudelijk te voeren, neem helemaal deel aan de discussie of helemaal niet, anders neigt het naar populisme.
Wat een fijne schoolmeesterpost. .
Dit topic ging over of iemand PvdA zou stemmen en ik kwam ontopic het topic binnen.
Dat er intussen wat nachtelijk geouwehoer is over PVV vergeleken met nazi's daar behoef ik helemaal niet aan deel te nemen.

Een discussie is voor mij op gelijkwaardige basis argumenteren. Openstaan voor andermans ideeen en daar over nadenken.
Maar dat is op FOK! in POL en NWS niet. Al jaren niet. Ben jij in deze subfora ooit de zin tegengekomen "Goh, zo heb ik het niet eerder bekeken maar ik vind bijv. wel dat en om deze reden". Welnee, het is een potje meningen schreeuwen en wie het hardst schreeuwt kaapt een topic.
Wat denk je? Dat het voor mij nieuw is om te zien hoe enkele rechtse mensen beweren dat Hitler links was? En even zo vrolijk doorzetten door te beweren dat holocaust een leugen is? En ook users die de PVV een nazipartij noemen is alles behalve nieuw. Je denkt toch zeker niet dat ik in ga op die flauwekul?

Dat historici een bepaalde parallel trekken vind ik niet meer dan normaal maar ik ben geen historicus net zoals 99% van de users hier niet zijn en ik heb die hele tweede wereldoorlog niet nodig om gewoon gezond verstand te hebben en bepaalde dingen te verwerpen en daarom zal ik ook niet PVV stemmen omdat het wat mij betreft een symbolische partij is. En de mensen die wel PVV stemmen maak ik ook niet voor nazi's uit. Er is een hoop onvrede in Nederland en ik kijk met belangstelling toe hoe het gaat lopen allemaal.

Neemt verdorie niet weg dat ik nog niet weet wat ik over drie maanden moet gaan stemmen en ben al blij dat ik er lokaal uit ben. Enfin, met het laatste kwam ik geheel ontopic dit topic ook binnen en verder bepaal ik zelf wel waar ik wel en niet op reageer en daar heb ik jouw advies al jarenlang niet voor nodig gehad. .
pi_78324620
quote:
Op zondag 21 februari 2010 11:17 schreef Gia het volgende:

[..]

Waarom zou je dat niet mogen posten en onderstaande wel?
[..]

Wist niet dat je daarop reageerde.

Waarom zak jij altijd zo moeiteloos af naar zo'n bedenkelijk niveau?
Maar je meende het dus niet echt? .
  maandag 22 februari 2010 @ 23:14:08 #219
3542 Gia
User under construction
pi_78326046
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:42 schreef Stali het volgende:

[..]

Wist niet dat je daarop reageerde.

Waarom zak jij altijd zo moeiteloos af naar zo'n bedenkelijk niveau?
Maar je meende het dus niet echt? .
Nee, uiteraard niet. Ik heb niks tegen allochtonen. Alleen tegen bepaalde uitwassen daarvan.
Bijvoorbeeld tegen de segregatie die op het moment plaatsvindt, doordat moslims zich afscheiden van de rest van de bevolking.
En ik ben tegen het theedrinken, geld schenken, buurthuizen bouwen en pamperen van marokkaanse reljeugd.
  Moderator maandag 22 februari 2010 @ 23:15:58 #220
236264 crew  capricia
pi_78326118
quote:
Op maandag 22 februari 2010 23:14 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee, uiteraard niet. Ik heb niks tegen allochtonen. Alleen tegen bepaalde uitwassen daarvan.
Bijvoorbeeld tegen de segregatie die op het moment plaatsvindt, doordat moslims zich afscheiden van de rest van de bevolking.
En ik ben tegen het theedrinken, geld schenken, buurthuizen bouwen en pamperen van marokkaanse reljeugd.
Maar dat geldt waarschijnlijk voor autochtone reljeugd..of is dat anders?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_78326748
quote:
Op maandag 22 februari 2010 23:14 schreef Gia het volgende:

[..]

Niet om flauw te doen maar ik drink ook graag thee (wijn ook trouwens hoor ) en geef ook aan die speknekken van de goede doelen en eigenlijk zou ik voor de tieners hier gewoon een buurthuis wensen om die verveelde jongeren (geloof me maar dat er hier voor jongeren geen fuck te beleven is.) Heb wel wat vrijwilligerswerk gedaan voor jonge kinderen maar voor de tieners is er gewoon helemaal niets en dat is best wel een probleem inderdaad. Goed, hier speelt het zich af onder autochtone jongeren maar ja, wat is het verschil vraag ik me dan af. Een probleem is een probleem, nietwaar?

Wat mij betreft mag er wel wat meer voor de tieners gedaan worden want die zitten altijd tussen tafellaken en servet en met alle problemen van dien. Er is bijna niets voor ze.
pi_78330303
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:25 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Ach ja... beter 1 doodverwensing dan de wens hebben om alle allochtonen te steriliseren.
Misschien dan niet meer met jou rekening houden? Wel zo verstandig voor het voortbestaan van de mensheid. Domme generaliserende alcoholisten hebben namelijk niets goed voor wat betreft de mensheid. Het enige wat telt is de verslaving. Jouw mening is net zoveel waard als een eenbenig persoon in een kontschop festijn. Het gaat je nooit lukken tenzij....
En die "tenzij" zie jij nooit niet. Dat intellect mis je.
Stay in your desert with your "Allah-u-Akbar", and do not approach our cities;
for horrid is your belief and brutish is your conduct.
Crush antifa.
pi_78330529
quote:
Op maandag 22 februari 2010 23:15 schreef capricia het volgende:

[..]

Maar dat geldt waarschijnlijk voor autochtone reljeugd..of is dat anders?
Zijn er nog partijen voor een actieve dienstplicht? Dan verveelt niemand zich meer.
pi_78330858
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 01:50 schreef sumerian het volgende:

[..]

Misschien dan niet meer met jou rekening houden? Wel zo verstandig voor het voortbestaan van de mensheid. Domme generaliserende alcoholisten hebben namelijk niets goed voor wat betreft de mensheid. Het enige wat telt is de verslaving. Jouw mening is net zoveel waard als een eenbenig persoon in een kontschop festijn. Het gaat je nooit lukken tenzij....
En die "tenzij" zie jij nooit niet. Dat intellect mis je.
Hahaha... Speel maar weer op de man, waarom niet. Weet je wat? Ik ga er niet eens meer op in. Het is overduidelijk hopeloos. En ja, ik ben zwaar verslaafd joh. Ik ga straks ook nog even een lijntje coke naar binnen snuiven en misschien zet ik nog een spuit. Zelfs al zou ik echt half in coma liggen van alle drugs dan lul ik jou nog fluitend onder de tafel. Maar daar kun jij ook verder niets aan doen natuurlijk.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 06:46:56 #225
3542 Gia
User under construction
pi_78331483
quote:
Op maandag 22 februari 2010 23:28 schreef Stali het volgende:

[..]

Niet om flauw te doen maar ik drink ook graag thee (wijn ook trouwens hoor ) en geef ook aan die speknekken van de goede doelen en eigenlijk zou ik voor de tieners hier gewoon een buurthuis wensen om die verveelde jongeren (geloof me maar dat er hier voor jongeren geen fuck te beleven is.) Heb wel wat vrijwilligerswerk gedaan voor jonge kinderen maar voor de tieners is er gewoon helemaal niets en dat is best wel een probleem inderdaad. Goed, hier speelt het zich af onder autochtone jongeren maar ja, wat is het verschil vraag ik me dan af. Een probleem is een probleem, nietwaar?

Wat mij betreft mag er wel wat meer voor de tieners gedaan worden want die zitten altijd tussen tafellaken en servet en met alle problemen van dien. Er is bijna niets voor ze.
Oh, maar dat is hier ook zo. Alleen om dan geld te geven zodat ze met nieuwjaar een feestje kunnen bouwen en daardoor niks uitvreten, gaat me dus te ver.
En ik houd ook van een goed glas thee of wijn, maar thee schenken om te praten over de criminele acties die je de afgelopen weken hebt uitgehaald, of je kinderen, schiet natuurlijk niet op.

Jeugd die zich crimineel gedraagt, moet gewoon aangepakt worden en niet gepamperd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')