Er zijn er een hoop die nadrukkelijk naar zulke userreviews solliciteren hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:42 schreef huhggh het volgende:
[..]
Hij maakt het er ook wel naar natuurlijk.
Jawel zeker, maar ik ben straks bang dat elk topic waarin hij toevallig post daarop uitloopt. Kunnen we beter 1 centraal topic maken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:42 schreef huhggh het volgende:
[..]
Hij maakt het er ook wel naar natuurlijk.
Het centrale scanman01 topic. Ik ben voor.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jawel zeker, maar ik ben straks bang dat elk topic waarin hij toevallig post daarop uitloopt. Kunnen we beter 1 centraal topic maken.
Alsjeblieft niet zeg. Ik denk dat het inmiddels wel duidelijk is wat sommige users van hem vinden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het centrale scanman01 topic. Ik ben voor.
Dan moet je die plaat ook eens voor je kop weghalen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:10 schreef sumerian het volgende:
[..]
Met een "Ik ga er niet eens meer op in" lukt het je inderdaad niet. Je KUNT het gewoon niet. Ik heb jou namelijk nooit iemand onder de tafel zien lullen.
En dan die quotes paatsen zonder de beestachtige posts waar het een reactie op was natuurlijk.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |