abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 februari 2010 @ 02:38:26 #51
3542 Gia
User under construction
pi_78252752
quote:
Op zondag 21 februari 2010 02:36 schreef leolinedance het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nee, dat doet het niet voor mij.
  zondag 21 februari 2010 @ 02:38:27 #52
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_78252753
quote:
Op zondag 21 februari 2010 02:36 schreef capricia het volgende:

[..]

Maar wordt het dan links of rechts van het CDA volgens jou?
Paars.
  zondag 21 februari 2010 @ 02:39:41 #53
281402 Kardash
[NSDAP] Leider / Voerer
pi_78252779
quote:
Op zondag 21 februari 2010 02:37 schreef Gia het volgende:

[..]

Ja, als ze die sterilisatie bij de buitenlanders toe gaan passen, wel, ja.
Die sterilisatie? Dus die sterilisatie toegepast op PVV'ers? Dat is best knap.
is getting his nerd on..
.. en een vleugje moslim
  zondag 21 februari 2010 @ 02:39:43 #54
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_78252780
quote:
Op zondag 21 februari 2010 02:38 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee, dat doet het niet voor mij.
Ach, Woutertje is toch ook wel een lekker ding?
  zondag 21 februari 2010 @ 02:39:50 #55
3542 Gia
User under construction
pi_78252781
quote:
Op zondag 21 februari 2010 02:38 schreef Ryan3 het volgende:
Maar scanman1 je bent geen PVV'er dus, maar heel erg links?
Maar ook wel een babyboomer of zo, net als Gia?
Hij zal wel van mijn leeftijd zijn, ongeveer. Ik ben 46. Scan zat in 2000 al te fokken net als ik. Schat hem rond dezelfde leeftijd. Jaartje of 45- 48 denk ik.
  Moderator zondag 21 februari 2010 @ 02:40:05 #56
236264 crew  capricia
pi_78252783
quote:
Op zondag 21 februari 2010 02:38 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Paars.
Geen slechte optie...als we de lasten van de bezuiniging moeten verdelen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_78252804
Wat een figuur, die Scanman.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  zondag 21 februari 2010 @ 02:41:08 #58
3542 Gia
User under construction
pi_78252806
quote:
Op zondag 21 februari 2010 02:39 schreef Kardash het volgende:

[..]

Die sterilisatie? Dus die sterilisatie toegepast op PVV'ers? Dat is best knap.
Nee, sterilisatie van buitenlanders, eventueel in opdracht van PVV-ers. Dat is de allerbeste oplossing voor het allochtonen probleem
  zondag 21 februari 2010 @ 02:42:11 #59
281402 Kardash
[NSDAP] Leider / Voerer
pi_78252853
quote:
Op zondag 21 februari 2010 02:37 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Verzonnen? Ik zou zeggen, check de statistieken bij het CBS eens
Ja, en? Gedaan. Mis ik iets? Heb jij het wel's gedaan? Kennelijk niet. Waar staat het kopje 'aandeel criminaliteit door mensen met een islamitische achtergrond'?
is getting his nerd on..
.. en een vleugje moslim
pi_78252895
quote:
Op zondag 21 februari 2010 02:39 schreef Gia het volgende:

[..]

Hij zal wel van mijn leeftijd zijn, ongeveer. Ik ben 46. Scan zat in 2000 al te fokken net als ik. Schat hem rond dezelfde leeftijd. Jaartje of 45- 48 denk ik.
Ik ben 48, maar schat scanman1 ouder in dan ik. Zo links kom je ze bij mijn leeftijdsgenoten niet tegen. Dan heb je toch echt als volwassene de jaren 70 meegemaakt en ben je er een beetje in blijven hangen. Ik schat hem dus eigenlijk in minimaal rond de 53.
I´m back.
  zondag 21 februari 2010 @ 02:43:54 #61
281402 Kardash
[NSDAP] Leider / Voerer
pi_78252920
quote:
Op zondag 21 februari 2010 02:41 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee, sterilisatie van buitenlanders, eventueel in opdracht van PVV-ers. Dat is de allerbeste oplossing voor het allochtonen probleem
Ik had het niet over sterilisatie van buitenlanders, wat was in godsnaam het antecedent van 'die'?

dombo
is getting his nerd on..
.. en een vleugje moslim
  zondag 21 februari 2010 @ 02:45:12 #62
281402 Kardash
[NSDAP] Leider / Voerer
pi_78252967
quote:
Op zondag 21 februari 2010 02:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik ben 48, maar schat scanman1 ouder in dan ik. Zo links kom je ze bij mijn leeftijdsgenoten niet tegen. Dan heb je toch echt als volwassene de jaren 70 meegemaakt en ben je er een beetje in blijven hangen. Ik schat hem dus eigenlijk in minimaal rond de 53.
Conclusie: alle SP en GL stemmers zijn minimaal rond de 53.. want ze zijn extreem links?
is getting his nerd on..
.. en een vleugje moslim
pi_78253137
quote:
Op zondag 21 februari 2010 02:45 schreef Kardash het volgende:

[..]

Conclusie: alle SP en GL stemmers zijn minimaal rond de 53.. want ze zijn extreem links?
Nee, dat is niet de conclusie. Wat ik schreef kun je niet veralgemeniseren.
I´m back.
  zondag 21 februari 2010 @ 02:48:55 #64
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_78253172
quote:
Op zondag 21 februari 2010 02:42 schreef Kardash het volgende:

[..]

Ja, en? Gedaan. Mis ik iets? Heb jij het wel's gedaan? Kennelijk niet. Waar staat het kopje 'aandeel criminaliteit door mensen met een islamitische achtergrond'?
Ik heb het een tijd geleden eens gedaan ja. En de statistieken logen er niet om. Ik heb er toen overigens veel langer over gedaan om alle gegevens bij elkaar te sparen en uit te rekenen, ik geloof niet dat jij dat nu al gedaan hebt. Maar anders stuur me nog maar eens een pm later, dan zal ik nog eens kijken of ik het nog kan vinden op mijn harde schijf.
  zondag 21 februari 2010 @ 02:49:41 #65
281402 Kardash
[NSDAP] Leider / Voerer
pi_78253199
quote:
Op zondag 21 februari 2010 02:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, dat is niet de conclusie. Wat ik schreef kun je niet veralgemeniseren.
quote:
Zo links kom je ze bij mijn leeftijdsgenoten niet tegen.
is getting his nerd on..
.. en een vleugje moslim
pi_78253320
quote:
Op zondag 21 februari 2010 02:49 schreef Kardash het volgende:

[..]

[..]

Ik veralgemeniseer slechts iets over mijn leeftijdscohorte. Niet iets over ouder of jonger. Mijn inschatting van scanman is dat-ie iig niet jonger/veel jonger is dan ik.
I´m back.
  zondag 21 februari 2010 @ 02:58:52 #67
281402 Kardash
[NSDAP] Leider / Voerer
pi_78253648
quote:
Op zondag 21 februari 2010 02:48 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik heb het een tijd geleden eens gedaan ja. En de statistieken logen er niet om. Ik heb er toen overigens veel langer over gedaan om alle gegevens bij elkaar te sparen en uit te rekenen, ik geloof niet dat jij dat nu al gedaan hebt. Maar anders stuur me nog maar eens een pm later, dan zal ik nog eens kijken of ik het nog kan vinden op mijn harde schijf.
Een degelijke statistiek is er niet bij het CBS. Jij zeurt gewoon over het aandeel criminaliteit door buitenlandse jongeren. Of zij wel of niet een islamitische achtergrond hebben is onbekend.

\Verder is het zo dat de aanname dat criminaliteit minder/niet wordt gepleegd als er geen buitenlanders zijn zwak. Criminaliteit hoort bij een bepaalde sociale trede. Of je wel of niet in die trede zit heeft niks te maken met je afkomst, autochtonen zitten er net zo goed. Verder is die trede relatief, wat dus betekent dat indien je de armste criminelen uit het systeem verwijderd - ze simpelweg vervangen zullen worden door een pool die boven hen zat.

Dit klopt, als je kijkt naar de ratio economisch/zware misdrijven vergeleken met de ratio allochtoon/autochtoon. Afkomst boeit geen reet voor economische misdrijven waarin de allochtonen sterk zijn vertegenwoordigd. In zware misdrijven (verkrachting, mishandeling, moord etc etc) hebben allochtonen (ironisch?) een minieme aandeel.
is getting his nerd on..
.. en een vleugje moslim
  zondag 21 februari 2010 @ 03:01:43 #68
281402 Kardash
[NSDAP] Leider / Voerer
pi_78253767
quote:
Op zondag 21 februari 2010 02:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik veralgemeniseer slechts iets over mijn leeftijdscohorte. Niet iets over ouder of jonger. Mijn inschatting van scanman is dat-ie iig niet jonger/veel jonger is dan ik.
Want jij bent representatief voor heel jou leeftijdscohorte? Trouwens, je beweert dat door zijn (extreem?)-links-zijn hij tot jou leeftijd behoord - ben jij ook (extreem)-links? Zo niet, dan is je redenatie ruk - dat begrijp je? Want dat zou betekenen dat je veronderstelling over zijn leeftijd in feite op niks is gebaseerd.
is getting his nerd on..
.. en een vleugje moslim
pi_78253892
quote:
Op zondag 21 februari 2010 02:37 schreef Gia het volgende:

[..]

Ja, als ze die sterilisatie bij de buitenlanders toe gaan passen, wel, ja.
kijk.. en zo'n opmerking maakt duidelijk dat jij nooit of te nimmer een hoog IQ kunt hebben.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_78253948
quote:

[..]

Hitler zou het bedacht kunnen hebben.
pi_78253983
quote:
Op zondag 21 februari 2010 03:01 schreef Kardash het volgende:

[..]

Want jij bent representatief voor heel jou leeftijdscohorte? Trouwens, je beweert dat door zijn (extreem?)-links-zijn hij tot jou leeftijd behoord - ben jij ook (extreem)-links? Zo niet, dan is je redenatie ruk - dat begrijp je? Want dat zou betekenen dat je veronderstelling over zijn leeftijd in feite op niks is gebaseerd.
Nee, hij behoort daar niet toe. Zo links tref je ze niet veel aan in mijn leeftijdscategorie. Dan kan hij ouder of jonger zijn. Inschatting is ouder. En dat rijmt dan met het idee dat je hebt van een inmiddels vijftiger die in de jaren 70 is blijven hangen. In feite kan hij ook jonger zijn natuurlijk, maar ongeveer gelijk aan mijn leeftijd, dat kom je dus, naar mijn ervaring, niet veel tegen. Mensen van mijn leeftijd waren te jong in de jaren 70 om erin te blijven hangen.
I´m back.
pi_78253994
quote:
Op zondag 21 februari 2010 02:37 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Verzonnen? Ik zou zeggen, check de statistieken bij het CBS eens
Volgens mij geloof je het zelf echt
pi_78254056
quote:
Op zondag 21 februari 2010 03:06 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Hitler zou het bedacht kunnen hebben.
Nee, Hitler ging een stuk verder dan dat. Het waren de gematigde nazi's die sterillisatie wel gezien hebben als een soort oplossing.
Probleem is echter wel dat iets dergelijks nooit zwart op wit met bronnen te staven valt.
I´m back.
pi_78254154
Ik dacht even, goh wat een hoop PvdA-stemmers op FOK! .

OT: ik heb echt nog geen flauw idee wat ik ga stemmen.
Ben al blij dat ik er lokaal uit ben. .
pi_78254187
quote:
Op zondag 21 februari 2010 03:14 schreef Stali het volgende:
Ik dacht even, goh wat een hoop PvdA-stemmers op FOK! .

OT: ik heb echt nog geen flauw idee wat ik ga stemmen.
Ben al blij dat ik er lokaal uit ben. .
En dat is .. ?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_78254193
quote:

[..]

Jij komt op FOK! echt overal mee weg he?
  zondag 21 februari 2010 @ 03:16:54 #77
281402 Kardash
[NSDAP] Leider / Voerer
pi_78254210
quote:
Op zondag 21 februari 2010 03:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, hij behoort daar niet toe. Zo links tref je ze niet veel aan in mijn leeftijdscategorie. Dan kan hij ouder of jonger zijn. Inschatting is ouder. En dat rijmt dan met het idee dat je hebt van een inmiddels vijftiger die in de jaren 70 is blijven hangen. In feite kan hij ook jonger zijn natuurlijk, maar ongeveer gelijk aan mijn leeftijd, dat kom je dus, naar mijn ervaring, niet veel tegen. Mensen van mijn leeftijd waren te jong in de jaren 70 om erin te blijven hangen.
Generaliseren is ook een kunst
is getting his nerd on..
.. en een vleugje moslim
pi_78254253
quote:
Op zondag 21 februari 2010 03:15 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

En dat is .. ?
Zeer lokaal en puur op de omgeving geënt.
Niks geen links vs. rechts geneuzel.
pi_78254301
quote:
Op zondag 21 februari 2010 03:16 schreef Kardash het volgende:

[..]

Generaliseren is ook een kunst
Het is hier toch een userreview?
I´m back.
pi_78254336
quote:
Op zondag 21 februari 2010 03:15 schreef Stali het volgende:

[..]

Jij komt op FOK! echt overal mee weg he?
Neem een vrouwelijke username en je kunt blijkbaar Mengele-achtige opmerkingen posten zonder dat het je een ban oplevert.
pi_78254427
Overigens kreeg ik vandaag een pamfletje van de PvdA in de bus voor de gemeenteraadsverkiezingen.
Leuk dat ze de moeite nemen want van de rest van de gevestigde partijen krijg ik vooralsnog niets maar ik heb dat eens gelezen en het is werkelijk om te huilen. Want wat is er voor ons gerealiseerd?

Nou dames en heren, onder punt 1 wat over schuldhulpsanering (punt 1 he? ) en om dat kracht bij te zetten het zinnetje "Naast deze openbare activiteiten helpt de PvdA *****, soms in stilte, allerlei individuele burgers. En verder een beetje met de eer strijken van iets dat de provincie gedaan heeft en niet de gemeente. Prutsers.
pi_78254481
quote:
Op zondag 21 februari 2010 03:22 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Neem een vrouwelijke username en je kunt blijkbaar Mengele-achtige opmerkingen posten zonder dat het je een ban oplevert.
Onbegrijpelijk. Blijkbaar worden bepaalde users de hand boven het hoofd gehouden. Ze zullen het wel nodig hebben, denk ik dan maar.
pi_78254497
quote:
Op zondag 21 februari 2010 03:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, Hitler ging een stuk verder dan dat. Het waren de gematigde nazi's die sterillisatie wel gezien hebben als een soort oplossing.
Daarom zijn vergelijkingen met WO2 ook niet eerlijk: voordat je het weet denkt men dat je Wilders en PVV-stemmers met Hitler, i.p.v. de "gematigde" naiz's vergelijkt
pi_78254599
quote:
Op zondag 21 februari 2010 02:36 schreef leolinedance het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Rawr! Jammer dat ze van de partij van de dieren is. Vrouwelijk schoon op de lijst helpt altijd.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_78254749
quote:
Op zondag 21 februari 2010 03:30 schreef Iago het volgende:

[..]

Daarom zijn vergelijkingen met WO2 ook niet eerlijk: voordat je het weet denkt men dat je Wilders en PVV-stemmers met Hitler, i.p.v. de "gematigde" naiz's vergelijkt
Nazi-light idd.
Maar Hitler zou er om huilen idd.
Net als de claim, door menig Fok!ker gedaan, dat-ie links zou zijn trouwens, ook zo iets.
Als je dat tegen Hitler zou hebben gezegd, dat-ie in feite links was, dan zou je de volgende ochtend aan een vleeshaak opgehangen worden, vrees ik, wat hij zou laten opnemen op film om die film dezelfde dag nog na het eten bij de koffie te vertonen aan zijn schare begunstigden op de Berghof.
I´m back.
pi_78254827
quote:
Op zondag 21 februari 2010 03:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nazi-light idd.
Maar Hitler zou er om huilen idd.
Net als de claim, door menig Fok!ker gedaan, dat-ie links zou zijn trouwens, ook zo iets.
Als je dat tegen Hitler zou hebben gezegd, dat-ie in feite links was, dan zou je de volgende ochtend aan een vleeshaak opgehangen worden, vrees ik, wat hij zou laten opnemen op film om die film dezelfde dag nog na het eten bij de koffie te vertonen aan zijn schare begunstigden op de Berghof.
De man had 1 of 2 ideeën die redelijk links waren... en daarom proberen de rechtse rakkers hem in de linkse hoek te duwen. Daarmee zetten ze zichzelf in feite voor lul, omdat ze dus eigenlijk toegeven dat zo generaliserend denken heel slecht is, maar dat ze dat nu zelf ook doen. Dat proberen ze dus te ontkennen door Hitler links te noemen omdat het anders te confronterend is.
pi_78254838
quote:
Op zondag 21 februari 2010 03:04 schreef scanman1 het volgende:

[..]

kijk.. en zo'n opmerking maakt duidelijk dat jij nooit of te nimmer een hoog IQ kunt hebben.
Wat is dat toch voor rare fixatie met IQ en intelligentie.
pi_78254884
quote:
Op zondag 21 februari 2010 02:25 schreef scanman1 het volgende:

[..]

En was jij het niet die zei een erg hoog IQ te hebben? Nou, ik heb dat nog aan geen enkele post van jou kunnen merken. Ook nu ga je weer totaal niet in op de inhoud van het bericht.
En verder leer ik mijn kinderen wat sociaal is. En als dan blijkt dat ze het op latere leeftijd nog steeds met me eens zijn, dan heb ik het in mijn ogen goed gedaan ja. Dan hebben ze het dus begrepen!
Kinderen moeten vooral doen wat ze zelf goed lijkt. Een beschermde opvoeding kan zeer schadelijk zijn.
pi_78254934
quote:
Op zondag 21 februari 2010 03:50 schreef scanman1 het volgende:

[..]

De man had 1 of 2 ideeën die redelijk links waren... en daarom proberen de rechtse rakkers hem in de linkse hoek te duwen. Daarmee zetten ze zichzelf in feite voor lul, omdat ze dus eigenlijk toegeven dat zo generaliserend denken heel slecht is, maar dat ze dat nu zelf ook doen. Dat proberen ze dus te ontkennen door Hitler links te noemen omdat het anders te confronterend is.
Hitler kreeg pas echt momentum na 1929 toen de economische crisis, veroorzaakt door de beurskrach van 1929, de gehele westerse wereld incluis Duitsland economisch lamlegde. Collectivistische - linkse - antwoorden daarop lagen in de rede, waren ahw pragmatisch. Niet alleen Hitler had dergelijke collectivistische ideeën, om die crisis te bestrijden, ook bijv. in de VS onder Roosevelt werden die beproefd om aldus de gevolgen van de crisis te bestrijden. Maar was daarom Roosevelt links, was daarom Hitler links?
Om het wezen van het fascisme te vangen zul je toch net iets dieper moeten gaan dan.... Hitler had 1 of 2 ideeën die links waren, of Hitler was links, denk ik.
I´m back.
pi_78254943
quote:
Op zondag 21 februari 2010 03:51 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Wat is dat toch voor rare fixatie met IQ en intelligentie.
PVV en aanhang wil graag dat we het betreurenswaardige beeld van die geestelijk gemankeerden vergeten die behoorden tot de aanhang van Pim Fortuyn en dan krijg je allemaal van die vage onderzoekjes.

http://www.nrcnext.nl/blo(...)-en-niet-emotioneel/
pi_78254949
quote:
Op zondag 21 februari 2010 04:00 schreef Stali het volgende:

[..]

PVV en aanhang wil graag dat we het betreurenswaardige beeld van die geestelijk gemankeerden vergeten die behoorden tot de aanhang van Pim Fortuyn en dan krijg je allemaal van die vage onderzoekjes.

http://www.nrcnext.nl/blo(...)-en-niet-emotioneel/
.
I´m back.
  zondag 21 februari 2010 @ 04:01:58 #92
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_78254955
Denk toch wel dat 't een blanco stem word. Mischien dat er een partij is die alles goed in orde heeft, maar ik betwijfel het.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_78255000
quote:
Op zondag 21 februari 2010 04:01 schreef Drinky het volgende:
Denk toch wel dat 't een blanco stem word. Mischien dat er een partij is die alles goed in orde heeft, maar ik betwijfel het.
Is er in de afgelopen 20 jaar een partij die alles goed in orde heeft gehad? Stabiel is geweest? Misschien SGP?
pi_78255003
quote:
Op zondag 21 februari 2010 03:55 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Kinderen moeten vooral doen wat ze zelf goed lijkt. Een beschermde opvoeding kan zeer schadelijk zijn.
Waar reageer je nu precies op?
Je kinderen leren sociaal te zijn heeft helemaal niets te maken met overprotectie.
pi_78255033
quote:
Op zondag 21 februari 2010 03:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hitler kreeg pas echt momentum na 1929 toen de economische crisis, veroorzaakt door de beurskrach van 1929, de gehele westerse wereld incluis Duitsland economisch lamlegde. Collectivistische - linkse - antwoorden daarop lagen in de rede, waren ahw pragmatisch. Niet alleen Hitler had dergelijke collectivistische ideeën, om die crisis te bestrijden, ook bijv. in de VS onder Roosevelt werden die beproefd om aldus de gevolgen van de crisis te bestrijden. Maar was daarom Roosevelt links, was daarom Hitler links?
Om het wezen van het fascisme te vangen zul je toch net iets dieper moeten gaan dan.... Hitler had 1 of 2 ideeën die links waren, of Hitler was links, denk ik.
Hou toch op... Iedere kenner weet dat Hitler zo rechts was als de neten. Het is grappig dat het rechtse volk hem graag in de linkse hoek wil duwen, waarschijnlijk als een soort van zelfbescherming. Heel typerend. Demnk daar maar eens over na. Maar iedereen met een beetje verstand ziet dat er over de Joden destijds net zo geschreven en gesproken werd als over de moslims nu. Blijkbaar moet je over een beetje intelligentie beschikken om dat te kunnen zien. Een hoog IQ (wat sommigen zeggen te hebbben) schijnt niet genoeg te zijn om menselijk te kunnen nadenken.
  zondag 21 februari 2010 @ 04:13:08 #96
281402 Kardash
[NSDAP] Leider / Voerer
pi_78255036
quote:
Op zondag 21 februari 2010 03:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is hier toch een userreview?
Klopt.
is getting his nerd on..
.. en een vleugje moslim
pi_78255040
quote:
Op zondag 21 februari 2010 04:08 schreef Stali het volgende:

[..]

Waar reageer je nu precies op?
Je kinderen leren sociaal te zijn heeft helemaal niets te maken met overprotectie.
Rechts volk begrijpt dat niet. Als ze toegeven dat ze het wel begrijpen, geven ze eigenlijk toe dat ze zelf heel erg fout zijn. Vandaar dat dat nooit zal gebeuren, uit zelfbescherming dus.
pi_78255065
quote:
Op zondag 21 februari 2010 03:55 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Je moet kinderen zo opvoeden dat ze door hebben dat ieder mens in principe hetzelfde is... en dat je iemand pas kunt veroordelen als die persoon iets fout heeft gedaan. Dat staat dus haaks op de PVV, die alles wat aanhanger is van de Islam slecht vindt. Godzijdank hebben mijn kinderen begrepen dat je wel tuig moet zijn wil je een enorme grote groep mensen over 1 kam scheren!
  zondag 21 februari 2010 @ 04:17:37 #99
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_78255081
quote:
Op zondag 21 februari 2010 04:08 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Is er in de afgelopen 20 jaar een partij die alles goed in orde heeft gehad? Stabiel is geweest? Misschien SGP?
geen idee, ik besta nog geen 20 jaar

natuurlijk hoeft niet alles perfect te zijn, zolang het in grote lijnen overeenkomt, maar zelfs dat is lastig te vinden
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_78255084
quote:
Op zondag 21 februari 2010 02:24 schreef donthate het volgende:
ik pvv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')